abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70900089
quote:
Op zondag 12 juli 2009 14:10 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Ik vond het op zich ook wel weinig, maar die baguette was best groot
Fruit, goeie! Ik heb nog kiwiwiwiwiwis En kan kieken of ik nog meer trek krijg later vandaag!

Oh ik dactht zo'n klein zuurtje Die zijn niet zo heul erg Arme tong!
Oeh kiwiwiwiwiwis . De gele zijn nog best lekker.

Denk aan diameter 6 cm . En dr zat een scheurtje in, waar mn tong in bleef hangen toen ik erover likte .

@PF: heb je nog een leuk feestje in het vooruitzicht?
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_70900340
quote:

Deze vind ik het hele liedje leuker van . Van die je post vooral het beginstukje.
pi_70900758
Ik had gisteren een doos met nectarines gekocht omdat ik er zo'n trek in had.. Wil ik er net eentje pakken (24 uur na aankoop dus!) hebben ze allemaal een pluisbaard waar Albus Perkamentus jaloers op zou zijn

Ik heb ze dus allemaal weg kunnen gooien

Haai trouwens
  zondag 12 juli 2009 @ 14:46:22 #56
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_70900899
Vik ik heb (mede op jou aanraden) Grand Slam. Ik ken er geen kloot van maar hij is leuk, nu nog Motion Plus aanschaffen

EA Active is btw ook wel grappig
  zondag 12 juli 2009 @ 14:57:34 #57
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_70901264
EA Active? Was da dat nieuwe Wii sport-spel?

Stomme nectarines! Al zag ik in mijn geestesoog dus allemaal nectarines met gezichtjes en baardjes dat was wel weer leuk

Ik eet special k In het kader van lekker en enigszins voedzaam en alleen gebruncht vandaag
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_70901350
quote:
Op zondag 12 juli 2009 14:41 schreef Daph_ het volgende:
Ik had gisteren een doos met nectarines gekocht omdat ik er zo'n trek in had.. Wil ik er net eentje pakken (24 uur na aankoop dus!) hebben ze allemaal een pluisbaard waar Albus Perkamentus jaloers op zou zijn

Ik heb ze dus allemaal weg kunnen gooien

Haai trouwens
Terugbrengen naar de winkel? Weet niet of dat kan, maar lijkt me dat die dingen niet na 24 uur mogen beschimmelen.

En misschien moet ik eens aan mn L gaan beginnen . Ben net aangekleed. Vakantie ftw.
pi_70901411
quote:
Op zondag 12 juli 2009 14:57 schreef MariaEtcetera het volgende:

Stomme nectarines! Al zag ik in mijn geestesoog dus allemaal nectarines met gezichtjes en baardjes dat was wel weer leuk

Ik eet special k In het kader van lekker en enigszins voedzaam en alleen gebruncht vandaag
Nou het waren dus echt hele lange haren, hele bossen per nectarine! Dat heb ik echt nog nooit gehad
pi_70901419
Gofter. Ik wilde naar Ice Age 3D OV gaan, heeft heel Amsterdam onder de 10 jaar besloten dat ook te gaan doen Nu ben ik naar Transformers geweest en die was kut

Oja, Vik, je bent raar! Je vindt The Hangover smakeloos, en dan ga je naar Bruno!
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  zondag 12 juli 2009 @ 15:03:19 #61
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_70901461
quote:
Op zondag 12 juli 2009 14:57 schreef MariaEtcetera het volgende:
Jups, heb het ff half uurtje gespeeld (zonder die band en touwding) maar is erg vermoeiend Meet wel hoeveel Cal je verbrand, net als Grand Slam
pi_70901484
quote:
Op zondag 12 juli 2009 15:00 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Terugbrengen naar de winkel? Weet niet of dat kan, maar lijkt me dat die dingen niet na 24 uur mogen beschimmelen.

En misschien moet ik eens aan mn L gaan beginnen . Ben net aangekleed. Vakantie ftw.
Misschien kan dat wel, maar ik moet morgen gewoon werken en die supermarkt zit wat verder weg.. (Dirk, maar is wel stukken goedkoper dan AH die hier vlakbij zit). Mja. Stomme nectarines. Nu heb ik maar een tompouce gegeten die nog over was van trakteren vrijdag Nog maar 1 tompouce en 2 punten appelkruimelvlaai te gaan Denk dat ik het morgen maar gewoon weggooi ofzo, tis een beetje veel

Oeeeeh uitslapen! Fijn he
  zondag 12 juli 2009 @ 15:04:26 #63
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_70901500
quote:
Op zondag 12 juli 2009 15:02 schreef Goodbye het volgende:
heel Amsterdam onder de 10 jaar besloten dat ook te gaan doen
Die kan je toch wel aan joh, gewoon stuk voor stuk buiten trappen, indien irritant.
pi_70901535
quote:
Gofter. Ik wilde naar Ice Age 3D OV gaan, heeft heel Amsterdam onder de 10 jaar besloten dat ook te gaan doen Nu ben ik naar Transformers geweest en die was kut

Oja, Vik, je bent raar! Je vindt The Hangover smakeloos, en dan ga je naar Bruno!
Ice Age Daar wil ik óóóóók heen

zondag 12 juli 2009 @ 15:09:11 #65
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_70901689
quote:

QFT!

Ik vond Transformers wel geinig hersenloos vermaak Jetfire was wel tof (rust in my arse!). Maar ergens is de film idd wel ook erg fout (Optimus Prime ziet eruit als een 90s trainingspak ).
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_70901713
Van die 3D bril kreeg ik hoofdpijn .
pi_70901831
quote:
Op zondag 12 juli 2009 15:05 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Ice Age Daar wil ik óóóóók heen

[ afbeelding ]

Nou, in de Pathe Arena was het héél erg druk! Is altijd zo wanneer er een film net uit was, bij The Dark Knight was het ook gelijk chaos en ik verwacht dat het bij Harry Potter ook wel zo is, dus ga er vooral op tijd heen
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_70901874
quote:
Op zondag 12 juli 2009 15:09 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

QFT!

Ik vond Transformers wel geinig hersenloos vermaak Jetfire was wel tof (rust in my arse!). Maar ergens is de film idd wel ook erg fout (Optimus Prime ziet eruit als een 90s trainingspak ).

Ja, ach, misschien had ik dat anders ook wel gevonden hoor! De eerste Transformers vond ik ook gewoon leuk. Alleen ik kreeg nu een beetje hoofdpijn van al die actie En die witte broek van Megan Fox bleef veel te lang wit
pi_70901902
Oh ik zal gelijk even menuutjes posten Don't hit me, please

Donderdag:
O: cruesli met melk en een beker optimel
T: appel
L: 2 x bruine boterham met kipfilet, 1 x bruine boterham met osseworst
T: 4 suikerhartjes
D: klein bordje koude rijst salade met radijs, selderij en kipreepjes. Toe minivlaflip
T: 1 prosecco, 1 fanta, 2 coebergh puur op diplomauitreiking
S: anderhalf uur dansen

Vrijdag:

O: twee bruine boterhammen met hagelslag, glas thee
T: tompouce
L: 2 bruine boterhammen, 1 met grillham en 1 met gekookt ei, twee witte boterhammen, 1 met vlokken en 1 met chocopasta
T: 4 glazen fanta, 3 stukjes brood, zakje bugles, cherrytomaatjes
D: 2 hamburgers, 6 gamba's op stokje, 2 stukjes brood met kruidenboter, beetje knoflooksaus, een stuk mais, 2 keer kleine portie boontjes met tonijn op water, tomaat en olijven (laatste eruit gevist). Toe: 3 kleine bolletjes vers schepijs, een flinke schep van iets met lange vingers en chocolade, een stukje bosvruchtentaart , een half bord gemengd fruit (aardbeitjes, bramen, meloen, rode en zwarte bes, ananas). Daarna nog 2 bonbons

(was BBQ voor een van de directeuren die 25 jaar bij kantoor was. Redelijk te veel gegeten, ik dacht dat ik uit elkaar zou knallen )

Zaterdag:
O: cruesli met melk en een beker optimel
B: boodschappen bij twee supermarkten, stofzuigen, vaatwasser uitruimen, was draaien, kots opruimen van zieke kat
T: 3 tastoetjes chocoladetrio (koop ze NIET!! Je vreet in een keer dat hele pak leeg )
L: wit puntje met makreel, halve kleine portie kibbeling met ravigottesaus
T: ijsje: bolletje mango- en bolletje chocoladeijs
B: prullenbakken legen, vaatwasser inruimen, tafels schoonmaken, wasbakken schoonmaken, kasten checken op "over de datum"
D: zelfgemaakte aardappelschijfjes met sugarsnaps, sla en varkenshaas. Toe bakje vitalinea
B: afwassen, katten verzorgen, planten water geven

Bij het checken op over de datum heb ik 5 potten mosterd weggegooid, die waren nog houdbaar tot 2007

Vandaag:
O: klein croissantje met hagelslag, twee kleine witte bolletjes met ieder een plakje grillworst, gekookt eitje met zout
T: warme chocomel met slagroom
L: 1 bruine boterham met gegrilde yorkham, plakje ontbijtkoek met boter
T: tompouce
D: andijvie met aardappelpuree en gebakken spekjes .

Vandaag nog vanalles in het huishouden doen, ik ben bekaf
pi_70901906
quote:
Op zondag 12 juli 2009 15:09 schreef karoltje het volgende:
Van die 3D bril kreeg ik hoofdpijn .
Oh, ik ook wel een heel klein beetje, maar ik vind een film in 3D kijken zo leuk
pi_70901944
quote:
Op zondag 12 juli 2009 15:14 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Nou, in de Pathe Arena was het héél erg druk! Is altijd zo wanneer er een film net uit was, bij The Dark Knight was het ook gelijk chaos en ik verwacht dat het bij Harry Potter ook wel zo is, dus ga er vooral op tijd heen
Een uur van tevoren aanwezig zijn is toch wel voldoende?

Pathé ArenA was ook zo'n drama toen Hancock net uit was. Vreselijk! Ben blij dat ik al kaartjes heb gekocht Ga je ook nog naar HBP volgende week?
pi_70901992
Ik denk dat ik maandagavond ga, zal relatief wat rustiger zijn en ik vind het wel lekker om even een avondje weg te gaan voor we op vakantie gaan
pi_70902058
Oeh ga je al bijna? Nice! Waar gaat de vakantie naar toe?

Door de weeks gaat niet werken voor ons, wat dat betreft draait de film op een rottijd (half 6 en 9 uur, dan moeten we eerder van werk weg of we liggen erg laat weer in bed)..
pi_70902135
Oh, had ik al verteld dat ik er niet meer als een hamster uit zie? Het is nog wel wat opgezwollen, maar ik durf weer de straat op Pijn heb ik niet meer echt nu, maar dat komt meer doordat ik een beetje leef op paracetamol nu.
pi_70902223
quote:
Op zondag 12 juli 2009 15:21 schreef Daph_ het volgende:
Oeh ga je al bijna? Nice! Waar gaat de vakantie naar toe?

Door de weeks gaat niet werken voor ons, wat dat betreft draait de film op een rottijd (half 6 en 9 uur, dan moeten we eerder van werk weg of we liggen erg laat weer in bed)..
Ja, zou ik ook niet zo gauw doen als ik gewoon weer moest werken, maar nu gaan we op vakantie en 's ochtends niet al te vroeg weg (ivm file).

We gaan dit doen:
- 3 daagjes hotel in Belgische Ardennen
- 3 daagjes hotel in Frankrijk
- 8 dagen camping in Frankrijkg
- terug naar Nederland, feestje ouders (25 jaar getrouwd)
- 5 dagen Berlijn (met ouders en zusjes, vanwege bovenstaande )

Zin in
pi_70902255
quote:
Op zondag 12 juli 2009 15:23 schreef Goodbye het volgende:
Oh, had ik al verteld dat ik er niet meer als een hamster uit zie? Het is nog wel wat opgezwollen, maar ik durf weer de straat op Pijn heb ik niet meer echt nu, maar dat komt meer doordat ik een beetje leef op paracetamol nu.
Oooh das wel fijn, dat het werkt enzo .

Ik ga zodra mn broertje terug is van vakantie met hem naar de HBP .
pi_70902315
Jeej voor niet meer hamster zijn! Ben je uiteindelijk nog met AB begonnen?
Venus in pocketformaat
© loveli
  zondag 12 juli 2009 @ 15:28:17 #78
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_70902328
quote:

Ik bedacht me zelf ook al dat dat niet helemaal consequent is, want Borat was natuurlijk ook platvoers, maar stiekem toch wel heel geweldig . Dus ik ben benieuwd naar Brüno (mit Umlaut! ).
Niet meer actief op Fok!
  zondag 12 juli 2009 @ 15:29:15 #79
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_70902366
O ik zag gisteren ook de trailer van een nieuwe film van Disney-Pixar: Up. Alleen om die trailer lag ik al dubbel .
Niet meer actief op Fok!
pi_70902462
quote:
Op zondag 12 juli 2009 15:28 schreef Phaidra het volgende:
Jeej voor niet meer hamster zijn! Ben je uiteindelijk nog met AB begonnen?
Ja, vrijdagavond gelijk al, op advies van mijn papa. Ben ik ook wel heel erg blij om, want gisterochtend verging ik echt van de pijn. Op een gegeven moment kon ik echt niet anders doen dan huilen, en kon ik er ook niet mee stoppen Nu heb ik nog wel een beetje pijn, maar gewoon handelbaar. Kan morgen gewoon gaan werken, in ieder geval!
pi_70902504
quote:
Op zondag 12 juli 2009 15:28 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik bedacht me zelf ook al dat dat niet helemaal consequent is, want Borat was natuurlijk ook platvoers, maar stiekem toch wel heel geweldig . Dus ik ben benieuwd naar Brüno (mit Umlaut! ).
Ik ga niet eens naar Bruno toe, lijkt me helemaal niets. Oh, en ik heb geen umlaut op mijn pc Of nouja, ik weet niet hoe ik die kan vinden. Met ALT werkt niet.
  zondag 12 juli 2009 @ 15:35:10 #82
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_70902607
quote:
Op zondag 12 juli 2009 15:32 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ik ga niet eens naar Bruno toe, lijkt me helemaal niets. Oh, en ik heb geen umlaut op mijn pc Of nouja, ik weet niet hoe ik die kan vinden. Met ALT werkt niet.
Ik heb nog even nagedacht en bij Borat / Brüno is het toch anders dan bij The Hangover, want in de eerstgenoemde films zit nog een maatschappijkritisch element en bovendien is het niet in scène gezet (schijnt iig ). En het is leuk om te zien hoe hij mensen in de zeik neemt die het verdienen om in de zeik genomen te worden .

Ik ben nu Ice Age 1 en 2 aan het nedaolwnod .
Niet meer actief op Fok!
pi_70902698
Ach, nouja, smaken verschillen
pi_70902770
Waarom willen jullie meteen naar een nieuwe film ?
pi_70902885
quote:
Op zondag 12 juli 2009 15:39 schreef P.F het volgende:
Waarom willen jullie meteen naar een nieuwe film ?
Ik heb Pathe Unlimited En op Harry Potter zit ik al máánden te wachten
pi_70902896
quote:
Op zondag 12 juli 2009 15:25 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ja, zou ik ook niet zo gauw doen als ik gewoon weer moest werken, maar nu gaan we op vakantie en 's ochtends niet al te vroeg weg (ivm file).

We gaan dit doen:
- 3 daagjes hotel in Belgische Ardennen
- 3 daagjes hotel in Frankrijk
- 8 dagen camping in Frankrijkg
- terug naar Nederland, feestje ouders (25 jaar getrouwd)
- 5 dagen Berlijn (met ouders en zusjes, vanwege bovenstaande )

Zin in
Wat leuk! Hoop dat het beter weer is dan het nu hier is dan!
pi_70902918
quote:
Op zondag 12 juli 2009 15:42 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Dat laatste
  zondag 12 juli 2009 @ 15:44:36 #88
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_70902977
quote:
Op zondag 12 juli 2009 15:35 schreef Viking84 het volgende:

[..]
Ik ben nu Ice Age 1 en 2 aan het nedaolwnod .
foei! Zo kom ik dus aan GS en EA Active en owja aan Tiger Woods
pi_70903067
quote:
Op zondag 12 juli 2009 15:31 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ja, vrijdagavond gelijk al, op advies van mijn papa. Ben ik ook wel heel erg blij om, want gisterochtend verging ik echt van de pijn. Op een gegeven moment kon ik echt niet anders doen dan huilen, en kon ik er ook niet mee stoppen Nu heb ik nog wel een beetje pijn, maar gewoon handelbaar. Kan morgen gewoon gaan werken, in ieder geval!
Dan was het wel een verstandige keus! Zoveel pijn is naar .

Je vakantie klinkt gaaf! Lekker afwisselend. Alvast veel plezier!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_70903103
quote:
Op zondag 12 juli 2009 15:42 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Wat leuk! Hoop dat het beter weer is dan het nu hier is dan!
Oh, daar heb ik wel vertrouwen in eigenlijk
pi_70903196
quote:
Op zondag 12 juli 2009 15:42 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ik wil ook zo een pas Dan heb ik nog wat te doen Moet ik wel eerst een half uur fietsen Maar goeeed.
pi_70903467
quote:
Op zondag 12 juli 2009 15:49 schreef P.F het volgende:

[..]

Ik wil ook zo een pas Dan heb ik nog wat te doen Moet ik wel eerst een half uur fietsen Maar goeeed.
Gewoon bij de balie aanvragen joh, is leuk om te hebben!
pi_70903509
quote:
Op zondag 12 juli 2009 15:56 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Gewoon bij de balie aanvragen joh, is leuk om te hebben!
O ik bedoel iedere keer dat ik naar de film wil !! Moet ik een half uur fietsen...
Die pas is 18 euro zie ik op de site..

Mag je dan in iedere stad?
pi_70903607
quote:
Op zondag 12 juli 2009 15:58 schreef P.F het volgende:

[..]

O ik bedoel iedere keer dat ik naar de film wil !! Moet ik een half uur fietsen...
Die pas is 18 euro zie ik op de site..

Mag je dan in iedere stad?
Oh zo, nouja, ik ben ook 25 minuutjes onderweg, ik vind het wel meevalllen.

Je kan met die pas onbeperkt naar de film in elke Pathé. Er zitten er vier in Amsterdam en verder ook nog in een paar andere steden.
pi_70904085
Mn kat mag NIET op het aanrecht komen. Dat weet ze. Ik had op het aanrecht een halfbevroren vis liggen, om vanavond op te eten, met een deksel erop. Heeft de kat de deksel eraf geduwd en is ze begonnen aan MIJN victoriabaars . Er lagen allemaal dingetjes speeksel en half vermalen brokjes naast . Kon ik de vis weggooien en een nieuwe pakken. Maar hoe ontdooi je een vis snel? Want deze is echt niet binnen een uur of 2 ontdooit ...

Waarom lust mn kat nou ook bevroren vis en niet alleen maar sla en sperziebonen .
pi_70904331
quote:
Op zondag 12 juli 2009 16:15 schreef Chicolate het volgende:
Mn kat mag NIET op het aanrecht komen. Dat weet ze. Ik had op het aanrecht een halfbevroren vis liggen, om vanavond op te eten, met een deksel erop. Heeft de kat de deksel eraf geduwd en is ze begonnen aan MIJN victoriabaars . Er lagen allemaal dingetjes speeksel en half vermalen brokjes naast . Kon ik de vis weggooien en een nieuwe pakken. Maar hoe ontdooi je een vis snel? Want deze is echt niet binnen een uur of 2 ontdooit ...

Waarom lust mn kat nou ook bevroren vis en niet alleen maar sla en sperziebonen .
In een plastic zakje in een pannetje warm water! en dan af en toe het water weer warm maken!
pi_70904374
Oh, ik ben zo chagrijnig vandaag. Echt verschrikkelijk.
"Gelukkig" ben ik alleen thuis

En ik ga morgen een dagje naar Breda? Maar als het zulk kutweer blijft dan heb ik er geen zin in
pi_70904654
Huh. Ik ben toch 21 als ik uit '87 kom
pi_70904768
quote:
Op zondag 12 juli 2009 16:23 schreef P.F het volgende:

[..]

In een plastic zakje in een pannetje warm water! en dan af en toe het water weer warm maken!
Oh ok dankje! Ga ik dat doen (en blijf ik erbij zitten/staan want kat kan ook zakjes openkrijgen).

Ben een weekmenu aan het maken. Best leuk . Ik vergeet alleen steeds wat ik gister ook alweer allemaal gekocht had.

Zou rendang vlees lekker zijn in een wrap? En met wat voor groentes?
  zondag 12 juli 2009 @ 16:41:00 #100
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_70905016

Ik ben terug van een weekendje Friesland met de schoonfamilie. Was leuk!

Tevens heb ik een nieuwe bikini gescoord, plus nog een nieuw setje Mijn borsten hebben besloten om toch nog maar een cupmaatje te groeien Ik vind het alleen wel raar, want voor de rest ben ik niet aangekomen ofzo. Mijn kleding zit nog hetzelfde en mijn onderomvang was ook nog hetzelfde. Weird.

Bikini:
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  zondag 12 juli 2009 @ 17:07:11 #101
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_70905971
quote:
Op zondag 12 juli 2009 16:15 schreef Chicolate het volgende:

1-0 voor de kat
  zondag 12 juli 2009 @ 17:08:17 #102
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_70906010
nice setje Ewelina!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')