Je zei 20+quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Correctemundo
17-18 kan eigenlijk nét misschien wel maar 15 is toch alweer echt wat anders
Jah maar 15 en 30 dan?quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:35 schreef Soempie het volgende:
[..]
Je zei 20+
Iemand van 20/21 met iemand van 15/16 vind ik nog wel kunnen.
En iemand van 20 met iemand van 30?quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:35 schreef Soempie het volgende:
[..]
Je zei 20+
Ik was niet op de hoogte van z'n leeftijd.quote:
Ja vind ik ook wel kunnen.quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:37 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
En iemand van 20 met iemand van 30?
Jah vind ik ookquote:
Tja, het is een eeuwige discussie hequote:Op woensdag 8 juli 2009 22:35 schreef Soempie het volgende:
[..]
Je zei 20+
Iemand van 20 is een stuk meer volwassen dan iemand van 15.quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:37 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
En iemand van 20 met iemand van 30?
Zou ik nooit doen. En waarom? Dan moet je de film Beautiful Girls maar eens kijken. Daar legt de hoofdpersoon het heel goed uit.quote:
Het was ook niet zo bedoeld hoorquote:Op woensdag 8 juli 2009 22:40 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Zou ik nooit doen. En waarom? Dan moet je de film Beautiful Girls maar eens kijken. Daar legt de hoofdpersoon het heel goed uit.
Het kassameisje is vermoedelijk 20. zou ook nog 19 kunnen zijn..quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Iemand van 20 is een stuk meer volwassen dan iemand van 15.
Iemand van 30 ook weer dan iemand van 20 maar dat gat is wel kleiner
Of een zoon die met een jong grietje thuiskomtquote:Op woensdag 8 juli 2009 22:41 schreef Soempie het volgende:
Een kennis van mij was 21 toen ze een relatie kreeg met iemand van bijna 50. Vind ik nog steeds een leuk stel. Ondertussen is zij in de dertig en ze zijn nog steeds samen. Hij is gewoon geen ouwe zak en zij is wat ouder voor haar leeftijd, ofzo.![]()
Rond die leeftijd moet je het ook helemaal zelf weten. Als het misloopt, dan is het gewoon jammer. Kleine kans misschien dat het goed gaat, maar als het goed gaat: mooi toch? Kan er echt niet moeilijk over doen.
Misschien als ik later zelf een dochter heb die met zo'n oude lul thuis komt.
quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:42 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Het kassameisje is vermoedelijk 20. zou ook nog 19 kunnen zijn..
Doe lekker wat je doen wilquote:Op woensdag 8 juli 2009 22:40 schreef Nembrionic het volgende:
Wat een geneuzel met die getalletjes trouwens
Dan mag Wiebel met hem gaan praten.quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Of een zoon die met een jong grietje thuiskomt
quote:
Een voetbalmaat van mij zijn vader is onlangs getrouwd met een meisje van 22. Zijn vader is 58 geloof ik en mijn maat een eind in de 30....quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:41 schreef Soempie het volgende:
Een kennis van mij was 21 toen ze een relatie kreeg met iemand van bijna 50. Vind ik nog steeds een leuk stel. Ondertussen is zij in de dertig en ze zijn nog steeds samen. Hij is gewoon geen ouwe zak en zij is wat ouder voor haar leeftijd, ofzo.![]()
Rond die leeftijd moet je het ook helemaal zelf weten. Als het misloopt, dan is het gewoon jammer. Kleine kans misschien dat het goed gaat, maar als het goed gaat: mooi toch? Kan er echt niet moeilijk over doen.
Misschien als ik later zelf een dochter heb die met zo'n oude lul thuis komt.
Voorspelbare reactie van Wiebel:quote:
Eerst maar eens goed nadenken over wat ik wil doen....quote:
Weet ik wel. Maar ik zei gewoon dat ik als dertiger nooit met een meisje van 15 zou gaan. Ben ik 45 en ik kom iemand van 25 tegen is de zaak anders om de reden die Nembrionic net noemde.quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:41 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Het was ook niet zo bedoeld hoorGewoon een vraagje..
Ik weet niet hou oud BasOne is maar dat is goed mogelijkquote:Op woensdag 8 juli 2009 22:48 schreef Tanjaa het volgende:
maar nu we het over die leeftijden hebben.. Ben ik eigenlijk de jongste speler?
Huh?quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Voorspelbare reactie van Wiebel:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |