Tis er nu op! Elke zondagavond van 20.20 tot 21.10 uur op Nederland 3. Vijftig minuten TROS-gezelligheid met belegen homograppen van Gordon, Thomas Berge die nog 1 laatste poging doet als hetero over te komen, Henk Westbroek die met iedere minuut bezopener raakt, Albert West die zich vraagt waarom 'ie uberhaupt gebeld is en Danny de Munk die zo trots is op z'n geschoren borst dat ie hem iedereen showt. Ow ja, en Nick en Simon.... omdat het geen TROS programma is zonder Nick en Simon.quote:Op zondag 5 juli 2009 20:45 schreef Desunoto het volgende:
Imitatieshow met een aantal omhooggevallen zangers dus?
Ik denk dat ik wel even ga kijken als het er is..
Tja, dat krijg je als je een nachtje doorhaalt met Thomas Berge, 't jochie is nog 19 en Goor loopt ook al in de 40 met reuma/psoriasis/suikerziektequote:
Hoezo dan?quote:Op zondag 5 juli 2009 21:03 schreef DanielleM het volgende:
Thomas Berge weet wel hoe hij een liedje moet verkrachten zeg!
Die heeft nog nooit zoiets gezongen dus ja...quote:Op zondag 5 juli 2009 21:03 schreef DanielleM het volgende:
Thomas Berge weet wel hoe hij een liedje moet verkrachten zeg!
Dat is niet Simon van Nick maar Nick van Simon die Hallelujah zingt in de promo.quote:Op zondag 5 juli 2009 21:05 schreef wwwever het volgende:
Ik heb wel gekeken, hoopte Simon's (van Nick) Hallelujah te horen. Die hoor ik al de hele week voorbij komen in de promo, echt heel goed. Maar helaas, zal wel in een van de volgende afleveringen zijn.
Oh LOLquote:Op zondag 5 juli 2009 22:31 schreef Cheja het volgende:
[..]
Dat is niet Simon van Nick maar Nick van Simon die Hallelujah zingt in de promo.
Maar ik vond dat inderdaad ook heel goed klinken.
quote:Op maandag 6 juli 2009 13:21 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Wanneer? Toen bleek dat hij vrij laag eindigde?
ik had dat echt niet verwacht van die ''oppervlakkige'' thomas berge maar hij was zeer goed !quote:Op zondag 26 juli 2009 21:16 schreef Nouk het volgende:
Vond Gordon helemaal niet leuk overkomen, en ze aantallen verkochte platen maar blijven noemen. Nick was wel echt goed en Thomas deze keer ook!
Helemaal mee eens!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:18 schreef Chooselife het volgende:
Ik vind Jeroen van der Boom maar een nare vent. Iets te populair en allemaal ongrappige grapjes.
Ik vond Frans Bauer beter dan vorige week, hij deed het nog best wel goed. Maar ik vind het sowieso al grappig om hem een ander genre te zien zingen.quote:Op zondag 25 juli 2010 22:05 schreef Poppejans het volgende:
Ja, Frans Duijts vond ik opvallend goed! In tegenstelling tot Frans Bauer die echt maar 1 genre kan zingenWas vorige afl ook al zo tenenkrommend.
Die Syb vind ik de beste zanger van dit stel, oh en Jeroen doet mij ook veel te popi
En Victor, ik hou van Victor![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb aldoor het idee dat Frans play-backed, vorige week leek dat ook al zoquote:Op zondag 25 juli 2010 22:18 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik vond Frans Bauer beter dan vorige week, hij deed het nog best wel goed. Maar ik vind het sowieso al grappig om hem een ander genre te zien zingen.
Komt omdat Frans Bauer een bepaalde kwaliteit (ja, ik zei dat in een zin) in z'n stem heeft waardoor het dicht in de buurt komt van iets wat regelrecht uit de studio zou kunnen komen.quote:Op zondag 25 juli 2010 22:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb aldoor het idee dat Frans play-backed, vorige week leek dat ook al zo
Jammer dat het rechter geluid mist in de filmpjesquote:Op woensdag 28 juli 2010 14:24 schreef Urquhart het volgende:
Dit waren wel de toppers van de laatste uitzendingFrans Duijts zo vaker nummers van Elvis moeten zingen
Wat fijn dat jij er zoveel verstand van hebt.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:33 schreef Bingedrinker het volgende:
Beste TS,
"De Beste Zangers Van Nederland", ik wist meteen dat het een goed item ging worden toen ik dat las.![]()
Even ter informatie Nederland kent géén zangers. Het zijn enkel omhooggevallen arrogante schreeuwers. Helaas wonen alle écht goede angers allemaal in het buitenland.
Onzin, er zitten best goede zangers bij.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:33 schreef Bingedrinker het volgende:
Beste TS,
"De Beste Zangers Van Nederland", ik wist meteen dat het een goed item ging worden toen ik dat las.![]()
Even ter informatie Nederland kent géén zangers. Het zijn enkel omhooggevallen arrogante schreeuwers. Helaas wonen alle écht goede angers allemaal in het buitenland.
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:34 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Wat fijn dat jij er zoveel verstand van hebt.
Als je een programma De Beste Zangers Van Nederland noemt, en dan mensen als Frans Bauer erin zet, dan klopt er inderdaad iets niet of het is heel laag gesteld met het niveau hierquote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:33 schreef Bingedrinker het volgende:
Beste TS,
Wie?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:35 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Onzin, er zitten best goede zangers bij.
Exact!quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 19:45 schreef Majkool het volgende:
[..]
Als je een programma De Beste Zangers Van Nederland noemt, en dan mensen als Frans Bauer erin zet, dan klopt er inderdaad iets niet of het is heel laag gesteld met het niveau hier
Frans Bauer schreeuwt goed, bedoel je. Voor "goede sound" moet je in andere landen zijn.quote:
Hij heeft wel gelijk dat dit niveau gewoon laag is, en het toch niet serieus te nemen is als je iemand als 'Frans Bauer' een Beste Zanger noemt. Kom op, je hebt toch geen stront in je oren? Dat er helemaal geen super-gedoe zangers zijn weet ik niet, er zijn wel een aantal redelijk goede zangers hier, maar zeker geen 'wereldklasse'...quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:57 schreef DrDentz het volgende:
Ojee, weer zo'n 'kijk-mij-eens-buitenlandse-muziek-luisteren' sjappie.
Je moeder...quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:57 schreef DrDentz het volgende:
Ojee, weer zo'n 'kijk-mij-eens-buitenlandse-muziek-luisteren' sjappie.
Ik dacht dat het over het programma ging..quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 19:45 schreef Bingedrinker het volgende:
[..]
Wie?
Guus Meeuwis? Schreeuwer van eentonig rommelig vermaak voor woonwagenbewoners, kermisuitbaters en circusartiesten.
Frans Bauer? Gezapige, vriendelijke verstandelijk gehandicapte die zijn vrienden van de sociale werkplaats vermaakt met zijn simpele droge geschreeuw.
Gerard Joling? Schreeuwerige nicht die maar in vier dingen goed is: belachelijke schreeuwversjes bléren, homo zijn, homo's strelen en slikken.
Gordon? Markthomo.
Jan Smit...? Zie: Guus Meeuwis.
Echt een verdrietige manier van reageren faalhaasquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:27 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Ik dacht dat het over het programma ging..
Het ging toch over het programma.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:50 schreef Bingedrinker het volgende:
[..]
Echt een verdrietige manier van reageren faalhaas![]()
Hij heeft anders wel een punt. Het is toch vreemd dat dit soort zangers überhaupt met een show beste zangers van Nederland mee mogen doen? Natuurlijk kan het vermaak zijn voor sommigen, dit soort zangers trekt ook volle zalen bij TROS publiek. Maar beste zangers noemen is echt overdreven. Dat is een titel die ze zelf graag willen horen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:00 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Het ging toch over het programma.![]()
Oh, over verdrietige manieren van reageren gesproken.. faalhaas.
Die naam Rnnz, is dat een variatie op "circus Renz"? Geen wonder dat jij dan helemaal los gaat op Guus Meeuwis, Frans Bauer en Jan Smit.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:35 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Onzin, er zitten best goede zangers bij.
Geeshquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:18 schreef DrDentz het volgende:
Ban op aanvraag voor Bingedrinker.
Gekwetst
Hey faalhaas... wie noem jij een faalhaas...quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:00 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Het ging toch over het programma.![]()
Oh, over verdrietige manieren van reageren gesproken.. faalhaas.
Als je de Nederlandstalige muziek echt zo erg vind, is het toch opmerkelijk te noemen dat je dit soort zangers kwalitatief noemt.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:21 schreef Rnnz het volgende:
Kerel, pak er nog eentje.
Ik ben niet eens fan van Nederlandstalige muziek, sterker nog, ik kots er op. Als je met je botte hersens eens leest wat er gepost is, misschien dat je het dan begrijpt (tip: doe dit een keer wanneer je niet onder invloed bent). Ik zeg alleen maar dat het objectief gezien redelijk goede zangers zijn die meedoen aan deze SHOW. Ik heb het niet eens gehad over een Gerard Joling, of een Gordon, of wie dan ook. Ik had het over een Syb van der Ploeg, of een Jan Dulles die gewoon aardig kunnen zingen.
Wat een klapjosti ben jij zeg. Gefrustreerd mannetje.![]()
Luister dan eens objectief naar iemand z'n stem in plaats van naar de muziek.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:24 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Als je de Nederlandstalige muziek echt zo erg vind, is het toch opmerkelijk te noemen dat je dit soort zangers kwalitatief noemt.
Ja, ze doen het zeker allemaal beter dan dat ik het zou doen, maar voor iedere deelnemer in het programma kan je met gemak een betere uitzoeken!quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:26 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Luister dan eens objectief naar iemand z'n stem in plaats van naar de muziek.Jan Dulles heeft een hele mooie klank in z'n stem. Syb van der Ploeg heeft ontzettend veel power in z'n stem. Om er maar twee te noemen.
Overigens, ik vind Nederlandstalige muziek niet zo zeer slecht, meer de volksmuziek a la Frans Bauer / Duijts etc.
Goede discussiequote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:22 schreef Bingedrinker het volgende:
[..]
Hey faalhaas... wie noem jij een faalhaas...![]()
Kom in ieder geval met een ander scheldwoord muppet...
En trouwens....
je moeder....
Vast wel, maar daar ging de discussie niet over.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:39 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ja, ze doen het zeker allemaal beter dan dat ik het zou doen, maar voor iedere deelnemer in het programma kan je met gemak een betere uitzoeken!
We zijn er nu toch wel uit dat dat niet kan... he?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:43 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Vast wel, maar daar ging de discussie niet over.
Vorig jaar was de serie overigens beter qua zangers.
Dat is de meest walgelijke vertoning ooit... naar mijn mening althans...quote:
Nee, ik denk "Niet verwacht, maar er zijn er genoeg mensen in Nederland/wereld die dit ook kunnen, niks uitzonderlijks aan"quote:Op zondag 8 augustus 2010 00:23 schreef Rnnz het volgende:
Even serieus nu, als je bijvoorbeeld naar dit optreden luistert, denk je dan: 'Wat is dit slecht'? Puur luisterend naar de stem.
Klinkt mooi!quote:Op zondag 8 augustus 2010 00:23 schreef Rnnz het volgende:
Even serieus nu, als je bijvoorbeeld naar dit optreden luistert, denk je dan: 'Wat is dit slecht'? Puur luisterend naar de stem.
Mwah.. genieten.. Jordy is geen slechte zanger. Zijn vertolking van 'Het Dorp' is magistraal. Dit meest recente nummer is dan weer minder, maar ik ben bereid dat door de vingers te zien omdat zijn stem nu erg aan verandering onderhevig is.quote:Op zondag 8 augustus 2010 00:22 schreef Bingedrinker het volgende:
[..]
Dat is de meest walgelijke vertoning ooit... naar mijn mening althans...
...maar...![]()
HEY Rnnz & DrDentz dat is precies wat jullie zoeken, heerlijke muziek, naar jullie smaak...!!!
GENIET...!
Wanneer staat zijn executie gepland?quote:Op zondag 8 augustus 2010 14:07 schreef Rnnz het volgende:
Ik erger me trouwens ontzettend aan Jeroen van der Boom. Als we het over niet grappige, arrogante, overdreven zangers hebben..
Kerel...quote:Op zondag 8 augustus 2010 05:41 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Mwah.. genieten.. Jordy is geen slechte zanger. Zijn vertolking van 'Het Dorp' is magistraal. Dit meest recente nummer is dan weer minder, maar ik ben bereid dat door de vingers te zien omdat zijn stem nu erg aan verandering onderhevig is.
Ik heb nog nooit eerder iemand zo zelfingenomen zien staan zingen. Die constante geconstipeerde uitdrukking bij iedere noot.quote:Op zondag 8 augustus 2010 17:58 schreef Bingedrinker het volgende:
[..]
Wanneer staat zijn executie gepland?
Ik hoop snel!
Ik ben altijd redelijk neutraal geweest wat betreft mijn mening over die man, maar sinds dit programma gaan m'n nekharen echt recht overend staan van hem. Zie 'm daar zitten. Zie hem daar nog een tijdje over zichzelf napraten.quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:44 schreef Nouk het volgende:
Gatverdamme, ik word misselijk hier. Wat een vreselijk walgelijk persoon die Jeroen van der Boom. Uhghl..
Ik ben nu ook op het punt dat ik alles wat hij zegt zo irritant vind.. 'Je moet je gewoon 200% geven bij een optreden'. Echt, hij zou helemaal niet moeten optreden.quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:46 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ben altijd redelijk neutraal geweest wat betreft mijn mening over die man, maar sinds dit programma gaan m'n nekharen echt recht overend staan van hem. Zie 'm daar zitten. Zie hem daar nog een tijdje over zichzelf napraten.
Doen! Zowel het nieuwe album als de oude nummers zijn echt mooi!quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:53 schreef Cee het volgende:
Ik ga echt eens een 3J's album downloaden. Ik ga het gewoon doen!
Volgens mij mag je wisselen maar is het merendeel dit keer ijdel genoeg om uit eigen repertoire te kiezen. Daarbij moet natuurlijk ook gezegd worden dat het voor een persoon als Jamai nogal lastig is om met een repertoire van 1 nummer een setlist te maken.quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:06 schreef Nouk het volgende:Inderdaad niet te verstaan. Maar als je de nummers mag kiezen hoef je toch niet perse je eigen nummers te doen? Waarom doet iedereen dat nu?
Vorige editie met Nick en Simon waren juist de mooiste momenten dat ze klassiekers ook supermooi wisten te brengen.
Jamai heeft 3 songs.quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:23 schreef Cee het volgende:
[..]
Volgens mij mag je wisselen maar is het merendeel dit keer ijdel genoeg om uit eigen repertoire te kiezen. Daarbij moet natuurlijk ook gezegd worden dat het voor een persoon als Jamai nogal lastig is om met een repertoire van 1 nummer een setlist te maken.
zeker wetenquote:
Ik ook. Snap echt de keuze van Victor Reinier als presentator hier niet.quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:07 schreef chufi het volgende:
Toch vond ik de serie met Edsilia Rombley als presentatrice leuker en beter..
Ik las ergens dat ie vroeg of er ergens nog een klusje lag.quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ook. Snap echt de keuze van Victor Reinier als presentator hier niet.
ja daar leek het wel op, maar dat is dan 1 keer heen gedurende de hele opnames neem ik aan..quote:Op zondag 15 augustus 2010 20:34 schreef YazooW het volgende:
Zag ik dat nou goed? Worden die gasten ingevlogen met een privejet?
Niet te geloven
Ik werd gelukkig telefonisch onderbroken en heb vanaf JvdB niets meer gezien...quote:Op zondag 15 augustus 2010 21:20 schreef Arcee het volgende:
Gevraagd of mensen ook een artiestennaam hadden zei Jeroen van der Boom: "Ja, ik heet eigenlijk Van der Tak. Henk van der Tak".
Wat was die gast van De Kast weer erg.:')
Muziek van de 3J's.![]()
ik mag het hopen, zie hem weer eens zelfverzekerd aan z'n cocktail lurken die kwal. *heheheh die Syb gaat de mist in heheheh de overwinning is van mij wacht maar heheheheh*quote:
ik hoop met je meequote:Op zondag 22 augustus 2010 20:33 schreef Cee het volgende:
[..]
ik mag het hopen, zie hem weer eens zelfverzekerd aan z'n cocktail lurken die kwal. *heheheh die Syb gaat de mist in heheheh de overwinning is van mij wacht maar heheheheh*
Dit al eens gehoord van ze?quote:Op zondag 22 augustus 2010 20:39 schreef Cee het volgende:
[..]
Echt he. Een vocale kameleon. vdBoom schijt van angst in z'n paarsroze gebloemde boxers.
Die kan zingen.quote:
Dullesie.quote:
Het had exact mijn post kunnen zijn.quote:Op zondag 22 augustus 2010 20:43 schreef Cee het volgende:
[..]
Dullesie.Ik wapper alvast met m'n ESF vlaggetje
Een goed nummer en gewoon typisch 3J's en als ze dan de finale niet winnen dan pleur gewoon helemaal op met je klote-ESF.
tot het jaar daarop, wanneer ik weer onbewust ben van wat ik het jaar daarvoor had gezegd.
Door Edsilia.quote:Op zondag 22 augustus 2010 20:47 schreef Alouette het volgende:
Ik vond het vorige seizoen trouwens leuker, weet niet precies waarom.
Groter verschil tussen jong talent en 'gevestigde namen'.quote:Op zondag 22 augustus 2010 20:47 schreef Alouette het volgende:
Ik vond het vorige seizoen trouwens leuker, weet niet precies waarom.
Toen Dulles op ging om te zingen hoorde je Jeroen ook weer blčren 'Jan Keuken! Door Jan Keuken!'.quote:Op zondag 22 augustus 2010 20:53 schreef Cee het volgende:
Jeroen kan het niet over z'n hart verkrijgen ook maar 1 complimentje te zeggen. Alleen maar kut-opmerkingen of quasi-grappen.
Het kutte is... het is zo'n arrogante lul, maar hij kan echt prima zingen. Ik vond hem de eerste aflevering (of 2e, ben het ff kwijt) echt een van de besten. En dit klinkt ook echt niet slecht.quote:
Echt, als hij zich nou eens niet zo enorm zou aanstellen zou het best een toffe zanger zijn. Want hij kan het écht. En hij ziet er ook niet slecht uit. Maar dat alles verziekt hij met hoe hij zich gedraagt.quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:03 schreef Alouette het volgende:
Tof dat hier nog meer mensen zijn die zich ergeren aan J vd B.![]()
Afschuwelijk die man, het ego straalt er vanaf.
Ja, klopt helemaal! Als hij zingt én als hij niet zingt is hij irritant. Maar dat ligt inderdaad niet aan zijn stem.quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Echt, als hij zich nou eens niet zo enorm zou aanstellen zou het best een toffe zanger zijn. Want hij kan het écht. En hij ziet er ook niet slecht uit. Maar dat alles verziekt hij met hoe hij zich gedraagt.
Echt een debiel ja.quote:Op maandag 23 augustus 2010 01:44 schreef Rnnz het volgende:
Net even op Uitzending Gemist gekeken.
WAT HEB IK ME WEER GEËRGERD AAN JEROEN VAN DER BOOM.
![]()
![]()
![]()
Wat een verschrikkelijke, Verschrikkelijke, VERSCHRIKKELIJKE vent.
Sorry, dat moest er even uit. Jamai en Jan Dulles waren weer de beste vond ik.Jamai stak er deze uitzending bovenuit. Ongelofelijk dat Jamai onderaan eindigt.
![]()
quote:Op maandag 23 augustus 2010 16:41 schreef Rnnz het volgende:
Wat is Boszhard wat dat betreft goed zeg.
Ik vond het vorig seizoen zelfs vrij lastig kiezen tussen Simon en Nick. Die waren allebei erg goed en konden werkelijk alles zingen. Het verbaasde me toen best nog wel, ik dacht dat ze het wel echt van die palingpop moesten hebben, maar niets was minder waarquote:Op maandag 23 augustus 2010 19:53 schreef groenen het volgende:
Opvallend dat de Volendammers (Dulles en Nick Schilder) duidelijk de beste zijn bij deze series.
Volgens mij vind Jan Dulles het helemaal niet leuk met die gasten, of ligt dat aan mij? Hij kijkt altijd zo sneu.quote:Op maandag 23 augustus 2010 19:53 schreef groenen het volgende:
Opvallend dat de Volendammers (Dulles en Nick Schilder) duidelijk de beste zijn bij deze series.
Hij is gewoon een stuk rustiger en heeft inderdaad altijd een wat eh... melancholieke blikquote:Op maandag 23 augustus 2010 21:00 schreef Mestras het volgende:
[..]
Volgens mij vind Jan Dulles het helemaal niet leuk met die gasten, of ligt dat aan mij? Hij kijkt altijd zo sneu.
quote:Op maandag 23 augustus 2010 16:41 schreef Rnnz het volgende:
Bij Froger moet ik overigens altijd denken aan het typetje van Carlo Boszhard. Ben ik de enige?
Goed punt, al waren Simon en Thomas Berge (verrassend!) vorig seizoen ook goed. Zelfs Henk Westbroek had een paar goede nummers.quote:Op maandag 23 augustus 2010 19:53 schreef groenen het volgende:
Heb precies hetzelfde, ik vind zelfs sommige nummers van ze leuk om te horen.quote:Op maandag 23 augustus 2010 23:13 schreef D. het volgende:
Ik vind er dit seizoen veel minder aan. Ik ken ook de helft van de liedjes niet omdat ik het reportoire van al die b-artiesten niet ken. Vorig seizoen vond ik leuk, en heb sindsdien Nick en Simon erg hoog zitten
Of was het staan?
Zeg ik dat?![]()
Die vond ik dan weer minderquote:Op maandag 23 augustus 2010 23:17 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Heb precies hetzelfde, ik vind zelfs sommige nummers van ze leuk om te horen.![]()
Deze cover van Passie (Clouseau) is ook goed:
Jup, echt geweldigquote:Op maandag 23 augustus 2010 23:21 schreef D. het volgende:
[..]
Die vond ik dan weer minder
Deze cover ligt mij meer
Die Jan kan mij niet boeienquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:24 schreef Greys het volgende:
Jan Dulles al eens een rockopera horen zingen?
Wat mij betreft gedeeld eerste met Syb van der Ploeg.quote:Op maandag 23 augustus 2010 21:52 schreef chufi het volgende:
Jan Dulles zingt gewoon het best van allen daar
Leuker wel, maar ben ook van Boudewijn's liedjes niet kapotquote:
Ik zag ze het vliegtuig in gaan en vervolgens staan ze binnen te zingen.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:55 schreef fespo het volgende:
ja erg jammer dat ze dat niet hebben gelaten.
De backing met het donkere haar gaat ook mee naar het Eurovisiequote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:22 schreef Smikke het volgende:
Waar is de warme Ibiza-sfeer?
Hoe jammer dat dit in een armzalig decor met hard licht is opgenomen. Weg sfeer.
De backings zijn zeker weten de beste van Nederland.
Glennis Grace moet even bewijzen dat ze een carriere heeft want ze was gevraagd als kandidate voor TVOH #2quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:29 schreef Karina het volgende:
Ik kijk het laatste stukje mee en zie Glennis Grace, moet die gepusht worden of zo? Ik zag haar gisteren ook al bij Xfactor.
Wie was die blonde?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:22 schreef Smikke het volgende:
Waar is de warme Ibiza-sfeer?
Hoe jammer dat dit in een armzalig decor met hard licht is opgenomen. Weg sfeer.
De backings zijn zeker weten de beste van Nederland.
Ik ben het helemaal met je eens, hopen dat de 2e avond buiten werd opgenomen!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:37 schreef widmfan7 het volgende:
Ik vond er geen reet aan. Niet echt leuke artiesten. Seizoen 1 en 2 vond ik allebei erg geslaagd. Deze is langdradig en niet zo boeiend.
Maar goed misschien wordt aflevering 2 beter (al betwijfel ik het)
Altijd jammer als ze de tekst niet aanhouden. En dan ook nog de melodie niet.:')quote:
Vooral het begin was totaal overdreven gezien wat het liedje zegt, maar het was wel érg knap gedaan hoor!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:24 schreef Miam het volgende:
Glennis wil te graag haar best doen. dit is echt toooooooooo much.
Ja.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:25 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Vooral het begin was totaal overdreven gezien wat het liedje zegt, maar het was wel érg knap gedaan hoor!
Deze was ook leuk!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:28 schreef Miam het volgende:
Anita Meyer was alleen leuk met why tell me why ...![]()
JAquote:
Prachtig nummer, net als Hou Me Vast.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:28 schreef Adelante het volgende:
Ik vind dit sowieso al een baggernummer van Volumia
Ik wou 't net zeggen!quote:
Serieus?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:33 schreef Arcee het volgende:
[..]
Prachtig nummer, net als Hou Me Vast.
Ja!quote:
Die ballads van Volumia vind ik ook geweldigquote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:40 schreef Adelante het volgende:
[..]
Serieus?
Ik vond het uptempo van Volumia wel goed, maar die ballads
Oh leuk! Ik zit wat anders te kijken, maar ik zap wel even tussendoor om dat te horen.quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:47 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ben zo benieuwd naar "Why tell me why"
Ze doen het eromquote:Op zaterdag 2 april 2011 20:50 schreef fespo het volgende:
vorige week was die volumia gast en nu is lange frans op 2 zenders
Karinaquote:Op zaterdag 2 april 2011 20:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh leuk! Ik zit wat anders te kijken, maar ik zap wel even tussendoor om dat te horen.
Apart! Volgens mij vinden de meeste mensen Frans irritant, maar ik mag hem wel eigenlijk.quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
KarinaZe gaat met Lange Frans zingen, hij rapt er doorheen.
Ik vind hem ook wel okequote:Op zaterdag 2 april 2011 20:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Apart! Volgens mij vinden de meeste mensen Frans irritant, maar ik mag hem wel eigenlijk.
Bij ER vond ik hem ook leuk, maar helaas ging hij er toen al heel snel uit.quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind hem ook wel okeIk zag hem 1 of 2 jaar geleden op RTL 4 bij "Ik kom bij je eten" en toen dacht ik ook "hey die is best oke eigenlijk"
Ik vond haar "nooit zo geweldig" (behalve het zingen dan), tot ik haar deze winter (Januari?) zag in een programma op de TROS, waar zangers/zangeressen een fan verrassen. Dan mag de fan voor ze koken na een optreden.quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:56 schreef Guanabana het volgende:
Pff Do... irritant is ze. Vind haar een beetje de vrouwelijke Jeroen van der Boom, qua gedrag. Heel veel behoefte aan bevestiging, en stiekem heel arrogant, ook. Nare vrouw.
Nee?quote:
Hm oke.... Dat kan.quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vond haar "nooit zo geweldig" (behalve het zingen dan), tot ik haar deze winter (Januari?) zag in een programma op de TROS, waar zangers/zangeressen een fan verrassen. Dan mag de fan voor ze koken na een optreden.
En toen ik een half uur zag hoe Do is, leerde ik haar humor kennen, ik moest er ff warm voor lopen.![]()
Ze is heel positief en maakt overal een grapje om, ook als er iets mis gaat. Heel positief ingesteld.
Ik vind haar nu wel leukNu begrijp ik haar grapjes en dingetjes en doen
Oh zij zingt best goed danquote:
Dit, dit, dit.quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:56 schreef Guanabana het volgende:
Pff Do... irritant is ze. Vind haar een beetje de vrouwelijke Jeroen van der Boom, qua gedrag. Heel veel behoefte aan bevestiging, en stiekem heel arrogant, ook. Nare vrouw.
Ja dat zeker hoor! Vond haar vorige week ook erg goed!quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:10 schreef Smikke het volgende:
Maar ze zingt wel vreselijk goed.Wat een bereik!
En je moet jezelf ook wel profileren, anders sta je daar als schuchter artiest. Maar er is ook een middenwegquote:Op zaterdag 2 april 2011 21:10 schreef Guanabana het volgende:
En Glennis Grace is ook wel een beetje zo. Volgens mij word je gewoon een beetje arrogant en irritant als je wel wat kan, maar weinig erkenning krijgt, kijk maar naar Do en vooral naar Jeroen van der Boom. Ze hebben denk ik gewoon alledrie de gunfactor niet.
Heb dit al een paar keer gezien deze week, werd soms uitgezonden als voorstukje. Vond het erg geslaagd! Ik wist ook niet dat Why tell me why zo'n leuk nummer is.quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
KarinaZe gaat met Lange Frans zingen, hij rapt er doorheen.
Heeft Lange Frans ook, maar bij hem is het minder irritant. Ik vind haar nogal arrogant overkomen.quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:11 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vind Glennis niks, grote waffelTe grote Amsterdamse bek. Niet mijn ding.
Coverzangeresjequote:Op zaterdag 2 april 2011 21:10 schreef Cee het volgende:
[..]
Dit, dit, dit.
Glennis Grace. Wat een stem. Ik vind haar leuk. Ken verder geen enkel nummer van haar maar coveren kan ze!
Lange Frans zet gewoon z'n grote puberbek op, maar dat is toch weer anders. Ook een Amsterdamse grote mond, maar bij mij komt het heel anders over.quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Heeft Lange Frans ook, maar bij hem is het minder irritant. Ik vind haar nogal arrogant overkomen.
Why tell me why is een geweldig nummer.quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:13 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik wist ook niet dat Why tell me why zo'n leuk nummer is.
Ja, en ze meent ieder half jaar de publiciteit weer op te moeten zoeken met haar marathons. Haar voorbereiding erop en haar resultaat.quote:
En daarna is het gejengel op de toonladders het met halve tonen begonnen. Waar al die Idol-popstar-xfactor-adepten een voorbeeld aan nemen.quote:
Bellaquote:Op zaterdag 2 april 2011 21:16 schreef Bellatrix het volgende:
Sorry, maar wie is die knakker die nu aan het praten is?
Peter Koelewijn, kom van het dak afquote:Op zaterdag 2 april 2011 21:16 schreef Bellatrix het volgende:
Peter modderfokking kom van dat dak af Koelewijn!quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:16 schreef Bellatrix het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |