Wellicht. Ik laat het aan MaJo over om dat te beoordelenquote:
quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:58 schreef Soempie het volgende:
wtf, dat smsje van Wiebel. Hij had het in z'n agenda gezet: smsje sturen Keet.!
quote:Op woensdag 8 juli 2009 18:08 schreef Soempie het volgende:
Oja, ik kreeg een smsje van Wiebel vlak voor ik de tentamenzaal in ging. En een vriendin kreeg dus ook op dat moment een smsje van haar vriend.
Hij schreef aan haar: schatje, heel veel succes. Ik duim voor je. Kusje.
En ik kreeg van Wiebel: Je kan het! Kill en attack! Pak ze! Je gaat een tien halen! Ik geloof in je! Tjakkkaaa!
typisch gewoon.
Ik ookquote:Op woensdag 8 juli 2009 19:20 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik wil ook een Lush in Groningenik ben echt heel erg tevreden over de shampoobar die ik heb, Ultimate Shine, krijg er echt heel zacht haar van
Nu pasquote:Op woensdag 8 juli 2009 19:40 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Tis me opgevallen dat jij best een enge ava hebt trouwens..
quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:58 schreef Soempie het volgende:
wtf, dat smsje van Wiebel. Hij had het in z'n agenda gezet: smsje sturen Keet.!
Je hebt alles, behalve een bh?quote:
quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:04 schreef Etcetera het volgende:
Zo, wezen winkelen in de stad
Nieuwe aanwinsten:
- M'n hoedje! Eindelijk! Gewoon, simpel, donkerblauw vissershoedjemodel
- Nieuwe oorbellen2 setjes sterretjes, geen glitters ofzo, lekker simpel
- Een fotolijst voor 3 foto's
- Een geel shirtje met Knabbel en Babbelstaat op 'want trouble'
en op de achterkant: 'never mind'
- Nieuwe toilettas.
Ik moest dus een bh hebben he
quote:
quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:02 schreef Nembrionic het volgende:
Wellicht. Ik laat het aan MaJo over om dat te beoordelen![]()
Case closed, C4quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:05 schreef MaJo het volgende:
Dat overhoren wordt wat lastig aangezien het om statistiek gaat. Misschien wil soemp me overhoren?
Ik merk het......quote:
Slotje!quote:
Jaquote:
Eens kijken wat ik kan rochelenquote:
Da's mijn tekst!quote:
Eh, ik had vandaag ook een statistiekvak en ik heb het verkloot. Ik weet dus niet of ik de juiste persoon ben.quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:05 schreef MaJo het volgende:
Dat overhoren wordt wat lastig aangezien het om statistiek gaat. Misschien wil soemp me overhoren?
Jouw tekst was nu vunziger.quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:09 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Da's mijn tekst!![]()
Maar Etcie zal het eerder doen als jij het vraagt.
Ik ken het gevoel. Niet mbt bh's kopen maar dan anders.quote:
Ben je zo goed? Maak eens een staatje hoe groot de kans is dat ik met het kassameisje uitga?quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:10 schreef Soempie het volgende:
[..]
Voor statistiek 2 ga ik morgen vrijstelling aanvragen.
Waarschijnlijk wel.quote:
Foto's maken van dingen die ik gekocht heb is geen probleem hoorquote:Op woensdag 8 juli 2009 20:09 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Da's mijn tekst!![]()
Maar Etcie zal het eerder doen als jij het vraagt.
Ik had het onlangs met koffiemelk. Ik denk dat iedereen het wel kentquote:Op woensdag 8 juli 2009 20:11 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik ken het gevoel. Niet mbt bh's kopen maar dan anders.![]()
Ik ging naar de winkel voor citroenen om thuis lekker citroen water te maken.
Kom met tassen vol terug, en juist, zonder citroenen,
1ste: 0.0 %quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:12 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ben je zo goed? Maak eens een staatje hoe groot de kans is dat ik met het kassameisje uitga?![]()
en dan ook nog 1 van hoe groot de kans is dat ik een hele ploeg boze familieleden aan mijn deur krijg...
Jammer.quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:12 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Foto's maken van dingen die ik gekocht heb is geen probleem hoorIk zit er toch niet in
Ik vrees dat je gelijk hebt....quote:
quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik had het onlangs met koffiemelk. Ik denk dat iedereen het wel kent
Misschien komt er nog een CZ foto voorbij zweven met mij in het shirtje, maar eerst alleen het shirtjequote:
quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:16 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
so, wieder zuruck.
Guten abend, leute
I knowquote:
Ik dacht dat ze dat alleen in Brabant deden.quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:20 schreef Etcetera het volgende:
[..]
I knowEn Xfire doet eindelijk aan ondersteuning
![]()
Oh ja, LB, wat doe jij vanavond? Want het gewéldige Tros Muziekfeest Op Het Plein is op de Grote Markt..
quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:16 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Misschien komt er nog een CZ foto voorbij zweven met mij in het shirtje, maar eerst alleen het shirtjeFoto's ben ik op de pc aan het zetten
Wij hebben vanuit Van Boven zitten kijken hoe het werd opgebouwd, en hoe er fans in de regen al bij het podium stondenquote:Op woensdag 8 juli 2009 20:21 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze dat alleen in Brabant deden.
quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:29 schreef Etcetera het volgende:
Voorkant:
[ afbeelding ]
Achterkant:
[ afbeelding ]![]()
quote:
Vooral dat 'Trouble' vind ik zo tofquote:
Woon je bij mij in de buurt? Anders wil ik wel die boodschappen voor je halen hoor!quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:35 schreef iamredleader het volgende:
Mooi topic, hier
Morgen nog een lange dag, na werk nog boodschappen doen en zo, maar gelukkig is het ook op werk iets minder druk. Heb nog wel zat te doen...
@LB en co: herkenbaar, boodschappen doen en alles kopen behalve het noodzakelijkeik ga ook niet meer naar de AH / C1000 / Dirk vd Broek zonder boodschappenlijst, want anders kom ik thuis met allemaal nuttige dingen die toch niet nodig waren
Eindelijk gaat men de wacht bij het Paleis weer invoeren. Met het bijbehorende protocol qua begeleiding (incl. muziek)quote:
Geklikt.quote:
Misschien wel.quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:56 schreef Etcetera het volgende:
Oh dus daar moet je snel bij zijn, anders is het weer weg
Graag gedaan.quote:En bedankt voor de klik![]()
![]()
Gestolen?quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:48 schreef Etcetera het volgende:
Tof! Dat wil ik wel eens zien![]()
[ link | afbeelding ]
Ik heb een papieren drakenei
Ja zo heet datquote:
Hoe dat? Laat zij zich ook regelmatig in elkaar slaan?quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:03 schreef mr_anonimous het volgende:
Oh boy ik ga net zo als mijn moeder praten....
quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:03 schreef mr_anonimous het volgende:
Oh boy ik ga net zo als mijn moeder praten....
Nee ik zei net in AKQ: Gelukkig zijn is belangrijker dan gelijk hebben. Een gezegde waarmee mijn moeder discussies bij ons thuis de kop indrukte....quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:04 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hoe dat? Laat zij zich ook regelmatig in elkaar slaan?
Dan heeft zij het mis. Ik heb vaker gelijk dan ik gelukkig ben.quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:06 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee ik zei net in AKQ: Gelukkig zijn is belangrijker dan gelijk hebben. Een gezegde waarmee mijn moeder discussies bij ons thuis de kop indrukte....
Maar is dat ook belangrijk voor je om gelijk te hebben? En gaat dat gelijk hebben dan ten koste van je geluk?quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:10 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan heeft zij het mis. Ik heb vaker gelijk dan ik gelukkig ben.
Dan kan ze nog steeds wel gelijk hebben.quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:10 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan heeft zij het mis. Ik heb vaker gelijk dan ik gelukkig ben.
Nee en nee.quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:11 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Maar is dat ook belangrijk voor je om gelijk te hebben? En gaat dat gelijk hebben dan ten koste van je geluk?
Gelukkigquote:Op woensdag 8 juli 2009 21:11 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dan kan ze nog steeds wel gelijk hebben.
Zo lang het niet om mijn vakgebied gaat. Als ik niet gelijk heb gaan er mensen dood.quote:
Wat maakt dan dat je ongelukkig bent?quote:
quote:
Zie mijn laatste post.quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:15 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Wat maakt dan dat je ongelukkig bent?
Ben je echt ongelukkig?quote:
Wat is het verschil tussen statistiek 1 en 2?quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:10 schreef Soempie het volgende:
[..]
Eh, ik had vandaag ook een statistiekvak en ik heb het verkloot. Ik weet dus niet of ik de juiste persoon ben.![]()
Is het statistiek 1 of 2?
Voor statistiek 2 ga ik morgen vrijstelling aanvragen.
Alleen als er doden vallen door omstandigheden die betrekking hebben op mijn vakgebied.quote:
Ah vaktechnisch gelijk hebben! Daar heb ik ook vele discussies met moeder over gehad. Maar die zei dan ook werk moet je doen om dingen te kunnen betalen waar je gelukkig van wordt...... Ik kan gewoon niet winnen van die vrouw.....quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:14 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zo lang het niet om mijn vakgebied gaat. Als ik niet gelijk heb gaan er mensen dood.
Que!?quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:18 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen statistiek 1 en 2?
dit gaat over de centrale limietstelling, nulhypothese en correlatiecoefficient enzo
Als ik mijn werk goed doe gaan er geen NL militairen dood door CBRN activiteiten. Daar betaal ik niets extra's mee.quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:19 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ah vaktechnisch gelijk hebben! Daar heb ik ook vele discussies met moeder over gehad. Maar die zei dan ook werk moet je doen om dingen te kunnen betalen waar je gelukkig van wordt...... Ik kan gewoon niet winnen van die vrouw.....
Blijft mooi.quote:
Alles goed met hem!? Geen "bijzonderheden"?quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:23 schreef MaJo het volgende:
Ik werd net gebeld door een vriend uit afghanistanhij had het gister al geprobeerd maar toen kreeg hij mijn voicemail, maar nu lukte het
Dat je niet gelukkig bent, betekent niet automatisch dat je ongelukkig bent.quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:15 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Wat maakt dan dat je ongelukkig bent?
Ik zat als mijn moeder te praten....quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:26 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat je niet gelukkig bent, betekent niet automatisch dat je ongelukkig bent.
Dit blijft de "mooiste" last post die ik ooit heb mogen horen.quote:
Yup alles goedquote:Op woensdag 8 juli 2009 21:24 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Alles goed met hem!? Geen "bijzonderheden"?
Nee, het gaat om het feit dat je in je beroep vaak gelijk kan hebben maar je je beroep altijd als plicht moet doen. Volgens mijn moeder wordt je niet gelukkig van plichten maar moet je ze wel doen. Maar voor je werk krijg je wel geld en daar kun je leuke dingen van doen.quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:21 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als ik mijn werk goed doe gaan er geen NL militairen dood door CBRN activiteiten. Daar betaal ik niets extra's mee.
Goed om te horen!quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:29 schreef MaJo het volgende:
[..]
Yup alles goed
al ben ik blij als hij over een maand weer veilig thuis is
Het feit dat je 'Zie mijn laatste post' schreef in combinatie met het onderwerp deed me denken aan deze hymne...quote:
Ik word wel gelukkig door mijn "plichten". Want het scheelt doden.quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:29 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee, het gaat om het feit dat je in je beroep vaak gelijk kan hebben maar je je beroep altijd als plicht moet doen. Volgens mijn moeder wordt je niet gelukkig van plichten maar moet je ze wel doen. Maar voor je werk krijg je wel geld en daar kun je leuke dingen van doen.
Dat is toetsende statistiek, statistiek 2.quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:18 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen statistiek 1 en 2?
dit gaat over de centrale limietstelling, nulhypothese en correlatiecoefficient enzo
Mij eigenlijk ook.quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het feit dat je 'Zie mijn laatste post' schreef in combinatie met het onderwerp deed me denken aan deze hymne...
Whehe ik kijk het echt vaak.quote:
Dan moet je dat maar aan je moeder doorgeven.quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:27 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik zat als mijn moeder te praten....
Ik kap nu met dat psychoanalytische gedoe..... Ik heb het zelfde met sporten. Ik help mensen te leren om zich te verdedigen in geval van nood.quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:32 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik word wel gelukkig door mijn "plichten". Want het scheelt doden.
Je kan wel rondkomen toch? In de burgerwereld gaat het niet altijd om leven of dood.quote:En mbt het tweede; het geld. De overheid (Defensie) is niet echt scheutig. In de burger wereld zou ik veel meer kunnen krijgen.
Badderse!quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:36 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan moet je dat maar aan je moeder doorgeven.
Ik ga even zwemmen in 90x180
Dat begrijp ik zeker.quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:37 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik kap nu met dat psychoanalytische gedoe..... Ik heb het zelfde met sporten. Ik help mensen te leren om zich te verdedigen in geval van nood.
Correct.quote:Je kan wel rondkomen toch? In de burgerwereld gaat het niet altijd om leven of dood.
Zal ik doen.quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:36 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan moet je dat maar aan je moeder doorgeven.
Ik ga even zwemmen in 90x180
Ik moet het toch maar gaan lesgeven als beroep denk ik de laatste tijd steeds meer. Werk is wel een verplichting maar als ik het leuk vind om naar die verplichting toe te moeten. Waarom niet?quote:
Ga eens zoeken binnen Defensie.quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:41 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik moet het toch maar gaan lesgeven als beroep denk ik de laatste tijd steeds meer. Werk is wel een verplichting maar als ik het leuk vind om naar die verplichting toe te moeten. Waarom niet?
Als Civiel Instructeur? Dat is wel een idee. Want wat mij tegenstaat aan lesgeven in martial arts is die enge patsertjes die alleen maar komen om te leren hoe ze iemand kunnen molesteren.quote:
Trustequote:
Ciaoquote:
vanwege die enorme discussie daarnet in AKQ zeker?quote:
Nee, mijn multitaskapparaat is op hol geslagen.quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:52 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
vanwege die enorme discussie daarnet in AKQ zeker?
Ik ken er nog 1quote:
Nog 2 dagen en 4 proefwerkenquote:Op woensdag 8 juli 2009 21:54 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik ken er nog 1
Hoelang moet jij er nog op wachten?
Is dat zo'n sapbar?quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:53 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Nee, mijn multitaskapparaat is op hol geslagen.
Nee tis iets waarmee je heel veel ding tegelijk kan..quote:
Ah zoiets als een vrouw dus?quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:56 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Nee tis iets waarmee je heel veel ding tegelijk kan..
Dan ben je er bijnaquote:Op woensdag 8 juli 2009 21:54 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Nog 2 dagen en 4 proefwerken![]()
Ohnee, volgende week ook nog 2 dagen een bijeenkomst
Jup, eindelijk! iemand noemt me een vrouwquote:Op woensdag 8 juli 2009 21:57 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ah zoiets als een vrouw dus?
je had gelijk gister trouwens.... we worden door sommige quizzers echt gehaat...![]()
Buurmeisje wordt buurvrouw?quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:58 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Jup, eindelijk! iemand noemt me een vrouwen geen meisje...
![]()
Niet dat ze dan geen gelijk hebben mr toch ..
Ach zelf zijn ze ook niet al te kinderachtig...quote:Ik weet t![]()
Neuh, alleen voel ik me niet echt een 'meisje'quote:
Want wij zijn Sjonnie en Anita,quote:Ach zelf zijn ze ook niet al te kinderachtig...![]()
Vrouw in wording is zo'n mooi begrip voor meiden van jouw leeftijd.quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:03 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Neuh, alleen voel ik me niet echt een 'meisje'
Precies! En niet anders toch?quote:Want wij zijn Sjonnie en Anita,
De Nederlandse Bonnie en Clyde,
Shit mami we lullen overal.
Zij aan zij, je mag nog fokken met ons,
Je mag nog fucken met ons.
Want wij zijn Sjonnie en Anita,
De Nederlandse Bonnie en Clyde,
Shit mami we lullen overal.
Zij aan zij, je mag nog fokken met ons,
Je mag nog fokken met ons.
Sjonnie en Anita
Zou best kunnenquote:Op woensdag 8 juli 2009 22:05 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Vrouw in wording is zo'n mooi begrip voor meiden van jouw leeftijd.
[..]
Iddquote:Precies! En niet anders toch?
Dat vond je niet zo leuk? Die verbale aanrandingen van Bas?quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:07 schreef Tanjaa het volgende:
IddIk trek me er toch niets van aan.. net zoals met bas ^^
Nee, dat bedoel ik nietquote:Op woensdag 8 juli 2009 22:09 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat vond je niet zo leuk? Die verbale aanrandingen van Bas?
Oh okay dan begreep ik het verkeerd. Waar maken mensen zich soms toch druk over denk ik dan. De wereld staat in de fik als er een beetje gekletst wordt maar als er een vreemde hint is gegeven mag er ruim 4 pagina's aan discussie ontstaan...quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:10 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Nee, dat bedoel ik niet
Ze irriteren zich ook aan me als ik weer eens met bas sc. En bas rand me niet verbaal aan hoorHijs mn Fok!papa ^^
Zolang hij het maar niet echt doet. Anders krijgt ie tikken van de buurman.quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:11 schreef Tanjaa het volgende:
Nouja.. een beetje dan..
Maar daar trek ik me dan niets van aan
Jah okee, maar opzich hebben ze wel gelijk. Er is een sc topic ^^quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:12 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Oh okay dan begreep ik het verkeerd. Waar maken mensen zich soms toch druk over denk ik dan. De wereld staat in de fik als er een beetje gekletst wordt maar als er een vreemde hint is gegeven mag er ruim 4 pagina's aan discussie ontstaan...
Klopt maar het gaat vaak ongemerkt. We deden het niet expres ofzo.quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:13 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Jah okee, maar opzich hebben ze wel gelijk. Er is een sc topic ^^
Dat is veel interessanterquote:
Jonge vrouw, noemen wij dat.quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:03 schreef Tanjaa het volgende:
Neuh, alleen voel ik me niet echt een 'meisje'
Nee dat is waarquote:Op woensdag 8 juli 2009 22:15 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Klopt maar het gaat vaak ongemerkt. We deden het niet expres ofzo.
Misschien moeten jullie een keertje uit eten gaan.quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:17 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Nee dat is waarIk heb het gewoon nooit door dat ik al een hele pagina met jou aant blaten ben.. zoals nu.
Ik ook niet. We zaten gewoon gein te maken en small talk te houden. Tijd vliegt om als je lol hebt en topics ook kennelijk.quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:17 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Nee dat is waarIk heb het gewoon nooit door dat ik al een hele pagina met jou aant blaten ben.. zoals nu.
quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:18 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Misschien moeten jullie een keertje uit eten gaan.
Jah tijd idd.. tis alweer twintig over 10 en ik moet nog lerenquote:Op woensdag 8 juli 2009 22:18 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik ook niet. We zaten gewoon gein te maken en small talk te houden. Tijd vliegt om als je lol hebt en topics ook kennelijk.
Slaap welquote:Op woensdag 8 juli 2009 22:19 schreef MaJo het volgende:
Leren lukt niet meer, ik ben te kapot. Ik ga![]()
Het ligt hier even wat anders hoor ^^quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:19 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Wat is er mis mee? Elkaar gezellig leren kennen, meer niet.
Truste MaJoquote:Op woensdag 8 juli 2009 22:19 schreef MaJo het volgende:
Leren lukt niet meer, ik ben te kapot. Ik ga![]()
quote:
Jij kent ofyles nog niet zeker?quote:
Eigenlijk niet nee.. Wat moet ik weten?quote:
Af en toe spoort hij niet.quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:25 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Eigenlijk niet nee.. Wat moet ik weten?
Eten doe je toch zittend? Ik weet niet wat je denkt dat er gaat gebeuren?quote:
Tuurlijk, begin jij maar.quote:
Nou, ik denk dat dat niet gaat gebeuren gekkerdquote:Op woensdag 8 juli 2009 22:25 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Eten doe je toch zittend? Ik weet niet wat je denkt dat er gaat gebeuren?
Engels en Wiskundequote:Op woensdag 8 juli 2009 22:26 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Wat staat er morgen op het programma?
Jij bent wel vaak bang zegquote:
Hoezo dat?quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:26 schreef Tanjaa het volgende:
Njah, k denk dat het een beetje raar is om met jou uit eten te gaan
http://www.nu.nl/algemeen(...)hocoladefabriek.htmlquote:Man sterft zoete dood in chocoladefabriek
NEW YORK - In een Amerikaanse fabriek is woensdag een 29-jarige man om het leven gekomen toen hij in een ketel met gesmolten chocolade viel. Dit heeft het openbaar ministerie in de staat New Jersey laten weten.
De man was op een platform boven de ketel bezig nieuwe stukken vaste chocolade bij te vullen.
''Hij moet op een of andere manier zijn uitgegleden en in de ketel gevallen'', aldus de zegsman. De ketel is 2,5 meter diep.
Ik heb wel tafelmanieren geleerd hoor. Ik steek echt geen vork in mijn oor of keer een bord soep om en zet het op mijn hoofd ofzo.quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:26 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Nou, ik denk dat dat niet gaat gebeuren gekkerd
Njah, k denk dat het een beetje raar is om met jou uit eten te gaan
Het is nogal een vagoquote:Op woensdag 8 juli 2009 22:25 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Eigenlijk niet nee.. Wat moet ik weten?
Maar jij was toch al oud?quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:28 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik heb wel tafelmanieren geleerd hoor. Ik steek echt geen vork in mijn oor of keer een bord soep om en zet het op mijn hoofd ofzo.
Omdat( ik weet niet hoe oud andy is) k denk dat iemand van 20+ niet snel uitgaat met iemand van 15 ^^quote:
Dat lijkt me ook hoogst ongepastquote:Op woensdag 8 juli 2009 22:29 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Omdat( ik weet niet hoe oud andy is) k denk dat iemand van 20+ niet snel uitgaat met iemand van 15 ^^
Nou in dat geval heb ik er geen problemen meequote:Op woensdag 8 juli 2009 22:28 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik heb wel tafelmanieren geleerd hoor. Ik steek echt geen vork in mijn oor of keer een bord soep om en zet het op mijn hoofd ofzo.
Ik had even niet door dat je 15 bent.quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:29 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Omdat( ik weet niet hoe oud andy is) k denk dat iemand van 20+ niet snel uitgaat met iemand van 15 ^^
Maar, het zou natuurlijk wel kunnen
Toen ik 17 was heb ik kort iets gehad met iemand van 28.quote:
Achjaa, dat maakt niet uit hoorquote:Op woensdag 8 juli 2009 22:30 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik had even niet door dat je 15 bent.
Dacht dat er wat speelde tussen jullie en lees dus elke keer over posts over school heen blijkbaar.
Nou, hartstikke gezellig.quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:31 schreef Nembrionic het volgende:
Wisten jullie dat het onderzoek naar Willem van Oranje wordt uitgevoerd door Willen van Spanje?
Dat maakt het niet ongepastquote:Op woensdag 8 juli 2009 22:31 schreef Soempie het volgende:
[..]
Toen ik 17 was heb ik kort iets gehad met iemand van 28.![]()
![]()
Nu klinkt het alsof je destijds met Wiebel gedate hebt en dat hij niet ouder geworden isquote:Op woensdag 8 juli 2009 22:32 schreef Soempie het volgende:
Ik zit me net te bedenken dat ik ondertussen bijna 10 jaar ouder ben en Wiebel nog geen 28 is.
niet niet ongepast bedoel je?quote:
Ik was 15 toen jij geboren werd.....quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:29 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Maar, het zou natuurlijk wel kunnen
Correctemundoquote:
Dus dan ben je 30quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:33 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik was 15 toen jij geboren werd.....
Vraag dat maar aan Tom Boonen en Giel Beelen.quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Correctemundo
17-18 kan eigenlijk nét misschien wel maar 15 is toch alweer echt wat anders
Je zei 20+quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Correctemundo
17-18 kan eigenlijk nét misschien wel maar 15 is toch alweer echt wat anders
Jah maar 15 en 30 dan?quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:35 schreef Soempie het volgende:
[..]
Je zei 20+
Iemand van 20/21 met iemand van 15/16 vind ik nog wel kunnen.
En iemand van 20 met iemand van 30?quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:35 schreef Soempie het volgende:
[..]
Je zei 20+
Ik was niet op de hoogte van z'n leeftijd.quote:
Ja vind ik ook wel kunnen.quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:37 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
En iemand van 20 met iemand van 30?
Jah vind ik ookquote:
Tja, het is een eeuwige discussie hequote:Op woensdag 8 juli 2009 22:35 schreef Soempie het volgende:
[..]
Je zei 20+
Iemand van 20 is een stuk meer volwassen dan iemand van 15.quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:37 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
En iemand van 20 met iemand van 30?
Zou ik nooit doen. En waarom? Dan moet je de film Beautiful Girls maar eens kijken. Daar legt de hoofdpersoon het heel goed uit.quote:
Het was ook niet zo bedoeld hoorquote:Op woensdag 8 juli 2009 22:40 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Zou ik nooit doen. En waarom? Dan moet je de film Beautiful Girls maar eens kijken. Daar legt de hoofdpersoon het heel goed uit.
Het kassameisje is vermoedelijk 20. zou ook nog 19 kunnen zijn..quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Iemand van 20 is een stuk meer volwassen dan iemand van 15.
Iemand van 30 ook weer dan iemand van 20 maar dat gat is wel kleiner
Of een zoon die met een jong grietje thuiskomtquote:Op woensdag 8 juli 2009 22:41 schreef Soempie het volgende:
Een kennis van mij was 21 toen ze een relatie kreeg met iemand van bijna 50. Vind ik nog steeds een leuk stel. Ondertussen is zij in de dertig en ze zijn nog steeds samen. Hij is gewoon geen ouwe zak en zij is wat ouder voor haar leeftijd, ofzo.![]()
Rond die leeftijd moet je het ook helemaal zelf weten. Als het misloopt, dan is het gewoon jammer. Kleine kans misschien dat het goed gaat, maar als het goed gaat: mooi toch? Kan er echt niet moeilijk over doen.
Misschien als ik later zelf een dochter heb die met zo'n oude lul thuis komt.
quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:42 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Het kassameisje is vermoedelijk 20. zou ook nog 19 kunnen zijn..
Doe lekker wat je doen wilquote:Op woensdag 8 juli 2009 22:40 schreef Nembrionic het volgende:
Wat een geneuzel met die getalletjes trouwens
Dan mag Wiebel met hem gaan praten.quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Of een zoon die met een jong grietje thuiskomt
quote:
Een voetbalmaat van mij zijn vader is onlangs getrouwd met een meisje van 22. Zijn vader is 58 geloof ik en mijn maat een eind in de 30....quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:41 schreef Soempie het volgende:
Een kennis van mij was 21 toen ze een relatie kreeg met iemand van bijna 50. Vind ik nog steeds een leuk stel. Ondertussen is zij in de dertig en ze zijn nog steeds samen. Hij is gewoon geen ouwe zak en zij is wat ouder voor haar leeftijd, ofzo.![]()
Rond die leeftijd moet je het ook helemaal zelf weten. Als het misloopt, dan is het gewoon jammer. Kleine kans misschien dat het goed gaat, maar als het goed gaat: mooi toch? Kan er echt niet moeilijk over doen.
Misschien als ik later zelf een dochter heb die met zo'n oude lul thuis komt.
Voorspelbare reactie van Wiebel:quote:
Eerst maar eens goed nadenken over wat ik wil doen....quote:
Weet ik wel. Maar ik zei gewoon dat ik als dertiger nooit met een meisje van 15 zou gaan. Ben ik 45 en ik kom iemand van 25 tegen is de zaak anders om de reden die Nembrionic net noemde.quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:41 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Het was ook niet zo bedoeld hoorGewoon een vraagje..
Ik weet niet hou oud BasOne is maar dat is goed mogelijkquote:Op woensdag 8 juli 2009 22:48 schreef Tanjaa het volgende:
maar nu we het over die leeftijden hebben.. Ben ik eigenlijk de jongste speler?
Huh?quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Voorspelbare reactie van Wiebel:
[ afbeelding ]
BasOne is 34.quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik weet niet hou oud BasOne is maar dat is goed mogelijk
Bas is ouder dan ik geloof ik. 35-40 geloof ik.quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik weet niet hou oud BasOne is maar dat is goed mogelijk
Slaap welquote:
That makes 3.quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:55 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik ga slapen.Klote pijnstillers....
quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:55 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik ga slapen.Klote pijnstillers....
Welterusten droomkoppel.quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:56 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
That makes 3.
Slaap lekker![]()
En ik ga ook slapen![]()
quote:
"Goed gedaan zoon! Lekkere chick! *thumbs up* "quote:
Serieus?quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:51 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Bas is ouder dan ik geloof ik. 35-40 geloof ik.
Nou, zeg het maar...quote:Op woensdag 8 juli 2009 23:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Serieus?
Waarom reageert 'ie dan af en toe zo raar? Ik maak ik nu de roze olifant kenbaar?
Ik weet het dus niet, ik vraag hetquote:
Ja die is erg leuk idd.quote:Op woensdag 8 juli 2009 23:09 schreef Nembrionic het volgende:
Deze reclame trouwens een paar keer gezien. Ik vind 'm echt supergoed
Secundaire arbeidsvoorwaarden zijn wel beter bij de overheid neem ik aan t.o.v. burgerwereld ?quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:32 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik word wel gelukkig door mijn "plichten". Want het scheelt doden.
En mbt het tweede; het geld. De overheid (Defensie) is niet echt scheutig. In de burger wereld zou ik veel meer kunnen krijgen.
Op zich kan je van een 'gat in de markt' niet spreken, aangezien er al sinds jaar en dag solcon is (incl welbekende solcon filter).quote:Op woensdag 8 juli 2009 23:09 schreef Nembrionic het volgende:
Deze reclame trouwens een paar keer gezien. Ik vind 'm echt supergoed
Heeft hij het soms met een Indiaan gedaan?quote:Op woensdag 8 juli 2009 23:04 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik weet het dus niet, ik vraag het
Nu gaat het lukken !quote:
Wil je me weghebben?quote:
Ik dacht dat dutten goed voor je zou zijn, vandaarquote:
Goed antwoord!quote:
Met een vriendin heb ik via MSN redelijk lange gesprekken gehad waarin vooral vissen werden genoemd als een van ons begon met Haaiquote:Op woensdag 8 juli 2009 23:51 schreef Etcetera het volgende:
Dank je
Ik had er eerst stro neer willen zetten, maar deze vond ik leuker
Lijkt me best wel een leuk spelletje.quote:Op woensdag 8 juli 2009 23:53 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Met een vriendin heb ik via MSN redelijk lange gesprekken gehad waarin vooral vissen werden genoemd als een van ons begon met Haai![]()
Haai!
-Makreel!
Barracuda!
-Kabeljauw!
Enz. enz.
Is ook goed voor me maar het wil helaas niet lukken, ik zit veel te veel te malenquote:Op woensdag 8 juli 2009 23:42 schreef qonmann het volgende:
[..]
Ik dacht dat dutten goed voor je zou zijn, vandaar
(tukken zelfs, een nog mooier woord)
John Bakker heeft je dus niet geholpen in slaap te komen?quote:Op donderdag 9 juli 2009 00:09 schreef MaJo het volgende:
[..]
Is ook goed voor me maar het wil helaas niet lukken, ik zit veel te veel te malen
zo nog maar een poging wagen
You've got PM backquote:Op donderdag 9 juli 2009 00:13 schreef Whiteguy het volgende:
Ik ga bij deze ook tukken
tenzij.. MaJo even PM leest ..
Wie is John Bakker?quote:Op donderdag 9 juli 2009 00:16 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
John Bakker heeft je dus niet geholpen in slaap te komen?
Die ene nieuwslezer van 3FM. Gerard Ekdom gebruikt wat samples van hem in zijn radioshow 'Ekdom In De Nacht' om argeloze bellers te foppen.quote:
Van James Last in slaap vallen?quote:Op donderdag 9 juli 2009 00:26 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik ken wel James Last. En daar val ik zo bij in slaap.
Dat ga ik nu dan ook maar doen.
Succes voor de nachtploeg
Ah okquote:Op donderdag 9 juli 2009 00:27 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Die ene nieuwslezer van 3FM. Gerard Ekdom gebruikt wat samples van hem in zijn radioshow 'Ekdom In De Nacht' om argeloze bellers te foppen.
Ik dacht bij mezelf: 'Ik kan niet achterblijven' en daarom post ik ook zijn quotes.
Veel sterkte.quote:Op donderdag 9 juli 2009 00:51 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Bizar.Papa nu in het ziekenhuis, dwz, wordt op dít moment geopereerd, kom er net vandaan en ga er zo weer heen...
WTF? Wat is er aan de hand?quote:Op donderdag 9 juli 2009 00:51 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Bizar.Papa nu in het ziekenhuis, dwz, wordt op dít moment geopereerd, kom er net vandaan en ga er zo weer heen...
Oh valt mee, blindedarm. Maar toch bizar en vervelend en en en...quote:Op donderdag 9 juli 2009 00:54 schreef MaJo het volgende:
[..]
WTF? Wat is er aan de hand?
Het zit jou ook niet mee he![]()
Blijft hoe dan ook vervelendquote:Op donderdag 9 juli 2009 01:06 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Oh valt mee, blindedarm. Maar toch bizar en vervelend en en en...
quote:Op woensdag 8 juli 2009 23:12 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Secundaire arbeidsvoorwaarden zijn wel beter bij de overheid neem ik aan t.o.v. burgerwereld ?
Amstelveen, omgeving metro/tram halte Onderuitquote:Op woensdag 8 juli 2009 20:49 schreef mr_anonimous het volgende:
Woon je bij mij in de buurt? Anders wil ik wel die boodschappen voor je halen hoor!
Beterschap voor je paps.quote:Op donderdag 9 juli 2009 01:06 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Waar heb jij gekampeerd dan?quote:Op donderdag 9 juli 2009 09:32 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Zoals ik gisteren al zei is dat kamperen leuk is. Maar wat ook leuk is is weer in je eigen bed slapen na een week op een matje.![]()
Heerlijk geslapen
Goedemorgen
Ja heel klote. Want je paspoort moet je bij de ambassade halen OF bij een consulaat...maar daar heb je geld voor nodig.quote:Op donderdag 9 juli 2009 09:30 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
da's mooi klote. Zeker als je daar zit. Kost je veel tijd en ellende om alles weer geregeld te krijgen.
Je kunt het ook zo zien dat ze hun ziekenhuisbezoeken nu wel even gehad hebbenquote:Op donderdag 9 juli 2009 01:06 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik slaap eigenlijk beter op een veldbed met matje dan in mijn eigen bed.quote:Op donderdag 9 juli 2009 09:32 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Zoals ik gisteren al zei is dat kamperen leuk is. Maar wat ook leuk is is weer in je eigen bed slapen na een week op een matje.![]()
Heerlijk geslapen
Goedemorgen
Beroepsdeformatiequote:Op donderdag 9 juli 2009 09:51 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik slaap eigenlijk beter op een veldbed met matje dan in mijn eigen bed.
Waarom bel je niet dan?quote:Op donderdag 9 juli 2009 00:09 schreef MaJo het volgende:
[..]
Is ook goed voor me maar het wil helaas niet lukken, ik zit veel te veel te malen
zo nog maar een poging wagen
Dat is enorm klote zeg. 't Zit ze niet mee daar.quote:Op donderdag 9 juli 2009 09:13 schreef Nembrionic het volgende:
De tering. Ik had een mailtje gestuurd naar die maat van me die in Costa Rica zit, hoe het allemaal ging. Ik had eigenlijk geen antwoord terug verwacht maar vannacht toch antwoord gekregen:
Alles gejat. Geld, CC, paspoort, alles
Nee niet echt neequote:Op donderdag 9 juli 2009 10:03 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat is enorm klote zeg. 't Zit ze niet mee daar.
Hopelijk kunnen ze er nog wel een toffe tijd van maken. Denk dat dat wel goed komt met die twee.quote:Op donderdag 9 juli 2009 10:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee niet echt nee
Ze zijn maar een maandje samen daar, dan zit je echt niet te wachten op dat gezeik. Gelukkig hebben ze nog wel eventjes.
wtf?quote:Op donderdag 9 juli 2009 10:06 schreef Soempie het volgende:
Ik hoor nu eigenlijk bij een tentamen te zitten. Ik ben zelfs in Nijmegen.
Maargoed, ik had opgeschreven dat ik bij het collegezalencomplex moest zijn. Ik kom daar dus en iedereen die ik ken was daar ook. Bleek ook gewoon iedereen daar tentamen te hebben, behalve de mensen bij wie de achternaam met een s t/m z begint.We moesten ons nummer buiten de zalen zoeken op lijsten. En ik stond er dus nergens bij. Iedereen was al begonnen en ik loop daar nog in paniek te zoeken.
Nu heb ik dan eindelijk gevonden waar ik wel moet zijn, maar ik kan daar niet meer op tijd komen.
Geef die Guust Flater Award maar aan mij.![]()
Dat denk ik ookquote:Op donderdag 9 juli 2009 10:08 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hopelijk kunnen ze er nog wel een toffe tijd van maken. Denk dat dat wel goed komt met die twee.
Ik weet ook niet of ik nu moet lachen of huilen.quote:Op donderdag 9 juli 2009 10:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
wtf?
Het zit JOU anders ook niet mee
Wat een gaar systeem trouwens
Met je éne oog lachen, met het ander huilen...is dat een optie? Stond het van tevoren al ergens zo aangegeven of niet?quote:Op donderdag 9 juli 2009 10:09 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik weet ook niet of ik nu moet lachen of huilen.![]()
Maar op een bezoek aan de studieadviseur na heb ik nu wel vakantie.
Nouja, ik heb het denk ik 2 weken terug genoteerd. En toen stond er dus gewoon nog CC. Maar ik had er gewoon zelf aan moeten denken dat ze een paar dagen van te voren aangeven welke zaal je dan zit.quote:Op donderdag 9 juli 2009 10:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Met je éne oog lachen, met het ander huilen...is dat een optie? Stond het van tevoren al ergens zo aangegeven of niet?
Het ergste is nog dat je voor niets hebt zitten lerenquote:Op donderdag 9 juli 2009 10:14 schreef Soempie het volgende:
Dit gebeurt ook echt alleen mij.
Maargoed, wat zijn jullie plannen voor vandaag?
Nouja, gister heb ik eigenlijk niet meer geleerd en vanmorgen wilde ik om 6 uur opstaan om nog wat te doen, maar ik lag veel te lekker en heb m'n wekker toen uitgedrukt. Dus ergens heeft het universum er wel rekening mee gehouden, ofzo.quote:Op donderdag 9 juli 2009 10:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het ergste is nog dat je voor niets hebt zitten leren
Ehm, de was ophangen
Heerlijk zulke dagen.quote:
Ik moet ook wel gewoon werk verrichten hoorquote:Op donderdag 9 juli 2009 10:19 schreef Soempie het volgende:
[..]
Heerlijk zulke dagen.Dat er geen andere verplichtingen zijn dan zoiets.
Foto's posten?quote:Op donderdag 9 juli 2009 10:18 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
vakantie zooi opruimen en
foto's kijken
quote:
quote:
Lonely Planet blijft wel het beste.quote:Op donderdag 9 juli 2009 10:26 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
dinsdag pas. Morgen denk ik maar eens op pad mijn Lonely Planet van Nederland. Precies doen wat daarin staat (wat ik in het buitenland eigenlijk nooit doe).
Over reisgidsen gesproken...
Absolute afrader: Rough Guides. Ik heb er nu twee en in beide gevallen proefondervindelijk vastgesteld dat je er weinig aan hebt/ de info die er instaat misleidend is (naar mijn mening).
Ga je ook naar de witte aap?quote:Op donderdag 9 juli 2009 10:26 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
dinsdag pas. Morgen denk ik maar eens op pad mijn Lonely Planet van Nederland. Precies doen wat daarin staat (wat ik in het buitenland eigenlijk nooit doe).
Over reisgidsen gesproken...
Absolute afrader: Rough Guides. Ik heb er nu twee en in beide gevallen proefondervindelijk vastgesteld dat je er weinig aan hebt/ de info die er instaat misleidend is (naar mijn mening).
Staat die in de Lonely Planet dan? Ik naam aan dat we het over de Witte Aap in Rotterdam hebben?quote:
Door Lonely Planet verkozen tot best bar ter wereld.quote:Op donderdag 9 juli 2009 11:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Staat die in de Lonely Planet dan? Ik naam aan dat we het over de Witte Aap in Rotterdam hebben?
Die was geloof ik verkozen tot beste kroeg van Nederland ofzo
October Fest, Munchenquote:Op donderdag 9 juli 2009 11:15 schreef Soempie het volgende:
Omdat het zo stil is op Fok! ben ik maar begonnen in Extremely Loud & Incredibly Close.
Dit weekend maar eens de vakantie plannen.Het wordt dus Frankrijk of Duitsland, maar waar en hoe lang weet ik nog niet. Dus als jullie tips hebben?
Baden Baden schijnt een leuke plaats te zijn. Meisje dat ik ken woont daar.quote:Op donderdag 9 juli 2009 11:15 schreef Soempie het volgende:
Omdat het zo stil is op Fok! ben ik maar begonnen in Extremely Loud & Incredibly Close.
Dit weekend maar eens de vakantie plannen.Het wordt dus Frankrijk of Duitsland, maar waar en hoe lang weet ik nog niet. Dus als jullie tips hebben?
Ben je er trouwens al achter wat je dit weekend afgesproken hebt?quote:Op donderdag 9 juli 2009 11:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Staat die in de Lonely Planet dan? Ik naam aan dat we het over de Witte Aap in Rotterdam hebben?
Die was geloof ik verkozen tot beste kroeg van Nederland ofzo
Hoe lang: 3 wekenquote:Op donderdag 9 juli 2009 11:15 schreef Soempie het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |