Hij kwam, hij zag en hij faalde.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 10:38 schreef Acinonyx het volgende:
Die oude is nog niet vol, achterlijke_gladiool!
Er zijn ook fora waar topics gewoon niet sluiten. Dat zijn echt topics met duizenden reacties die al jaren bestaan.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 10:43 schreef Acinonyx het volgende:
Nou wat ik eigenlijk achterlijk vind.. je kant het aantal posts per pagina op max. 999 zetten.... wat heeft dat nou voor nut, of ze moeten het aantal posts voor een topic sluit eens verhogen
We moeten een nieuw forum -los van FOK!- gaan opbouwen. Een soort van kolonie.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 10:45 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Er zijn ook fora waar topics gewoon niet sluiten. Dat zijn echt topics met duizenden reacties die al jaren bestaan.Maar da's niet leuk, want dan kun je 1) niet lapo hunten 2) altijd maar 1 thema hebben 3) niet er een sport van maken door slotjes heen te posten.
Ik las larp.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 10:45 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Er zijn ook fora waar topics gewoon niet sluiten. Dat zijn echt topics met duizenden reacties die al jaren bestaan.Maar da's niet leuk, want dan kun je 1) niet lapo hunten 2) altijd maar 1 thema hebben 3) niet er een sport van maken door slotjes heen te posten.
quote:
Ga es een nieuw topic aanmakenquote:
quote:
Ja, er is ook geen modje die hem ondertussen gesloten heeft.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 16:51 schreef jagga het volgende:
Dit is waarschijnlijk het meest luie wat ik ooit gezien heb, bob
Gewoon topic kaap en vervolgens doodleuk vertellen dat je geen zin had een nieuwe te maken_!
quote:
Jullie hebben aids.quote:
Je moeder jambek.quote:
echt héquote:
Ja.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 16:55 schreef jagga het volgende:
[..]
echt hé
EY BIO! ik adviseer een trip langs hansje anders voor wat kijkglazuh! deze en de vorige "echte SC" hebben hetzelfde nummer_!
Alsof er voorheen nooit gefaald werd met de nummering.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 16:55 schreef jagga het volgende:
[..]
echt hé
EY BIO! ik adviseer een trip langs hansje anders voor wat kijkglazuh! deze en de vorige "echte SC" hebben hetzelfde nummer_!
Komt door je vader.quote:
Die is 13 jaar dood inmiddels.quote:
Dat was geen fout. Dat was gewoon een poging tot tijdreis, alleen bleef iedereen posten alsof we gewoon een deel en een paar minuten verder waren!quote:Op vrijdag 10 juli 2009 16:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Alsof er voorheen nooit gefaald werd met de nummering.Met name de keer dat we ineens 300 delen verder waren.
Zoiets als Decibel Outdoor e.d.quote:
Was jij er toen al?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 16:58 schreef IQM het volgende:
[..]
Dat was geen fout. Dat was gewoon een poging tot tijdreis, alleen bleef iedereen posten alsof we gewoon een deel en een paar minuten verder waren!
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 16:59 schreef jagga het volgende:
[..]
Zoiets als Decibel Outdoor e.d.
Een fucking dance/hardstyle Feest godverdomme hier 200meter vandaan ofzokutzooi
IQM zit hier al ff. Op FOK! dan.quote:
Vuige lurkert.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 17:00 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik was er altijd al. Alleen niet altijd even fysiek.
Ja, ik bedoelde de SC.quote:
Als je je dat al afvraagt: nee.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 17:01 schreef jagga het volgende:
Ik wil er eigenlijk een topic over maken maar ik denk dattie backfired en dan gesloten word dus ik twijfel of het de moeite waard is
Ja. IQM is overal.quote:
Bang zijn dat je topic backfiredquote:Op vrijdag 10 juli 2009 17:01 schreef jagga het volgende:
Ik wil er eigenlijk een topic over maken maar ik denk dattie backfired en dan gesloten word dus ik twijfel of het de moeite waard is
een muziek topic trekt altijd van die trieste no-lifer apen aan hier in KLBquote:
Dat boeit me niet, maar het heeft zo weinig nut iets te openen wat na 10mins dicht geflikkerd word door een hyperactieve Bio, omdat zo'n muziekaap als Ritmo de boel weer verziektquote:
Dat is toch juist grappig?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 17:04 schreef jagga het volgende:
[..]
een muziek topic trekt altijd van die trieste no-lifer apen aan hier in KLB
Ik noem een Ritmo, SinadO en waar ritmo gepost heeft moet beauregard ook posten natuurlijk
Ho ho ho (nee, geen kerst), ik ben verre van hyperactief en laat soms topics veel te lang open. Maar als het echt kut is, gaat het gewoon dicht. En wanneer je me dan treft tijdens m'n rondje, tja..quote:Op vrijdag 10 juli 2009 17:05 schreef jagga het volgende:
[..]
Dat boeit me niet, maar het heeft zo weinig nut iets te openen wat na 10mins dicht geflikkerd word door een hyperactieve Bio, omdat zo'n muziekaap als Ritmo de boel weer verziekt
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 17:07 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ho ho ho (nee, geen kerst), ik ben verre van hyperactief en laat soms topics veel te lang open. Maar als het echt kut is, gaat het gewoon dicht. En wanneer je me dan treft tijdens m'n rondje, tja..
Waarom zet je dan een slotje op m`n topicquote:Op vrijdag 10 juli 2009 17:07 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ho ho ho (nee, geen kerst), ik ben verre van hyperactief en laat soms topics veel te lang open. Maar als het echt kut is, gaat het gewoon dicht. En wanneer je me dan treft tijdens m'n rondje, tja..
je trof hem op zijn rondjequote:Op vrijdag 10 juli 2009 17:09 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Waarom zet je dan een slotje op m`n topic
Op jouw topics horen standaard een slotje.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 17:09 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ach, jouw ervaring is misschien heel anders dan die van mij. Maar ook een Ritmo gaat er bij genoeg misstappen vanaf incl. kloons. Maar goed, als het keer op keer niet banbaar is (en heel veel users weten de grens op te zoeken en achter die grens te blijven), wie ben ik dan om iemand te laten bannen. En ja, als iemand irri genoeg is, trappen we 'm ook van het forum. Maar tot op zekere hoogte irri zijn en/of posten in strijd met de policy zijn twee verschillende dingen en wegen niet allebei even zwaar.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 17:08 schreef jagga het volgende:
[..]puike post bio
![]()
geweldig hoe je vooral dat gedeelte van Ritmo absoluut niet vermeld en het dus met me eens bent_!
Jouw topic-open rechten zouden gewoon verwijdert moeten worden.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 17:09 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 17:15 schreef 3lmo het volgende:
Is dagdag er niet? Kwam deze namelijk tegen op Hyves.
[ afbeelding ]
nou nou, ik prijs mij gelukkig dat een internetheld zoals jij de tijd heeft gevonden om in mijn topic te posten.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 17:15 schreef Siniti het volgende:
Wees blij dat er tenminste iemand in je topic post
Jij hebt ook geen geduld. Ik moet altijd heul lang wachten op reacties van jou, verdulleme!quote:
Gelukkig maarquote:Op vrijdag 10 juli 2009 17:17 schreef jagga het volgende:
[..]
nou nou, ik prijs mij gelukkig dat een internetheld zoals jij de tijd heeft gevonden om in mijn topic te posten.
Ja die hosselt mensen van FOK! voor Timur (dj aldaar)quote:Op vrijdag 10 juli 2009 17:51 schreef jagga het volgende:
Wie is Ramon verkoeijen?
Is die gast van 3fm?
ik luister nooit 3fm namelijk
hij heeft mij net gepm-ed naar aanleiding van mijn topic over het lawaai dat er straks komt met die Amnesia Outdoorquote:Op vrijdag 10 juli 2009 17:52 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ja die hosselt mensen van FOK! voor Timur (dj aldaar)
Ik ben ook al benaderdquote:Op vrijdag 10 juli 2009 17:59 schreef jagga het volgende:
[..]
hij heeft mij net gepm-ed naar aanleiding van mijn topic over het lawaai dat er straks komt met die Amnesia Outdoor!
Of ik in de uitzending wilde komen![]()
Ik heb vriendelijk bedankt, en hem, gezien mijn posthistory, gewezen op het feit dat ik niet al te serieus te nemen ben.
3FM is wel tof.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 18:06 schreef IQM het volgende:
Alsof het speciaal is om door die a-creatieve 3FM-lutsers benaderd te worden.
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 17:15 schreef Siniti het volgende:
Wees blij dat er tenminste iemand in je topic post
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 17:15 schreef 3lmo het volgende:
Is dagdag er niet? Kwam deze namelijk tegen op Hyves.
[ afbeelding ]
ik had zojuist een combo lach die per post steeds hoger steeg op de kabaalo-meterquote:Op vrijdag 10 juli 2009 17:16 schreef Siniti het volgende:
Biogarde jij stomme witte ridder
Mijn posts wat doe je
pmpmpm!quote:Op vrijdag 10 juli 2009 18:27 schreef Siniti het volgende:
Sinds ik heb gezien hoe Ritmo er IRL uitziet kan ik hem nog minder serieus nemen dan ik al deed
ow wacht het was crane, die heb ik heul al gezienquote:
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 18:28 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Dat las ik, toen ging ik even opnieuw lezen.
doe toch maar even een pm, als je zogenaamd een ''ritmo'' foto in bezit hebtquote:Op vrijdag 10 juli 2009 18:29 schreef Siniti het volgende:
Oh is dat Crane?
Zijn crane en ritmo dezelfde?
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 18:28 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Dat las ik, toen ging ik even opnieuw lezen.
gast, je snapt dat je nu wel even mij die foto moet pm-en héquote:Op vrijdag 10 juli 2009 18:27 schreef Siniti het volgende:
Sinds ik heb gezien hoe Ritmo er IRL uitziet kan ik hem nog minder serieus nemen dan ik al deed
quote:Gosamme! me nepnoagel breek af toen ik me kind een lel gaf! en dr zat net zo mooie tijgerprint op met diamantsies!!!
8 minutes ago from web
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 18:48 schreef IQM het volgende:
[..]Tof wijf!
(En ja, ik weet dat het nep is
)
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 18:48 schreef IQM het volgende:
[..]Tof wijf!
(En ja, ik weet dat het nep is
)
Ik ben opgeboren en opgetogen in Utrecht. M'n hobby is make-up, ik heb daar gewoon heel veel affinitatie mee!quote:
Ja goed goedquote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:21 schreef Siniti het volgende:
[..]
I am fine! Dank je very veel for het vragen. And how are you doing?
Ik geef ze groot gelijk.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja goed goed! Leuk dat je het vraagt.
Alleen het is minder dat m'm ouders me willen afschepen met paupermeubels nu ik ga studeren!
M'n moeder: Je moet afzienquote:
Wees blij dat zij je überhaupt meubels meegevenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja goed goed! Leuk dat je het vraagt.
Alleen het is minder dat m'm ouders me willen afschepen met paupermeubels nu ik ga studeren!
Of zelf moeten maken!quote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:27 schreef Siniti het volgende:
[..]
Wees blij dat zij je überhaupt meubels meegevenIk ken ook mensen die zelf meubels moesten kopen
Achja ik heb daar geen geld voor dus ze hebben niet zoveel keusquote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:27 schreef Siniti het volgende:
[..]
Wees blij dat zij je überhaupt meubels meegevenIk ken ook mensen die zelf meubels moesten kopen
quote:
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:29 schreef IQM het volgende:
Vroeger, toen ik zo oud was als jij, moest ik zelf de bomen omhakken om er planken van te kunnen zagen, waarmee ik een bed in elkaar kon timmeren!
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:29 schreef IQM het volgende:
En het hout wat overbleef, daar maakte ik dan een kussen van, zodat ik m'n hoofd nog ergens op kon leggen.
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:31 schreef IQM het volgende:
En slapen deed ik onder de bladeren van de boom.
Ja maar schatje jij bent opgevoed door wolvenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:31 schreef IQM het volgende:
Vaak was het een den die ik omhakte, dus je kan wel nagaan hoe fijn dat sliep onder zo'n deken.
welluke?quote:
Ik ben aan het strand.quote:
Heequote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:33 schreef Lakitu het volgende:
Waarom zijn er altijd kut-azerty-toetsenborden in het buitenland
dat is toch zo`n n00bish dingquote:
Zit hij nou op vakantie op Fok! ?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:36 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Heeveilig aangekomen! Hoe is 't daar? Lekker weer of nog steeds bagger?
Gewoon het process killen en dan deleten. Niks moeilijk aan.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:38 schreef Siniti het volgende:
godverdomme ik haat die .dll files die je niet kan verwijderen door aids of polio of lepra of ebola of wat dan ook
Maar al mijn processen zijn .exequote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:40 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Gewoon het process killen en dan deleten. Niks moeilijk aan.
Hee indeedquote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:36 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Heeveilig aangekomen! Hoe is 't daar? Lekker weer of nog steeds bagger?
Ja hallo, iedereen is siesta aan het houden, heb geen flikker te doenquote:
Ja.quote:
Mensen zonder vriendenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:43 schreef IQM het volgende:
Mensen met een iPhone, mensen die FOK!ken op vakantie, mensen die sms'en met FOK!kers.
Vooral die eerste categoriequote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:43 schreef IQM het volgende:
Mensen met een iPhone, mensen die FOK!ken op vakantie, mensen die sms'en met FOK!kers.
En hoe kom ik erachter welke .exe mijn dll is?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:42 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ja.
dll staat voor dynamic link library
betekend dus dat die executables naar die die dll`s linken.
Gewoon, als je je pc een beetje kent weet van wel process het isquote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:44 schreef Siniti het volgende:
[..]
En hoe kom ik erachter welke .exe mijn dll is?
Ah gelukkig maarquote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:42 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Hee indeedEn het weer is nu lekker lekker, heb niks te klagen
![]()
Oh, en sorry dat ik niet reageerde op je smsje, mn telefoon doet het niet echt hier![]()
[..]
Ja hallo, iedereen is siesta aan het houden, heb geen flikker te doen
En wat als je dit ding net hebt gedownload, het werkte niet goed en je komt nooit bij dat processendingquote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:45 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Gewoon, als je je pc een beetje kent weet van wel process het is
Zat jij laatst MSN ook niet af te zeiken?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:43 schreef IQM het volgende:
Hebje dan al ene kamer?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:46 schreef Breathtaking het volgende:
Hoeveel zouden jullie trouwens uitgeven aan een bed, formaatje twijfelaar?
Deze vraag maakt jou zelf een twijfelaar, hihi.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:46 schreef Breathtaking het volgende:
¤ 50 euro per uur inclusief vrouwquote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:46 schreef Breathtaking het volgende:
Mensen die alles serieus nemen.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:47 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Zat jij laatst MSN ook niet af te zeiken?
Mensen diedoen over alles
Mannen die "hihi" zeggenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:48 schreef IQM het volgende:
[..]
Deze vraag maakt jou zelf een twijfelaar, hihi.
Ik zou uitgeven wat Ikea er voor vraagtquote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:46 schreef Breathtaking het volgende:
Spuit 11quote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:49 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik zou uitgeven wat Ikea er voor vraagt![]()
Hoezo, heb je die kamer gekregen?
Ik mocht niet Fokken in het vliegtuigquote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:49 schreef IQM het volgende:
Mensen die niet op de hoogte zijn van de kamer van Bt.
Mensen die alles weten wat andere Fokkers neerkalkenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:49 schreef IQM het volgende:
Mensen die niet op de hoogte zijn van de kamer van Bt.
Mensen.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:51 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Mensen die alles weten wat andere Fokkers neerkalken
Eenschquote:
Mensen die te weinig betalenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:52 schreef Lakitu het volgende:
Ik moet er weer vandoor, heb maar voor een half uur betaald![]()
![]()
Doeii
Ik ga zo naar bios om hem te kijkenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:53 schreef IQM het volgende:
Maar ik ga nu gratis Brüno kijken. Bye, losers.
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:53 schreef IQM het volgende:
Maar ik ga nu gratis Brüno kijken. Bye, losers.
Ik heb hem gister al gezien falertsquote:
Ja!quote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:50 schreef Siniti het volgende:
[..]
Die ene kamer waarvan je die plaatjes had gepost?
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:54 schreef gers het volgende:
ado even een vraagje zitten jullie ook wel eens romantisch te fokken op de bank
quote:
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:49 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik zou uitgeven wat Ikea er voor vraagt![]()
Hoezo, heb je die kamer gekregen?
Daaag schatjequote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:52 schreef Lakitu het volgende:
Ik moet er weer vandoor, heb maar voor een half uur betaald![]()
![]()
Doeii
Dankje!quote:
Die heb ik niet meerquote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:56 schreef gers het volgende:
post nog een plaatjes![]()
en je moet een 2persoonsbed nemen
Vassup.quote:
je gaat dus geen huwelijksaanzoek doen via een foktopicquote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:57 schreef Adolecens het volgende:
[..]
![]()
Nee, dan zijn we of aan het neuken, of muziek aan het luisteren, of ze pijpt me onder de film![]()
Tenzij er iemand bij is, dan doe ik wat actiever mee![]()
We wonen niet samen he, door de week elk ons eigen huis (nog)
valt wel mee hoor , mijn ikea hoogslaper was iets van 140quote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dankje!
[..]
Die heb ik niet meeren nee
dat wordt helemaal zo duur.
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:58 schreef gers het volgende:
[..]
je gaat dus geen huwelijksaanzoek doen via een foktopic
ik zie het opzich wel voor mequote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:59 schreef Adolecens het volgende:
[..]
![]()
Zie je het voor je?
Zou wel de stunt van de eeuw zijn en ultieme triestheid denk ik zo
Toch wel?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:59 schreef Adolecens het volgende:
[..]
![]()
Zie je het voor je?
Zou wel de stunt van de eeuw zijn en ultieme triestheid denk ik zo
Lol, ik niet zoquote:
jaquote:
De restart PC truc werkte gelukkig zoals altijdquote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:45 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Gewoon, als je je pc een beetje kent weet van wel process het is
Logischquote:Op vrijdag 10 juli 2009 20:22 schreef Siniti het volgende:
[..]
De restart PC truc werkte gelukkig zoals altijd![]()
![]()
Ik/wij lezen hier mee hè.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 23:35 schreef jagga het volgende:
ik heb geen leven, daarom ga ik maar andermans topic verzieken_!
Ow ik vond het al zo vreemd, ook omdat ik niet eens bonen had gegetenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 23:52 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
ik heb er een lijk begravenRuiken doen ze hem toch niet want het stonk er al als de kk
hey hoe zat het nou met die worstelaars waar hij nou ternauwernood ontsnapte?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 23:57 schreef Broekpaling het volgende:
Kanonnen wat was Brüno een verschrikkelijk foute film.![]()
Er was weinig van te zien in de film dat ze 'm sloopten.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 00:01 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
hey hoe zat het nou met die worstelaars waar hij nou ternauwernood ontsnapte?
ik hoorde dat sasha er bijna aanging daar
ah een beetje hellbent stylequote:Op zaterdag 11 juli 2009 00:03 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Er was weinig van te zien in de film dat ze 'm sloopten.![]()
Hij begon z'n tegenstander te zoenen en te strippen en toen was de volgende scene al, dus je ziet niks dat ze tegen hem vechten ofzo.
Maar gatverdamme, gaat hij uitbeelden hoe hij iemand pijpt en rimt etc.![]()
Ook een kankergrote focus op een snikkel en die gaat dan even de helikopter doen.
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 00:26 schreef Zotheid het volgende:
@ BP
[ afbeelding ]
Ik zal morgen zelf wel even een foto maken.
Zag je die toeschouwer die eerste helemaal losgaan toen hij zij dat hij hetero was en bijna ging huilen toen ze gingen zoenenquote:Op zaterdag 11 juli 2009 00:03 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Er was weinig van te zien in de film dat ze 'm sloopten.![]()
Hij begon z'n tegenstander te zoenen en te strippen en toen was de volgende scene al, dus je ziet niks dat ze tegen hem vechten ofzo.
Maar gatverdamme, gaat hij uitbeelden hoe hij iemand pijpt en rimt etc.![]()
Ook een kankergrote focus op een snikkel en die gaat dan even de helikopter doen.
![]()
![]()
![]()
die pic van die piano gaat de innerlijke wonden die hij bij bruno heeft opgelopen niet genezen hoorquote:Op zaterdag 11 juli 2009 00:26 schreef Zotheid het volgende:
@ BP
[ afbeelding ]
Ik zal morgen zelf wel even een foto maken.
Jawel.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 00:31 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Het is toch niet stiekem een digitale hmmm?
Wat?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 00:32 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
die pic van die piano gaat de innerlijke wonden die hij bij bruno heeft opgelopen niet genezen hoor
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 00:33 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Jawel.
Anders worden m'n buren helemaal gek.
quote:
quote:Maar gatverdamme, gaat hij uitbeelden hoe hij iemand pijpt en rimt etc. Ook een kankergrote focus op een snikkel en die gaat dan even de helikopter doen.
Eens.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 23:57 schreef Broekpaling het volgende:
Kanonnen wat was Brüno een verschrikkelijk foute film.![]()
African American*quote:Op zaterdag 11 juli 2009 00:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb een wildplassende neger gezien.
Ik ben bang dat die rondzwaaiende pik in Amerika ervoor gaat zorgen dat de bioscopen leegstromenquote:Op zaterdag 11 juli 2009 00:35 schreef IQM het volgende:
[..]
Eens.
Dat van het pijpen en rimmen uitbeelden was wel grappig, maar die rondzwaaiende pik voor een paar seconden was gewoon too much!
Ik durfde het niet te vragen, maar het kon natuurlijk ook een surinamer zijn...quote:
maar dat iesj rasjistisch!!1quote:Op zaterdag 11 juli 2009 00:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik durfde het niet te vragen, maar het kon natuurlijk ook een surinamer zijn...
Echt.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 00:35 schreef IQM het volgende:
[..]
Eens.
Dat van het pijpen en rimmen uitbeelden was wel grappig, maar die rondzwaaiende pik voor een paar seconden was gewoon too much!
Wat nou weer?quote:
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 00:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb een wildplassende neger gezien.
Vraag maar aan de Amerikanenquote:
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 00:44 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Echt.![]()
![]()
Dat rimmen was anders ook niet iets waar ik al te blij naar keek.
Er werd godzijdank gebruik gemaakt van zwarte balkjes.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 00:48 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Lieten ze dat dan ook echt zien, met close-ups ensulks ?
Nee, Brüno deed vóór hoe hij iemand pijpte en rimde.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 00:48 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Lieten ze dat dan ook echt zien, met close-ups ensulks ?
bosnie en omstreken dusquote:Op zaterdag 11 juli 2009 00:46 schreef Siniti het volgende:
Ze moeten eigenlijk het publiek in een extreem homofoob land filmen die naar deze film gaan
Was net bij Scrubs. Nu is 8 Simple Rules, kutprogramma.quote:
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 00:50 schreef Siniti het volgende:
[..]
Er werd godzijdank gebruik gemaakt van zwarte balkjes.
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 00:50 schreef IQM het volgende:
[..]
Nee, Brüno deed vóór hoe hij iemand pijpte en rimde.
WTF! M'n zusje is naar die film geweest en er was een rondzwaaiende penis in beeld?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 00:35 schreef IQM het volgende:
[..]
Eens.
Die vader is dood.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 00:52 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Was net bij Scrubs. Nu is 8 Simple Rules, kutprogramma.
Welke vader? Ik kijk het nooit, ik vind het gewoon kut omdat ik nu langer moet wachten op Family Guyquote:
Hoe oud is je zusje?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 00:53 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
WTF! M'n zusje is naar die film geweest en er was een rondzwaaiende penis in beeld?
Yep.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 00:53 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
WTF! M'n zusje is naar die film geweest en er was een rondzwaaiende penis in beeld?
De acteur die de pa uit het gezin speelt.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 00:54 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Welke vader? Ik kijk het nooit, ik vind het gewoon kut omdat ik nu langer moet wachten op Family Guy
Ja.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 00:53 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nou het zat zo...quote:Op zaterdag 11 juli 2009 00:47 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Waarom kijk jij naar negers die buiten staan te plassen
Haha, die champagne fles inderdaad.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 00:54 schreef IQM het volgende:
[..]
Yep.Een paar seconden lang.
Ook werden er -wel enigszins gecensureerd- dildo's in konten gestopt, champagneflessen anaal ingebracht, stukken schaamhaar getoond en minutenlang twee mannen geshowd die met elkaar aan het zoenen waren, terwijl ze telkens steeds meer kleren uittrokken.
I don't carequote:Op zaterdag 11 juli 2009 00:47 schreef Siniti het volgende:
[..]
Vraag maar aan de Amerikanen
Elke negert is een 'African American' omdat het anders racistisch is
Dat is sick, haar kinderzieltje, wat doe jequote:Op zaterdag 11 juli 2009 00:54 schreef IQM het volgende:
[..]
Ook werden er -wel enigszins gecensureerd- dildo's in konten gestopt, champagneflessen anaal ingebracht, stukken schaamhaar getoond en minutenlang twee mannen geshowd die met elkaar aan het zoenen waren, terwijl ze telkens steeds meer kleren uittrokken.
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 00:54 schreef IQM het volgende:
[..]
Die hoofdpersoon heeft een irritant hoofd.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 00:55 schreef Siniti het volgende:
Ik vind scrubs eigenlijk ook kut.
Shpunken im Arschwitz.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 00:56 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Haha, die champagne fles inderdaad.![]()
En die dildofiets.![]()
Of die afstandsbediening in z'n reet.![]()
I farted and now I am on the edge of buying a movie. Ofzoiets.
Elf.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 00:54 schreef Siniti het volgende:
[..]
Hoe oud is je zusje?
Brüno was ook getuige van partnerruil, wel met zwarte balkjes.
John Ritterquote:Op zaterdag 11 juli 2009 00:54 schreef IQM het volgende:
[..]
De acteur die de pa uit het gezin speelt.
Och, word ze snel volwassenquote:Op zaterdag 11 juli 2009 00:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat is sick, haar kinderzieltje, wat doe je!
En zij zo: Ja die film was 12+ maar ik kon gewoon doorlopen![]()
Wat doet diegene die haar daar naartoe laat.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 00:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat is sick, haar kinderzieltje, wat doe je!
En zij zo: Ja die film was 12+ maar ik kon gewoon doorlopen![]()
Zach Braff. Hij speelt ook in Garden State.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 00:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die hoofdpersoon heeft een irritant hoofd.
Een vriendinnetje van d'r. En tsja, ze bleef slapen bij die vriendin en toen gingen ze samen naar de film.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 00:56 schreef IQM het volgende:
Met wie is ze gegaan?
Ik zou m'n dochter van 11 dus echt niet naar Brüno laten gaan.Niet dat ik nou zo van het verbieden ben, maar als je je een klein beetje inleest, wéét je gewoon dat het niks is voor kleine meisjes.
Ow hij Zat dus te plassen, dan was het zeker en vast een vrouwtjes-negerquote:Op zaterdag 11 juli 2009 00:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou het zat zo...
Ik reed langs een weg en die neger zat gewoon langs de weg te plassen.
Op iemands oprit, tegen een boom...
Is Garden State dan zo'n goede film?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 00:58 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Zach Braff. Hij speelt ook in Garden State.![]()
![]()
Het zijn balkjes, daar kan je niet van geshockeerd raken.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 00:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Een vriendinnetje van d'r. En tsja, ze bleef slapen bij die vriendin en toen gingen ze samen naar de film.
Wisten mijn ouders veel wat er in voorkwam, lijkt me dat als iets 12+ is je daar als elfjarige wel gewoon heen kunt zonder echt geschockeerd te worden.
Die rondzwaaiende penis was anders redelijk duidelijk in beeld.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:00 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Het zijn balkjes, daar kan je niet van geshockeerd raken.
Nou ja, ik zou ze aanraden om voortaan toch ff moviemeter ofzo te checken als er 12+ bij staat. True, vaak betekent dat iets met enge monsters en bloed enzo, maar als er 12+ bij een comedy staat, kun je er vergif op innemen dat het heel veel over (platvloerse) seks gaat.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 00:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Een vriendinnetje van d'r. En tsja, ze bleef slapen bij die vriendin en toen gingen ze samen naar de film.
Wisten mijn ouders veel wat er in voorkwam, lijkt me dat als iets 12+ is je daar als elfjarige wel gewoon heen kunt zonder echt geschockeerd te worden.
http://rateyourmusic.com/film/garden_state/quote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:00 schreef Siniti het volgende:
[..]
Is Garden State dan zo'n goede film?
Ik hoor echt iedereen er euforisch over zijn maar ik weiger hem daarom te kijken
Garden State is een mooie film. Het is niet zo'n overrated film als Donnie Darko.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:00 schreef Siniti het volgende:
[..]
Is Garden State dan zo'n goede film?
Ik hoor echt iedereen er euforisch over zijn maar ik weiger hem daarom te kijken
Ik las Barffquote:Op zaterdag 11 juli 2009 00:58 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Zach Braff. Hij speelt ook in Garden State.![]()
![]()
Tuurlijk wel. Ondanks de balkjes zie je toch genoeg dingen gebeuren. Dingen die je hersenen zelf invullen. En ja, ook de hersenen van 11-jarige meisjes.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:00 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Het zijn balkjes, daar kan je niet van geshockeerd raken.
Een onderdanige neger, nou goed... ?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 00:59 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Ow hij Zat dus te plassen, dan was het zeker en vast een vrouwtjes-neger
Ik heb hem niet gezien hoor, ik lees hier alleen dat 2/3 van de film was gecensureerd.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:00 schreef Siniti het volgende:
[..]
Die rondzwaaiende penis was anders redelijk duidelijk in beeld.
Donnie Darko was briljantquote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:01 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Garden State is een mooie film. Het is niet zo'n overrated film als Donnie Darko Requiem For A Dream.
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:01 schreef IQM het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Ondanks de balkjes zie je toch genoeg dingen gebeuren. Dingen die je hersenen zelf invullen. En ja, ook de hersenen van 11-jarige meisjes.
Het censuur neemt het toch enigszins weg.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:01 schreef IQM het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Ondanks de balkjes zie je toch genoeg dingen gebeuren. Dingen die je hersenen zelf invullen. En ja, ook de hersenen van 11-jarige meisjes.
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Een onderdanige neger, nou goed... ?
Dat wel, ja. Gelukkig.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:03 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Het censuur neemt het toch enigszins weg.
Dat klopt. Denk dat die penis het enige was dat niet gecensureerd was.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:01 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb hem niet gezien hoor, ik lees hier alleen dat 2/3 van de film was gecensureerd.
IMDB zegt jaquote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:02 schreef IQM het volgende:
Zach Braff heeft Garden State ook geschreven (en geregisseerd)?!
Ja.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:02 schreef IQM het volgende:
Zach Braff heeft Garden State ook geschreven (en geregisseerd)?!
Donnie Darko zuigt negerpik in vergelijking met Requiem For A Dream.quote:
ja kom we gaan films raten op een rate your music sitequote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:00 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
http://rateyourmusic.com/film/garden_state/
daar zijn ze niet euforisch
Exactly my thoughts.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:04 schreef Siniti het volgende:
[..]
ja kom we gaan films raten op een rate your music site
Elke n00b weet dat.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:04 schreef IQM het volgende:
Dat van Zach Braff was een retorische vraag, hè.Ik was gewoon verbaasd en zulks.
Misschien hadden ze het over de muziekquote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:04 schreef Siniti het volgende:
[..]
ja kom we gaan films raten op een rate your music site
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |