Gewoon, als je je pc een beetje kent weet van wel process het isquote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:44 schreef Siniti het volgende:
[..]
En hoe kom ik erachter welke .exe mijn dll is?
Ah gelukkig maarquote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:42 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Hee indeedEn het weer is nu lekker lekker, heb niks te klagen
![]()
Oh, en sorry dat ik niet reageerde op je smsje, mn telefoon doet het niet echt hier![]()
[..]
Ja hallo, iedereen is siesta aan het houden, heb geen flikker te doen
En wat als je dit ding net hebt gedownload, het werkte niet goed en je komt nooit bij dat processendingquote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:45 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Gewoon, als je je pc een beetje kent weet van wel process het is
Zat jij laatst MSN ook niet af te zeiken?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:43 schreef IQM het volgende:
Mensen met een iPhone, mensen die FOK!ken op vakantie, mensen die sms'en met FOK!kers.
Hebje dan al ene kamer?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:46 schreef Breathtaking het volgende:
Hoeveel zouden jullie trouwens uitgeven aan een bed, formaatje twijfelaar?
Deze vraag maakt jou zelf een twijfelaar, hihi.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:46 schreef Breathtaking het volgende:
¤ 50 euro per uur inclusief vrouwquote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:46 schreef Breathtaking het volgende:
Mensen die alles serieus nemen.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:47 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Zat jij laatst MSN ook niet af te zeiken?
Mensen diedoen over alles
Mannen die "hihi" zeggenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:48 schreef IQM het volgende:
[..]
Deze vraag maakt jou zelf een twijfelaar, hihi.
Ik zou uitgeven wat Ikea er voor vraagtquote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:46 schreef Breathtaking het volgende:
Spuit 11quote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:49 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik zou uitgeven wat Ikea er voor vraagt![]()
Hoezo, heb je die kamer gekregen?
Ik mocht niet Fokken in het vliegtuigquote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:49 schreef IQM het volgende:
Mensen die niet op de hoogte zijn van de kamer van Bt.
Mensen die alles weten wat andere Fokkers neerkalkenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:49 schreef IQM het volgende:
Mensen die niet op de hoogte zijn van de kamer van Bt.
Mensen.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:51 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Mensen die alles weten wat andere Fokkers neerkalken
Eenschquote:
Mensen die te weinig betalenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:52 schreef Lakitu het volgende:
Ik moet er weer vandoor, heb maar voor een half uur betaald![]()
![]()
Doeii
Ik ga zo naar bios om hem te kijkenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:53 schreef IQM het volgende:
Maar ik ga nu gratis Brüno kijken. Bye, losers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |