Douchen is een aanrader, ik kom er net onder vandaan en ben heulemaal fris, fruitig ende geschorenquote:Op zondag 12 juli 2009 12:00 schreef kwakveense het volgende:
hej, een nieuw topic!
nou ik ga maar eens douchen....heuglijke mededeling: ik weeg al anderhalve week onafgebroken tussen de 91,2 en 91.7bah bah bah bah met ofzonder vreten, met of zonder sporten, met of zonder buikkramp...
edit: zowaar de fipo!
He Kwak, darrrrrrrrrling, ben jij niet ook weer in gesprek met een professional? Of ging je daar nog mee beginnen?quote:Op zondag 12 juli 2009 12:00 schreef kwakveense het volgende:
hej, een nieuw topic!
nou ik ga maar eens douchen....heuglijke mededeling: ik weeg al anderhalve week onafgebroken tussen de 91,2 en 91.7bah bah bah bah met ofzonder vreten, met of zonder sporten, met of zonder buikkramp...
jup, ik ben 1 keer geweest. maandag weer. heb alle gedachten en vreetdrange enzo bijgehouden in een boekje of deep black thoughtsquote:Op zondag 12 juli 2009 12:33 schreef sigme het volgende:
[..]
He Kwak, darrrrrrrrrling, ben jij niet ook weer in gesprek met een professional? Of ging je daar nog mee beginnen?
Oeiii soms heb je van die dagen ja (ik kreeg bijna de neiging om ook woest door het huis te gaan stuiven).quote:Op zondag 12 juli 2009 11:16 schreef conleche het volgende:
Ik ben meestal vrij gelijkmatig van humeur. Maar nu.......GOFFERDEGOFFERDEGOFFER.Het begon al gisteravond toen ik thuiskwam. Ik had niets afgesproken en ineens toch zin om wat te gaan doen. Was er niemánd!! Iedereen op vakantie of de stad uit of onderweg naar een verjaardag. Ik voelde me heel zielig.
Vanochtend ging ik van huis met een motregentje. Ik dus een trenchcoat aan. En een zonnebril op, (tegen de mascaradoorloop.) Was ik nog geen 100 m. ver, begon het me toch ineens tropisch te regenen. Hond doorweekt, ik doorweekt, ik zag geen hand voor ogen, want zonnebril bedruppeld. O ja en leuke hippe trenchcoats: ze zijn iets vergeten.....OM ZE WATERDICHT TE MAKEN.
![]()
Kom ik in de galerie aan, zijn ze boven me aan het drilboren, zit de mascara toch onderaan m'n kin, ben ik dus tot op het bot nat. En is het bakje filet Américain opengegaan in m'n tas.
Ik wil iemand dooien en wel nu.
Het is al geweest!!quote:Op zondag 12 juli 2009 12:31 schreef kwakveense het volgende:
hm, ik heb 3fm al de hele tijd aan en ik heb niks gehoord!
Katten om 17 uur voeren ftwquote:Op zondag 12 juli 2009 12:39 schreef Chicolate het volgende:
PFje! Ben je nou de hele week in Almere? Want als je thuis niets te doen hebt: ik heb een heel groot huis voor mij alleen (en de kat dan. Die het niet leuk vond dat ik uitsliep, want ze wilde haar voer).
Ze krijgt officieel 3x per dag voer, omdat ze alles in een keer naar binnen schrokt. Anders loopt ze de hele dag te zeurenquote:
Wat staat er procedureel op het programma? Hoe frequent, hoeveel keer, heb je iets van houvast / afspraak?quote:Op zondag 12 juli 2009 12:36 schreef kwakveense het volgende:
[..]
jup, ik ben 1 keer geweest. maandag weer. heb alle gedachten en vreetdrange enzo bijgehouden in een boekje of deep black thoughts
ik weet wel waar het fout gaat, maar het zou zo fijn zijn als het dat niet meer ging. want elk pondje dat verdwijnt eet ik er nu dezelfde week weer net zo hard aan...
dus ik ben benieuwd naar mn actieplan de komende tijd...
Schrokte die van mij alles maar in één keer naar binnenquote:Op zondag 12 juli 2009 12:47 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ze krijgt officieel 3x per dag voer, omdat ze alles in een keer naar binnen schrokt. Anders loopt ze de hele dag te zeuren. Dus 's morgens als ik ontbijt, 's avonds bij avondeten (mits ik thuis ben) en 's avonds voor het slapengaan.
vorige keer was intake/kennismaking...ze heeft nu de rapporten en testst die ik vorig jaar invulde voor mijn vorige psych opgevraagd en bekeken, en ik heb de afgelopen twee weken alles bijgehouden. nu gaat ze dat ook bekijken om een beter beeld van de hulpvraag en problemen te vormen, en dan gaan we praktische gezien bedenken hoe ik er beter mee om kan gaan, én naar de oorzaken zoeken en die proberen weg te nemen.quote:Op zondag 12 juli 2009 12:49 schreef sigme het volgende:
[..]
Wat staat er procedureel op het programma? Hoe frequent, hoeveel keer, heb je iets van houvast / afspraak?
Dat viel mij de laatste jaren ook al op ja! Ook leuk als je voor de terugweg dat kletsnatte ding dan weer aanmoetquote:Op zondag 12 juli 2009 11:16 schreef conleche het volgende:
O ja en leuke hippe trenchcoats: ze zijn iets vergeten.....OM ZE WATERDICHT TE MAKEN.![]()
Nou, het is nu zelfs zo dat we het in een balletje doen dat ze moet rollen om er wat uit te krijgen, omdat ze darmklachten kreeg van het schrokken. En ze zit op dieet, 45 gram brokjes per dag. Want met 50 gram kwam ze alsnog aanquote:Op zondag 12 juli 2009 12:51 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Schrokte die van mij alles maar in één keer naar binnen. Gaat zo tééééééringlangzaam hier joh. Hij loopt steeds weg tussendoor, gaat na een kwartiertje weer terug om weer een paar brokjes te nemen, loopt dan wéér weg... pfff. En intussen moeten wij opletten dat de ander zijn eten niet opeet, want dat is dan weer wél een schrokop
.
nope. t is hier nog 21,5 graad binnen, en de thermostaat staat op 15 dus die gaat nog niet aanslaan.quote:Op zondag 12 juli 2009 12:56 schreef Laureline het volgende:
[..]
Dat viel mij de laatste jaren ook al op ja! Ook leuk als je voor de terugweg dat kletsnatte ding dan weer aanmoetWant sommige absorberen al het water.
Hebben jullie trouwens de kachel ook alweer aan?
Zou best kunnen.quote:Op zondag 12 juli 2009 12:57 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Nou, het is nu zelfs zo dat we het in een balletje doen dat ze moet rollen om er wat uit te krijgen, omdat ze darmklachten kreeg van het schrokken. En ze zit op dieet, 45 gram brokjes per dag. Want met 50 gram kwam ze alsnog aan.
En ik wilde zeggen: de kat lijkt op mij, geen maat weten houden, maar dat is eigenlijk niet waar. Sinds een week of 2 kan ik nog maar heel weinig eten voordat ik vol zit. Krijg bijna nooit meer mn bord leeg en schep iedere dag al minder op. Gister bijvoorbeeld: broodje kebab gehaald. Normaal zou ik daarna nog honger hebben (hadden de anderen ook), maar nu voelde ik halverwege het broodje dat ik eigenlijk al vol zat. Heb het maar wel opgegeten, had al bijna niets op die dag. Zou mn maag krimpen oid?
Nee, ik heb het raam gewoon niet opengezetquote:Op zondag 12 juli 2009 12:56 schreef Laureline het volgende:
[..]
Dat viel mij de laatste jaren ook al op ja! Ook leuk als je voor de terugweg dat kletsnatte ding dan weer aanmoetWant sommige absorberen al het water.
Pff en als je m dan niet goed uithangt zit er een death smell inquote:Op zondag 12 juli 2009 12:56 schreef Laureline het volgende:
[..]
Maar ik ben net pas wakker heb mn O/L net achter de kiezenquote:Op zondag 12 juli 2009 13:07 schreef MariaEtcetera het volgende:
M&M'sSecret vice
Ik kan die dingen ook echt blíjven eten.
Ek-Mei: karig lijstje, no?Zou er maar wat bij doen!
Lekkerquote:Op zondag 12 juli 2009 13:17 schreef Chicolate het volgende:
Oh ja lijstje, schuin = planning:
O: 2 geroosterde boterhammen met filet american, glas optimeldrink grapefruit
T: Wijnbal uit de Efteling
L: 2 boterhammen met gebakken ei
T: Ik wilde iets met fruit gaan doen, er is nog bevroren zomerfruit en misschien regel ik wel wat sinaasappels
D: Gebakken victoriabaars, tomaat/courgette uit de oven met italiaanse kruiden (hele courgette, 5 tomaten oid)
T: Kroepoek of chips tijdens de film
Wat vinden jullie ervan?
Ik heb het gehoord!!quote:Op zondag 12 juli 2009 12:13 schreef Viking84 het volgende:
Oh sms van MoBlo dat ze tussen 12:15 en 12:30 op 3FM is!
Ssssh. Ik heb het uit een zak in de diepvries geplukt en het zal ongetwijfeld de slechte soort zijnquote:Op zondag 12 juli 2009 13:23 schreef kaasplankje het volgende:
klinkt wel lekker Chico, enne goed slank verantwoord. Ik durf alleen geen victoriabaars meer te eten na een docu die k zag op tv
Ik heb gister gestooktquote:Op zondag 12 juli 2009 12:56 schreef Laureline het volgende:
Fijn gevoel is dat hè! Zo moet het ook eigenlijk zijn, dat je je dus niet meer met alle kracht hoeft te beheersen, omdat de behoefte er gewoon niet meer is. Ik had gisteren op de opening/party ook genoeg na 1 wijntje en 2 biertjes (normale Jupiler, geen speciale gevallen) Verder tot 12 uur cola light gedronken. En 3 bitterballen genomen. Voor mijn doen heel bescheidenquote:Op zondag 12 juli 2009 13:03 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zou best kunnen.
Ik dacht er gisteren ook aan in de bios: nog maar een paar jaar geleden vrat ik me te barsten in een restaurant en als we daarna naar de bioscoop gingen wilde ik dan ook nog per se popcorn hebben. Maar nu ben ik helemaal niet meer gewend aan dat bomvolle gevoel en kan ik gewoon zeggen: "Nee ik heb geen zin in popcorn". Gisteren ook alleen een flesje coke gehad tijdens de film en niet eens de behoefte gehad om aan Marks M&M's te zitten. Mijn eetpatroon is echt zó veranderd tov 2,5 jaar geleden...
Hmmm ik vind je lijstje beetje weinig Mariaquote:Op zondag 12 juli 2009 13:33 schreef MariaEtcetera het volgende:
Op de chippies na gorrrrgeous Chico-san!![]()
Ik ben vandaag een beetje ritmeloos geloof ik. Even zien of ik een lijstje kan bedenken.
Brunch: afbakbaguette met biefstukworst![]()
T: bakje kwark
T: knackebrotje met beleg
T: ? nog een snee brood ofzo?
D: vissticks met bietjes![]()
T: nogmaals ?
Succes, Fieps!![]()
Nee ik ben alleen vandaag nog in Almere!quote:Op zondag 12 juli 2009 12:39 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Oeiii soms heb je van die dagen ja (ik kreeg bijna de neiging om ook woest door het huis te gaan stuiven).erop en kacheltje aan.
Ik ben best happy vandaag. Heb zowaar zin om mn klusjes te doen, op te ruimen etc (zou het aan de boterhammen filet a of uberhaupt het normale ontbijt liggen?). Voel me helemaal niet meer zo alleen in huis. En vanavond Star Wars 4 kijken met vriendje
. Hij wil dat ik ze deze week allemaal ga zien, want ik ken ze helemaal niet
.
PFje! Ben je nou de hele week in Almere? Want als je thuis niets te doen hebt: ik heb een heel groot huis voor mij alleen (en de kat dan. Die het niet leuk vond dat ik uitsliep, want ze wilde haar voer).
Ik wilde net zeggen, dat klinkt wel echt heel erg k*t, als je plannen zo door de war gegooid worden. Is het nu wel gezellig thuis?quote:Op zondag 12 juli 2009 13:57 schreef P.F het volgende:
Oh nu klink ik heel zielig maar dat ben ik niet hoorIk word hier wel vertroeteld door mijn ouders. En mijn mama heeft 4 flessen kleuren wasmiddel en ik heb 1 fles wit wasmiddel gehaald. Voor gratis!
/hoogtepunt van mijn dag
Ik vond het op zich ook wel weinig, maar die baguette was best grootquote:Op zondag 12 juli 2009 13:44 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Hmmm ik vind je lijstje beetje weinig Maria. Misschien als T 2 sneetjes brood ipv 1? En nog ergens iets fruitigs?
En sinds wanneer zijn wijnballen (zo'n grote) gorrrrgeous?Ik heb mijn tong eraan gesneden
, de snoepgoedgoden straffen meteen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |