Ik/wij lezen hier mee hè.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 23:35 schreef jagga het volgende:
ik heb geen leven, daarom ga ik maar andermans topic verzieken_!
Ow ik vond het al zo vreemd, ook omdat ik niet eens bonen had gegetenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 23:52 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
ik heb er een lijk begravenRuiken doen ze hem toch niet want het stonk er al als de kk
hey hoe zat het nou met die worstelaars waar hij nou ternauwernood ontsnapte?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 23:57 schreef Broekpaling het volgende:
Kanonnen wat was Brüno een verschrikkelijk foute film.![]()
Er was weinig van te zien in de film dat ze 'm sloopten.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 00:01 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
hey hoe zat het nou met die worstelaars waar hij nou ternauwernood ontsnapte?
ik hoorde dat sasha er bijna aanging daar
ah een beetje hellbent stylequote:Op zaterdag 11 juli 2009 00:03 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Er was weinig van te zien in de film dat ze 'm sloopten.![]()
Hij begon z'n tegenstander te zoenen en te strippen en toen was de volgende scene al, dus je ziet niks dat ze tegen hem vechten ofzo.
Maar gatverdamme, gaat hij uitbeelden hoe hij iemand pijpt en rimt etc.![]()
Ook een kankergrote focus op een snikkel en die gaat dan even de helikopter doen.
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 00:26 schreef Zotheid het volgende:
@ BP
[ afbeelding ]
Ik zal morgen zelf wel even een foto maken.
Zag je die toeschouwer die eerste helemaal losgaan toen hij zij dat hij hetero was en bijna ging huilen toen ze gingen zoenenquote:Op zaterdag 11 juli 2009 00:03 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Er was weinig van te zien in de film dat ze 'm sloopten.![]()
Hij begon z'n tegenstander te zoenen en te strippen en toen was de volgende scene al, dus je ziet niks dat ze tegen hem vechten ofzo.
Maar gatverdamme, gaat hij uitbeelden hoe hij iemand pijpt en rimt etc.![]()
Ook een kankergrote focus op een snikkel en die gaat dan even de helikopter doen.
![]()
![]()
![]()
die pic van die piano gaat de innerlijke wonden die hij bij bruno heeft opgelopen niet genezen hoorquote:Op zaterdag 11 juli 2009 00:26 schreef Zotheid het volgende:
@ BP
[ afbeelding ]
Ik zal morgen zelf wel even een foto maken.
Jawel.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 00:31 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Het is toch niet stiekem een digitale hmmm?
Wat?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 00:32 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
die pic van die piano gaat de innerlijke wonden die hij bij bruno heeft opgelopen niet genezen hoor
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 00:33 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Jawel.
Anders worden m'n buren helemaal gek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |