BasOne is 34.quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik weet niet hou oud BasOne is maar dat is goed mogelijk
Bas is ouder dan ik geloof ik. 35-40 geloof ik.quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik weet niet hou oud BasOne is maar dat is goed mogelijk
Slaap welquote:
That makes 3.quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:55 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik ga slapen.Klote pijnstillers....
quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:55 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik ga slapen.Klote pijnstillers....
Welterusten droomkoppel.quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:56 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
That makes 3.
Slaap lekker![]()
En ik ga ook slapen![]()
quote:
"Goed gedaan zoon! Lekkere chick! *thumbs up* "quote:
Serieus?quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:51 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Bas is ouder dan ik geloof ik. 35-40 geloof ik.
Nou, zeg het maar...quote:Op woensdag 8 juli 2009 23:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Serieus?
Waarom reageert 'ie dan af en toe zo raar? Ik maak ik nu de roze olifant kenbaar?
Ik weet het dus niet, ik vraag hetquote:
Ja die is erg leuk idd.quote:Op woensdag 8 juli 2009 23:09 schreef Nembrionic het volgende:
Deze reclame trouwens een paar keer gezien. Ik vind 'm echt supergoed
Secundaire arbeidsvoorwaarden zijn wel beter bij de overheid neem ik aan t.o.v. burgerwereld ?quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:32 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik word wel gelukkig door mijn "plichten". Want het scheelt doden.
En mbt het tweede; het geld. De overheid (Defensie) is niet echt scheutig. In de burger wereld zou ik veel meer kunnen krijgen.
Op zich kan je van een 'gat in de markt' niet spreken, aangezien er al sinds jaar en dag solcon is (incl welbekende solcon filter).quote:Op woensdag 8 juli 2009 23:09 schreef Nembrionic het volgende:
Deze reclame trouwens een paar keer gezien. Ik vind 'm echt supergoed
Heeft hij het soms met een Indiaan gedaan?quote:Op woensdag 8 juli 2009 23:04 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik weet het dus niet, ik vraag het
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |