quote:Op maandag 13 juli 2009 14:00 schreef kwakveense het volgende:
[..]Ok, dat moeten we kunnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Verder is het -vind ik- eenvoudiger te vragen hoe het gaat als ik weet wat je moet doen / doorstaan. Hier kunnen we (ik ben er de halve week nauwelijks) dus váák naar vragen, want je hebt élke dag 'opdrachten' die wel/niet gelukt zijn, makkelijk of moeilijk gingen.
Oh, en verexcuseer je er niet voor, en het is ook geen spoiler.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
quote:Op maandag 13 juli 2009 15:21 schreef kwakveense het volgende:
thnx sigme! (spoiler meer omdat t zo'n lang verhaal was...en wellciht niet iedereen er op zit te wachten...)
ohja, ik doe ook altijd de dag dat ik naar de psyh geweest bene even verder helemaal niks met de aanwijzingen...dat lukt me die dag nog niet... vanmnacht lekker slapen en morgen aan de slag...
Jij moet gewoon een heule grote schop onder je hol, popje. Want jij kunt het best; je hebt een tijd zonder problemen keurige eetlijsten gehad. Of is er nu iets serieus mis?quote:Op maandag 13 juli 2009 15:26 schreef Goodbye het volgende:
Mijn eetlijsten zijn al weken niet goed, misschien moet ik ook eens een eigen mevrouw
Klopt maar eerst nog 2,5 week Frankrijk!quote:Op maandag 13 juli 2009 15:28 schreef ColdFeet het volgende:
Chico, valt toch wel mee met de chocolade? De tijd van de maand moet ik altijd maar gokken ahv mijn gewichtmaar het lijkt erop van niet
Goodbye, ik ga tot woensdagochtend naar Barcelona. Ik zag dat jij naar Berlijn gaat, ikBerlijn! Ben je er eerder geweest? Zeker naar het Judisches Museum gaan!
Ja, ik weet het niet. Volgensmij niet.quote:Op maandag 13 juli 2009 15:29 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Jij moet gewoon een heule grote schop onder je hol, popje. Want jij kunt het best; je hebt een tijd zonder problemen keurige eetlijsten gehad. Of is er nu iets serieus mis?
Ja, laatst heel erg last van mijn buik gehad en nu aan de antibiotica wegens een ontstoken lymfeklierquote:Op maandag 13 juli 2009 15:37 schreef ColdFeet het volgende:
Niet zo hard voor jezelf. Je bent net ziek geweest ook, toch? Stom genoeg is dat een herkenbaar probleem; ik ga ook slecht eten als ik me misselijk&iffy voel
Na de vakantie met frisse moed beginnen?
Het Joods Museum is overigens niet per se WOII-achtig, alleen. De permanente expositie over 2000 jaar Joden in Duitsland is erg leuk opgezet. Maar ik was het meest onder de indruk van de architectuur; de 'voids', de holocaust-toren enzo.
quote:Op maandag 13 juli 2009 14:00 schreef kwakveense het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vanaf morgen danquote:Op maandag 13 juli 2009 15:21 schreef kwakveense het volgende:
thnx sigme! (spoiler meer omdat t zo'n lang verhaal was...en wellciht niet iedereen er op zit te wachten...).
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |