WTF! M'n zusje is naar die film geweest en er was een rondzwaaiende penis in beeld?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 00:35 schreef IQM het volgende:
[..]
Eens.
Dat van het pijpen en rimmen uitbeelden was wel grappig, maar die rondzwaaiende pik voor een paar seconden was gewoon too much!
Die vader is dood.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 00:52 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Was net bij Scrubs. Nu is 8 Simple Rules, kutprogramma.
Welke vader? Ik kijk het nooit, ik vind het gewoon kut omdat ik nu langer moet wachten op Family Guyquote:
Hoe oud is je zusje?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 00:53 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
WTF! M'n zusje is naar die film geweest en er was een rondzwaaiende penis in beeld?
Yep.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 00:53 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
WTF! M'n zusje is naar die film geweest en er was een rondzwaaiende penis in beeld?
De acteur die de pa uit het gezin speelt.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 00:54 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Welke vader? Ik kijk het nooit, ik vind het gewoon kut omdat ik nu langer moet wachten op Family Guy
Ja.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 00:53 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nou het zat zo...quote:Op zaterdag 11 juli 2009 00:47 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Waarom kijk jij naar negers die buiten staan te plassen
Haha, die champagne fles inderdaad.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 00:54 schreef IQM het volgende:
[..]
Yep.Een paar seconden lang.
Ook werden er -wel enigszins gecensureerd- dildo's in konten gestopt, champagneflessen anaal ingebracht, stukken schaamhaar getoond en minutenlang twee mannen geshowd die met elkaar aan het zoenen waren, terwijl ze telkens steeds meer kleren uittrokken.
I don't carequote:Op zaterdag 11 juli 2009 00:47 schreef Siniti het volgende:
[..]
Vraag maar aan de Amerikanen
Elke negert is een 'African American' omdat het anders racistisch is
Dat is sick, haar kinderzieltje, wat doe jequote:Op zaterdag 11 juli 2009 00:54 schreef IQM het volgende:
[..]
Ook werden er -wel enigszins gecensureerd- dildo's in konten gestopt, champagneflessen anaal ingebracht, stukken schaamhaar getoond en minutenlang twee mannen geshowd die met elkaar aan het zoenen waren, terwijl ze telkens steeds meer kleren uittrokken.
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 00:54 schreef IQM het volgende:
[..]
Die hoofdpersoon heeft een irritant hoofd.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 00:55 schreef Siniti het volgende:
Ik vind scrubs eigenlijk ook kut.
Shpunken im Arschwitz.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 00:56 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Haha, die champagne fles inderdaad.![]()
En die dildofiets.![]()
Of die afstandsbediening in z'n reet.![]()
I farted and now I am on the edge of buying a movie. Ofzoiets.
Elf.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 00:54 schreef Siniti het volgende:
[..]
Hoe oud is je zusje?
Brüno was ook getuige van partnerruil, wel met zwarte balkjes.
John Ritterquote:Op zaterdag 11 juli 2009 00:54 schreef IQM het volgende:
[..]
De acteur die de pa uit het gezin speelt.
Och, word ze snel volwassenquote:Op zaterdag 11 juli 2009 00:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat is sick, haar kinderzieltje, wat doe je!
En zij zo: Ja die film was 12+ maar ik kon gewoon doorlopen![]()
Wat doet diegene die haar daar naartoe laat.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 00:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat is sick, haar kinderzieltje, wat doe je!
En zij zo: Ja die film was 12+ maar ik kon gewoon doorlopen![]()
Zach Braff. Hij speelt ook in Garden State.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 00:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die hoofdpersoon heeft een irritant hoofd.
Een vriendinnetje van d'r. En tsja, ze bleef slapen bij die vriendin en toen gingen ze samen naar de film.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 00:56 schreef IQM het volgende:
Met wie is ze gegaan?
Ik zou m'n dochter van 11 dus echt niet naar Brüno laten gaan.Niet dat ik nou zo van het verbieden ben, maar als je je een klein beetje inleest, wéét je gewoon dat het niks is voor kleine meisjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |