quote:Op vrijdag 10 juli 2009 17:15 schreef 3lmo het volgende:
Is dagdag er niet? Kwam deze namelijk tegen op Hyves.
[ afbeelding ]
nou nou, ik prijs mij gelukkig dat een internetheld zoals jij de tijd heeft gevonden om in mijn topic te posten.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 17:15 schreef Siniti het volgende:
Wees blij dat er tenminste iemand in je topic post
Jij hebt ook geen geduld. Ik moet altijd heul lang wachten op reacties van jou, verdulleme!quote:
Gelukkig maarquote:Op vrijdag 10 juli 2009 17:17 schreef jagga het volgende:
[..]
nou nou, ik prijs mij gelukkig dat een internetheld zoals jij de tijd heeft gevonden om in mijn topic te posten.
Ja die hosselt mensen van FOK! voor Timur (dj aldaar)quote:Op vrijdag 10 juli 2009 17:51 schreef jagga het volgende:
Wie is Ramon verkoeijen?
Is die gast van 3fm?
ik luister nooit 3fm namelijk
hij heeft mij net gepm-ed naar aanleiding van mijn topic over het lawaai dat er straks komt met die Amnesia Outdoorquote:Op vrijdag 10 juli 2009 17:52 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ja die hosselt mensen van FOK! voor Timur (dj aldaar)
Ik ben ook al benaderdquote:Op vrijdag 10 juli 2009 17:59 schreef jagga het volgende:
[..]
hij heeft mij net gepm-ed naar aanleiding van mijn topic over het lawaai dat er straks komt met die Amnesia Outdoor!
Of ik in de uitzending wilde komen![]()
Ik heb vriendelijk bedankt, en hem, gezien mijn posthistory, gewezen op het feit dat ik niet al te serieus te nemen ben.
3FM is wel tof.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 18:06 schreef IQM het volgende:
Alsof het speciaal is om door die a-creatieve 3FM-lutsers benaderd te worden.
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 17:15 schreef Siniti het volgende:
Wees blij dat er tenminste iemand in je topic post
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 17:15 schreef 3lmo het volgende:
Is dagdag er niet? Kwam deze namelijk tegen op Hyves.
[ afbeelding ]
ik had zojuist een combo lach die per post steeds hoger steeg op de kabaalo-meterquote:Op vrijdag 10 juli 2009 17:16 schreef Siniti het volgende:
Biogarde jij stomme witte ridder
Mijn posts wat doe je
pmpmpm!quote:Op vrijdag 10 juli 2009 18:27 schreef Siniti het volgende:
Sinds ik heb gezien hoe Ritmo er IRL uitziet kan ik hem nog minder serieus nemen dan ik al deed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |