Dat is gewoon zijn pasfoto hoor!quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:40 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Tis me opgevallen dat jij best een eng plaatje hebt trouwens..
Goed zoquote:Op woensdag 8 juli 2009 19:40 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Tis me opgevallen dat jij best een enge ava hebt trouwens..
Ken je de film 'amusement'?quote:
Helaas wel ja. En voor vrouwen is het nog lastiger natuurlijk.quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:41 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat is zonder meer waar. Maar sommige mensen uit die andere cultuur denken daar helaas anders over.
Dan had ik op Werchter echt de camping niet meer opgedurfdquote:Op woensdag 8 juli 2009 19:41 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat is gewoon zijn pasfoto hoor!
Nooit van gehoord geloof ikquote:
Of het festivalterreinquote:Op woensdag 8 juli 2009 19:45 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Dan had ik op Werchter echt de camping niet meer opgedurfd
Engste clownscene ooit!quote:
Helaas is het voor vrouwen lastiger idd. Niet echt eerlijk verdeeld in de wereld.quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:45 schreef Soempie het volgende:
[..]
Helaas wel ja. En voor vrouwen is het nog lastiger natuurlijk.![]()
Maar je weet ook nog niet hoe zij daar over denkt natuurlijk, of haar familie? Of ken je haar ook ergens anders van dan alleen van de supermarkt?
En dat tentamen ga je gewoon net zo makkelijk halen als de vorigen.quote:Op woensdag 8 juli 2009 18:57 schreef MaJo het volgende:
mag ik hier even opscheppen over hoe goed ik gestudeerd heb in de trein naar Werchter? Van 6 uur 's ochtends tot aan leuven gewoon zitten studeren![]()
maar mag ook wel, het tentamen van maandag is echt super belangrijk
![]()
He, jammer, het wordt wel weer eens tijd voor een romantisch verhaal in de SC.quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:51 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Helaas is het voor vrouwen lastiger idd. Niet echt eerlijk verdeeld in de wereld.
Ik weet zelf niet eens of ik haar echt zo leuk vindt. Het is gewoon gegroeid dat ik mijn boodschappen bij haar afreken en dan tegelijk een beetje flirt. Ik kom haar ook wel tegen op straat of in de metro dan zwaaien we wel naar elkaar, dus niet echt contact.
Een kennis van me zit in dat schuitje en echt, dat is een schuitje waar je niet in wil zittenquote:Op woensdag 8 juli 2009 19:45 schreef Soempie het volgende:
[..]
Helaas wel ja. En voor vrouwen is het nog lastiger natuurlijk.![]()
Maar je weet ook nog niet hoe zij daar over denkt natuurlijk, of haar familie? Of ken je haar ook ergens anders van dan alleen van de supermarkt?
Een keer daten dus.quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:51 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Helaas is het voor vrouwen lastiger idd. Niet echt eerlijk verdeeld in de wereld.
Ik weet zelf niet eens of ik haar echt zo leuk vindt. Het is gewoon gegroeid dat ik mijn boodschappen bij haar afreken en dan tegelijk een beetje flirt. Ik kom haar ook wel tegen op straat of in de metro dan zwaaien we wel naar elkaar, dus niet echt contact.
Slijmbal.quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:54 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En dat tentamen ga je gewoon net zo makkelijk halen als de vorigen.![]()
![]()
En je weet het, mocht je mensen zoeken om je te overhoren; Nem en mij kun je altijd vragen.
Mij mag je van het lijstje schrappen. Het gaat over statistiek en cat whiskers. Daar weet ik geen hol vanquote:Op woensdag 8 juli 2009 19:54 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En dat tentamen ga je gewoon net zo makkelijk halen als de vorigen.![]()
![]()
En je weet het, mocht je mensen zoeken om je te overhoren; Nem en mij kun je altijd vragen.
horrorverhalen doen het hier ook goed.quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Een kennis van me zit in dat schuitje en echt, dat is een schuitje waar je niet in wil zitten
quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:54 schreef Soempie het volgende:
[..]
He, jammer, het wordt wel weer eens tijd voor een romantisch verhaal in de SC.Maar ik heb nog hoop!
Ik zal kijken wat ik kan doen voor je.quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:54 schreef Soempie het volgende:
[..]
He, jammer, het wordt wel weer eens tijd voor een romantisch verhaal in de SC.Maar ik heb nog hoop!
Helaas val ik bijna altijd op dames uit het Midden Oosten/ Noord Afrika.....quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Een kennis van me zit in dat schuitje en echt, dat is een schuitje waar je niet in wil zitten
quote:
Even inlezen en je kunt aan de bak.quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Mij mag je van het lijstje schrappen. Het gaat over statistiek en cat whiskers. Daar weet ik geen hol van
Daar was ik al bang voor...quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:58 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Echt niet.
![]()
Het overhoren voor het vorige tentamen heeft goed geholpen.
Ik ken het dus niet maar het is wel een lekkere chickquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |