Jonge vrouw, noemen wij dat.quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:03 schreef Tanjaa het volgende:
Neuh, alleen voel ik me niet echt een 'meisje'
Nee dat is waarquote:Op woensdag 8 juli 2009 22:15 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Klopt maar het gaat vaak ongemerkt. We deden het niet expres ofzo.
Misschien moeten jullie een keertje uit eten gaan.quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:17 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Nee dat is waarIk heb het gewoon nooit door dat ik al een hele pagina met jou aant blaten ben.. zoals nu.
Ik ook niet. We zaten gewoon gein te maken en small talk te houden. Tijd vliegt om als je lol hebt en topics ook kennelijk.quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:17 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Nee dat is waarIk heb het gewoon nooit door dat ik al een hele pagina met jou aant blaten ben.. zoals nu.
quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:18 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Misschien moeten jullie een keertje uit eten gaan.
Jah tijd idd.. tis alweer twintig over 10 en ik moet nog lerenquote:Op woensdag 8 juli 2009 22:18 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik ook niet. We zaten gewoon gein te maken en small talk te houden. Tijd vliegt om als je lol hebt en topics ook kennelijk.
Slaap welquote:Op woensdag 8 juli 2009 22:19 schreef MaJo het volgende:
Leren lukt niet meer, ik ben te kapot. Ik ga![]()
Het ligt hier even wat anders hoor ^^quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:19 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Wat is er mis mee? Elkaar gezellig leren kennen, meer niet.
Truste MaJoquote:Op woensdag 8 juli 2009 22:19 schreef MaJo het volgende:
Leren lukt niet meer, ik ben te kapot. Ik ga![]()
quote:
Jij kent ofyles nog niet zeker?quote:
Eigenlijk niet nee.. Wat moet ik weten?quote:
Af en toe spoort hij niet.quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:25 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Eigenlijk niet nee.. Wat moet ik weten?
Eten doe je toch zittend? Ik weet niet wat je denkt dat er gaat gebeuren?quote:
Tuurlijk, begin jij maar.quote:
Nou, ik denk dat dat niet gaat gebeuren gekkerdquote:Op woensdag 8 juli 2009 22:25 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Eten doe je toch zittend? Ik weet niet wat je denkt dat er gaat gebeuren?
Engels en Wiskundequote:Op woensdag 8 juli 2009 22:26 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Wat staat er morgen op het programma?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |