Oooooooooohquote:
Zweden is zooooo mooi ookquote:Op maandag 13 juli 2009 21:33 schreef Goodbye het volgende:
[..]
OooooooooohDan te bedenken dat ik eigenlijk naar Noorwegen en Zweden zou gaan deze vakantie, maar dat lukte niet in de planning
Ja, prachtig he? Ik ben twee jaar geleden ook in Zweden geweest, prachtig landquote:Op maandag 13 juli 2009 21:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Zweden is zooooo mooi ook. Daar zijn we 2 jaar geleden geweest en sindsdien ben ik helemaal verknocht aan Scandinavië. Die rust, die ruimte, die natuur
![]()
.
Wij zaten ongeveer op dezelfde hoogte, maar dan meer naar rechts, richting Västerasquote:Op maandag 13 juli 2009 21:43 schreef Goodbye het volgende:
Ik zat in de omgeving van Arvika, geen idee of je dat kent? Tocht over de meren gedaan
Ja, over een maandjequote:
Gaafquote:Op maandag 13 juli 2009 21:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Wij zaten ongeveer op dezelfde hoogte, maar dan meer naar rechts, richting Västeras.
Maar nu weten we wel beterquote:Op maandag 13 juli 2009 21:56 schreef Goodbye het volgende:
[..]
GaafWij zijn toen redelijk op één plek gebleven, maar wel in 6 dagen 120 km in de kano afgelegd
Als dit mijn eerste post hier was dachten jullie vast allemaal dat ik heel sportief was, hehe
![]()
Och, kon ik mijn intrede in Slank maar overnieuw doenquote:
Daar zijn klonen voor uitgevondenquote:Op maandag 13 juli 2009 21:58 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Och, kon ik mijn intrede in Slank maar overnieuw doen
Ohja, maar ik heb twee e-mailadressen en al een ander account op fok waarvan ik het ww kwijt benquote:
Best welquote:Op maandag 13 juli 2009 22:05 schreef Goodbye het volgende:
Slaap lekker XM!
Oeh, was het genant Syrena?
Oké!quote:Op maandag 13 juli 2009 22:06 schreef Syrena het volgende:
[..]
Best welZal het topique eens zoeken, dan PM ik je wel.
Rust? ja straks als ik ga slapen weerquote:Op maandag 13 juli 2009 21:30 schreef kaasplankje het volgende:
@skjoesmie: Goed bezig![]()
@Cyclechick: rust is ook trainen, goesting opbouwen noemen we dat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |