Slaap welquote:
That makes 3.quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:55 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik ga slapen.Klote pijnstillers....
quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:55 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik ga slapen.Klote pijnstillers....
Welterusten droomkoppel.quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:56 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
That makes 3.
Slaap lekker![]()
En ik ga ook slapen![]()
quote:
"Goed gedaan zoon! Lekkere chick! *thumbs up* "quote:
Serieus?quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:51 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Bas is ouder dan ik geloof ik. 35-40 geloof ik.
Nou, zeg het maar...quote:Op woensdag 8 juli 2009 23:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Serieus?
Waarom reageert 'ie dan af en toe zo raar? Ik maak ik nu de roze olifant kenbaar?
Ik weet het dus niet, ik vraag hetquote:
Ja die is erg leuk idd.quote:Op woensdag 8 juli 2009 23:09 schreef Nembrionic het volgende:
Deze reclame trouwens een paar keer gezien. Ik vind 'm echt supergoed
Secundaire arbeidsvoorwaarden zijn wel beter bij de overheid neem ik aan t.o.v. burgerwereld ?quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:32 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik word wel gelukkig door mijn "plichten". Want het scheelt doden.
En mbt het tweede; het geld. De overheid (Defensie) is niet echt scheutig. In de burger wereld zou ik veel meer kunnen krijgen.
Op zich kan je van een 'gat in de markt' niet spreken, aangezien er al sinds jaar en dag solcon is (incl welbekende solcon filter).quote:Op woensdag 8 juli 2009 23:09 schreef Nembrionic het volgende:
Deze reclame trouwens een paar keer gezien. Ik vind 'm echt supergoed
Heeft hij het soms met een Indiaan gedaan?quote:Op woensdag 8 juli 2009 23:04 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik weet het dus niet, ik vraag het
Nu gaat het lukken !quote:
Wil je me weghebben?quote:
Ik dacht dat dutten goed voor je zou zijn, vandaarquote:
Goed antwoord!quote:
Met een vriendin heb ik via MSN redelijk lange gesprekken gehad waarin vooral vissen werden genoemd als een van ons begon met Haaiquote:Op woensdag 8 juli 2009 23:51 schreef Etcetera het volgende:
Dank je
Ik had er eerst stro neer willen zetten, maar deze vond ik leuker
Lijkt me best wel een leuk spelletje.quote:Op woensdag 8 juli 2009 23:53 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Met een vriendin heb ik via MSN redelijk lange gesprekken gehad waarin vooral vissen werden genoemd als een van ons begon met Haai![]()
Haai!
-Makreel!
Barracuda!
-Kabeljauw!
Enz. enz.
Is ook goed voor me maar het wil helaas niet lukken, ik zit veel te veel te malenquote:Op woensdag 8 juli 2009 23:42 schreef qonmann het volgende:
[..]
Ik dacht dat dutten goed voor je zou zijn, vandaar
(tukken zelfs, een nog mooier woord)
John Bakker heeft je dus niet geholpen in slaap te komen?quote:Op donderdag 9 juli 2009 00:09 schreef MaJo het volgende:
[..]
Is ook goed voor me maar het wil helaas niet lukken, ik zit veel te veel te malen
zo nog maar een poging wagen
You've got PM backquote:Op donderdag 9 juli 2009 00:13 schreef Whiteguy het volgende:
Ik ga bij deze ook tukken
tenzij.. MaJo even PM leest ..
Wie is John Bakker?quote:Op donderdag 9 juli 2009 00:16 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
John Bakker heeft je dus niet geholpen in slaap te komen?
Die ene nieuwslezer van 3FM. Gerard Ekdom gebruikt wat samples van hem in zijn radioshow 'Ekdom In De Nacht' om argeloze bellers te foppen.quote:
Van James Last in slaap vallen?quote:Op donderdag 9 juli 2009 00:26 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik ken wel James Last. En daar val ik zo bij in slaap.
Dat ga ik nu dan ook maar doen.
Succes voor de nachtploeg
Ah okquote:Op donderdag 9 juli 2009 00:27 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Die ene nieuwslezer van 3FM. Gerard Ekdom gebruikt wat samples van hem in zijn radioshow 'Ekdom In De Nacht' om argeloze bellers te foppen.
Ik dacht bij mezelf: 'Ik kan niet achterblijven' en daarom post ik ook zijn quotes.
Veel sterkte.quote:Op donderdag 9 juli 2009 00:51 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Bizar.Papa nu in het ziekenhuis, dwz, wordt op dít moment geopereerd, kom er net vandaan en ga er zo weer heen...
WTF? Wat is er aan de hand?quote:Op donderdag 9 juli 2009 00:51 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Bizar.Papa nu in het ziekenhuis, dwz, wordt op dít moment geopereerd, kom er net vandaan en ga er zo weer heen...
Oh valt mee, blindedarm. Maar toch bizar en vervelend en en en...quote:Op donderdag 9 juli 2009 00:54 schreef MaJo het volgende:
[..]
WTF? Wat is er aan de hand?
Het zit jou ook niet mee he![]()
Blijft hoe dan ook vervelendquote:Op donderdag 9 juli 2009 01:06 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Oh valt mee, blindedarm. Maar toch bizar en vervelend en en en...
quote:Op woensdag 8 juli 2009 23:12 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Secundaire arbeidsvoorwaarden zijn wel beter bij de overheid neem ik aan t.o.v. burgerwereld ?
Amstelveen, omgeving metro/tram halte Onderuitquote:Op woensdag 8 juli 2009 20:49 schreef mr_anonimous het volgende:
Woon je bij mij in de buurt? Anders wil ik wel die boodschappen voor je halen hoor!
Beterschap voor je paps.quote:Op donderdag 9 juli 2009 01:06 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Waar heb jij gekampeerd dan?quote:Op donderdag 9 juli 2009 09:32 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Zoals ik gisteren al zei is dat kamperen leuk is. Maar wat ook leuk is is weer in je eigen bed slapen na een week op een matje.![]()
Heerlijk geslapen
Goedemorgen
Ja heel klote. Want je paspoort moet je bij de ambassade halen OF bij een consulaat...maar daar heb je geld voor nodig.quote:Op donderdag 9 juli 2009 09:30 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
da's mooi klote. Zeker als je daar zit. Kost je veel tijd en ellende om alles weer geregeld te krijgen.
Je kunt het ook zo zien dat ze hun ziekenhuisbezoeken nu wel even gehad hebbenquote:Op donderdag 9 juli 2009 01:06 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik slaap eigenlijk beter op een veldbed met matje dan in mijn eigen bed.quote:Op donderdag 9 juli 2009 09:32 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Zoals ik gisteren al zei is dat kamperen leuk is. Maar wat ook leuk is is weer in je eigen bed slapen na een week op een matje.![]()
Heerlijk geslapen
Goedemorgen
Beroepsdeformatiequote:Op donderdag 9 juli 2009 09:51 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik slaap eigenlijk beter op een veldbed met matje dan in mijn eigen bed.
Waarom bel je niet dan?quote:Op donderdag 9 juli 2009 00:09 schreef MaJo het volgende:
[..]
Is ook goed voor me maar het wil helaas niet lukken, ik zit veel te veel te malen
zo nog maar een poging wagen
Dat is enorm klote zeg. 't Zit ze niet mee daar.quote:Op donderdag 9 juli 2009 09:13 schreef Nembrionic het volgende:
De tering. Ik had een mailtje gestuurd naar die maat van me die in Costa Rica zit, hoe het allemaal ging. Ik had eigenlijk geen antwoord terug verwacht maar vannacht toch antwoord gekregen:
Alles gejat. Geld, CC, paspoort, alles
Nee niet echt neequote:Op donderdag 9 juli 2009 10:03 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat is enorm klote zeg. 't Zit ze niet mee daar.
Hopelijk kunnen ze er nog wel een toffe tijd van maken. Denk dat dat wel goed komt met die twee.quote:Op donderdag 9 juli 2009 10:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee niet echt nee
Ze zijn maar een maandje samen daar, dan zit je echt niet te wachten op dat gezeik. Gelukkig hebben ze nog wel eventjes.
wtf?quote:Op donderdag 9 juli 2009 10:06 schreef Soempie het volgende:
Ik hoor nu eigenlijk bij een tentamen te zitten. Ik ben zelfs in Nijmegen.
Maargoed, ik had opgeschreven dat ik bij het collegezalencomplex moest zijn. Ik kom daar dus en iedereen die ik ken was daar ook. Bleek ook gewoon iedereen daar tentamen te hebben, behalve de mensen bij wie de achternaam met een s t/m z begint.We moesten ons nummer buiten de zalen zoeken op lijsten. En ik stond er dus nergens bij. Iedereen was al begonnen en ik loop daar nog in paniek te zoeken.
Nu heb ik dan eindelijk gevonden waar ik wel moet zijn, maar ik kan daar niet meer op tijd komen.
Geef die Guust Flater Award maar aan mij.![]()
Dat denk ik ookquote:Op donderdag 9 juli 2009 10:08 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hopelijk kunnen ze er nog wel een toffe tijd van maken. Denk dat dat wel goed komt met die twee.
Ik weet ook niet of ik nu moet lachen of huilen.quote:Op donderdag 9 juli 2009 10:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
wtf?
Het zit JOU anders ook niet mee
Wat een gaar systeem trouwens
Met je éne oog lachen, met het ander huilen...is dat een optie? Stond het van tevoren al ergens zo aangegeven of niet?quote:Op donderdag 9 juli 2009 10:09 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik weet ook niet of ik nu moet lachen of huilen.![]()
Maar op een bezoek aan de studieadviseur na heb ik nu wel vakantie.
Nouja, ik heb het denk ik 2 weken terug genoteerd. En toen stond er dus gewoon nog CC. Maar ik had er gewoon zelf aan moeten denken dat ze een paar dagen van te voren aangeven welke zaal je dan zit.quote:Op donderdag 9 juli 2009 10:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Met je éne oog lachen, met het ander huilen...is dat een optie? Stond het van tevoren al ergens zo aangegeven of niet?
Het ergste is nog dat je voor niets hebt zitten lerenquote:Op donderdag 9 juli 2009 10:14 schreef Soempie het volgende:
Dit gebeurt ook echt alleen mij.
Maargoed, wat zijn jullie plannen voor vandaag?
Nouja, gister heb ik eigenlijk niet meer geleerd en vanmorgen wilde ik om 6 uur opstaan om nog wat te doen, maar ik lag veel te lekker en heb m'n wekker toen uitgedrukt. Dus ergens heeft het universum er wel rekening mee gehouden, ofzo.quote:Op donderdag 9 juli 2009 10:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het ergste is nog dat je voor niets hebt zitten leren
Ehm, de was ophangen
Heerlijk zulke dagen.quote:
Ik moet ook wel gewoon werk verrichten hoorquote:Op donderdag 9 juli 2009 10:19 schreef Soempie het volgende:
[..]
Heerlijk zulke dagen.Dat er geen andere verplichtingen zijn dan zoiets.
Foto's posten?quote:Op donderdag 9 juli 2009 10:18 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
vakantie zooi opruimen en
foto's kijken
quote:
quote:
Lonely Planet blijft wel het beste.quote:Op donderdag 9 juli 2009 10:26 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
dinsdag pas. Morgen denk ik maar eens op pad mijn Lonely Planet van Nederland. Precies doen wat daarin staat (wat ik in het buitenland eigenlijk nooit doe).
Over reisgidsen gesproken...
Absolute afrader: Rough Guides. Ik heb er nu twee en in beide gevallen proefondervindelijk vastgesteld dat je er weinig aan hebt/ de info die er instaat misleidend is (naar mijn mening).
Ga je ook naar de witte aap?quote:Op donderdag 9 juli 2009 10:26 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
dinsdag pas. Morgen denk ik maar eens op pad mijn Lonely Planet van Nederland. Precies doen wat daarin staat (wat ik in het buitenland eigenlijk nooit doe).
Over reisgidsen gesproken...
Absolute afrader: Rough Guides. Ik heb er nu twee en in beide gevallen proefondervindelijk vastgesteld dat je er weinig aan hebt/ de info die er instaat misleidend is (naar mijn mening).
Staat die in de Lonely Planet dan? Ik naam aan dat we het over de Witte Aap in Rotterdam hebben?quote:
Door Lonely Planet verkozen tot best bar ter wereld.quote:Op donderdag 9 juli 2009 11:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Staat die in de Lonely Planet dan? Ik naam aan dat we het over de Witte Aap in Rotterdam hebben?
Die was geloof ik verkozen tot beste kroeg van Nederland ofzo
October Fest, Munchenquote:Op donderdag 9 juli 2009 11:15 schreef Soempie het volgende:
Omdat het zo stil is op Fok! ben ik maar begonnen in Extremely Loud & Incredibly Close.
Dit weekend maar eens de vakantie plannen.Het wordt dus Frankrijk of Duitsland, maar waar en hoe lang weet ik nog niet. Dus als jullie tips hebben?
Baden Baden schijnt een leuke plaats te zijn. Meisje dat ik ken woont daar.quote:Op donderdag 9 juli 2009 11:15 schreef Soempie het volgende:
Omdat het zo stil is op Fok! ben ik maar begonnen in Extremely Loud & Incredibly Close.
Dit weekend maar eens de vakantie plannen.Het wordt dus Frankrijk of Duitsland, maar waar en hoe lang weet ik nog niet. Dus als jullie tips hebben?
Ben je er trouwens al achter wat je dit weekend afgesproken hebt?quote:Op donderdag 9 juli 2009 11:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Staat die in de Lonely Planet dan? Ik naam aan dat we het over de Witte Aap in Rotterdam hebben?
Die was geloof ik verkozen tot beste kroeg van Nederland ofzo
Hoe lang: 3 wekenquote:Op donderdag 9 juli 2009 11:15 schreef Soempie het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |