Ik ben altijd redelijk neutraal geweest wat betreft mijn mening over die man, maar sinds dit programma gaan m'n nekharen echt recht overend staan van hem. Zie 'm daar zitten. Zie hem daar nog een tijdje over zichzelf napraten.quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:44 schreef Nouk het volgende:
Gatverdamme, ik word misselijk hier. Wat een vreselijk walgelijk persoon die Jeroen van der Boom. Uhghl..
Ik ben nu ook op het punt dat ik alles wat hij zegt zo irritant vind.. 'Je moet je gewoon 200% geven bij een optreden'. Echt, hij zou helemaal niet moeten optreden.quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:46 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ben altijd redelijk neutraal geweest wat betreft mijn mening over die man, maar sinds dit programma gaan m'n nekharen echt recht overend staan van hem. Zie 'm daar zitten. Zie hem daar nog een tijdje over zichzelf napraten.
Doen! Zowel het nieuwe album als de oude nummers zijn echt mooi!quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:53 schreef Cee het volgende:
Ik ga echt eens een 3J's album downloaden. Ik ga het gewoon doen!
Volgens mij mag je wisselen maar is het merendeel dit keer ijdel genoeg om uit eigen repertoire te kiezen. Daarbij moet natuurlijk ook gezegd worden dat het voor een persoon als Jamai nogal lastig is om met een repertoire van 1 nummer een setlist te maken.quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:06 schreef Nouk het volgende:Inderdaad niet te verstaan. Maar als je de nummers mag kiezen hoef je toch niet perse je eigen nummers te doen? Waarom doet iedereen dat nu?
Vorige editie met Nick en Simon waren juist de mooiste momenten dat ze klassiekers ook supermooi wisten te brengen.
Jamai heeft 3 songs.quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:23 schreef Cee het volgende:
[..]
Volgens mij mag je wisselen maar is het merendeel dit keer ijdel genoeg om uit eigen repertoire te kiezen. Daarbij moet natuurlijk ook gezegd worden dat het voor een persoon als Jamai nogal lastig is om met een repertoire van 1 nummer een setlist te maken.
zeker wetenquote:
Ik ook. Snap echt de keuze van Victor Reinier als presentator hier niet.quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:07 schreef chufi het volgende:
Toch vond ik de serie met Edsilia Rombley als presentatrice leuker en beter..
Ik las ergens dat ie vroeg of er ergens nog een klusje lag.quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ook. Snap echt de keuze van Victor Reinier als presentator hier niet.
ja daar leek het wel op, maar dat is dan 1 keer heen gedurende de hele opnames neem ik aan..quote:Op zondag 15 augustus 2010 20:34 schreef YazooW het volgende:
Zag ik dat nou goed? Worden die gasten ingevlogen met een privejet?
Niet te geloven
Ik werd gelukkig telefonisch onderbroken en heb vanaf JvdB niets meer gezien...quote:Op zondag 15 augustus 2010 21:20 schreef Arcee het volgende:
Gevraagd of mensen ook een artiestennaam hadden zei Jeroen van der Boom: "Ja, ik heet eigenlijk Van der Tak. Henk van der Tak".
Wat was die gast van De Kast weer erg.:')
Muziek van de 3J's.![]()
ik mag het hopen, zie hem weer eens zelfverzekerd aan z'n cocktail lurken die kwal. *heheheh die Syb gaat de mist in heheheh de overwinning is van mij wacht maar heheheheh*quote:
ik hoop met je meequote:Op zondag 22 augustus 2010 20:33 schreef Cee het volgende:
[..]
ik mag het hopen, zie hem weer eens zelfverzekerd aan z'n cocktail lurken die kwal. *heheheh die Syb gaat de mist in heheheh de overwinning is van mij wacht maar heheheheh*
Dit al eens gehoord van ze?quote:Op zondag 22 augustus 2010 20:39 schreef Cee het volgende:
[..]
Echt he. Een vocale kameleon. vdBoom schijt van angst in z'n paarsroze gebloemde boxers.
Die kan zingen.quote:
Dullesie.quote:
Het had exact mijn post kunnen zijn.quote:Op zondag 22 augustus 2010 20:43 schreef Cee het volgende:
[..]
Dullesie.Ik wapper alvast met m'n ESF vlaggetje
Een goed nummer en gewoon typisch 3J's en als ze dan de finale niet winnen dan pleur gewoon helemaal op met je klote-ESF.
tot het jaar daarop, wanneer ik weer onbewust ben van wat ik het jaar daarvoor had gezegd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |