Hoe dat? Laat zij zich ook regelmatig in elkaar slaan?quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:03 schreef mr_anonimous het volgende:
Oh boy ik ga net zo als mijn moeder praten....
quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:03 schreef mr_anonimous het volgende:
Oh boy ik ga net zo als mijn moeder praten....
Nee ik zei net in AKQ: Gelukkig zijn is belangrijker dan gelijk hebben. Een gezegde waarmee mijn moeder discussies bij ons thuis de kop indrukte....quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:04 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hoe dat? Laat zij zich ook regelmatig in elkaar slaan?
Dan heeft zij het mis. Ik heb vaker gelijk dan ik gelukkig ben.quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:06 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee ik zei net in AKQ: Gelukkig zijn is belangrijker dan gelijk hebben. Een gezegde waarmee mijn moeder discussies bij ons thuis de kop indrukte....
Maar is dat ook belangrijk voor je om gelijk te hebben? En gaat dat gelijk hebben dan ten koste van je geluk?quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:10 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan heeft zij het mis. Ik heb vaker gelijk dan ik gelukkig ben.
Dan kan ze nog steeds wel gelijk hebben.quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:10 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan heeft zij het mis. Ik heb vaker gelijk dan ik gelukkig ben.
Nee en nee.quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:11 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Maar is dat ook belangrijk voor je om gelijk te hebben? En gaat dat gelijk hebben dan ten koste van je geluk?
Gelukkigquote:Op woensdag 8 juli 2009 21:11 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dan kan ze nog steeds wel gelijk hebben.
Zo lang het niet om mijn vakgebied gaat. Als ik niet gelijk heb gaan er mensen dood.quote:
Wat maakt dan dat je ongelukkig bent?quote:
quote:
Zie mijn laatste post.quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:15 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Wat maakt dan dat je ongelukkig bent?
Ben je echt ongelukkig?quote:
Wat is het verschil tussen statistiek 1 en 2?quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:10 schreef Soempie het volgende:
[..]
Eh, ik had vandaag ook een statistiekvak en ik heb het verkloot. Ik weet dus niet of ik de juiste persoon ben.![]()
Is het statistiek 1 of 2?
Voor statistiek 2 ga ik morgen vrijstelling aanvragen.
Alleen als er doden vallen door omstandigheden die betrekking hebben op mijn vakgebied.quote:
Ah vaktechnisch gelijk hebben! Daar heb ik ook vele discussies met moeder over gehad. Maar die zei dan ook werk moet je doen om dingen te kunnen betalen waar je gelukkig van wordt...... Ik kan gewoon niet winnen van die vrouw.....quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:14 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zo lang het niet om mijn vakgebied gaat. Als ik niet gelijk heb gaan er mensen dood.
Que!?quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:18 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen statistiek 1 en 2?
dit gaat over de centrale limietstelling, nulhypothese en correlatiecoefficient enzo
Als ik mijn werk goed doe gaan er geen NL militairen dood door CBRN activiteiten. Daar betaal ik niets extra's mee.quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:19 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ah vaktechnisch gelijk hebben! Daar heb ik ook vele discussies met moeder over gehad. Maar die zei dan ook werk moet je doen om dingen te kunnen betalen waar je gelukkig van wordt...... Ik kan gewoon niet winnen van die vrouw.....
Blijft mooi.quote:
Alles goed met hem!? Geen "bijzonderheden"?quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:23 schreef MaJo het volgende:
Ik werd net gebeld door een vriend uit afghanistanhij had het gister al geprobeerd maar toen kreeg hij mijn voicemail, maar nu lukte het
Dat je niet gelukkig bent, betekent niet automatisch dat je ongelukkig bent.quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:15 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Wat maakt dan dat je ongelukkig bent?
Ik zat als mijn moeder te praten....quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:26 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat je niet gelukkig bent, betekent niet automatisch dat je ongelukkig bent.
Dit blijft de "mooiste" last post die ik ooit heb mogen horen.quote:
Yup alles goedquote:Op woensdag 8 juli 2009 21:24 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Alles goed met hem!? Geen "bijzonderheden"?
Nee, het gaat om het feit dat je in je beroep vaak gelijk kan hebben maar je je beroep altijd als plicht moet doen. Volgens mijn moeder wordt je niet gelukkig van plichten maar moet je ze wel doen. Maar voor je werk krijg je wel geld en daar kun je leuke dingen van doen.quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:21 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als ik mijn werk goed doe gaan er geen NL militairen dood door CBRN activiteiten. Daar betaal ik niets extra's mee.
Goed om te horen!quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:29 schreef MaJo het volgende:
[..]
Yup alles goed
al ben ik blij als hij over een maand weer veilig thuis is
Het feit dat je 'Zie mijn laatste post' schreef in combinatie met het onderwerp deed me denken aan deze hymne...quote:
Ik word wel gelukkig door mijn "plichten". Want het scheelt doden.quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:29 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee, het gaat om het feit dat je in je beroep vaak gelijk kan hebben maar je je beroep altijd als plicht moet doen. Volgens mijn moeder wordt je niet gelukkig van plichten maar moet je ze wel doen. Maar voor je werk krijg je wel geld en daar kun je leuke dingen van doen.
Dat is toetsende statistiek, statistiek 2.quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:18 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen statistiek 1 en 2?
dit gaat over de centrale limietstelling, nulhypothese en correlatiecoefficient enzo
Mij eigenlijk ook.quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het feit dat je 'Zie mijn laatste post' schreef in combinatie met het onderwerp deed me denken aan deze hymne...
Whehe ik kijk het echt vaak.quote:
Dan moet je dat maar aan je moeder doorgeven.quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:27 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik zat als mijn moeder te praten....
Ik kap nu met dat psychoanalytische gedoe..... Ik heb het zelfde met sporten. Ik help mensen te leren om zich te verdedigen in geval van nood.quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:32 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik word wel gelukkig door mijn "plichten". Want het scheelt doden.
Je kan wel rondkomen toch? In de burgerwereld gaat het niet altijd om leven of dood.quote:En mbt het tweede; het geld. De overheid (Defensie) is niet echt scheutig. In de burger wereld zou ik veel meer kunnen krijgen.
Badderse!quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:36 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan moet je dat maar aan je moeder doorgeven.
Ik ga even zwemmen in 90x180
Dat begrijp ik zeker.quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:37 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik kap nu met dat psychoanalytische gedoe..... Ik heb het zelfde met sporten. Ik help mensen te leren om zich te verdedigen in geval van nood.
Correct.quote:Je kan wel rondkomen toch? In de burgerwereld gaat het niet altijd om leven of dood.
Zal ik doen.quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:36 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan moet je dat maar aan je moeder doorgeven.
Ik ga even zwemmen in 90x180
Ik moet het toch maar gaan lesgeven als beroep denk ik de laatste tijd steeds meer. Werk is wel een verplichting maar als ik het leuk vind om naar die verplichting toe te moeten. Waarom niet?quote:
Ga eens zoeken binnen Defensie.quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:41 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik moet het toch maar gaan lesgeven als beroep denk ik de laatste tijd steeds meer. Werk is wel een verplichting maar als ik het leuk vind om naar die verplichting toe te moeten. Waarom niet?
Als Civiel Instructeur? Dat is wel een idee. Want wat mij tegenstaat aan lesgeven in martial arts is die enge patsertjes die alleen maar komen om te leren hoe ze iemand kunnen molesteren.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |