Hij kwam, hij zag en hij faalde.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 10:38 schreef Acinonyx het volgende:
Die oude is nog niet vol, achterlijke_gladiool!
Er zijn ook fora waar topics gewoon niet sluiten. Dat zijn echt topics met duizenden reacties die al jaren bestaan.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 10:43 schreef Acinonyx het volgende:
Nou wat ik eigenlijk achterlijk vind.. je kant het aantal posts per pagina op max. 999 zetten.... wat heeft dat nou voor nut, of ze moeten het aantal posts voor een topic sluit eens verhogen
We moeten een nieuw forum -los van FOK!- gaan opbouwen. Een soort van kolonie.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 10:45 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Er zijn ook fora waar topics gewoon niet sluiten. Dat zijn echt topics met duizenden reacties die al jaren bestaan.Maar da's niet leuk, want dan kun je 1) niet lapo hunten 2) altijd maar 1 thema hebben 3) niet er een sport van maken door slotjes heen te posten.
Ik las larp.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 10:45 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Er zijn ook fora waar topics gewoon niet sluiten. Dat zijn echt topics met duizenden reacties die al jaren bestaan.Maar da's niet leuk, want dan kun je 1) niet lapo hunten 2) altijd maar 1 thema hebben 3) niet er een sport van maken door slotjes heen te posten.
quote:
Ga es een nieuw topic aanmakenquote:
quote:
Ja, er is ook geen modje die hem ondertussen gesloten heeft.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 16:51 schreef jagga het volgende:
Dit is waarschijnlijk het meest luie wat ik ooit gezien heb, bob
Gewoon topic kaap en vervolgens doodleuk vertellen dat je geen zin had een nieuwe te maken_!
quote:
Jullie hebben aids.quote:
Je moeder jambek.quote:
echt héquote:
Ja.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 16:55 schreef jagga het volgende:
[..]
echt hé
EY BIO! ik adviseer een trip langs hansje anders voor wat kijkglazuh! deze en de vorige "echte SC" hebben hetzelfde nummer_!
Alsof er voorheen nooit gefaald werd met de nummering.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 16:55 schreef jagga het volgende:
[..]
echt hé
EY BIO! ik adviseer een trip langs hansje anders voor wat kijkglazuh! deze en de vorige "echte SC" hebben hetzelfde nummer_!
Komt door je vader.quote:
Die is 13 jaar dood inmiddels.quote:
Dat was geen fout. Dat was gewoon een poging tot tijdreis, alleen bleef iedereen posten alsof we gewoon een deel en een paar minuten verder waren!quote:Op vrijdag 10 juli 2009 16:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Alsof er voorheen nooit gefaald werd met de nummering.Met name de keer dat we ineens 300 delen verder waren.
Zoiets als Decibel Outdoor e.d.quote:
Was jij er toen al?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 16:58 schreef IQM het volgende:
[..]
Dat was geen fout. Dat was gewoon een poging tot tijdreis, alleen bleef iedereen posten alsof we gewoon een deel en een paar minuten verder waren!
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 16:59 schreef jagga het volgende:
[..]
Zoiets als Decibel Outdoor e.d.
Een fucking dance/hardstyle Feest godverdomme hier 200meter vandaan ofzokutzooi
IQM zit hier al ff. Op FOK! dan.quote:
Vuige lurkert.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 17:00 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik was er altijd al. Alleen niet altijd even fysiek.
Ja, ik bedoelde de SC.quote:
Als je je dat al afvraagt: nee.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 17:01 schreef jagga het volgende:
Ik wil er eigenlijk een topic over maken maar ik denk dattie backfired en dan gesloten word dus ik twijfel of het de moeite waard is
Ja. IQM is overal.quote:
Bang zijn dat je topic backfiredquote:Op vrijdag 10 juli 2009 17:01 schreef jagga het volgende:
Ik wil er eigenlijk een topic over maken maar ik denk dattie backfired en dan gesloten word dus ik twijfel of het de moeite waard is
een muziek topic trekt altijd van die trieste no-lifer apen aan hier in KLBquote:
Dat boeit me niet, maar het heeft zo weinig nut iets te openen wat na 10mins dicht geflikkerd word door een hyperactieve Bio, omdat zo'n muziekaap als Ritmo de boel weer verziektquote:
Dat is toch juist grappig?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 17:04 schreef jagga het volgende:
[..]
een muziek topic trekt altijd van die trieste no-lifer apen aan hier in KLB
Ik noem een Ritmo, SinadO en waar ritmo gepost heeft moet beauregard ook posten natuurlijk
Ho ho ho (nee, geen kerst), ik ben verre van hyperactief en laat soms topics veel te lang open. Maar als het echt kut is, gaat het gewoon dicht. En wanneer je me dan treft tijdens m'n rondje, tja..quote:Op vrijdag 10 juli 2009 17:05 schreef jagga het volgende:
[..]
Dat boeit me niet, maar het heeft zo weinig nut iets te openen wat na 10mins dicht geflikkerd word door een hyperactieve Bio, omdat zo'n muziekaap als Ritmo de boel weer verziekt
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 17:07 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ho ho ho (nee, geen kerst), ik ben verre van hyperactief en laat soms topics veel te lang open. Maar als het echt kut is, gaat het gewoon dicht. En wanneer je me dan treft tijdens m'n rondje, tja..
Waarom zet je dan een slotje op m`n topicquote:Op vrijdag 10 juli 2009 17:07 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ho ho ho (nee, geen kerst), ik ben verre van hyperactief en laat soms topics veel te lang open. Maar als het echt kut is, gaat het gewoon dicht. En wanneer je me dan treft tijdens m'n rondje, tja..
je trof hem op zijn rondjequote:Op vrijdag 10 juli 2009 17:09 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Waarom zet je dan een slotje op m`n topic
Op jouw topics horen standaard een slotje.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 17:09 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ach, jouw ervaring is misschien heel anders dan die van mij. Maar ook een Ritmo gaat er bij genoeg misstappen vanaf incl. kloons. Maar goed, als het keer op keer niet banbaar is (en heel veel users weten de grens op te zoeken en achter die grens te blijven), wie ben ik dan om iemand te laten bannen. En ja, als iemand irri genoeg is, trappen we 'm ook van het forum. Maar tot op zekere hoogte irri zijn en/of posten in strijd met de policy zijn twee verschillende dingen en wegen niet allebei even zwaar.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 17:08 schreef jagga het volgende:
[..]puike post bio
![]()
geweldig hoe je vooral dat gedeelte van Ritmo absoluut niet vermeld en het dus met me eens bent_!
Jouw topic-open rechten zouden gewoon verwijdert moeten worden.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 17:09 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 17:15 schreef 3lmo het volgende:
Is dagdag er niet? Kwam deze namelijk tegen op Hyves.
[ afbeelding ]
nou nou, ik prijs mij gelukkig dat een internetheld zoals jij de tijd heeft gevonden om in mijn topic te posten.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 17:15 schreef Siniti het volgende:
Wees blij dat er tenminste iemand in je topic post
Jij hebt ook geen geduld. Ik moet altijd heul lang wachten op reacties van jou, verdulleme!quote:
Gelukkig maarquote:Op vrijdag 10 juli 2009 17:17 schreef jagga het volgende:
[..]
nou nou, ik prijs mij gelukkig dat een internetheld zoals jij de tijd heeft gevonden om in mijn topic te posten.
Ja die hosselt mensen van FOK! voor Timur (dj aldaar)quote:Op vrijdag 10 juli 2009 17:51 schreef jagga het volgende:
Wie is Ramon verkoeijen?
Is die gast van 3fm?
ik luister nooit 3fm namelijk
hij heeft mij net gepm-ed naar aanleiding van mijn topic over het lawaai dat er straks komt met die Amnesia Outdoorquote:Op vrijdag 10 juli 2009 17:52 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ja die hosselt mensen van FOK! voor Timur (dj aldaar)
Ik ben ook al benaderdquote:Op vrijdag 10 juli 2009 17:59 schreef jagga het volgende:
[..]
hij heeft mij net gepm-ed naar aanleiding van mijn topic over het lawaai dat er straks komt met die Amnesia Outdoor!
Of ik in de uitzending wilde komen![]()
Ik heb vriendelijk bedankt, en hem, gezien mijn posthistory, gewezen op het feit dat ik niet al te serieus te nemen ben.
3FM is wel tof.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 18:06 schreef IQM het volgende:
Alsof het speciaal is om door die a-creatieve 3FM-lutsers benaderd te worden.
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 17:15 schreef Siniti het volgende:
Wees blij dat er tenminste iemand in je topic post
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 17:15 schreef 3lmo het volgende:
Is dagdag er niet? Kwam deze namelijk tegen op Hyves.
[ afbeelding ]
ik had zojuist een combo lach die per post steeds hoger steeg op de kabaalo-meterquote:Op vrijdag 10 juli 2009 17:16 schreef Siniti het volgende:
Biogarde jij stomme witte ridder
Mijn posts wat doe je
pmpmpm!quote:Op vrijdag 10 juli 2009 18:27 schreef Siniti het volgende:
Sinds ik heb gezien hoe Ritmo er IRL uitziet kan ik hem nog minder serieus nemen dan ik al deed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |