Hij kwam, hij zag en hij faalde.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 10:38 schreef Acinonyx het volgende:
Die oude is nog niet vol, achterlijke_gladiool!
Er zijn ook fora waar topics gewoon niet sluiten. Dat zijn echt topics met duizenden reacties die al jaren bestaan.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 10:43 schreef Acinonyx het volgende:
Nou wat ik eigenlijk achterlijk vind.. je kant het aantal posts per pagina op max. 999 zetten.... wat heeft dat nou voor nut, of ze moeten het aantal posts voor een topic sluit eens verhogen
We moeten een nieuw forum -los van FOK!- gaan opbouwen. Een soort van kolonie.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 10:45 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Er zijn ook fora waar topics gewoon niet sluiten. Dat zijn echt topics met duizenden reacties die al jaren bestaan.Maar da's niet leuk, want dan kun je 1) niet lapo hunten 2) altijd maar 1 thema hebben 3) niet er een sport van maken door slotjes heen te posten.
Ik las larp.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 10:45 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Er zijn ook fora waar topics gewoon niet sluiten. Dat zijn echt topics met duizenden reacties die al jaren bestaan.Maar da's niet leuk, want dan kun je 1) niet lapo hunten 2) altijd maar 1 thema hebben 3) niet er een sport van maken door slotjes heen te posten.
quote:
Ga es een nieuw topic aanmakenquote:
quote:
Ja, er is ook geen modje die hem ondertussen gesloten heeft.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 16:51 schreef jagga het volgende:
Dit is waarschijnlijk het meest luie wat ik ooit gezien heb, bob
Gewoon topic kaap en vervolgens doodleuk vertellen dat je geen zin had een nieuwe te maken_!
quote:
Jullie hebben aids.quote:
Je moeder jambek.quote:
echt héquote:
Ja.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 16:55 schreef jagga het volgende:
[..]
echt hé
EY BIO! ik adviseer een trip langs hansje anders voor wat kijkglazuh! deze en de vorige "echte SC" hebben hetzelfde nummer_!
Alsof er voorheen nooit gefaald werd met de nummering.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 16:55 schreef jagga het volgende:
[..]
echt hé
EY BIO! ik adviseer een trip langs hansje anders voor wat kijkglazuh! deze en de vorige "echte SC" hebben hetzelfde nummer_!
Komt door je vader.quote:
Die is 13 jaar dood inmiddels.quote:
Dat was geen fout. Dat was gewoon een poging tot tijdreis, alleen bleef iedereen posten alsof we gewoon een deel en een paar minuten verder waren!quote:Op vrijdag 10 juli 2009 16:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Alsof er voorheen nooit gefaald werd met de nummering.Met name de keer dat we ineens 300 delen verder waren.
Zoiets als Decibel Outdoor e.d.quote:
Was jij er toen al?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 16:58 schreef IQM het volgende:
[..]
Dat was geen fout. Dat was gewoon een poging tot tijdreis, alleen bleef iedereen posten alsof we gewoon een deel en een paar minuten verder waren!
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 16:59 schreef jagga het volgende:
[..]
Zoiets als Decibel Outdoor e.d.
Een fucking dance/hardstyle Feest godverdomme hier 200meter vandaan ofzokutzooi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |