Een snelle zwaai terug dan.quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:17 schreef MaJo het volgende:
Even een snelle zwaaien meteen weer weg want ik moet werken
tot later
Why?quote:
Omdat ik me net een uitgewrongen vaatdoekje voel. Op een vieze betonnen vloer.quote:
Regent t daar zo?quote:Op woensdag 8 juli 2009 16:17 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Omdat ik me net een uitgewrongen vaatdoekje voel. Op een vieze betonnen vloer.
Nee hoor, ik bedoelde gewoon verlept en waardeloosquote:
Ah.. zo.quote:Op woensdag 8 juli 2009 16:18 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Nee hoor, ik bedoelde gewoon verlept en waardeloos
Mijn nieuwe baan en ik kunnen het nog niet zo goed met elkaar vindenquote:
Wat doe je nu dan?quote:Op woensdag 8 juli 2009 16:25 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Mijn nieuwe baan en ik kunnen het nog niet zo goed met elkaar vinden
Gelukkig heb ik een nood-reddingsplan opgezet via de etos en de bieb en ga ik nu een bad nemen met rozemarijnolie, een maskertje en wat slechte boeken er naast![]()
Oh! ik heb pas een leuk boek gelezen trouwens.quote:Op woensdag 8 juli 2009 16:25 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik een nood-reddingsplan opgezet via de etos en de bieb en ga ik nu een bad nemen met rozemarijnolie, een maskertje en wat slechte boeken er naast![]()
Gelezenquote:Op woensdag 8 juli 2009 16:37 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Oh! ik heb pas een leuk boek gelezen trouwens.
Als je nog eens in de bieb bent: 'Voor altijd' van Cecelia Ahern.
Tis een roman, met brieven enzo.. Heel leuk
En welke baan doe je?
Hoe moet ik dat nou weten?quote:Op woensdag 8 juli 2009 17:49 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
GelezenHeel leuk idd
En ik werk dus voor een Horecauitzendbureau (dat wist je wel Nem)
Teh internotz?quote:Op woensdag 8 juli 2009 17:55 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Collectief geheugen, Nem!
Collectief geheugen!
Omdat je er volgens mij zelfs al wat over gezegd hebtquote:
Ik kan het me niet herinnerenquote:Op woensdag 8 juli 2009 17:58 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Omdat je er volgens mij zelfs al wat over gezegd hebtEn het is hier besproken
Maar oke, dat dus
Hoe komt het?quote:Op woensdag 8 juli 2009 16:25 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Het is tè saai (en zwaar)quote:Op woensdag 8 juli 2009 18:02 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hoe komt het?![]()
Een baantje bij de bieb lijkt me echt heerlijk of bij een boekwinkel.![]()
quote:Op woensdag 8 juli 2009 18:05 schreef Soempie het volgende:
M'n tentamen ging waardeloos. Een vraag die ik zeker wel wist heb ik een rekenfout gemaakt (opgeteld en het moest dus van elkaar af), dus ik baal daar nu best wel van. En zo heb ik wel meer domme dingen gedaan in berekeningen. Ze kijken ook alleen naar het eindantwoord en niet naar de hele berekening. Waardeloos gedoe.
![]()
En nu weer leren voor morgen.Moet ik nog aan beginnen.
Bizar om naar het antwoord te kijken en niet naar de berekening, bij ons was het veel belangrijker om de methode van berekenen goed te hebben dan het uiteindelijke antwoordquote:Op woensdag 8 juli 2009 18:05 schreef Soempie het volgende:
M'n tentamen ging waardeloos. Een vraag die ik zeker wel wist heb ik een rekenfout gemaakt (opgeteld en het moest dus van elkaar af), dus ik baal daar nu best wel van. En zo heb ik wel meer domme dingen gedaan in berekeningen. Ze kijken ook alleen naar het eindantwoord en niet naar de hele berekening. Waardeloos gedoe.
![]()
En nu weer leren voor morgen.Moet ik nog aan beginnen.
Wiebel Ratelband?quote:Op woensdag 8 juli 2009 18:08 schreef Soempie het volgende:
Oja, ik kreeg een smsje van Wiebel vlak voor ik de tentamenzaal in ging. En een vriendin kreeg dus ook op dat moment een smsje van haar vriend.
Hij schreef aan haar: schatje, heel veel succes. Ik duim voor je. Kusje.
En ik kreeg van Wiebel: Je kan het! Kill en attack! Pak ze! Je gaat een tien halen! Ik geloof in je! Tjakkkaaa!
typisch gewoon.
Dat was nu dus ook zo. Bij een vraag wist ik dus a niet, maar de rest wel. Alleen die heb ik nu dus allemaal fout, omdat je op het antwoordblad alleen het eindantwoord moest invullen en ze dus ook echt alleen naar dat antwoord kijken.quote:Op woensdag 8 juli 2009 18:07 schreef Nembrionic het volgende:![]()
[..]
![]()
Op de middelbare school gingen ze vaak kijken of je werkwijze goed was. Maar dan hadden ze wel vraag 1a t/m 1k waarbij je fout op fout stapelde als je in 1b al een rekenfoutje had zitten
Tsjakka is toch niet van Ratelband? Die heeft het alleen gepikt.quote:
Hij zal het niet verzonnen hebben, maar heeft het wel berucht gemaaktquote:Op woensdag 8 juli 2009 18:10 schreef Soempie het volgende:
[..]
Tsjakka is toch niet van Ratelband? Die heeft het alleen gepikt.
Wat een![]()
![]()
die vent.
Maar Wiebel is dus wel een beetje zo'n schreeuwerige stamperd.
Wat een kutsysteemquote:Op woensdag 8 juli 2009 18:09 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat was nu dus ook zo. Bij een vraag wist ik dus a niet, maar de rest wel. Alleen die heb ik nu dus allemaal fout, omdat je op het antwoordblad alleen het eindantwoord moest invullen en ze dus ook echt alleen naar dat antwoord kijken.
waaromquote:Op woensdag 8 juli 2009 18:15 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Zo, ik ben wat opgekalefatert () en ga er nou vandoor
![]()
Volgens mij klopt geen enkele berekening van mij voor de volle 100%, dus dat wordt nog leuk.quote:
quote:Op woensdag 8 juli 2009 18:15 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Zo, ik ben wat opgekalefatert () en ga er nou vandoor
![]()
Word je dan niet volgens het vorige systeem beoordeeld?quote:Op woensdag 8 juli 2009 18:23 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb net de onderwijscatalogus bekeken en ik hoop ZO dat ik genoeg punten heb
Het systeem is aardig gewijzigd sinds ik aan mn master begon... (eigen schuld, i know) maar vroeger kregen we 20 credits voor de scriptie, en zou je ergens 5 punten bijgesjoemeld krijgen, maar nu is de scriptie nog maar 15 credits en mis ik technisch gezien dus 10 punten
![]()
![]()
![]()
Ik heb haar net gemaild ja, hoop dat ik snel even langs kan voor een afspraak.quote:Op woensdag 8 juli 2009 18:25 schreef Soempie het volgende:
[..]
Word je dan niet volgens het vorige systeem beoordeeld?![]()
Heb je al de studieadviseur gevraagd?
Halloquote:
Ah ook weer online? Hoe was je proefwerk?quote:
Frans was veel te lang.. 28 tekstenquote:Op woensdag 8 juli 2009 18:52 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ah ook weer online? Hoe was je proefwerk?
28 teksten? Jeeminee.... dat is echt veel. Maar wel goed dat je het af hebt gekregen.quote:Op woensdag 8 juli 2009 18:53 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Frans was veel te lang.. 28 tekstensommige waren pas bij tekst 16. Maarja, wel afgekregen. En natuurkunde was zoals gewoonlijk heel makkelijk
Gelukkig jah.quote:Op woensdag 8 juli 2009 18:55 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
28 teksten? Jeeminee.... dat is echt veel. Maar wel goed dat je het af hebt gekregen.
Welkom in het volwassen werkende levenquote:Op woensdag 8 juli 2009 16:25 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Op zich wel goed. Uiteraard heb ik met kassameisje geflirt. Een van de hoogtepunten van mijn dag.quote:Op woensdag 8 juli 2009 18:56 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Gelukkig jah.
Hoe was jou dag?Nog met t kasameisje geflirt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |