Ik vond Rikki juist een van de verrassingen van dit seizoen. Had gehoord dat ze niet zo'n beste live-reputatie heeft, maar daar vond ik weinig van te merken. Ze heeft een bijzondere stem en een mooie uitstraling op het podium. En daarnaast kwam ze over als een super lieve vrouw.quote:Op zondag 3 november 2024 16:53 schreef Magica het volgende:
Rikki valt wel tegen vind ik. Zit gewoon geen gevoel bij ofzo.
Sera is cuteZou ik ook lesbisch voor worden
![]()
Maar dat nummer had ze beter met Hannah of Claude kunnen zingen
Ze is zeker lief en ze zingt goed maar ik voel het niet (quote:Op maandag 4 november 2024 19:01 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Ik vond Rikki juist een van de verrassingen van dit seizoen. Had gehoord dat ze niet zo'n beste live-reputatie heeft, maar daar vond ik weinig van te merken. Ze heeft een bijzondere stem en een mooie uitstraling op het podium. En daarnaast kwam ze over als een super lieve vrouw.
Goede line-up!quote:Op donderdag 17 april 2025 16:57 schreef golfer het volgende:
De deelnemers aan de editie van 2025 zijn bekend:
[ link | afbeelding ]
Paul de Leeuw, Jacqueline Govaert, Acda en de Munnik, Typhoon, Bente, Snelle en Laetitia Gerards zijn de deelnemers van het 18e seizoen van Beste Zangers.
Dit kan een leuk seizoen worden.quote:Op donderdag 17 april 2025 16:57 schreef golfer het volgende:
De deelnemers aan de editie van 2025 zijn bekend:
[ link | afbeelding ]
Paul de Leeuw, Jacqueline Govaert, Acda en de Munnik, Typhoon, Bente, Snelle en Laetitia Gerards zijn de deelnemers van het 18e seizoen van Beste Zangers.
Bij mij zitten ze allemaal hoog in de irritatiezone en toch ga ik weer kijken.quote:Op donderdag 17 april 2025 20:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ga het overslaan. Te veel artiesten die te hoog in mijn irritatie zone zitten...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |