quote:
quote:Maar gatverdamme, gaat hij uitbeelden hoe hij iemand pijpt en rimt etc. Ook een kankergrote focus op een snikkel en die gaat dan even de helikopter doen.
Eens.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 23:57 schreef Broekpaling het volgende:
Kanonnen wat was Brüno een verschrikkelijk foute film.![]()
African American*quote:Op zaterdag 11 juli 2009 00:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb een wildplassende neger gezien.
Ik ben bang dat die rondzwaaiende pik in Amerika ervoor gaat zorgen dat de bioscopen leegstromenquote:Op zaterdag 11 juli 2009 00:35 schreef IQM het volgende:
[..]
Eens.
Dat van het pijpen en rimmen uitbeelden was wel grappig, maar die rondzwaaiende pik voor een paar seconden was gewoon too much!
Ik durfde het niet te vragen, maar het kon natuurlijk ook een surinamer zijn...quote:
maar dat iesj rasjistisch!!1quote:Op zaterdag 11 juli 2009 00:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik durfde het niet te vragen, maar het kon natuurlijk ook een surinamer zijn...
Echt.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 00:35 schreef IQM het volgende:
[..]
Eens.
Dat van het pijpen en rimmen uitbeelden was wel grappig, maar die rondzwaaiende pik voor een paar seconden was gewoon too much!
Wat nou weer?quote:
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 00:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb een wildplassende neger gezien.
Vraag maar aan de Amerikanenquote:
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 00:44 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Echt.![]()
![]()
Dat rimmen was anders ook niet iets waar ik al te blij naar keek.
Er werd godzijdank gebruik gemaakt van zwarte balkjes.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 00:48 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Lieten ze dat dan ook echt zien, met close-ups ensulks ?
Nee, Brüno deed vóór hoe hij iemand pijpte en rimde.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 00:48 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Lieten ze dat dan ook echt zien, met close-ups ensulks ?
bosnie en omstreken dusquote:Op zaterdag 11 juli 2009 00:46 schreef Siniti het volgende:
Ze moeten eigenlijk het publiek in een extreem homofoob land filmen die naar deze film gaan
Was net bij Scrubs. Nu is 8 Simple Rules, kutprogramma.quote:
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 00:50 schreef Siniti het volgende:
[..]
Er werd godzijdank gebruik gemaakt van zwarte balkjes.
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 00:50 schreef IQM het volgende:
[..]
Nee, Brüno deed vóór hoe hij iemand pijpte en rimde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |