Ik ben altijd redelijk neutraal geweest wat betreft mijn mening over die man, maar sinds dit programma gaan m'n nekharen echt recht overend staan van hem. Zie 'm daar zitten. Zie hem daar nog een tijdje over zichzelf napraten.quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:44 schreef Nouk het volgende:
Gatverdamme, ik word misselijk hier. Wat een vreselijk walgelijk persoon die Jeroen van der Boom. Uhghl..
Ik ben nu ook op het punt dat ik alles wat hij zegt zo irritant vind.. 'Je moet je gewoon 200% geven bij een optreden'. Echt, hij zou helemaal niet moeten optreden.quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:46 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ben altijd redelijk neutraal geweest wat betreft mijn mening over die man, maar sinds dit programma gaan m'n nekharen echt recht overend staan van hem. Zie 'm daar zitten. Zie hem daar nog een tijdje over zichzelf napraten.
Doen! Zowel het nieuwe album als de oude nummers zijn echt mooi!quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:53 schreef Cee het volgende:
Ik ga echt eens een 3J's album downloaden. Ik ga het gewoon doen!
Volgens mij mag je wisselen maar is het merendeel dit keer ijdel genoeg om uit eigen repertoire te kiezen. Daarbij moet natuurlijk ook gezegd worden dat het voor een persoon als Jamai nogal lastig is om met een repertoire van 1 nummer een setlist te maken.quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:06 schreef Nouk het volgende:Inderdaad niet te verstaan. Maar als je de nummers mag kiezen hoef je toch niet perse je eigen nummers te doen? Waarom doet iedereen dat nu?
Vorige editie met Nick en Simon waren juist de mooiste momenten dat ze klassiekers ook supermooi wisten te brengen.
Jamai heeft 3 songs.quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:23 schreef Cee het volgende:
[..]
Volgens mij mag je wisselen maar is het merendeel dit keer ijdel genoeg om uit eigen repertoire te kiezen. Daarbij moet natuurlijk ook gezegd worden dat het voor een persoon als Jamai nogal lastig is om met een repertoire van 1 nummer een setlist te maken.
zeker wetenquote:
Ik ook. Snap echt de keuze van Victor Reinier als presentator hier niet.quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:07 schreef chufi het volgende:
Toch vond ik de serie met Edsilia Rombley als presentatrice leuker en beter..
Ik las ergens dat ie vroeg of er ergens nog een klusje lag.quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ook. Snap echt de keuze van Victor Reinier als presentator hier niet.
ja daar leek het wel op, maar dat is dan 1 keer heen gedurende de hele opnames neem ik aan..quote:Op zondag 15 augustus 2010 20:34 schreef YazooW het volgende:
Zag ik dat nou goed? Worden die gasten ingevlogen met een privejet?
Niet te geloven
Ik werd gelukkig telefonisch onderbroken en heb vanaf JvdB niets meer gezien...quote:Op zondag 15 augustus 2010 21:20 schreef Arcee het volgende:
Gevraagd of mensen ook een artiestennaam hadden zei Jeroen van der Boom: "Ja, ik heet eigenlijk Van der Tak. Henk van der Tak".
Wat was die gast van De Kast weer erg.:')
Muziek van de 3J's.![]()
ik mag het hopen, zie hem weer eens zelfverzekerd aan z'n cocktail lurken die kwal. *heheheh die Syb gaat de mist in heheheh de overwinning is van mij wacht maar heheheheh*quote:
ik hoop met je meequote:Op zondag 22 augustus 2010 20:33 schreef Cee het volgende:
[..]
ik mag het hopen, zie hem weer eens zelfverzekerd aan z'n cocktail lurken die kwal. *heheheh die Syb gaat de mist in heheheh de overwinning is van mij wacht maar heheheheh*
Dit al eens gehoord van ze?quote:Op zondag 22 augustus 2010 20:39 schreef Cee het volgende:
[..]
Echt he. Een vocale kameleon. vdBoom schijt van angst in z'n paarsroze gebloemde boxers.
Die kan zingen.quote:
Dullesie.quote:
Het had exact mijn post kunnen zijn.quote:Op zondag 22 augustus 2010 20:43 schreef Cee het volgende:
[..]
Dullesie.Ik wapper alvast met m'n ESF vlaggetje
Een goed nummer en gewoon typisch 3J's en als ze dan de finale niet winnen dan pleur gewoon helemaal op met je klote-ESF.
tot het jaar daarop, wanneer ik weer onbewust ben van wat ik het jaar daarvoor had gezegd.
Door Edsilia.quote:Op zondag 22 augustus 2010 20:47 schreef Alouette het volgende:
Ik vond het vorige seizoen trouwens leuker, weet niet precies waarom.
Groter verschil tussen jong talent en 'gevestigde namen'.quote:Op zondag 22 augustus 2010 20:47 schreef Alouette het volgende:
Ik vond het vorige seizoen trouwens leuker, weet niet precies waarom.
Toen Dulles op ging om te zingen hoorde je Jeroen ook weer blèren 'Jan Keuken! Door Jan Keuken!'.quote:Op zondag 22 augustus 2010 20:53 schreef Cee het volgende:
Jeroen kan het niet over z'n hart verkrijgen ook maar 1 complimentje te zeggen. Alleen maar kut-opmerkingen of quasi-grappen.
Het kutte is... het is zo'n arrogante lul, maar hij kan echt prima zingen. Ik vond hem de eerste aflevering (of 2e, ben het ff kwijt) echt een van de besten. En dit klinkt ook echt niet slecht.quote:
Echt, als hij zich nou eens niet zo enorm zou aanstellen zou het best een toffe zanger zijn. Want hij kan het écht. En hij ziet er ook niet slecht uit. Maar dat alles verziekt hij met hoe hij zich gedraagt.quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:03 schreef Alouette het volgende:
Tof dat hier nog meer mensen zijn die zich ergeren aan J vd B.![]()
Afschuwelijk die man, het ego straalt er vanaf.
Ja, klopt helemaal! Als hij zingt én als hij niet zingt is hij irritant. Maar dat ligt inderdaad niet aan zijn stem.quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Echt, als hij zich nou eens niet zo enorm zou aanstellen zou het best een toffe zanger zijn. Want hij kan het écht. En hij ziet er ook niet slecht uit. Maar dat alles verziekt hij met hoe hij zich gedraagt.
Echt een debiel ja.quote:Op maandag 23 augustus 2010 01:44 schreef Rnnz het volgende:
Net even op Uitzending Gemist gekeken.
WAT HEB IK ME WEER GEËRGERD AAN JEROEN VAN DER BOOM.
![]()
![]()
![]()
Wat een verschrikkelijke, Verschrikkelijke, VERSCHRIKKELIJKE vent.
Sorry, dat moest er even uit. Jamai en Jan Dulles waren weer de beste vond ik.Jamai stak er deze uitzending bovenuit. Ongelofelijk dat Jamai onderaan eindigt.
![]()
quote:Op maandag 23 augustus 2010 16:41 schreef Rnnz het volgende:
Wat is Boszhard wat dat betreft goed zeg.
Ik vond het vorig seizoen zelfs vrij lastig kiezen tussen Simon en Nick. Die waren allebei erg goed en konden werkelijk alles zingen. Het verbaasde me toen best nog wel, ik dacht dat ze het wel echt van die palingpop moesten hebben, maar niets was minder waarquote:Op maandag 23 augustus 2010 19:53 schreef groenen het volgende:
Opvallend dat de Volendammers (Dulles en Nick Schilder) duidelijk de beste zijn bij deze series.
Volgens mij vind Jan Dulles het helemaal niet leuk met die gasten, of ligt dat aan mij? Hij kijkt altijd zo sneu.quote:Op maandag 23 augustus 2010 19:53 schreef groenen het volgende:
Opvallend dat de Volendammers (Dulles en Nick Schilder) duidelijk de beste zijn bij deze series.
Hij is gewoon een stuk rustiger en heeft inderdaad altijd een wat eh... melancholieke blikquote:Op maandag 23 augustus 2010 21:00 schreef Mestras het volgende:
[..]
Volgens mij vind Jan Dulles het helemaal niet leuk met die gasten, of ligt dat aan mij? Hij kijkt altijd zo sneu.
quote:Op maandag 23 augustus 2010 16:41 schreef Rnnz het volgende:
Bij Froger moet ik overigens altijd denken aan het typetje van Carlo Boszhard. Ben ik de enige?
Goed punt, al waren Simon en Thomas Berge (verrassend!) vorig seizoen ook goed. Zelfs Henk Westbroek had een paar goede nummers.quote:Op maandag 23 augustus 2010 19:53 schreef groenen het volgende:
Heb precies hetzelfde, ik vind zelfs sommige nummers van ze leuk om te horen.quote:Op maandag 23 augustus 2010 23:13 schreef D. het volgende:
Ik vind er dit seizoen veel minder aan. Ik ken ook de helft van de liedjes niet omdat ik het reportoire van al die b-artiesten niet ken. Vorig seizoen vond ik leuk, en heb sindsdien Nick en Simon erg hoog zitten
Of was het staan?
Zeg ik dat?![]()
Die vond ik dan weer minderquote:Op maandag 23 augustus 2010 23:17 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Heb precies hetzelfde, ik vind zelfs sommige nummers van ze leuk om te horen.![]()
Deze cover van Passie (Clouseau) is ook goed:
Jup, echt geweldigquote:Op maandag 23 augustus 2010 23:21 schreef D. het volgende:
[..]
Die vond ik dan weer minder
Deze cover ligt mij meer
Die Jan kan mij niet boeienquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:24 schreef Greys het volgende:
Jan Dulles al eens een rockopera horen zingen?
Wat mij betreft gedeeld eerste met Syb van der Ploeg.quote:Op maandag 23 augustus 2010 21:52 schreef chufi het volgende:
Jan Dulles zingt gewoon het best van allen daar
Leuker wel, maar ben ook van Boudewijn's liedjes niet kapotquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |