Ik werd gelukkig telefonisch onderbroken en heb vanaf JvdB niets meer gezien...quote:Op zondag 15 augustus 2010 21:20 schreef Arcee het volgende:
Gevraagd of mensen ook een artiestennaam hadden zei Jeroen van der Boom: "Ja, ik heet eigenlijk Van der Tak. Henk van der Tak".
Wat was die gast van De Kast weer erg.:')
Muziek van de 3J's.![]()
ik mag het hopen, zie hem weer eens zelfverzekerd aan z'n cocktail lurken die kwal. *heheheh die Syb gaat de mist in heheheh de overwinning is van mij wacht maar heheheheh*quote:
ik hoop met je meequote:Op zondag 22 augustus 2010 20:33 schreef Cee het volgende:
[..]
ik mag het hopen, zie hem weer eens zelfverzekerd aan z'n cocktail lurken die kwal. *heheheh die Syb gaat de mist in heheheh de overwinning is van mij wacht maar heheheheh*
Dit al eens gehoord van ze?quote:Op zondag 22 augustus 2010 20:39 schreef Cee het volgende:
[..]
Echt he. Een vocale kameleon. vdBoom schijt van angst in z'n paarsroze gebloemde boxers.
Die kan zingen.quote:
Dullesie.quote:
Het had exact mijn post kunnen zijn.quote:Op zondag 22 augustus 2010 20:43 schreef Cee het volgende:
[..]
Dullesie.Ik wapper alvast met m'n ESF vlaggetje
Een goed nummer en gewoon typisch 3J's en als ze dan de finale niet winnen dan pleur gewoon helemaal op met je klote-ESF.
tot het jaar daarop, wanneer ik weer onbewust ben van wat ik het jaar daarvoor had gezegd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |