quote:Op maandag 13 juli 2009 11:34 schreef Leintjeuh het volgende:VMW! Ik lees er bijna overheen! Wie, wat, waar?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.On topic.![]()
Ik heb zojuist een paar champs gevonden in de groentemand, dus mijn tosti kaastomaatbasilicum, gaat een geroosterde boterham met gebakken champs worden.
Nog maar even mijn aangepaste lijstje.
Planning voor vandaag:
O: 2 gekookt ei
L: salade van veldsla, ovengedroogde tomaten en mozarella
T: tosti kaastomaatbasilicum geroosterd brood met gebakken champs
T: weet nog niet
De meeste mensen hier willen maar een paar kilootjes kwijt, daar heb je meestal geen diëtist voor nodig. In het dieetclub-topic ( Fok!Dieetclub #284 Hardloopperikelen ) zitten meer mensen met overgewicht, daar vind je misschien meer ervaringsdeskundigen.quote:Op maandag 13 juli 2009 11:58 schreef yvette1982 het volgende:
Bij een overgewicht van een kilo of 20 is een dieetist ook aan te raden? Heeft iedereen daar goede ervaringen mee, en geen anderen instellingen die nog kunnen helpen?
Oei, confronterend... Maar knowledge is power!quote:Op maandag 13 juli 2009 12:01 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb morgen een fittest bij de sportschool. "Ja, dan word je even opgemeten en zo..."
Bibber.
Knowledge is power idd, maar kan me voorstellen dat struisvogelpolitiek af en toe ook héél fijn isquote:Op maandag 13 juli 2009 12:01 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb morgen een fittest bij de sportschool. "Ja, dan word je even opgemeten en zo..."
Bibber.
Lucky you!quote:Op maandag 13 juli 2009 12:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik zie het maar als de eerste stap in mijn zelfverbeteringsproces.. Ik loop alleen krom van de rugpijn vandaag, dus ik hoop dat dat morgen een beetje beter is.
Heb nu trouwens een abo voor 22,50 per maand waarmee ik alles kan doen (lesjes, fitness, cardio). Sportschool zag er heel mooi en nieuw uit en de jongen achter de balie was gewoon aardig en geen enge bonk spieren.
andere instellingen, wat bedoel je daarmee?quote:Op maandag 13 juli 2009 11:58 schreef yvette1982 het volgende:
Bij een overgewicht van een kilo of 20 is een dieetist ook aan te raden? Heeft iedereen daar goede ervaringen mee, en geen anderen instellingen die nog kunnen helpen?
quote:Op maandag 13 juli 2009 10:49 schreef Lastpost het volgende:
Ik kom ook weer eens buurten, totaal niet meer gedacht aan verantwoord eten enzovoorts omdat ik wat anders aan m'n hoofd heb/had.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
dat lijkt me niet helemaal gezond, zoveel gewicht verliezen...quote:Op maandag 13 juli 2009 10:47 schreef ATKS het volgende:
[..]
Ik kan er makkelijk op leven, de laatste dagen raak ik 500 gram per dag kwijt, en voel me steeds fitter worden.
Helemaal niet gezond eerder!Zei het dikkertjequote:Op maandag 13 juli 2009 12:40 schreef kwakveense het volgende:
dat lijkt me niet helemaal gezond, zoveel gewicht verliezen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
Goehoehoed! Is je psych een homo met een blonde labrador?quote:Op maandag 13 juli 2009 12:44 schreef kwakveense het volgende:
oh ik ben fan van mijn psycholoog...ik heb handvatten en we hebben een plan. en ik zie het zitten.
Succes!quote:Op maandag 13 juli 2009 12:47 schreef TJDoornbos het volgende:
Ik ga proberen spieren te kweken met Wii EA Active
nee, het is een zij! en ze is een deelse indo geloof ik!quote:Op maandag 13 juli 2009 12:45 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Goehoehoed! Is je psych een homo met een blonde labrador?
ik bied 50 euroquote:Op maandag 13 juli 2009 12:48 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Succes!
Ik heb hier dat Wii Fit nog staan, inclusief stof.
Moet zeggen, het enige wat ik erop gedaan heb is slalommen op de ski's.
Wat fijn.quote:Op maandag 13 juli 2009 12:44 schreef kwakveense het volgende:
oh ik ben fan van mijn psycholoog...ik heb handvatten en we hebben een plan. en ik zie het zitten.
Het komt niet door mijn voeding, maar meer van de manier waarop ik sport, ik train letterlijk kei hard elke dag, rond 23h ga ik slapen en dan voel ik me net een deelnemer aan de tour.quote:Op maandag 13 juli 2009 12:40 schreef kwakveense het volgende:
[..]
dat lijkt me niet helemaal gezond, zoveel gewicht verliezen...
Als je zo hard traint moet je toch ook extra veel eten?quote:Op maandag 13 juli 2009 13:05 schreef ATKS het volgende:
[..]
Het komt niet door mijn voeding, maar meer van de manier waarop ik sport, ik train letterlijk kei hard elke dag, rond 23h ga ik slapen en dan voel ik me net een deelnemer aan de tour.
Heb je 't wel een beetje rustig opgebouwd? Zoveel sporten, dan heb je ook veel begeleiding nodig, en aangepaste voeding!quote:Op maandag 13 juli 2009 13:05 schreef ATKS het volgende:
[..]
Het komt niet door mijn voeding, maar meer van de manier waarop ik sport, ik train letterlijk kei hard elke dag, rond 23h ga ik slapen en dan voel ik me net een deelnemer aan de tour.
als je zoveel sport moet je ook meer eten: anders eet je lichaam lekker je spieren op en val je wel af, maar niet op een gezonde manier...quote:Op maandag 13 juli 2009 13:05 schreef ATKS het volgende:
[..]
Ik heb het langzaam opgebouwd inderdaad, ik zorg wel dat ik mijn avondeten goed verteer, dat betekend vaak 2e portie groente/aardappelen.quote:Op maandag 13 juli 2009 13:08 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Heb je 't wel een beetje rustig opgebouwd? Zoveel sporten, dan heb je ook veel begeleiding nodig, en aangepaste voeding!
Doe er dan wat aan! Jij als ervaringsdeskundigequote:Op maandag 13 juli 2009 13:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
Volgens mij is ATKS een XM'etje aan het doen![]()
quote:Op maandag 13 juli 2009 13:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
Volgens mij is ATKS een XM'etje aan het doen![]()
Neuh, je moet eerst drie maanden je vingers in je oren doen (of in dit geval voor je ogen) en heel hard LALALALALALALALALALALALALA zingenquote:Op maandag 13 juli 2009 13:28 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Doe er dan wat aan! Jij als ervaringsdeskundige
quote:Op maandag 13 juli 2009 13:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Neuh, je moet eerst drie maanden je vingers in je oren doen (of in dit geval voor je ogen) en heel hard LALALALALALALALALALALALALA zingen.
quote:Op maandag 13 juli 2009 12:44 schreef kwakveense het volgende:
quote:Op maandag 13 juli 2009 13:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Neuh, je moet eerst drie maanden je vingers in je oren doen (of in dit geval voor je ogen) en heel hard LALALALALALALALALALALALALA zingen.
Mja meeste verpakkingen zijn voor 4 personen bedoeld. Denk ook wel dat ik heel veel ga overhoudenquote:Op maandag 13 juli 2009 13:16 schreef Mini_rulez het volgende:
Chico: sommige dingen moet je toch kopen, of je nu alleen of met 5 man bent. Daarnaast zijn kleine verpakkingen in verhouding een stuk duurder. Het is dus niet zo raar als je het niet redt met 1/5 van wat jullie met z'n vijven kwijt zijn. Maar goed, iets minder moet toch wel kunnen.
Waarom ben je eigenlijk alleen thuis?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |