Nou succes dan. Geen overdosis ritalin nemen tegen de zenuwen hoor!quote:Op woensdag 8 juli 2009 18:57 schreef MaJo het volgende:
Zo mijn werk wonderwel overleefden goed gestudeerd in bus en trein, zo weer verder
mag ik hier even opscheppen over hoe goed ik gestudeerd heb in de trein naar Werchter? Van 6 uur 's ochtends tot aan leuven gewoon zitten studeren![]()
maar mag ook wel, het tentamen van maandag is echt super belangrijk
![]()
Ik ben getuigequote:Op woensdag 8 juli 2009 18:57 schreef MaJo het volgende:
Zo mijn werk wonderwel overleefden goed gestudeerd in bus en trein, zo weer verder
mag ik hier even opscheppen over hoe goed ik gestudeerd heb in de trein naar Werchter? Van 6 uur 's ochtends tot aan leuven gewoon zitten studeren![]()
![]()
Dat heb ik een keer per ongeluk gedaan en ik werd er niet vrolijk vanquote:Op woensdag 8 juli 2009 18:59 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nou succes dan. Geen overdosis ritalin nemen tegen de zenuwen hoor!
Ja heb het gechecked en we hebben helemaal niks meerquote:Op woensdag 8 juli 2009 19:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ben getuige
Zeg, heeeeeeeel toevallig stiekem gechecked voor English Countryside?
Ik slik ook ritalin. Wil wel overstappen naar concerta eigenlijk. Maar ben bang voor dat ik dan zo afgevlakt wordt. Ik heb ook wel eens 2 x mijn dosis ingenomen. Toen heb ik de hele middag geslapen....quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:03 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat heb ik een keer per ongeluk gedaan en ik werd er niet vrolijk vannet als mijn speedervaring op Lowlands vorig jaar, dat was ook geen succes
slik jij ook Ritalin eigenlijk?
Nou, op zoek naar wat nieuws dan maarquote:Op woensdag 8 juli 2009 19:04 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja heb het gechecked en we hebben helemaal niks meer
Ciaoquote:Op woensdag 8 juli 2009 19:09 schreef MaJo het volgende:
Mijn bus is er dus ik ga weer een half uur blokken
Toch wel.quote:Op woensdag 8 juli 2009 18:57 schreef MaJo het volgende:
![]()
quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:14 schreef Soempie het volgende:
Oeh, ik was in de Lush in Haarlem en heb ook het een en ander gekocht. Onder andere een massagebar in de vorm van een hartje, die ruikt echt superlekker.![]()
Ik wilde eigenlijk alleen even kijken voor zeep, maar dat lukt in de Lush dus niet. Dat meisje heeft me vanalles aangesmeerd. Goede verkoopster dus.
Ik wil ook een Lush in Groningenquote:Op woensdag 8 juli 2009 19:14 schreef Soempie het volgende:
Oeh, ik was in de Lush in Haarlem en heb ook het een en ander gekocht. Onder andere een massagebar in de vorm van een hartje, die ruikt echt superlekker.![]()
Ik wilde eigenlijk alleen even kijken voor zeep, maar dat lukt in de Lush dus niet. Dat meisje heeft me vanalles aangesmeerd. Goede verkoopster dus.
Voorlopig ga ik dus mooi geen Lush meer in he.quote:
Misschien mijn ex-vriendin? Die heeft mij een pak, een overhemd, een overjas en een stropdas aangesmeerd en ik kwam alleen voor die stropdas. Gelukkig had ik er ook een date uitgesleept....quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:14 schreef Soempie het volgende:
Ik wilde dus eigenlijk kijken voor een shampoobar. Toen ik al met al die dingetjes in m'n handen stond, dacht ik opeens: 'jamaar, ik wilde ook...' alleen een snelle berekening in m'n hoofd kon voorkomen dat ik ook die stelling nog eens zou bekijken.quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:20 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik wil ook een Lush in Groningenik ben echt heel erg tevreden over de shampoobar die ik heb, Ultimate Shine, krijg er echt heel zacht haar van
Je ex werkt in een kledingzaak? En nu val je op een kassameisje van de appie?quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:21 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Misschien mijn ex-vriendin? Die heeft mij een pak, een overhemd, een overjas en een stropdas aangesmeerd en ik kwam alleen voor die stropdas. Gelukkig had ik er ook een date uitgesleept....
Ik zie een rode lijnquote:Op woensdag 8 juli 2009 19:28 schreef Soempie het volgende:
[..]
Je ex werkt in een kledingzaak? En nu val je op een kassameisje van de appie?
Werkte in een kledingzaak. Ze geeft nu les op een High School in Boston.quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:28 schreef Soempie het volgende:
[..]
Je ex werkt in een kledingzaak? En nu val je op een kassameisje van de appie?
't Versieren heeft eerder ook gewerkt.quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:31 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Werkte in een kledingzaak. Ze geeft nu les op een High School in Boston.Ik flirt graag met het kassameisje maar of het wat wordt? Ik denk van niet.
Ja maar er is een leeftijdsverschil van ik schat zo'n 10 jaar. En ze is van een andere cultuur. Allemaal zaken die het complex maken.quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:34 schreef Soempie het volgende:
[..]
't Versieren heeft eerder ook gewerkt.
It's all in the mind!quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:36 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja maar er is een leeftijdsverschil van ik schat zo'n 10 jaar. En ze is van een andere cultuur. Allemaal zaken die het complex maken.
Iddquote:Op woensdag 8 juli 2009 19:39 schreef LadyBlack het volgende:
Ware liefde let niet op leeftijd en cultuur![]()
![]()
Tis me opgevallen dat jij best een enge ava hebt trouwens..quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
It's all in the mind!
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:39 schreef LadyBlack het volgende:
Ware liefde let niet op leeftijd en cultuur![]()
![]()
Dat is gewoon zijn pasfoto hoor!quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:40 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Tis me opgevallen dat jij best een eng plaatje hebt trouwens..
Goed zoquote:Op woensdag 8 juli 2009 19:40 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Tis me opgevallen dat jij best een enge ava hebt trouwens..
Ken je de film 'amusement'?quote:
Helaas wel ja. En voor vrouwen is het nog lastiger natuurlijk.quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:41 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat is zonder meer waar. Maar sommige mensen uit die andere cultuur denken daar helaas anders over.
Dan had ik op Werchter echt de camping niet meer opgedurfdquote:Op woensdag 8 juli 2009 19:41 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat is gewoon zijn pasfoto hoor!
Nooit van gehoord geloof ikquote:
Of het festivalterreinquote:Op woensdag 8 juli 2009 19:45 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Dan had ik op Werchter echt de camping niet meer opgedurfd
Engste clownscene ooit!quote:
Helaas is het voor vrouwen lastiger idd. Niet echt eerlijk verdeeld in de wereld.quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:45 schreef Soempie het volgende:
[..]
Helaas wel ja. En voor vrouwen is het nog lastiger natuurlijk.![]()
Maar je weet ook nog niet hoe zij daar over denkt natuurlijk, of haar familie? Of ken je haar ook ergens anders van dan alleen van de supermarkt?
En dat tentamen ga je gewoon net zo makkelijk halen als de vorigen.quote:Op woensdag 8 juli 2009 18:57 schreef MaJo het volgende:
![]()
He, jammer, het wordt wel weer eens tijd voor een romantisch verhaal in de SC.quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:51 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Helaas is het voor vrouwen lastiger idd. Niet echt eerlijk verdeeld in de wereld.
Ik weet zelf niet eens of ik haar echt zo leuk vindt. Het is gewoon gegroeid dat ik mijn boodschappen bij haar afreken en dan tegelijk een beetje flirt. Ik kom haar ook wel tegen op straat of in de metro dan zwaaien we wel naar elkaar, dus niet echt contact.
Een kennis van me zit in dat schuitje en echt, dat is een schuitje waar je niet in wil zittenquote:Op woensdag 8 juli 2009 19:45 schreef Soempie het volgende:
[..]
Helaas wel ja. En voor vrouwen is het nog lastiger natuurlijk.![]()
Maar je weet ook nog niet hoe zij daar over denkt natuurlijk, of haar familie? Of ken je haar ook ergens anders van dan alleen van de supermarkt?
Een keer daten dus.quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:51 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Helaas is het voor vrouwen lastiger idd. Niet echt eerlijk verdeeld in de wereld.
Ik weet zelf niet eens of ik haar echt zo leuk vindt. Het is gewoon gegroeid dat ik mijn boodschappen bij haar afreken en dan tegelijk een beetje flirt. Ik kom haar ook wel tegen op straat of in de metro dan zwaaien we wel naar elkaar, dus niet echt contact.
Slijmbal.quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:54 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En dat tentamen ga je gewoon net zo makkelijk halen als de vorigen.![]()
![]()
En je weet het, mocht je mensen zoeken om je te overhoren; Nem en mij kun je altijd vragen.
Mij mag je van het lijstje schrappen. Het gaat over statistiek en cat whiskers. Daar weet ik geen hol vanquote:Op woensdag 8 juli 2009 19:54 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En dat tentamen ga je gewoon net zo makkelijk halen als de vorigen.![]()
![]()
En je weet het, mocht je mensen zoeken om je te overhoren; Nem en mij kun je altijd vragen.
horrorverhalen doen het hier ook goed.quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Een kennis van me zit in dat schuitje en echt, dat is een schuitje waar je niet in wil zitten
quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:54 schreef Soempie het volgende:
[..]
He, jammer, het wordt wel weer eens tijd voor een romantisch verhaal in de SC.Maar ik heb nog hoop!
Ik zal kijken wat ik kan doen voor je.quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:54 schreef Soempie het volgende:
[..]
He, jammer, het wordt wel weer eens tijd voor een romantisch verhaal in de SC.Maar ik heb nog hoop!
Helaas val ik bijna altijd op dames uit het Midden Oosten/ Noord Afrika.....quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Een kennis van me zit in dat schuitje en echt, dat is een schuitje waar je niet in wil zitten
quote:
Even inlezen en je kunt aan de bak.quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Mij mag je van het lijstje schrappen. Het gaat over statistiek en cat whiskers. Daar weet ik geen hol van
Daar was ik al bang voor...quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:58 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Echt niet.
![]()
Het overhoren voor het vorige tentamen heeft goed geholpen.
Ik ken het dus niet maar het is wel een lekkere chickquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |