abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70896483
Het vorige deel: Slank # 806 - Met onschuldige fietsjes en stootvlees!

Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Mocht je door de slowchat de afvaltips niet meer zien? Dan is dit jouw topic!

Het meet topic: [Slank-meettopic] Koken & eten

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! Ozzurwais wie must kill joe !!
De OP is hier te vinden.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zondag 12 juli 2009 @ 12:00:36 #2
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_70896567
hej, een nieuw topic!

nou ik ga maar eens douchen....heuglijke mededeling: ik weeg al anderhalve week onafgebroken tussen de 91,2 en 91.7 bah bah bah bah met ofzonder vreten, met of zonder sporten, met of zonder buikkramp...

edit: zowaar de fipo!
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
  zondag 12 juli 2009 @ 12:00:36 #3
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_70896568
waar zit die gallerie Co? Dan kom ik even een doek bij je kopen om je op te vrolijcken, ik kan alleen pas over 10 jaar betalen (hoop ik)
  zondag 12 juli 2009 @ 12:03:54 #4
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_70896632
quote:
Op zondag 12 juli 2009 12:00 schreef kwakveense het volgende:
hej, een nieuw topic!

nou ik ga maar eens douchen....heuglijke mededeling: ik weeg al anderhalve week onafgebroken tussen de 91,2 en 91.7 bah bah bah bah met ofzonder vreten, met of zonder sporten, met of zonder buikkramp...

edit: zowaar de fipo!
Douchen is een aanrader, ik kom er net onder vandaan en ben heulemaal fris, fruitig ende geschoren
pi_70896712
Ik heb zojuist een yoghurtcitrusijsje naar binnen gelepeld.
Ik vond dat ik dat verdiend had na een half uur ( ) lopen.
Ik ben soepel voor mezelf vandaag.
  zondag 12 juli 2009 @ 12:13:03 #6
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_70896831
Oh sms van MoBlo dat ze tussen 12:15 en 12:30 op 3FM is!
Niet meer actief op Fok!
  zondag 12 juli 2009 @ 12:17:46 #7
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_70896922
Woei, nieuw topic!

Kwakkie I know! Het is demotiverend om niet relatief snel resultaat te zien als je je best doet
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_70896935
3FM aanslingert. Tevens TVP.
  zondag 12 juli 2009 @ 12:31:41 #9
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_70897236
hm, ik heb 3fm al de hele tijd aan en ik heb niks gehoord!
pi_70897280
quote:
Op zondag 12 juli 2009 12:00 schreef kwakveense het volgende:
hej, een nieuw topic!

He Kwak, darrrrrrrrrling, ben jij niet ook weer in gesprek met een professional? Of ging je daar nog mee beginnen?
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zondag 12 juli 2009 @ 12:36:58 #11
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_70897352
quote:
Op zondag 12 juli 2009 12:33 schreef sigme het volgende:

[..]

He Kwak, darrrrrrrrrling, ben jij niet ook weer in gesprek met een professional? Of ging je daar nog mee beginnen?
jup, ik ben 1 keer geweest. maandag weer. heb alle gedachten en vreetdrange enzo bijgehouden in een boekje of deep black thoughts

ik weet wel waar het fout gaat, maar het zou zo fijn zijn als het dat niet meer ging. want elk pondje dat verdwijnt eet ik er nu dezelfde week weer net zo hard aan...
dus ik ben benieuwd naar mn actieplan de komende tijd...
pi_70897413
quote:
Op zondag 12 juli 2009 11:16 schreef conleche het volgende:
Ik ben meestal vrij gelijkmatig van humeur. Maar nu.......GOFFERDEGOFFERDEGOFFER. Het begon al gisteravond toen ik thuiskwam. Ik had niets afgesproken en ineens toch zin om wat te gaan doen. Was er niemánd!! Iedereen op vakantie of de stad uit of onderweg naar een verjaardag. Ik voelde me heel zielig.

Vanochtend ging ik van huis met een motregentje. Ik dus een trenchcoat aan. En een zonnebril op, (tegen de mascaradoorloop. ) Was ik nog geen 100 m. ver, begon het me toch ineens tropisch te regenen. Hond doorweekt, ik doorweekt, ik zag geen hand voor ogen, want zonnebril bedruppeld. O ja en leuke hippe trenchcoats: ze zijn iets vergeten.....OM ZE WATERDICHT TE MAKEN.

Kom ik in de galerie aan, zijn ze boven me aan het drilboren, zit de mascara toch onderaan m'n kin, ben ik dus tot op het bot nat. En is het bakje filet Américain opengegaan in m'n tas.

Ik wil iemand dooien en wel nu.
Oeiii soms heb je van die dagen ja (ik kreeg bijna de neiging om ook woest door het huis te gaan stuiven). erop en kacheltje aan.

Ik ben best happy vandaag . Heb zowaar zin om mn klusjes te doen, op te ruimen etc (zou het aan de boterhammen filet a of uberhaupt het normale ontbijt liggen?). Voel me helemaal niet meer zo alleen in huis. En vanavond Star Wars 4 kijken met vriendje . Hij wil dat ik ze deze week allemaal ga zien, want ik ken ze helemaal niet .

PFje! Ben je nou de hele week in Almere? Want als je thuis niets te doen hebt: ik heb een heel groot huis voor mij alleen (en de kat dan. Die het niet leuk vond dat ik uitsliep, want ze wilde haar voer).
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_70897449
quote:
Op zondag 12 juli 2009 12:31 schreef kwakveense het volgende:
hm, ik heb 3fm al de hele tijd aan en ik heb niks gehoord!
Het is al geweest!!

Misschien heb je hetzelfde als ik, dat je als ze praten je het onbewust blokkeert?? Dat deed ik namelijk ook, tot ik dacht dat dat nogal stom was, omdat dat precies de reden was dat ik 3FM had aangezet.

Het item ging verder nergens over hoor. iets over hoe je je partner in je mobiel had staan of zo.
  zondag 12 juli 2009 @ 12:42:39 #14
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_70897515
quote:
Op zondag 12 juli 2009 12:39 schreef Chicolate het volgende:
PFje! Ben je nou de hele week in Almere? Want als je thuis niets te doen hebt: ik heb een heel groot huis voor mij alleen (en de kat dan. Die het niet leuk vond dat ik uitsliep, want ze wilde haar voer).
Katten om 17 uur voeren ftw .
Niet meer actief op Fok!
pi_70897644
quote:
Op zondag 12 juli 2009 12:42 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Katten om 17 uur voeren ftw .
Ze krijgt officieel 3x per dag voer, omdat ze alles in een keer naar binnen schrokt. Anders loopt ze de hele dag te zeuren . Dus 's morgens als ik ontbijt, 's avonds bij avondeten (mits ik thuis ben) en 's avonds voor het slapengaan.
pi_70897676
quote:
Op zondag 12 juli 2009 12:36 schreef kwakveense het volgende:

[..]

jup, ik ben 1 keer geweest. maandag weer. heb alle gedachten en vreetdrange enzo bijgehouden in een boekje of deep black thoughts

ik weet wel waar het fout gaat, maar het zou zo fijn zijn als het dat niet meer ging. want elk pondje dat verdwijnt eet ik er nu dezelfde week weer net zo hard aan...
dus ik ben benieuwd naar mn actieplan de komende tijd...
Wat staat er procedureel op het programma? Hoe frequent, hoeveel keer, heb je iets van houvast / afspraak?
  zondag 12 juli 2009 @ 12:51:08 #17
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_70897724
quote:
Op zondag 12 juli 2009 12:47 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Ze krijgt officieel 3x per dag voer, omdat ze alles in een keer naar binnen schrokt. Anders loopt ze de hele dag te zeuren . Dus 's morgens als ik ontbijt, 's avonds bij avondeten (mits ik thuis ben) en 's avonds voor het slapengaan.
Schrokte die van mij alles maar in één keer naar binnen . Gaat zo tééééééringlangzaam hier joh. Hij loopt steeds weg tussendoor, gaat na een kwartiertje weer terug om weer een paar brokjes te nemen, loopt dan wéér weg... pfff. En intussen moeten wij opletten dat de ander zijn eten niet opeet, want dat is dan weer wél een schrokop .
Niet meer actief op Fok!
  zondag 12 juli 2009 @ 12:52:18 #18
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_70897752
quote:
Op zondag 12 juli 2009 12:49 schreef sigme het volgende:

[..]

Wat staat er procedureel op het programma? Hoe frequent, hoeveel keer, heb je iets van houvast / afspraak?
vorige keer was intake/kennismaking...ze heeft nu de rapporten en testst die ik vorig jaar invulde voor mijn vorige psych opgevraagd en bekeken, en ik heb de afgelopen twee weken alles bijgehouden. nu gaat ze dat ook bekijken om een beter beeld van de hulpvraag en problemen te vormen, en dan gaan we praktische gezien bedenken hoe ik er beter mee om kan gaan, én naar de oorzaken zoeken en die proberen weg te nemen.

ik heb afspraken door de hele zomer heen staan (een stuk of 4 tot eind augustus)
pi_70897764
Mijn katten mauwden zojuist naar me, hun hele typische mauw die aangeeft dat hun brokkenvoorraad nu echt écht op is. Ze hebben standaard een gevulde bak staan. In de winter zijn ze iets dikker dan 's zomers.

Verder zijn het miezemuizen; ze eten kattevoer, muizen, vogels en spinnen, maar halen hun neus op voor kliekjes/afval (vlees, vis, kip, lussen ze niet). Gelukkig heb ik ook kippen .
pi_70897863
quote:
Op zondag 12 juli 2009 11:16 schreef conleche het volgende:
O ja en leuke hippe trenchcoats: ze zijn iets vergeten.....OM ZE WATERDICHT TE MAKEN.
Dat viel mij de laatste jaren ook al op ja! Ook leuk als je voor de terugweg dat kletsnatte ding dan weer aanmoet Want sommige absorberen al het water.
Hebben jullie trouwens de kachel ook alweer aan?
pi_70897894
quote:
Op zondag 12 juli 2009 12:51 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Schrokte die van mij alles maar in één keer naar binnen . Gaat zo tééééééringlangzaam hier joh. Hij loopt steeds weg tussendoor, gaat na een kwartiertje weer terug om weer een paar brokjes te nemen, loopt dan wéér weg... pfff. En intussen moeten wij opletten dat de ander zijn eten niet opeet, want dat is dan weer wél een schrokop .
Nou, het is nu zelfs zo dat we het in een balletje doen dat ze moet rollen om er wat uit te krijgen, omdat ze darmklachten kreeg van het schrokken. En ze zit op dieet, 45 gram brokjes per dag. Want met 50 gram kwam ze alsnog aan .

En ik wilde zeggen: de kat lijkt op mij, geen maat weten houden, maar dat is eigenlijk niet waar. Sinds een week of 2 kan ik nog maar heel weinig eten voordat ik vol zit. Krijg bijna nooit meer mn bord leeg en schep iedere dag al minder op. Gister bijvoorbeeld: broodje kebab gehaald. Normaal zou ik daarna nog honger hebben (hadden de anderen ook), maar nu voelde ik halverwege het broodje dat ik eigenlijk al vol zat. Heb het maar wel opgegeten, had al bijna niets op die dag . Zou mn maag krimpen oid?
  zondag 12 juli 2009 @ 13:01:24 #22
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_70898007
Ik heb de kachel aan ja.
Niet meer actief op Fok!
  zondag 12 juli 2009 @ 13:02:19 #23
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_70898033
quote:
Op zondag 12 juli 2009 12:56 schreef Laureline het volgende:

[..]

Dat viel mij de laatste jaren ook al op ja! Ook leuk als je voor de terugweg dat kletsnatte ding dan weer aanmoet Want sommige absorberen al het water.
nope. t is hier nog 21,5 graad binnen, en de thermostaat staat op 15 dus die gaat nog niet aanslaan.

t is ook niet onbehaaglijk...
pi_70898053
Hallo!

Gisteren veeeel bier gehad en pinda's en veeeel stokbrood met lekkere dingetjes ohja en 3 mini mars/bounty ijsjes en natuurlijk m'n D: andijviestampot met halve rookworst en appelmoes.

En vandaag weer normaal!
Planning:

O/L: 2 tarwebolletjes met philadepia/tomaat en halvarine/pure hagelslag
T: appel
D: wat de pot schaft op het werk
T: banaan ofzo
  zondag 12 juli 2009 @ 13:03:11 #25
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_70898060
quote:
Op zondag 12 juli 2009 12:57 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Nou, het is nu zelfs zo dat we het in een balletje doen dat ze moet rollen om er wat uit te krijgen, omdat ze darmklachten kreeg van het schrokken. En ze zit op dieet, 45 gram brokjes per dag. Want met 50 gram kwam ze alsnog aan .

En ik wilde zeggen: de kat lijkt op mij, geen maat weten houden, maar dat is eigenlijk niet waar. Sinds een week of 2 kan ik nog maar heel weinig eten voordat ik vol zit. Krijg bijna nooit meer mn bord leeg en schep iedere dag al minder op. Gister bijvoorbeeld: broodje kebab gehaald. Normaal zou ik daarna nog honger hebben (hadden de anderen ook), maar nu voelde ik halverwege het broodje dat ik eigenlijk al vol zat. Heb het maar wel opgegeten, had al bijna niets op die dag . Zou mn maag krimpen oid?
Zou best kunnen.
Ik dacht er gisteren ook aan in de bios: nog maar een paar jaar geleden vrat ik me te barsten in een restaurant en als we daarna naar de bioscoop gingen wilde ik dan ook nog per se popcorn hebben. Maar nu ben ik helemaal niet meer gewend aan dat bomvolle gevoel en kan ik gewoon zeggen: "Nee ik heb geen zin in popcorn". Gisteren ook alleen een flesje coke gehad tijdens de film en niet eens de behoefte gehad om aan Marks M&M's te zitten . Mijn eetpatroon is echt zó veranderd tov 2,5 jaar geleden...
Niet meer actief op Fok!
pi_70898133
quote:

[..]

Nee, ik heb het raam gewoon niet opengezet . Ga ik straks wel doen. Maar goed nieuws: komende week wordt het weer warmer en lekkerder weer . 20-25 graden hoorde ik vanmorgen op de radio.

@Viking: ik koop nog M&M's uit gewoonte, maar ik eet er gewoon niet meer zoveel dat ik er misselijk van word. En soms heb ik buien dat ik juist wel heel veel kan eten ... maar nu opeens niet meer. Maf.
  zondag 12 juli 2009 @ 13:07:13 #27
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_70898195
M&M's Secret vice Ik kan die dingen ook echt blíjven eten.

Ek-Mei: karig lijstje, no? Zou er maar wat bij doen!
  zondag 12 juli 2009 @ 13:08:02 #28
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_70898224
quote:

[..]

Pff en als je m dan niet goed uithangt zit er een death smell in

kachel uit, dacht er gisteren wel aan ze aan te steken, maar ik bedacht me dat ik ook iets aan kon trekken
pi_70898409
quote:
Op zondag 12 juli 2009 13:07 schreef MariaEtcetera het volgende:
M&M's Secret vice Ik kan die dingen ook echt blíjven eten.

Ek-Mei: karig lijstje, no? Zou er maar wat bij doen!
Maar ik ben net pas wakker heb mn O/L net achter de kiezen
pi_70898441
Oh en M&M's als t kon at ik iedere week wel een zak leeg
pi_70898502
Oh ja lijstje, schuin = planning:

O: 2 geroosterde boterhammen met filet american, glas optimeldrink grapefruit
T: Wijnbal uit de Efteling
L: 2 boterhammen met gebakken ei
T: Ik wilde iets met fruit gaan doen, er is nog bevroren zomerfruit en misschien regel ik wel wat sinaasappels
D: Gebakken victoriabaars, tomaat/courgette uit de oven met italiaanse kruiden (hele courgette, 5 tomaten oid)
T: Kroepoek of chips tijdens de film

Wat vinden jullie ervan?
pi_70898627
quote:
Op zondag 12 juli 2009 13:17 schreef Chicolate het volgende:
Oh ja lijstje, schuin = planning:

O: 2 geroosterde boterhammen met filet american, glas optimeldrink grapefruit
T: Wijnbal uit de Efteling
L: 2 boterhammen met gebakken ei
T: Ik wilde iets met fruit gaan doen, er is nog bevroren zomerfruit en misschien regel ik wel wat sinaasappels
D: Gebakken victoriabaars, tomaat/courgette uit de oven met italiaanse kruiden (hele courgette, 5 tomaten oid)
T: Kroepoek of chips tijdens de film

Wat vinden jullie ervan?
Lekker
pi_70898628
quote:
Op zondag 12 juli 2009 12:13 schreef Viking84 het volgende:
Oh sms van MoBlo dat ze tussen 12:15 en 12:30 op 3FM is!
Ik heb het gehoord!!
Venus in pocketformaat
© loveli
  zondag 12 juli 2009 @ 13:23:15 #34
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_70898673
klinkt wel lekker Chico, enne goed slank verantwoord. Ik durf alleen geen victoriabaars meer te eten na een docu die k zag op tv
pi_70898710
quote:
Op zondag 12 juli 2009 13:23 schreef kaasplankje het volgende:
klinkt wel lekker Chico, enne goed slank verantwoord. Ik durf alleen geen victoriabaars meer te eten na een docu die k zag op tv
Ssssh. Ik heb het uit een zak in de diepvries geplukt en het zal ongetwijfeld de slechte soort zijn .
pi_70898860
quote:

Ik heb gister gestookt .

En dan, en alleen dan, heb ik ook een oven, dus ik heb
  • drie broden gebakken (twee wit, 1 volkoren met studentenhaver)
  • een cake
  • een lamscarré

Vandaag eet ik niet thuis, dus schuif ik de stookdag door naar morgen en dan ga ik morgen lasagne maken. En bedenken wat ik zoal nog meer kan; meer cake denk ik. Cake bakken moet ik nog onder de knie krijgen, dus veel oefenen.
  • ik moet verrassend weinig
    pi_70898886
    Co, natte kleding zit zo ontzettend naar! Ik had het woensdag op m'n werk. Tegen de tijd dat ik naar huis kon, was mijn broek bijna droog . En koud dat ik het had inderdaad .

Lijstje voor vandaag:
    O: vanillekwark met muesli
    S: uurtje sportschool, combi cardio en kracht
    L: 1 geroosterde boterham met scrambled eggs, 1 cracker met nutella, bakje kersen
    T: kleine roze koek
    T: stukje spaanse worst, glaasje wijn
    D: saucijsje, bloemkool, kaassaus, aardappelen
    T: kwark
    Venus in pocketformaat
    © loveli
    pi_70898905
    tvp want ik moet met mijn scriptie bezig...
    Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
    Kortom, eet ook broccoli.
      zondag 12 juli 2009 @ 13:33:55 #39
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_70898984
    Op de chippies na gorrrrgeous Chico-san!

Ik ben vandaag een beetje ritmeloos geloof ik. Even zien of ik een lijstje kan bedenken.

Brunch: afbakbaguette met biefstukworst
    T: bakje kwark
    T: knackebrotje met beleg
    T: ? nog een snee brood ofzo?
    D: vissticks met bietjes
    T: nogmaals ?

Succes, Fieps!
    pi_70898994
    DaD, ik betaal geloof ik 56 euro per maand voor mijn sportschool. Dat is incl. alle lessen en sauna, onbeperkt. En ik mag ook in alle andere filialen sporten (doe ik ook wel eens, als dat roostertechnisch beter uit komt). Ik vind het wel duur, maar er is niet echt een vergelijkbaar alternatief. Dan heb je alleen apparaten en geen lessen en dat wil ik niet.
    Venus in pocketformaat
    © loveli
    pi_70899211
    De lijst van gister:

• bak brinta
  • 2:15u hardlopen
  • gemalen gekookte broccoli
  • 5 krekkers met mayo
  • beetje nootjes
  • Avondeten: spitskoolsalade, 3 kleine gekookte aardappeltjes, hand verse sperziebonen (de eerste dit jaar!), mooi malse lamscarré, gemarineerd in balsamicoazijn, honing, thijm, rozemarijn). Toe: plak eigengebakken cake met scheutje advocaat.
  • 1 kanon
  • 3 bodempjes whisky (restjes).
  • ik moet verrassend weinig
    pi_70899257
    quote:
    Op zondag 12 juli 2009 13:03 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Zou best kunnen.
    Ik dacht er gisteren ook aan in de bios: nog maar een paar jaar geleden vrat ik me te barsten in een restaurant en als we daarna naar de bioscoop gingen wilde ik dan ook nog per se popcorn hebben. Maar nu ben ik helemaal niet meer gewend aan dat bomvolle gevoel en kan ik gewoon zeggen: "Nee ik heb geen zin in popcorn". Gisteren ook alleen een flesje coke gehad tijdens de film en niet eens de behoefte gehad om aan Marks M&M's te zitten . Mijn eetpatroon is echt zó veranderd tov 2,5 jaar geleden...
    Fijn gevoel is dat hè! Zo moet het ook eigenlijk zijn, dat je je dus niet meer met alle kracht hoeft te beheersen, omdat de behoefte er gewoon niet meer is. Ik had gisteren op de opening/party ook genoeg na 1 wijntje en 2 biertjes (normale Jupiler, geen speciale gevallen) Verder tot 12 uur cola light gedronken. En 3 bitterballen genomen. Voor mijn doen heel bescheiden
    pi_70899272
    quote:
    Op zondag 12 juli 2009 13:33 schreef MariaEtcetera het volgende:
    Op de chippies na gorrrrgeous Chico-san!

Ik ben vandaag een beetje ritmeloos geloof ik. Even zien of ik een lijstje kan bedenken.

Brunch: afbakbaguette met biefstukworst
    T: bakje kwark
    T: knackebrotje met beleg
    T: ? nog een snee brood ofzo?
    D: vissticks met bietjes
    T: nogmaals ?

Succes, Fieps!
    Hmmm ik vind je lijstje beetje weinig Maria . Misschien als T 2 sneetjes brood ipv 1? En nog ergens iets fruitigs?

En sinds wanneer zijn wijnballen (zo'n grote) gorrrrgeous? Ik heb mijn tong eraan gesneden , de snoepgoedgoden straffen meteen
    pi_70899425
    Arme Co

Dat had ik gisteravond ook een beetje Als ik NU wat wil doen dan wil ik NU wat doen Boh.

Nog geluk dat je ook niet nog je sleutels vergeten was !
    pi_70899561
    quote:
    Op zondag 12 juli 2009 12:39 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Oeiii soms heb je van die dagen ja (ik kreeg bijna de neiging om ook woest door het huis te gaan stuiven). erop en kacheltje aan.

Ik ben best happy vandaag . Heb zowaar zin om mn klusjes te doen, op te ruimen etc (zou het aan de boterhammen filet a of uberhaupt het normale ontbijt liggen?). Voel me helemaal niet meer zo alleen in huis. En vanavond Star Wars 4 kijken met vriendje . Hij wil dat ik ze deze week allemaal ga zien, want ik ken ze helemaal niet .

Nee ik ben alleen vandaag nog in Almere!

Morgen ga ik "iets leuks doen" met vriendje, met de trein. En ik heb er al helemaal geen zin meer in want ik zou eigenlijk vrijdagavond mee gaan naar zijn ouders en dan zouden we maandag weg gaan. Maar ik mocht niet meer mee Maar ja toen had ik dus het hele weekend niets te doen..
    En ik had geen zin om helemaal alleen te reizen want juist het samen weg gaan is het leukste van een avontuur Dus ipv af te spreken op Rotterdam centraal spreken we nu af op Amsterdam Amstel.. Dat is maar 1 bus vanaf mijn huis.. Maar ik heb er nu al geen zin meer in want ik heb al gewinkeld en het is kutweer en ik heb een kuthumeur

En dan woensdag middag/donderdag ochtend ben ik in Amsterdam.. En dan (als ik mee mag ) donderdag naar z'n ouders.. En hoe lang en hoe of wat weet ik niet.
    pi_70899679
    Oh nu klink ik heel zielig maar dat ben ik niet hoor Ik word hier wel vertroeteld door mijn ouders. En mijn mama heeft 4 flessen kleuren wasmiddel en ik heb 1 fles wit wasmiddel gehaald. Voor gratis!
    /hoogtepunt van mijn dag
    pi_70899748
    quote:
    Op zondag 12 juli 2009 13:57 schreef P.F het volgende:
    Oh nu klink ik heel zielig maar dat ben ik niet hoor Ik word hier wel vertroeteld door mijn ouders. En mijn mama heeft 4 flessen kleuren wasmiddel en ik heb 1 fles wit wasmiddel gehaald. Voor gratis!
    /hoogtepunt van mijn dag
    Ik wilde net zeggen, dat klinkt wel echt heel erg k*t, als je plannen zo door de war gegooid worden. Is het nu wel gezellig thuis?
    pi_70899786
    Ja hoor, want ik ben alleen thuis
    Of m'n vader moppert op mij
    Of m'n moeder laat mij haar haren verven voor geld.
    En ik breng m'n broertje met de auto naar LAN party's/

Whehe. Dat klinkt echt heel zielig. Ik heb gewoon zin om te feesten
      zondag 12 juli 2009 @ 14:10:29 #49
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_70900024
    quote:
    Op zondag 12 juli 2009 13:44 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Hmmm ik vind je lijstje beetje weinig Maria . Misschien als T 2 sneetjes brood ipv 1? En nog ergens iets fruitigs?

En sinds wanneer zijn wijnballen (zo'n grote) gorrrrgeous? Ik heb mijn tong eraan gesneden , de snoepgoedgoden straffen meteen
    Ik vond het op zich ook wel weinig, maar die baguette was best groot
    Fruit, goeie! Ik heb nog kiwiwiwiwiwis En kan kieken of ik nog meer trek krijg later vandaag!

Oh ik dactht zo'n klein zuurtje Die zijn niet zo heul erg Arme tong!
    pi_70900038
    Is het echt koud bij jullie?
    Hier is het >20 graden. Warm, benauwd en vochtig.

Mijn katten kunnen de hele dag uit de brokjessilo eten en krijgen 's avonds nog een derde blikje met zijn vieren.
    Heel weinig, maar het is dan ook alleen voor de verwennerij.

Foto van teleurgestelde poes bij lege brokjessilo:

Poes woont hier trouwens niet.
    pi_70900086
    Volgens mij was mijn kat in zijn vorige leven een dikke negroïde vrouw want hij houdt alleen van KIP
    Ik denk dat hij aandelen Kentucky fried chicken heeft
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')