ow wacht het was crane, die heb ik heul al gezienquote:
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 18:28 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Dat las ik, toen ging ik even opnieuw lezen.
doe toch maar even een pm, als je zogenaamd een ''ritmo'' foto in bezit hebtquote:Op vrijdag 10 juli 2009 18:29 schreef Siniti het volgende:
Oh is dat Crane?
Zijn crane en ritmo dezelfde?
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 18:28 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Dat las ik, toen ging ik even opnieuw lezen.
gast, je snapt dat je nu wel even mij die foto moet pm-en héquote:Op vrijdag 10 juli 2009 18:27 schreef Siniti het volgende:
Sinds ik heb gezien hoe Ritmo er IRL uitziet kan ik hem nog minder serieus nemen dan ik al deed
quote:Gosamme! me nepnoagel breek af toen ik me kind een lel gaf! en dr zat net zo mooie tijgerprint op met diamantsies!!!
8 minutes ago from web
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 18:48 schreef IQM het volgende:
[..]Tof wijf!
(En ja, ik weet dat het nep is
)
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 18:48 schreef IQM het volgende:
[..]Tof wijf!
(En ja, ik weet dat het nep is
)
Ik ben opgeboren en opgetogen in Utrecht. M'n hobby is make-up, ik heb daar gewoon heel veel affinitatie mee!quote:
Ja goed goedquote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:21 schreef Siniti het volgende:
[..]
I am fine! Dank je very veel for het vragen. And how are you doing?
Ik geef ze groot gelijk.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja goed goed! Leuk dat je het vraagt.
Alleen het is minder dat m'm ouders me willen afschepen met paupermeubels nu ik ga studeren!
M'n moeder: Je moet afzienquote:
Wees blij dat zij je überhaupt meubels meegevenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja goed goed! Leuk dat je het vraagt.
Alleen het is minder dat m'm ouders me willen afschepen met paupermeubels nu ik ga studeren!
Of zelf moeten maken!quote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:27 schreef Siniti het volgende:
[..]
Wees blij dat zij je überhaupt meubels meegevenIk ken ook mensen die zelf meubels moesten kopen
Achja ik heb daar geen geld voor dus ze hebben niet zoveel keusquote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:27 schreef Siniti het volgende:
[..]
Wees blij dat zij je überhaupt meubels meegevenIk ken ook mensen die zelf meubels moesten kopen
quote:
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:29 schreef IQM het volgende:
Vroeger, toen ik zo oud was als jij, moest ik zelf de bomen omhakken om er planken van te kunnen zagen, waarmee ik een bed in elkaar kon timmeren!
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:29 schreef IQM het volgende:
En het hout wat overbleef, daar maakte ik dan een kussen van, zodat ik m'n hoofd nog ergens op kon leggen.
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:31 schreef IQM het volgende:
En slapen deed ik onder de bladeren van de boom.
Ja maar schatje jij bent opgevoed door wolvenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:31 schreef IQM het volgende:
Vaak was het een den die ik omhakte, dus je kan wel nagaan hoe fijn dat sliep onder zo'n deken.
welluke?quote:
Ik ben aan het strand.quote:
Heequote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:33 schreef Lakitu het volgende:
Waarom zijn er altijd kut-azerty-toetsenborden in het buitenland
dat is toch zo`n n00bish dingquote:
Zit hij nou op vakantie op Fok! ?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:36 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Heeveilig aangekomen! Hoe is 't daar? Lekker weer of nog steeds bagger?
Gewoon het process killen en dan deleten. Niks moeilijk aan.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:38 schreef Siniti het volgende:
godverdomme ik haat die .dll files die je niet kan verwijderen door aids of polio of lepra of ebola of wat dan ook
Maar al mijn processen zijn .exequote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:40 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Gewoon het process killen en dan deleten. Niks moeilijk aan.
Hee indeedquote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:36 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Heeveilig aangekomen! Hoe is 't daar? Lekker weer of nog steeds bagger?
Ja hallo, iedereen is siesta aan het houden, heb geen flikker te doenquote:
Ja.quote:
Mensen zonder vriendenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:43 schreef IQM het volgende:
Mensen met een iPhone, mensen die FOK!ken op vakantie, mensen die sms'en met FOK!kers.
Vooral die eerste categoriequote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:43 schreef IQM het volgende:
Mensen met een iPhone, mensen die FOK!ken op vakantie, mensen die sms'en met FOK!kers.
En hoe kom ik erachter welke .exe mijn dll is?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:42 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ja.
dll staat voor dynamic link library
betekend dus dat die executables naar die die dll`s linken.
Gewoon, als je je pc een beetje kent weet van wel process het isquote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:44 schreef Siniti het volgende:
[..]
En hoe kom ik erachter welke .exe mijn dll is?
Ah gelukkig maarquote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:42 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Hee indeedEn het weer is nu lekker lekker, heb niks te klagen
![]()
Oh, en sorry dat ik niet reageerde op je smsje, mn telefoon doet het niet echt hier![]()
[..]
Ja hallo, iedereen is siesta aan het houden, heb geen flikker te doen
En wat als je dit ding net hebt gedownload, het werkte niet goed en je komt nooit bij dat processendingquote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:45 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Gewoon, als je je pc een beetje kent weet van wel process het is
Zat jij laatst MSN ook niet af te zeiken?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:43 schreef IQM het volgende:
Hebje dan al ene kamer?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:46 schreef Breathtaking het volgende:
Hoeveel zouden jullie trouwens uitgeven aan een bed, formaatje twijfelaar?
Deze vraag maakt jou zelf een twijfelaar, hihi.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:46 schreef Breathtaking het volgende:
¤ 50 euro per uur inclusief vrouwquote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:46 schreef Breathtaking het volgende:
Mensen die alles serieus nemen.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:47 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Zat jij laatst MSN ook niet af te zeiken?
Mensen diedoen over alles
Mannen die "hihi" zeggenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:48 schreef IQM het volgende:
[..]
Deze vraag maakt jou zelf een twijfelaar, hihi.
Ik zou uitgeven wat Ikea er voor vraagtquote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:46 schreef Breathtaking het volgende:
Spuit 11quote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:49 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik zou uitgeven wat Ikea er voor vraagt![]()
Hoezo, heb je die kamer gekregen?
Ik mocht niet Fokken in het vliegtuigquote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:49 schreef IQM het volgende:
Mensen die niet op de hoogte zijn van de kamer van Bt.
Mensen die alles weten wat andere Fokkers neerkalkenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:49 schreef IQM het volgende:
Mensen die niet op de hoogte zijn van de kamer van Bt.
Mensen.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:51 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Mensen die alles weten wat andere Fokkers neerkalken
Eenschquote:
Mensen die te weinig betalenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:52 schreef Lakitu het volgende:
Ik moet er weer vandoor, heb maar voor een half uur betaald![]()
![]()
Doeii
Ik ga zo naar bios om hem te kijkenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:53 schreef IQM het volgende:
Maar ik ga nu gratis Brüno kijken. Bye, losers.
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:53 schreef IQM het volgende:
Maar ik ga nu gratis Brüno kijken. Bye, losers.
Ik heb hem gister al gezien falertsquote:
Ja!quote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:50 schreef Siniti het volgende:
[..]
Die ene kamer waarvan je die plaatjes had gepost?
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:54 schreef gers het volgende:
ado even een vraagje zitten jullie ook wel eens romantisch te fokken op de bank
quote:
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:49 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik zou uitgeven wat Ikea er voor vraagt![]()
Hoezo, heb je die kamer gekregen?
Daaag schatjequote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:52 schreef Lakitu het volgende:
Ik moet er weer vandoor, heb maar voor een half uur betaald![]()
![]()
Doeii
Dankje!quote:
Die heb ik niet meerquote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:56 schreef gers het volgende:
post nog een plaatjes![]()
en je moet een 2persoonsbed nemen
Vassup.quote:
je gaat dus geen huwelijksaanzoek doen via een foktopicquote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:57 schreef Adolecens het volgende:
[..]
![]()
Nee, dan zijn we of aan het neuken, of muziek aan het luisteren, of ze pijpt me onder de film![]()
Tenzij er iemand bij is, dan doe ik wat actiever mee![]()
We wonen niet samen he, door de week elk ons eigen huis (nog)
valt wel mee hoor , mijn ikea hoogslaper was iets van 140quote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dankje!
[..]
Die heb ik niet meeren nee
dat wordt helemaal zo duur.
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:58 schreef gers het volgende:
[..]
je gaat dus geen huwelijksaanzoek doen via een foktopic
ik zie het opzich wel voor mequote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:59 schreef Adolecens het volgende:
[..]
![]()
Zie je het voor je?
Zou wel de stunt van de eeuw zijn en ultieme triestheid denk ik zo
Toch wel?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:59 schreef Adolecens het volgende:
[..]
![]()
Zie je het voor je?
Zou wel de stunt van de eeuw zijn en ultieme triestheid denk ik zo
Lol, ik niet zoquote:
jaquote:
De restart PC truc werkte gelukkig zoals altijdquote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:45 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Gewoon, als je je pc een beetje kent weet van wel process het is
Logischquote:Op vrijdag 10 juli 2009 20:22 schreef Siniti het volgende:
[..]
De restart PC truc werkte gelukkig zoals altijd![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |