Echt een debiel ja.quote:Op maandag 23 augustus 2010 01:44 schreef Rnnz het volgende:
Net even op Uitzending Gemist gekeken.
WAT HEB IK ME WEER GEËRGERD AAN JEROEN VAN DER BOOM.
![]()
![]()
![]()
Wat een verschrikkelijke, Verschrikkelijke, VERSCHRIKKELIJKE vent.
Sorry, dat moest er even uit. Jamai en Jan Dulles waren weer de beste vond ik.Jamai stak er deze uitzending bovenuit. Ongelofelijk dat Jamai onderaan eindigt.
![]()
quote:Op maandag 23 augustus 2010 16:41 schreef Rnnz het volgende:
Wat is Boszhard wat dat betreft goed zeg.
Ik vond het vorig seizoen zelfs vrij lastig kiezen tussen Simon en Nick. Die waren allebei erg goed en konden werkelijk alles zingen. Het verbaasde me toen best nog wel, ik dacht dat ze het wel echt van die palingpop moesten hebben, maar niets was minder waarquote:Op maandag 23 augustus 2010 19:53 schreef groenen het volgende:
Opvallend dat de Volendammers (Dulles en Nick Schilder) duidelijk de beste zijn bij deze series.
Volgens mij vind Jan Dulles het helemaal niet leuk met die gasten, of ligt dat aan mij? Hij kijkt altijd zo sneu.quote:Op maandag 23 augustus 2010 19:53 schreef groenen het volgende:
Opvallend dat de Volendammers (Dulles en Nick Schilder) duidelijk de beste zijn bij deze series.
Hij is gewoon een stuk rustiger en heeft inderdaad altijd een wat eh... melancholieke blikquote:Op maandag 23 augustus 2010 21:00 schreef Mestras het volgende:
[..]
Volgens mij vind Jan Dulles het helemaal niet leuk met die gasten, of ligt dat aan mij? Hij kijkt altijd zo sneu.
quote:Op maandag 23 augustus 2010 16:41 schreef Rnnz het volgende:
Bij Froger moet ik overigens altijd denken aan het typetje van Carlo Boszhard. Ben ik de enige?
Goed punt, al waren Simon en Thomas Berge (verrassend!) vorig seizoen ook goed. Zelfs Henk Westbroek had een paar goede nummers.quote:Op maandag 23 augustus 2010 19:53 schreef groenen het volgende:
Heb precies hetzelfde, ik vind zelfs sommige nummers van ze leuk om te horen.quote:Op maandag 23 augustus 2010 23:13 schreef D. het volgende:
Ik vind er dit seizoen veel minder aan. Ik ken ook de helft van de liedjes niet omdat ik het reportoire van al die b-artiesten niet ken. Vorig seizoen vond ik leuk, en heb sindsdien Nick en Simon erg hoog zitten
Of was het staan?
Zeg ik dat?![]()
Die vond ik dan weer minderquote:Op maandag 23 augustus 2010 23:17 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Heb precies hetzelfde, ik vind zelfs sommige nummers van ze leuk om te horen.![]()
Deze cover van Passie (Clouseau) is ook goed:
Jup, echt geweldigquote:Op maandag 23 augustus 2010 23:21 schreef D. het volgende:
[..]
Die vond ik dan weer minder
Deze cover ligt mij meer
Die Jan kan mij niet boeienquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:24 schreef Greys het volgende:
Jan Dulles al eens een rockopera horen zingen?
Wat mij betreft gedeeld eerste met Syb van der Ploeg.quote:Op maandag 23 augustus 2010 21:52 schreef chufi het volgende:
Jan Dulles zingt gewoon het best van allen daar
Leuker wel, maar ben ook van Boudewijn's liedjes niet kapotquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |