ow wacht het was crane, die heb ik heul al gezienquote:
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 18:28 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Dat las ik, toen ging ik even opnieuw lezen.
doe toch maar even een pm, als je zogenaamd een ''ritmo'' foto in bezit hebtquote:Op vrijdag 10 juli 2009 18:29 schreef Siniti het volgende:
Oh is dat Crane?
Zijn crane en ritmo dezelfde?
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 18:28 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Dat las ik, toen ging ik even opnieuw lezen.
gast, je snapt dat je nu wel even mij die foto moet pm-en héquote:Op vrijdag 10 juli 2009 18:27 schreef Siniti het volgende:
Sinds ik heb gezien hoe Ritmo er IRL uitziet kan ik hem nog minder serieus nemen dan ik al deed
quote:Gosamme! me nepnoagel breek af toen ik me kind een lel gaf! en dr zat net zo mooie tijgerprint op met diamantsies!!!
8 minutes ago from web
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 18:48 schreef IQM het volgende:
[..]Tof wijf!
(En ja, ik weet dat het nep is
)
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 18:48 schreef IQM het volgende:
[..]Tof wijf!
(En ja, ik weet dat het nep is
)
Ik ben opgeboren en opgetogen in Utrecht. M'n hobby is make-up, ik heb daar gewoon heel veel affinitatie mee!quote:
Ja goed goedquote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:21 schreef Siniti het volgende:
[..]
I am fine! Dank je very veel for het vragen. And how are you doing?
Ik geef ze groot gelijk.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja goed goed! Leuk dat je het vraagt.
Alleen het is minder dat m'm ouders me willen afschepen met paupermeubels nu ik ga studeren!
M'n moeder: Je moet afzienquote:
Wees blij dat zij je überhaupt meubels meegevenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja goed goed! Leuk dat je het vraagt.
Alleen het is minder dat m'm ouders me willen afschepen met paupermeubels nu ik ga studeren!
Of zelf moeten maken!quote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:27 schreef Siniti het volgende:
[..]
Wees blij dat zij je überhaupt meubels meegevenIk ken ook mensen die zelf meubels moesten kopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |