Drie kwartier. Pfffquote:Op maandag 13 juli 2009 18:59 schreef 100% Tukker het volgende:
En daarom eet ik nu een lekkere bak Brinta met koude magere melk en een scheutje honing. Over 30 minuten de gympen aan en dan loopt deze bikkel lekker een minuutje of 45 in de frisse luft...
Precies. Echte mannen eten geen honing, die kauwen op bijen. Toch, sigme?quote:Op maandag 13 juli 2009 19:16 schreef sigme het volgende:
Drie kwartier. Pfff.
En dan ook nog honing in de brinta. Zachtgekookt ei.
Maar ik kan natuurlijk ook 45 minuten als een zak hooi op m'n bureaustoel mijn eetmomenten van vandaag posten in dit topic...quote:Op maandag 13 juli 2009 19:16 schreef sigme het volgende:
[..]
Drie kwartier. Pfff.
En dan ook nog honing in de brinta. Zachtgekookt ei.
Voor mijn part. Ze komen in elk geval niet de bikkel uithangen met gesuikerde brinta en domme openingszinnenquote:Op maandag 13 juli 2009 19:18 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Precies. Echte mannen eten geen honing, die kauwen op bijen. Toch, sigme?
Je kan ook gewoon ophoeren omdat je je beseft dat sommige mensen een baan hebben. En op hun werk posten. Of posten nadat ze gesport hebben.quote:Op maandag 13 juli 2009 19:23 schreef 100% Tukker het volgende:
Maar ik kan natuurlijk ook 45 minuten als een zak hooi op m'n bureaustoel mijn eetmomenten van vandaag posten in dit topic...
OMG!!! dat is het!!!quote:Op maandag 13 juli 2009 18:52 schreef 100% Tukker het volgende:
Als jullie nu gewoon eens gaan sporten i.p.v. hier jullie (uitermate niet boeiende) eetavonturen te posten, dan hoeven jullie hier in het vervolg sowieso niet meer te posten.
Hebben jullie daar wel eens over nagedacht?
Wie heeft een psycholoog nodig als je hier gratis advies kan krijgen van een inteeltproductquote:Op maandag 13 juli 2009 19:27 schreef kwakveense het volgende:
OMG!!! dat is het!!!
wat stom van me dat ik daar zelf nog nooit opgekomen ben.
Dankjewel 100%tukker
Op zo'n binnenkomer? Ja. Minstensquote:
Cocaine helpt niet echt voor een betere prestatie lijkt me, was recreatief gebruik.quote:Op maandag 13 juli 2009 19:41 schreef uniekhoorn het volgende:
Als je wilt sporten dan MOET je drugs gebruiken....
schijnbaar : Die van Gelder, damned!
Misschien ben ik ook gewoon te softquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
Ja, dat heb ik ook een beetje.quote:Op maandag 13 juli 2009 19:52 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Cocaine helpt niet echt voor een betere prestatie lijkt me, was recreatief gebruik.
Ik heb toch wel aardig medelijden met hem nu.
Voorlopignaar zijn sportcarriere, en definitief
naar zijn werk.
Eigen schuld, maar toch ook wel sneu.
quote:Op maandag 13 juli 2009 19:54 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Misschien ben ik ook gewoon te soft
Oh, dat laatste denk ik ook, niettemin vind ik inpeperen van pure domheid wel een passende reactie. Zelfs al ontgaat het het lijdend voorwerp natuurlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doodzwijgen is misschien opvoedkundig beter, maar ik voel geen behoefte de mensheid te verbeteren.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Dat hopen we dan maarquote:Op maandag 13 juli 2009 20:00 schreef Goodbye het volgende:
Yoga verzacht dat gevoel misschien een beetje?
Oksels schmoksels. Even doorbijten, zo gedaan. Nee, een Brazillian wax, daar moet je eerst goed over nadenkenquote:Op maandag 13 juli 2009 20:06 schreef ColdFeet het volgende:
Dat hopen we dan maar
Ik merk wel dat ik er steeds beter in word met yoga om me echt te focussen op het moment en de oefeningen en mijn lijf, en dat ik me minder laat afleiden door externe geluiden of een hoofd vol gepieker
Ik hoop trouwens dat 100%Tukker wel iets beters aantrekt dan gympies als hij gaat rennen
edit: Goodbye, benen harsen vond ik best meevallen. Wel iets pijnlijk, maar ook prachtig gladKom echter niet in de verleiding om je oksels te (laten) harsen
Heldquote:Op maandag 13 juli 2009 20:10 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Oksels schmoksels. Even doorbijten, zo gedaan. Nee, een Brazillian wax, daar moet je eerst goed over nadenken
Nee, die is nu op reis en heeft het heel leuk!quote:Op maandag 13 juli 2009 20:12 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Held
Is Totziens eigenlijk alweer in de lande (in den lande?), Goodbye?
Broodbakmachine ftw!quote:Op maandag 13 juli 2009 20:57 schreef kwakveense het volgende:
ik wil ook iets bakken.... maar ik heb geen zin in de rotzooi
Nou, ik heb vakantie dus tijd en ik eet teveelquote:Op maandag 13 juli 2009 21:08 schreef Laureline het volgende:
Al die sporturen per dag, (Uniekhoorn even 2,5 uur, ieh!) goed hoor dames!
Ik krijg er met grote tegenzin net een halfuurtje uit geperst. Daarentegen herlees ik nu weer Les liaisons dangereuses (voor wie nog vacantieliteratuur zoekt, lezen!), en ik lig de hele tijd in een deuk, dat is ook heel goed voor de buikspieren.
Ging die hele gave vakantie nou nog door? Ik weet wel dat je toen de inhoud van die reis had gepost, maar toen was ie nog niet geboekt volgensmij.quote:
Nee, kreeg geen toestemming voor maand verlof. We gaan nu naar Noorwegen en hopelijk als alles meezit, volgend jaar juni die reis maken!quote:Op maandag 13 juli 2009 21:26 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ging die hele gave vakantie nou nog door? Ik weet wel dat je toen de inhoud van die reis had gepost, maar toen was ie nog niet geboekt volgensmij.
Oh, wat balen zeg! Maar Noorwegen lijkt me ook heel erg mooiquote:Op maandag 13 juli 2009 21:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nee, kreeg geen toestemming voor maand verlof. We gaan nu naar Noorwegen en hopelijk als alles meezit, volgend jaar juni die reis maken!
Mwahquote:Op maandag 13 juli 2009 21:29 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh, wat balen zeg! Maar Noorwegen lijkt me ook heel erg mooi
Oooooooooohquote:
Zweden is zooooo mooi ookquote:Op maandag 13 juli 2009 21:33 schreef Goodbye het volgende:
[..]
OooooooooohDan te bedenken dat ik eigenlijk naar Noorwegen en Zweden zou gaan deze vakantie, maar dat lukte niet in de planning
Ja, prachtig he? Ik ben twee jaar geleden ook in Zweden geweest, prachtig landquote:Op maandag 13 juli 2009 21:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Zweden is zooooo mooi ook. Daar zijn we 2 jaar geleden geweest en sindsdien ben ik helemaal verknocht aan Scandinavië. Die rust, die ruimte, die natuur
![]()
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |