Ontbijt:quote:Op zondag 12 juli 2009 18:58 schreef kwakveense het volgende:
misschein ga ik het wel proberen... maar ik vind het een eng idee om mn boterhammen met kip op te gaan geven voor ehh... ja... kip met rauwkost?
ook omdat het meer voorbereidingstijd kost 's ochtends, en het denk ik heel erg snel saai wordt (ik eet ook geen dressing op sla ofzo...)
van 15 tot en met 26 juli zit ik intern volledig verzorgd op een zangfestival, dus dan zal ik sowieso wela fvallen (aangezien ik vaak het avondeten niet echt zal lusten) en kan ik ook niet zelf erg veel aan mn eten doen...
Ik was wat aangekomen in de vakantie, maar ben nu weer erg aan het sporten, dus verwacht wel dat het er binnenkort weer af is. Ik snoep niet veel, maar eet voor de rest wel alles eigenlijk.....zal me morgen weer eens wegen.quote:Op zondag 12 juli 2009 19:01 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Voor mij is het ook echt al heel lang geleden, heb er zo'n zin in! Ruik het nu al door het huis![]()
Ben jij nog bezig met op je eten letten? Gaat dat wat goed?
misschien dat het voor mij wel goed zou zijn om een tijdje KH arm te eten (om van de snelle/lekkere trek af te komen!), maar ik heb alleen mn twijfels of ik daarmee voldoende binnen kan krijgen, zeker op de dagen dat ik ga wielrennen. tijdens de training eet ik bijv veel koolhydraten (bananen, reepjes, mueslidingen etc). en bij duursport 'moet' je juist wel veel kh eten, dus ik vraag me af of het wel of niet goed zou zijnquote:Op zondag 12 juli 2009 19:09 schreef conleche het volgende:
[..]
Ontbijt:
plakjes vleeswaren. Of koude kip. Of ander koud vlees. Eventueel met kleine klodder mayo.
Lunch:
rauwkost salade met koud vlees, of tonijn. (houd je van koude sperziebonen?) die kunnen er ook doorheen. ipv dressing: klodder (zure) mayo
Je kan ook een tonijnsalade maken of eentje met kip. En daar bv rauwe witlofbootjes mee vullen.
of gegrild vlees met salade.
Diner: vlees of vis met rauwkost of salade met zoveel mogelijk dingen erin die je wel lust en een soepje van getrokken rundvlees bouillon. Met groenten erin als je lust. (lust je wel groenten als het geblend is? Want dan kan je eerst even het vlees apart doen, dan de groenten door de bouillon blenden en dan het vlees er weer bij doen.)
Wat vind je wel lekker aan "warme" groenten?? Gegrilde champignons bv?
En dat festival klinkt mij juist als een fiasco in de oren: grote kans dat je gaat terugvallen op fastfood of iets: je moet géén honger kweken!!
quote:Op zondag 12 juli 2009 19:12 schreef cyclechick het volgende:
[..]
misschien dat het voor mij wel goed zou zijn om een tijdje KH arm te eten (om van de snelle/lekkere trek af te komen!), maar ik heb alleen mn twijfels of ik daarmee voldoende binnen kan krijgen, zeker op de dagen dat ik ga wielrennen. tijdens de training eet ik bijv veel koolhydraten (bananen, reepjes, mueslidingen etc). en bij duursport 'moet' je juist wel veel kh eten, dus ik vraag me af of het wel of niet goed zou zijn
Klinkt goed!quote:Op zondag 12 juli 2009 19:11 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik was wat aangekomen in de vakantie, maar ben nu weer erg aan het sporten, dus verwacht wel dat het er binnenkort weer af is. Ik snoep niet veel, maar eet voor de rest wel alles eigenlijk.....zal me morgen weer eens wegen.
jaquote:Op zondag 12 juli 2009 19:15 schreef conleche het volgende:
[..]
Hmmmm. daarvoor heb ik er te weinig verstand van, maar ik zou zeggen dat jij tijdens het fietsen wel die KH-rijke tussendoortjes moet blijven eten. Maar misschien kan je dan daarbuiten wat minderen? Moet jij nog veel afvallen voor je gevoel?
have fun in the statesquote:Op zondag 12 juli 2009 19:45 schreef Muis006 het volgende:
Hoi!!!!!!
Even een ego-post want ik kom alleen melden dat ik komende week niet erg aanwezig bendan zit ik in de VS! Dus wel allemaal gedragen en netjes eten want dat doe ik natuurlijk ook...
Veel plezier in de VS!!quote:Op zondag 12 juli 2009 19:45 schreef Muis006 het volgende:
Hoi!!!!!!
Even een ego-post want ik kom alleen melden dat ik komende week niet erg aanwezig bendan zit ik in de VS! Dus wel allemaal gedragen en netjes eten want dat doe ik natuurlijk ook...
Veel plezier Muis!quote:Op zondag 12 juli 2009 19:45 schreef Muis006 het volgende:
Hoi!!!!!!
Omgquote:Op zondag 12 juli 2009 19:45 schreef Muis006 het volgende:
Hoi!!!!!!
Veel plezier Muisje!quote:Op zondag 12 juli 2009 19:45 schreef Muis006 het volgende:
Hoi!!!!!!
hoezo niet?quote:Op zondag 12 juli 2009 19:52 schreef P.F het volgende:
Ik moet eten, maar ik kan niet eten met m'n ouders er bijOmg, teh horror!
k heb ni zoveel met SHO peisk, en met OUD evenmin, anyways k ga anders wel in de voetbalslosjet posten ofzoquote:Op zondag 12 juli 2009 18:25 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik mis Greys ookDus dan maar in SHO hangen, he?
![]()
Net even een filmpje gekeken, fijne luie zondag.
Ik vind mensen die geniale opmerkingen maken echt leuk, maar niet als ik niets over het onderwerp weet en ook geen tijd heb om me erin te verdiepenquote:Op zondag 12 juli 2009 18:53 schreef Goodbye het volgende:
Ja oké, maar jij vindt het ook niet leuk toch Chico?
Veel plezier in de VS Muis!quote:Op zondag 12 juli 2009 19:45 schreef Muis006 het volgende:
Hoi!!!!!!
Hee, in de Palinggate gaat het ook over Wesley Sneijder!quote:Op zondag 12 juli 2009 20:06 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
k heb ni zoveel met SHO peisk, en met OUD evenmin, anyways k ga anders wel in de voetbalslosjet posten ofzo![]()
*pruilt*
Fan van Jantje?quote:Op zondag 12 juli 2009 20:13 schreef TJDoornbos het volgende:
Wesley blijft in Madrid dus ik weet meteen waar Yolanthe van Kabeljauw tot Kotsbergen op vakantie gaat zo af en toe
nee, maar fief toch welquote:Op zondag 12 juli 2009 20:09 schreef Goodbye het volgende:
Enne, Greys zit volgensmij niet echt in OUD hoor
Je zei, 'Ik mis Greys'quote:
Ziet er lekker uit!quote:
Ik moest me er even uit redden snap jequote:
quote:Noujaaaaaa, dan weet ik het ook niet meer KaasDan moet je maar genoegen nemen met wat over blijft in Slank
Owwwwwwwww lekkah!quote:
Oh sorry, ik houd mijn mond alweerquote:Op zondag 12 juli 2009 20:33 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik moest me er even uit redden snap je
[..]
Hell, ik denk je gelijk hebt.
btw Don't cry over spilled cheese, what's done = done
Mijn aubergines zijn courgettesquote:Op zondag 12 juli 2009 20:41 schreef P.F het volgende:
Ziet er lekker uit, maar zijn je aubergines al klaar? En waarom heb je gedroogde kruiden gebruikt?
Ja ik neem aan dat je wel een tomaat kan herkennenquote:
Jahaaaaquote:Op zondag 12 juli 2009 20:54 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ja ik neem aan dat je wel een tomaat kan herkennen. Voor het geval dat: dat zijn de rode.
Ik lust geen aubergine dus die zou ik nooit gebruiken. En die zijn paars.
Ik wilde zeggen: groen is courgette want er zit een g in courgette. Maar die zit ook in auberginequote:Op zondag 12 juli 2009 20:57 schreef P.F het volgende:
[..]
JahaaaaMaar ik haal aubergine en courgette altijd door elkaar
! Dus ik bedoelde ook gewoon courgette
Als je het uitspreekt heb je koersjette en oobersjien: in de eerste zit dezelfde klank als in groen, de oequote:Op zondag 12 juli 2009 21:00 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen: groen is courgette want er zit een g in courgette. Maar die zit ook in aubergine. Bij aubergine moet ik altijd aan een te dikke, van woede paars aangelopen duitser denken. auber = aber = duits, en hij is boos, dus paars. Vergezocht ezelsbruggetje ftw
.
Ik ga maar eens de deuren van het slot af halen en tanden poetsen, vriendje is onderweg naar hier en heeft star wars 4 bij zich. En ik heb best wel behoorlijk wat knoflook door die ovenschotel gegooid.
Ik heb een trainingspak aanquote:Op zondag 12 juli 2009 21:11 schreef kaasplankje het volgende:
een trainingspak of een deux piece?
Dat colbertje van jou in het Zara topicquote:Op zondag 12 juli 2009 21:09 schreef P.F het volgende:
Is Tink in de buurt? Ik heb advies nodig over damespakken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |