Door Edsilia.quote:Op zondag 22 augustus 2010 20:47 schreef Alouette het volgende:
Ik vond het vorige seizoen trouwens leuker, weet niet precies waarom.
Groter verschil tussen jong talent en 'gevestigde namen'.quote:Op zondag 22 augustus 2010 20:47 schreef Alouette het volgende:
Ik vond het vorige seizoen trouwens leuker, weet niet precies waarom.
Toen Dulles op ging om te zingen hoorde je Jeroen ook weer blèren 'Jan Keuken! Door Jan Keuken!'.quote:Op zondag 22 augustus 2010 20:53 schreef Cee het volgende:
Jeroen kan het niet over z'n hart verkrijgen ook maar 1 complimentje te zeggen. Alleen maar kut-opmerkingen of quasi-grappen.
Het kutte is... het is zo'n arrogante lul, maar hij kan echt prima zingen. Ik vond hem de eerste aflevering (of 2e, ben het ff kwijt) echt een van de besten. En dit klinkt ook echt niet slecht.quote:
Echt, als hij zich nou eens niet zo enorm zou aanstellen zou het best een toffe zanger zijn. Want hij kan het écht. En hij ziet er ook niet slecht uit. Maar dat alles verziekt hij met hoe hij zich gedraagt.quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:03 schreef Alouette het volgende:
Tof dat hier nog meer mensen zijn die zich ergeren aan J vd B.![]()
Afschuwelijk die man, het ego straalt er vanaf.
Ja, klopt helemaal! Als hij zingt én als hij niet zingt is hij irritant. Maar dat ligt inderdaad niet aan zijn stem.quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Echt, als hij zich nou eens niet zo enorm zou aanstellen zou het best een toffe zanger zijn. Want hij kan het écht. En hij ziet er ook niet slecht uit. Maar dat alles verziekt hij met hoe hij zich gedraagt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |