Ow hij Zat dus te plassen, dan was het zeker en vast een vrouwtjes-negerquote:Op zaterdag 11 juli 2009 00:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou het zat zo...
Ik reed langs een weg en die neger zat gewoon langs de weg te plassen.
Op iemands oprit, tegen een boom...
Is Garden State dan zo'n goede film?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 00:58 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Zach Braff. Hij speelt ook in Garden State.![]()
![]()
Het zijn balkjes, daar kan je niet van geshockeerd raken.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 00:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Een vriendinnetje van d'r. En tsja, ze bleef slapen bij die vriendin en toen gingen ze samen naar de film.
Wisten mijn ouders veel wat er in voorkwam, lijkt me dat als iets 12+ is je daar als elfjarige wel gewoon heen kunt zonder echt geschockeerd te worden.
Die rondzwaaiende penis was anders redelijk duidelijk in beeld.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:00 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Het zijn balkjes, daar kan je niet van geshockeerd raken.
Nou ja, ik zou ze aanraden om voortaan toch ff moviemeter ofzo te checken als er 12+ bij staat. True, vaak betekent dat iets met enge monsters en bloed enzo, maar als er 12+ bij een comedy staat, kun je er vergif op innemen dat het heel veel over (platvloerse) seks gaat.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 00:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Een vriendinnetje van d'r. En tsja, ze bleef slapen bij die vriendin en toen gingen ze samen naar de film.
Wisten mijn ouders veel wat er in voorkwam, lijkt me dat als iets 12+ is je daar als elfjarige wel gewoon heen kunt zonder echt geschockeerd te worden.
http://rateyourmusic.com/film/garden_state/quote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:00 schreef Siniti het volgende:
[..]
Is Garden State dan zo'n goede film?
Ik hoor echt iedereen er euforisch over zijn maar ik weiger hem daarom te kijken
Garden State is een mooie film. Het is niet zo'n overrated film als Donnie Darko.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:00 schreef Siniti het volgende:
[..]
Is Garden State dan zo'n goede film?
Ik hoor echt iedereen er euforisch over zijn maar ik weiger hem daarom te kijken
Ik las Barffquote:Op zaterdag 11 juli 2009 00:58 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Zach Braff. Hij speelt ook in Garden State.![]()
![]()
Tuurlijk wel. Ondanks de balkjes zie je toch genoeg dingen gebeuren. Dingen die je hersenen zelf invullen. En ja, ook de hersenen van 11-jarige meisjes.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:00 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Het zijn balkjes, daar kan je niet van geshockeerd raken.
Een onderdanige neger, nou goed... ?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 00:59 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Ow hij Zat dus te plassen, dan was het zeker en vast een vrouwtjes-neger
Ik heb hem niet gezien hoor, ik lees hier alleen dat 2/3 van de film was gecensureerd.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:00 schreef Siniti het volgende:
[..]
Die rondzwaaiende penis was anders redelijk duidelijk in beeld.
Donnie Darko was briljantquote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:01 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Garden State is een mooie film. Het is niet zo'n overrated film als Donnie Darko Requiem For A Dream.
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:01 schreef IQM het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Ondanks de balkjes zie je toch genoeg dingen gebeuren. Dingen die je hersenen zelf invullen. En ja, ook de hersenen van 11-jarige meisjes.
Het censuur neemt het toch enigszins weg.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:01 schreef IQM het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Ondanks de balkjes zie je toch genoeg dingen gebeuren. Dingen die je hersenen zelf invullen. En ja, ook de hersenen van 11-jarige meisjes.
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Een onderdanige neger, nou goed... ?
Dat wel, ja. Gelukkig.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:03 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Het censuur neemt het toch enigszins weg.
Dat klopt. Denk dat die penis het enige was dat niet gecensureerd was.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:01 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb hem niet gezien hoor, ik lees hier alleen dat 2/3 van de film was gecensureerd.
IMDB zegt jaquote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:02 schreef IQM het volgende:
Zach Braff heeft Garden State ook geschreven (en geregisseerd)?!
Ja.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:02 schreef IQM het volgende:
Zach Braff heeft Garden State ook geschreven (en geregisseerd)?!
Donnie Darko zuigt negerpik in vergelijking met Requiem For A Dream.quote:
ja kom we gaan films raten op een rate your music sitequote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:00 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
http://rateyourmusic.com/film/garden_state/
daar zijn ze niet euforisch
Exactly my thoughts.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:04 schreef Siniti het volgende:
[..]
ja kom we gaan films raten op een rate your music site
Elke n00b weet dat.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:04 schreef IQM het volgende:
Dat van Zach Braff was een retorische vraag, hè.Ik was gewoon verbaasd en zulks.
Misschien hadden ze het over de muziekquote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:04 schreef Siniti het volgende:
[..]
ja kom we gaan films raten op een rate your music site
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |