abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70913679
quote:
Op zondag 12 juli 2009 21:15 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Dat colbertje van jou in het Zara topic
In het "echt" is ie veel mooier! En ik ben gelijk zo netjes
Alleen heb ik dus geen broek, omdat ik niet wist of dat nodig was, en of ik niet beter een rok er bij kon dragen !
  zondag 12 juli 2009 @ 21:21:17 #202
211002 Goodbye
Awesome!
pi_70913809
quote:
Op zondag 12 juli 2009 21:16 schreef P.F het volgende:

[..]

In het "echt" is ie veel mooier! En ik ben gelijk zo netjes
Alleen heb ik dus geen broek, omdat ik niet wist of dat nodig was, en of ik niet beter een rok er bij kon dragen !
Ik vind hem juist leuk zoals jij het draagt! BIjvoorbeeld lichte jeans, wit shirtje. Lekker casual
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_70913902
Ik heb zo een, (nou ja alleen de broek... het jasje wil ik ook nog een x)

Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
pi_70913933
quote:
Op zondag 12 juli 2009 21:21 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ik vind hem juist leuk zoals jij het draagt! BIjvoorbeeld lichte jeans, wit shirtje. Lekker casual
O dat had ik toevallig aan, heb die broek 3 jaar niet aangehad Nou ja prima, laat ik het zo!
pi_70914032
Ik vind het ook leuk met spijkerbroek en wit shirtje!
pi_70914581
. Vermoeiende dag gehad op de eerste verjaardag van één van m'n nichtjes. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_70914582
Ik ga lezen en dan naar bed, ben doodop. Morgen weer een lange dag, 0600 op en pas om 2200 thuis (ga uit eten, tapas). Leuk en gezellig, maar aankomende week dus bijna geen moment rust

Fijne avond!
pi_70915309
quote:
Op zondag 12 juli 2009 18:25 schreef kwakveense het volgende:

[..]

ik heb die behoefte juist altijd...zelfs zo erg dat ik tegen heug en meug me vol kan proppen, als ik allang voel dat ik teveel eet...
Ach Kwak

Ik heb dan weer dit:

Genant herkenbaar!
  zondag 12 juli 2009 @ 22:12:32 #210
83103 yvette1982
Respect is slechts een trend.
pi_70915536
Mijn vriendin moet ook echt af gaan vallen. Ze is veel te zwaar geworden, en ze zegt dat ze wel af wil vallen. Echter zegt ze ook dat het haar maar niet lukt, ze heeft weinig zelfdiscipline. Nu dacht ik dat het misschien wel helpt als ze wekelijks wat begeleiding krijgt. Dat kost helaas wel wat geld, maar hopelijk doet ze het dan wel wat serieuzer. Maar kennen jullie hulp/dieet ofzo waar je wekelijks even langs moet komen, en die goede resultaten boekt?
In het dagelijks leven is iedereen een acteur.
  zondag 12 juli 2009 @ 22:21:18 #211
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_70915879
Ik kijk naar een concert op RTL 8 en ik zeg niet van wie .
Niet meer actief op Fok!
  zondag 12 juli 2009 @ 22:23:03 #212
211002 Goodbye
Awesome!
pi_70915953
MICHAEAEAEAEL
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_70916080
Hee Goodbye, wij gaan ook naar Berlijn
En als je naar Ice Age 3D wil, moet je gewoon zo'n tijd rond vijf/zes uur nemen, moeten alle koters eten. Wij zaten heerlijk met maar 15 man in de zaal
  zondag 12 juli 2009 @ 22:27:48 #214
211002 Goodbye
Awesome!
pi_70916148
quote:
Op zondag 12 juli 2009 22:26 schreef Laureline het volgende:
Hee Goodbye, wij gaan ook naar Berlijn
En als je naar Ice Age 3D wil, moet je gewoon zo'n tijd rond vijf/zes uur nemen, moeten alle koters eten. Wij zaten heerlijk met maar 15 man in de zaal
Oeh leuk, wanneer?

Ja, kwart voor elf op zondagochtend in de vakantie was niet écht een ideaal plan
  zondag 12 juli 2009 @ 22:37:43 #215
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_70916514
quote:
Op zondag 12 juli 2009 19:09 schreef conleche het volgende:

[..]

Ontbijt:

plakjes vleeswaren. Of koude kip. Of ander koud vlees. Eventueel met kleine klodder mayo.

Lunch:

rauwkost salade met koud vlees, of tonijn. (houd je van koude sperziebonen?) die kunnen er ook doorheen. ipv dressing: klodder (zure) mayo

Je kan ook een tonijnsalade maken of eentje met kip. En daar bv rauwe witlofbootjes mee vullen.

of gegrild vlees met salade.

Diner: vlees of vis met rauwkost of salade met zoveel mogelijk dingen erin die je wel lust en een soepje van getrokken rundvlees bouillon. Met groenten erin als je lust. (lust je wel groenten als het geblend is? Want dan kan je eerst even het vlees apart doen, dan de groenten door de bouillon blenden en dan het vlees er weer bij doen.)

Wat vind je wel lekker aan "warme" groenten??Gegrilde champignons bv? ik lust alleen capucijners, en boerenkoolstamppot...

En dat festival klinkt mij juist als een fiasco in de oren: grote kans dat je gaat terugvallen op fastfood of iets: je moet géén honger kweken!!
hm, ik heb weinig keus. ontbijt in t hostel. repetitie van s ochtends tot lunchtijd. lunch op lokatie. 's middags ook repetitie of vrij. als ik vrij heb zal ik brave boodschappen moeten proberen te doen ipv fastfood ja, maar ik heb welgeteld van 10 dagen geloof ik 1 of 2 middagen vrij. ik ga meestal als ik geen rep. heb concerten bezoeken.

dan avondeten op lokatie verzorgd, en daarna zingen, concerten luisteren en slapen.

niet echt veel kans om me met fastfood te laten gaan.

wat je schrijft kan ik wel iets mee... maar als ik daaruit wegstreep wat ik niet lust houd je toch wer vlees en rauwkost over

eerst maar eens kijken wat de psych met me kan...
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
  zondag 12 juli 2009 @ 22:38:25 #216
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_70916551
quote:
Op zondag 12 juli 2009 22:12 schreef yvette1982 het volgende:
Mijn vriendin moet ook echt af gaan vallen. Ze is veel te zwaar geworden, en ze zegt dat ze wel af wil vallen. Echter zegt ze ook dat het haar maar niet lukt, ze heeft weinig zelfdiscipline. Nu dacht ik dat het misschien wel helpt als ze wekelijks wat begeleiding krijgt. Dat kost helaas wel wat geld, maar hopelijk doet ze het dan wel wat serieuzer. Maar kennen jullie hulp/dieet ofzo waar je wekelijks even langs moet komen, en die goede resultaten boekt?
dat heet een dietist wordt nog vergoed door je verzekering ook... alelen wel even een verwijzing halen bij de huisarts
pi_70917008
quote:
Op zondag 12 juli 2009 22:27 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Oeh leuk, wanneer?

Ja, kwart voor elf op zondagochtend in de vakantie was niet écht een ideaal plan
Als we de koffers hebben gepakt

Nee, ik moet deze week nog wat werk afmaken, daarna zien we wel wanneer we gaan vertrekken. Nog 5 weken om uit te kiezen. En we 'moeten' ook nog naar ons huisje op de Veluwe. Luxe-problemen alom hier
Fijn dat je alweer een normaal bolletje begint te krijgen!
  zondag 12 juli 2009 @ 23:13:36 #218
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_70917965
quote:
Op zondag 12 juli 2009 22:06 schreef Laureline het volgende:

[..]

Ach Kwak

Ik heb dan weer dit:
[ afbeelding ]
Genant herkenbaar!
Dat ben ik alleen gaat dan dus wel alles op, hoe dan ook
Ik heb nog zo'n stripboekje van.... pfff.. Poll??
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_70918404
Lijstje:

O:2 boterhammen met salami, again
L:3 worstenbroodjes (die kleine euroshopper dingetjes) + yoghurt met muesli appel rozijnen en een kiwi
T: Appel
A: Katenhaasje met friet en een lekkere salade
T: Plakje cake.

Het is niet heel goed voggesmij, maar het kan slechter...

Gisteravond weer uitgeweest, volgens eerder gegeven data, 1000calorien erbij...
  Vis een optie? zondag 12 juli 2009 @ 23:44:09 #220
70532 loveli
N
pi_70919229
quote:
Op zondag 12 juli 2009 23:13 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Dat ben ik alleen gaat dan dus wel alles op, hoe dan ook
Ik heb nog zo'n stripboekje van.... pfff.. Poll??
Pol, Pel en Pingo!!!!!!
crap in = crap out
  maandag 13 juli 2009 @ 00:06:55 #221
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_70920054
quote:
Op zondag 12 juli 2009 23:44 schreef loveli het volgende:

[..]

Pol, Pel en Pingo!!!!!!

Wat een kutboekjes
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_70920396
Definitief lijstje

O: 2 geroosterde boterhammen filet american
T: Wijnbal
L: 2 boterhammen met gebakken ei, 1 boterham met speculoospasta
D: Courgette/tomaatovenschotel (met knof en ui), gebakken victoriabaars. Toe: "fruit below zero"-ijsje en kinderwaterijsje (zo'n ding dat je open moet knippen)
T: M&M's, handje chips

Chips is niet lekker met een wondje in je mond en ik had er eigenlijk ook helemaal geen zin in, vriendje heeft de hele zak leeggegeten.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_70924300
Lijst van gister:
  • Brunch: Zelfgebakken mueslibrood, zelfgebakken witbrood, omelet, mayo, rookvlees, tonijn-uit-blik, glaasje jus de oranjes
  • 's Middags: Anderhalf plakje brood met wat kaas, uit de oven
  • Avondeten: Courgette-gehakt-aardappelschotel uit de oven, toe: vette kwark
  • Glaasje wijn, 1 whisky, 1 cognac

Alsnog gister hier de kachel aangehad, en nu is het vandaag te warm om 'm weer aan te doen dus dat wordt helaas geen lasagne vandaag.

Wat betreft courgettes en aubergines:
    Aubergine is ook de naam van een dieppaarse kleur. Dat is best een eenvoudig ezelsbruggetje, want aubergines hebben (in Nederland) gewoonlijk toevallig precies díe dieppaarse kleur, en courgettes niet.
  • ik moet verrassend weinig
    Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
    pi_70924715
    Morge!

Mijn lijstje van gisteren zal ik maar niet posten

Vandaag! Nieuwe dag, nieuwe kansen!

O: yoghurt met paar lepels all bran
    T: kiwi of appel
    L: 2 tarwebollen met iets gezonds, beker optimel
    T: banaan
    S: hardlopen
    D: tartaartje, broccoli, gekookte aardappels, beetje appelmoes

iemand een idee hoeveel kcal er in een tarwebol zit? voedingscentrum heeft em niet in t lijstje staan....
      maandag 13 juli 2009 @ 08:45:40 #225
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_70924770
    quote:
    Op maandag 13 juli 2009 07:59 schreef sigme het volgende:

Alsnog gister hier de kachel aangehad, en nu is het vandaag te warm om 'm weer aan te doen dus dat wordt helaas geen lasagne vandaag.
    Je ne comprends pas? .
    Niet meer actief op Fok!
    pi_70924822
    quote:
    Op maandag 13 juli 2009 08:45 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Je ne comprends pas? .
    Dan heb je niet opgelet. .

Sigme heeft alleen een oven als de kachel aan is. De kachel is de oven.
      maandag 13 juli 2009 @ 08:49:51 #227
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_70924827
    69,5 vanochtend .

Goedemorgen .

Edit: zo bizar om het lijstje in de OP nu te zien. Mijn gewicht begint gewoon met een 6, can you fucking believe that? .
    Niet meer actief op Fok!
      maandag 13 juli 2009 @ 08:57:59 #228
    55647 XcUZ_Me
    Vileine vrouw
    pi_70924941
    Zo, ook weer aan het werk. Geprobeerd om het weekend al voorzichtig wat meer te eten, maar dat valt nog niet mee.

Lijstje zaterdag:
    O: 2 knackebrod met 1 plak 30+ kaas
    T: -
    L: 1 meergranenvezelnootjesbroodje zonder beleg
    D: 1 burrito met kip en mango
    T: paar chocoladeboontjes, 4 blokjes kaas en een paar olijven op de verjaardag

Lijstje van zondag:
    O: 1 bakje magere yoghurt + een appel (normaal zou ik 1 vd 2 nemen, niet beide)
    L: 2 boterhammen met appelstroop (normaal zou ik er 1 nemen)
    T: 6/7 stukjes turks brood met knoflooksmeersel + 2 rode wijn
    D: witte rijst met varkens(?)vlees in een boemboe + pittige komkommersalade + grote kom verse fruitsalade toe + nog een glas rode wijn
    T: 3 hapjes taart van Duvel

Dit was een weekend, dus doordeweeks zal ik nog wel iets minder eten, maar name ontbijt en de turks brood met smeersel van zondag waren wel een overwinning.

Als het goed is krijg ik vandaag een mail met wat ik zou moeten eten zo globaal op een dag. Ben benieuwd!
    [b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
    Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
    pi_70925047
    Je doet in ieder geval erg je best XM
    pi_70925169
    Mogguh

Hey dat ik mooi viking! Je bent de magische grens voorbij!
    quote:
    Op maandag 13 juli 2009 09:05 schreef Leintjeuh het volgende:
    Je doet in ieder geval erg je best XM
    QFT
    pi_70925223
    Oh, XM, ik zat te denken heh. Ik vind het lekker om 's avonds na het eten en voor het slapen nog een tussendoortje te nemen. Met een glas wijn. Kan je ook doen! Stukjes brood of crackertjes met kaas, tappenade, brie of andere heerlijkheden. En jij moet toch een bepaald quota zien te halen qua calorie-inname, kan je net zo goed iets nemen dat 'genietwaardig' is. En dan kan je mij lekker jaloers maken want ik snoep en snaai teveel om dagelijks toastjes en wijn te mogen
      maandag 13 juli 2009 @ 09:21:26 #232
    55647 XcUZ_Me
    Vileine vrouw
    pi_70925252
    Leuk idee, maar de praktische invulling wordt lastig, aangezien ik bijna niks lust wat je op toastjes moet smeren . Kaasjes enzo vind ik echt heel erg vies. Enige dat ik wel erg lekker vind, zijn de aioli-achtigen op deze wereld, maar dat is dan gelijk wel weer héél slecht. De wijn daarentegen is wel zeer welkom .
    Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
    pi_70925304
    quote:
    Op maandag 13 juli 2009 09:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
    Leuk idee, maar de praktische invulling wordt lastig, aangezien ik bijna niks lust wat je op toastjes moet smeren . Kaasjes enzo vind ik echt heel erg vies. Enige dat ik wel erg lekker vind, zijn de aioli-achtigen op deze wereld, maar dat is dan gelijk wel weer héél slecht. De wijn daarentegen is wel zeer welkom .
    Ik projecteer ook alleen maar wat ik lekker vind natuurlijk Maar je kan net zo goed broodjes besmeren met pindakaas, kruidenboter of chocopasta als je daarvan gaat genieten Of anders neem je wat nootjes bij je wijn ik voel een snaaimoment opkomen
    pi_70925348
    Wat goed van je XM dat je zo je best doet!!

en voor de 69.6 van Vik!!

Ik durf niet eens op de weegschaal te gaan staan, ging gister diepbedroefd over mijn eigen lichaam naar bed en heb dus besloten dat ik écht wat beter voor mezelf moet gaan zorgen; meer slapen, meer koken voor mezelf, minder snacken en dus ook even minder KH eten. tot slot wat vaker per week sporten, de afgelopen weken was ruk..

dus hierbij mijn lijst: (aangezien ik nog geen boodschappen heb gedaan, kan ik vandaag weinig veranderen, maar iig wel netjes eten)

O: yoghurt met wheypoeder, muesli, cranberries
    T: 2x boterham pindakaas
    L: 2x boterham hoummous
    T: amandelen
    D: Tsja, euhw ik denk dat ik soep ga halen
    S: wielrennen (met 2x mueslireepje mee)
    T: kwark!

best netjes zo toch? Pas wanneer ik boodschappen heb gedaan kan k de boterhammen skippen.
      maandag 13 juli 2009 @ 09:37:14 #235
    55647 XcUZ_Me
    Vileine vrouw
    pi_70925503
    Mooi voornemen cycle! Succes! . Even de knop weer om .
      maandag 13 juli 2009 @ 09:38:49 #236
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_70925536
    quote:
    Op maandag 13 juli 2009 09:28 schreef cyclechick het volgende:
    en voor de 69.6 van Vik!!
    69,5 .

voor XM. Zo ben je al een eind op de goede weg!
    Niet meer actief op Fok!
      Vis een optie? maandag 13 juli 2009 @ 09:45:11 #237
    70532 loveli
    N
    pi_70925648
    quote:
    Op maandag 13 juli 2009 09:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
    Olijfolie is goed ivm essentiele vetzuren, knoflook is goed, eigeel is goed.

crap in = crap out
    pi_70925676
    XM, goed zo! Je hebt het probleem onderkend en bent bereid er iets aan te doen. Daarmee ben je al een heel end op de goede weg. .
      maandag 13 juli 2009 @ 09:47:14 #239
    37447 kwakveense
    small, fluffy and green
    pi_70925690
    jeuj vikje!!

ik kan t bijna niet geloven dat ik weer bezig ben met mn gevecht om onder de 90 te komen. maar: ik was wel vanochtend weer lichter dan de afgelopen weken: 91.0 ipv bijna 92...

net naar de fysio geweest, en straks naar de 'loog... daarna een middagje keihard scannen (en een beetje overwerken ter compensatie) en dan morgen alweer de laatste werkdag van deze week woensdag heb ik al vrij

@ XM: het zijn ministapjes, maar die tellen het hardst! ik ben trots op je.
      Vis een optie? maandag 13 juli 2009 @ 09:49:24 #240
    70532 loveli
    N
    pi_70925742
    Viking, ik ie in het lijstje dat je over de 18 kilo kwijt bent. Volgens mij kun jij ook hele leuke voor- en na foto's naast elkaar zetten.
    crap in = crap out
      maandag 13 juli 2009 @ 09:50:58 #241
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_70925769
    quote:
    Op maandag 13 juli 2009 09:49 schreef loveli het volgende:
    Viking, ik ie in het lijstje dat je over de 18 kilo kwijt bent. Volgens mij kun jij ook hele leuke voor- en na foto's naast elkaar zetten.
    Uhuh . Alleen heb ik niet zoveel voor-foto's (meer) . Zal één dezer dagen wel even kijken .
    Niet meer actief op Fok!
      maandag 13 juli 2009 @ 09:51:44 #242
    55647 XcUZ_Me
    Vileine vrouw
    pi_70925788
    Thnx darlings. Zonder jullie (soms keiharde) commentaar zou ik de stap nooit genomen hebben . Bij voorbaat al excuses voor de egoposts de komende tijd, maar ik vermoed dat ik heel erg met m'n eigen ding bezig ga zijn de komende periode .
      Vis een optie? maandag 13 juli 2009 @ 09:53:25 #243
    70532 loveli
    N
    pi_70925827
    quote:
    Op maandag 13 juli 2009 09:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
    Thnx darlings. Zonder jullie (soms keiharde) commentaar zou ik de stap nooit genomen hebben . Bij voorbaat al excuses voor de egoposts de komende tijd, maar ik vermoed dat ik heel erg met m'n eigen ding bezig ga zijn de komende periode .
    Ik heb zo'n vermoeden dat die egoposts teksten bevatten die we al tijden graag willen lezen
    crap in = crap out
    pi_70925904
    quote:
    Op maandag 13 juli 2009 09:53 schreef loveli het volgende:
    Ik heb zo'n vermoeden dat die egoposts teksten bevatten die we al tijden graag willen lezen
    Wat zij zegt
    pi_70926415
    quote:
    Op maandag 13 juli 2009 09:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
    Het is mooi om te zien hoe je nu al in positieve zin aan het veranderen bent. Verder wat loveli zegt.
    pi_70926464
    Vikkesteintje!! So proud!!

Hetzelfde geldt voor de XM!! En je zondaglijstje zag er top uit!!

Fietsmeisje: misschien kan je beginnen met alleen 's avonds geen KH's te eten? Omdat je zoveel fietst denk ik wel dat jij meer nodig hebt dan "normale" mensen. En dan overdag alleen langzame KH's. Kan best zijn dat dat al werkt!!
    pi_70926521
    quote:
    Op maandag 13 juli 2009 10:23 schreef conleche het volgende:
    Vikkesteintje!! So proud!!

Hetzelfde geldt voor de XM!! En je zondaglijstje zag er top uit!!

Fietsmeisje: misschien kan je beginnen met alleen 's avonds geen KH's te eten? Omdat je zoveel fietst denk ik wel dat jij meer nodig hebt dan "normale" mensen. En dan overdag alleen langzame KH's. Kan best zijn dat dat al werkt!!
    Hmmm, dus dan bij de lunch wel gewoon 2 - 4 boterhammen?
    En dan extra groente en veel kip/vis als avondeten enzo?

Ohhh willen jullie mij 'verplichten' om mijn lijstjes te posten ook (of juist) als ze ruk zijn? misschien is dat een goede stok achter de deur

Lief dat je zo meedenkt, co!
    pi_70926530
    quote:
    Op maandag 13 juli 2009 09:57 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Wat zij zegt
    Hoe is het met je knie, Lein?
    pi_70926612
    quote:
    Op maandag 13 juli 2009 10:25 schreef cyclechick het volgende:

[..]

Hmmm, dus dan bij de lunch wel gewoon 2 - 4 boterhammen?
    En dan extra groente en veel kip/vis als avondeten enzo?

Ohhh willen jullie mij 'verplichten' om mijn lijstjes te posten ook (of juist) als ze ruk zijn? misschien is dat een goede stok achter de deur

Lief dat je zo meedenkt, co!
    Ja, zo zou ik het doen!! En als ik zie dat je geen lijstjes post, dan ga ik je schuppen, da's ook prima.
    pi_70926633
    quote:
    Op maandag 13 juli 2009 10:25 schreef cyclechick het volgende:
    Hoe is het met je knie, Lein?
    Ja wel goed! Met lopen enzo heb ik vrijwel geen last. Alleen dingen als staand m'n linker schoen aantrekken is wel moeilijk. Van zaterdag op zondag kon ik bijna niet slapen want elke keer dat ik omdraaide in bed deed t zeer, maar afgelopen nacht heb ik prima geslapen. Met een dag of 2 is het denk ik weer helemaal weg Past ook wel bij de diagnose die dokter papa gesteld heeft, die zei dat t een week hooguit pijnlijk zou zijn. Gelukkig! En na vrijdag ga ik weer sporten, moet vrijdag afstudeeronderzoek presenteren en dan is de stress (als het goed is) helemaal weg

Gaat wel lekker
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')