Achja ik heb daar geen geld voor dus ze hebben niet zoveel keusquote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:27 schreef Siniti het volgende:
[..]
Wees blij dat zij je überhaupt meubels meegevenIk ken ook mensen die zelf meubels moesten kopen
quote:
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:29 schreef IQM het volgende:
Vroeger, toen ik zo oud was als jij, moest ik zelf de bomen omhakken om er planken van te kunnen zagen, waarmee ik een bed in elkaar kon timmeren!
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:29 schreef IQM het volgende:
En het hout wat overbleef, daar maakte ik dan een kussen van, zodat ik m'n hoofd nog ergens op kon leggen.
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:31 schreef IQM het volgende:
En slapen deed ik onder de bladeren van de boom.
Ja maar schatje jij bent opgevoed door wolvenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:31 schreef IQM het volgende:
Vaak was het een den die ik omhakte, dus je kan wel nagaan hoe fijn dat sliep onder zo'n deken.
welluke?quote:
Ik ben aan het strand.quote:
Heequote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:33 schreef Lakitu het volgende:
Waarom zijn er altijd kut-azerty-toetsenborden in het buitenland
dat is toch zo`n n00bish dingquote:
Zit hij nou op vakantie op Fok! ?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:36 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Heeveilig aangekomen! Hoe is 't daar? Lekker weer of nog steeds bagger?
Gewoon het process killen en dan deleten. Niks moeilijk aan.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:38 schreef Siniti het volgende:
godverdomme ik haat die .dll files die je niet kan verwijderen door aids of polio of lepra of ebola of wat dan ook
Maar al mijn processen zijn .exequote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:40 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Gewoon het process killen en dan deleten. Niks moeilijk aan.
Hee indeedquote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:36 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Heeveilig aangekomen! Hoe is 't daar? Lekker weer of nog steeds bagger?
Ja hallo, iedereen is siesta aan het houden, heb geen flikker te doenquote:
Ja.quote:
Mensen zonder vriendenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:43 schreef IQM het volgende:
Mensen met een iPhone, mensen die FOK!ken op vakantie, mensen die sms'en met FOK!kers.
Vooral die eerste categoriequote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:43 schreef IQM het volgende:
Mensen met een iPhone, mensen die FOK!ken op vakantie, mensen die sms'en met FOK!kers.
En hoe kom ik erachter welke .exe mijn dll is?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:42 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ja.
dll staat voor dynamic link library
betekend dus dat die executables naar die die dll`s linken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |