Fan van Jantje?quote:Op zondag 12 juli 2009 20:13 schreef TJDoornbos het volgende:
Wesley blijft in Madrid dus ik weet meteen waar Yolanthe van Kabeljauw tot Kotsbergen op vakantie gaat zo af en toe
nee, maar fief toch welquote:Op zondag 12 juli 2009 20:09 schreef Goodbye het volgende:
Enne, Greys zit volgensmij niet echt in OUD hoor
Je zei, 'Ik mis Greys'quote:
Ziet er lekker uit!quote:
Ik moest me er even uit redden snap jequote:
quote:Noujaaaaaa, dan weet ik het ook niet meer KaasDan moet je maar genoegen nemen met wat over blijft in Slank
Owwwwwwwww lekkah!quote:
Oh sorry, ik houd mijn mond alweerquote:Op zondag 12 juli 2009 20:33 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik moest me er even uit redden snap je
[..]
Hell, ik denk je gelijk hebt.
btw Don't cry over spilled cheese, what's done = done
Mijn aubergines zijn courgettesquote:Op zondag 12 juli 2009 20:41 schreef P.F het volgende:
Ziet er lekker uit, maar zijn je aubergines al klaar? En waarom heb je gedroogde kruiden gebruikt?
Ja ik neem aan dat je wel een tomaat kan herkennenquote:
Jahaaaaquote:Op zondag 12 juli 2009 20:54 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ja ik neem aan dat je wel een tomaat kan herkennen. Voor het geval dat: dat zijn de rode.
Ik lust geen aubergine dus die zou ik nooit gebruiken. En die zijn paars.
Ik wilde zeggen: groen is courgette want er zit een g in courgette. Maar die zit ook in auberginequote:Op zondag 12 juli 2009 20:57 schreef P.F het volgende:
[..]
JahaaaaMaar ik haal aubergine en courgette altijd door elkaar
! Dus ik bedoelde ook gewoon courgette
Als je het uitspreekt heb je koersjette en oobersjien: in de eerste zit dezelfde klank als in groen, de oequote:Op zondag 12 juli 2009 21:00 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen: groen is courgette want er zit een g in courgette. Maar die zit ook in aubergine. Bij aubergine moet ik altijd aan een te dikke, van woede paars aangelopen duitser denken. auber = aber = duits, en hij is boos, dus paars. Vergezocht ezelsbruggetje ftw
.
Ik ga maar eens de deuren van het slot af halen en tanden poetsen, vriendje is onderweg naar hier en heeft star wars 4 bij zich. En ik heb best wel behoorlijk wat knoflook door die ovenschotel gegooid.
Ik heb een trainingspak aanquote:Op zondag 12 juli 2009 21:11 schreef kaasplankje het volgende:
een trainingspak of een deux piece?
Dat colbertje van jou in het Zara topicquote:Op zondag 12 juli 2009 21:09 schreef P.F het volgende:
Is Tink in de buurt? Ik heb advies nodig over damespakken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |