Jij bent wel vaak bang zegquote:
Hoezo dat?quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:26 schreef Tanjaa het volgende:
Njah, k denk dat het een beetje raar is om met jou uit eten te gaan
http://www.nu.nl/algemeen(...)hocoladefabriek.htmlquote:Man sterft zoete dood in chocoladefabriek
NEW YORK - In een Amerikaanse fabriek is woensdag een 29-jarige man om het leven gekomen toen hij in een ketel met gesmolten chocolade viel. Dit heeft het openbaar ministerie in de staat New Jersey laten weten.
De man was op een platform boven de ketel bezig nieuwe stukken vaste chocolade bij te vullen.
''Hij moet op een of andere manier zijn uitgegleden en in de ketel gevallen'', aldus de zegsman. De ketel is 2,5 meter diep.
Ik heb wel tafelmanieren geleerd hoor. Ik steek echt geen vork in mijn oor of keer een bord soep om en zet het op mijn hoofd ofzo.quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:26 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Nou, ik denk dat dat niet gaat gebeuren gekkerd
Njah, k denk dat het een beetje raar is om met jou uit eten te gaan
Het is nogal een vagoquote:Op woensdag 8 juli 2009 22:25 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Eigenlijk niet nee.. Wat moet ik weten?
Maar jij was toch al oud?quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:28 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik heb wel tafelmanieren geleerd hoor. Ik steek echt geen vork in mijn oor of keer een bord soep om en zet het op mijn hoofd ofzo.
Omdat( ik weet niet hoe oud andy is) k denk dat iemand van 20+ niet snel uitgaat met iemand van 15 ^^quote:
Dat lijkt me ook hoogst ongepastquote:Op woensdag 8 juli 2009 22:29 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Omdat( ik weet niet hoe oud andy is) k denk dat iemand van 20+ niet snel uitgaat met iemand van 15 ^^
Nou in dat geval heb ik er geen problemen meequote:Op woensdag 8 juli 2009 22:28 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik heb wel tafelmanieren geleerd hoor. Ik steek echt geen vork in mijn oor of keer een bord soep om en zet het op mijn hoofd ofzo.
Ik had even niet door dat je 15 bent.quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:29 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Omdat( ik weet niet hoe oud andy is) k denk dat iemand van 20+ niet snel uitgaat met iemand van 15 ^^
Maar, het zou natuurlijk wel kunnen
Toen ik 17 was heb ik kort iets gehad met iemand van 28.quote:
Achjaa, dat maakt niet uit hoorquote:Op woensdag 8 juli 2009 22:30 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik had even niet door dat je 15 bent.
Dacht dat er wat speelde tussen jullie en lees dus elke keer over posts over school heen blijkbaar.
Nou, hartstikke gezellig.quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:31 schreef Nembrionic het volgende:
Wisten jullie dat het onderzoek naar Willem van Oranje wordt uitgevoerd door Willen van Spanje?
Dat maakt het niet ongepastquote:Op woensdag 8 juli 2009 22:31 schreef Soempie het volgende:
[..]
Toen ik 17 was heb ik kort iets gehad met iemand van 28.![]()
![]()
Nu klinkt het alsof je destijds met Wiebel gedate hebt en dat hij niet ouder geworden isquote:Op woensdag 8 juli 2009 22:32 schreef Soempie het volgende:
Ik zit me net te bedenken dat ik ondertussen bijna 10 jaar ouder ben en Wiebel nog geen 28 is.
niet niet ongepast bedoel je?quote:
Ik was 15 toen jij geboren werd.....quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:29 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Maar, het zou natuurlijk wel kunnen
Correctemundoquote:
Dus dan ben je 30quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:33 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik was 15 toen jij geboren werd.....
Vraag dat maar aan Tom Boonen en Giel Beelen.quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Correctemundo
17-18 kan eigenlijk nét misschien wel maar 15 is toch alweer echt wat anders
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |