Trustequote:
Ciaoquote:
vanwege die enorme discussie daarnet in AKQ zeker?quote:
Nee, mijn multitaskapparaat is op hol geslagen.quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:52 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
vanwege die enorme discussie daarnet in AKQ zeker?
Ik ken er nog 1quote:
Nog 2 dagen en 4 proefwerkenquote:Op woensdag 8 juli 2009 21:54 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik ken er nog 1
Hoelang moet jij er nog op wachten?
Is dat zo'n sapbar?quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:53 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Nee, mijn multitaskapparaat is op hol geslagen.
Nee tis iets waarmee je heel veel ding tegelijk kan..quote:
Ah zoiets als een vrouw dus?quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:56 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Nee tis iets waarmee je heel veel ding tegelijk kan..
Dan ben je er bijnaquote:Op woensdag 8 juli 2009 21:54 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Nog 2 dagen en 4 proefwerken![]()
Ohnee, volgende week ook nog 2 dagen een bijeenkomst
Jup, eindelijk! iemand noemt me een vrouwquote:Op woensdag 8 juli 2009 21:57 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ah zoiets als een vrouw dus?
je had gelijk gister trouwens.... we worden door sommige quizzers echt gehaat...![]()
Buurmeisje wordt buurvrouw?quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:58 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Jup, eindelijk! iemand noemt me een vrouwen geen meisje...
![]()
Niet dat ze dan geen gelijk hebben mr toch ..
Ach zelf zijn ze ook niet al te kinderachtig...quote:Ik weet t![]()
Neuh, alleen voel ik me niet echt een 'meisje'quote:
Want wij zijn Sjonnie en Anita,quote:Ach zelf zijn ze ook niet al te kinderachtig...![]()
Vrouw in wording is zo'n mooi begrip voor meiden van jouw leeftijd.quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:03 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Neuh, alleen voel ik me niet echt een 'meisje'
Precies! En niet anders toch?quote:Want wij zijn Sjonnie en Anita,
De Nederlandse Bonnie en Clyde,
Shit mami we lullen overal.
Zij aan zij, je mag nog fokken met ons,
Je mag nog fucken met ons.
Want wij zijn Sjonnie en Anita,
De Nederlandse Bonnie en Clyde,
Shit mami we lullen overal.
Zij aan zij, je mag nog fokken met ons,
Je mag nog fokken met ons.
Sjonnie en Anita
Zou best kunnenquote:Op woensdag 8 juli 2009 22:05 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Vrouw in wording is zo'n mooi begrip voor meiden van jouw leeftijd.
[..]
Iddquote:Precies! En niet anders toch?
Dat vond je niet zo leuk? Die verbale aanrandingen van Bas?quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:07 schreef Tanjaa het volgende:
IddIk trek me er toch niets van aan.. net zoals met bas ^^
Nee, dat bedoel ik nietquote:Op woensdag 8 juli 2009 22:09 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat vond je niet zo leuk? Die verbale aanrandingen van Bas?
Oh okay dan begreep ik het verkeerd. Waar maken mensen zich soms toch druk over denk ik dan. De wereld staat in de fik als er een beetje gekletst wordt maar als er een vreemde hint is gegeven mag er ruim 4 pagina's aan discussie ontstaan...quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:10 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Nee, dat bedoel ik niet
Ze irriteren zich ook aan me als ik weer eens met bas sc. En bas rand me niet verbaal aan hoorHijs mn Fok!papa ^^
Zolang hij het maar niet echt doet. Anders krijgt ie tikken van de buurman.quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:11 schreef Tanjaa het volgende:
Nouja.. een beetje dan..
Maar daar trek ik me dan niets van aan
Jah okee, maar opzich hebben ze wel gelijk. Er is een sc topic ^^quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:12 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Oh okay dan begreep ik het verkeerd. Waar maken mensen zich soms toch druk over denk ik dan. De wereld staat in de fik als er een beetje gekletst wordt maar als er een vreemde hint is gegeven mag er ruim 4 pagina's aan discussie ontstaan...
Klopt maar het gaat vaak ongemerkt. We deden het niet expres ofzo.quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:13 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Jah okee, maar opzich hebben ze wel gelijk. Er is een sc topic ^^
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |