quote:
Ja, er is ook geen modje die hem ondertussen gesloten heeft.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 16:51 schreef jagga het volgende:
Dit is waarschijnlijk het meest luie wat ik ooit gezien heb, bob
Gewoon topic kaap en vervolgens doodleuk vertellen dat je geen zin had een nieuwe te maken_!
quote:
Jullie hebben aids.quote:
Je moeder jambek.quote:
echt héquote:
Ja.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 16:55 schreef jagga het volgende:
[..]
echt hé
EY BIO! ik adviseer een trip langs hansje anders voor wat kijkglazuh! deze en de vorige "echte SC" hebben hetzelfde nummer_!
Alsof er voorheen nooit gefaald werd met de nummering.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 16:55 schreef jagga het volgende:
[..]
echt hé
EY BIO! ik adviseer een trip langs hansje anders voor wat kijkglazuh! deze en de vorige "echte SC" hebben hetzelfde nummer_!
Komt door je vader.quote:
Die is 13 jaar dood inmiddels.quote:
Dat was geen fout. Dat was gewoon een poging tot tijdreis, alleen bleef iedereen posten alsof we gewoon een deel en een paar minuten verder waren!quote:Op vrijdag 10 juli 2009 16:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Alsof er voorheen nooit gefaald werd met de nummering.Met name de keer dat we ineens 300 delen verder waren.
Zoiets als Decibel Outdoor e.d.quote:
Was jij er toen al?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 16:58 schreef IQM het volgende:
[..]
Dat was geen fout. Dat was gewoon een poging tot tijdreis, alleen bleef iedereen posten alsof we gewoon een deel en een paar minuten verder waren!
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 16:59 schreef jagga het volgende:
[..]
Zoiets als Decibel Outdoor e.d.
Een fucking dance/hardstyle Feest godverdomme hier 200meter vandaan ofzokutzooi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |