Serieus?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:33 schreef Arcee het volgende:
[..]
Prachtig nummer, net als Hou Me Vast.
Ja!quote:
Die ballads van Volumia vind ik ook geweldigquote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:40 schreef Adelante het volgende:
[..]
Serieus?
Ik vond het uptempo van Volumia wel goed, maar die ballads
Oh leuk! Ik zit wat anders te kijken, maar ik zap wel even tussendoor om dat te horen.quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:47 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ben zo benieuwd naar "Why tell me why"
Ze doen het eromquote:Op zaterdag 2 april 2011 20:50 schreef fespo het volgende:
vorige week was die volumia gast en nu is lange frans op 2 zenders
Karinaquote:Op zaterdag 2 april 2011 20:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh leuk! Ik zit wat anders te kijken, maar ik zap wel even tussendoor om dat te horen.
Apart! Volgens mij vinden de meeste mensen Frans irritant, maar ik mag hem wel eigenlijk.quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
KarinaZe gaat met Lange Frans zingen, hij rapt er doorheen.
Ik vind hem ook wel okequote:Op zaterdag 2 april 2011 20:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Apart! Volgens mij vinden de meeste mensen Frans irritant, maar ik mag hem wel eigenlijk.
Bij ER vond ik hem ook leuk, maar helaas ging hij er toen al heel snel uit.quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind hem ook wel okeIk zag hem 1 of 2 jaar geleden op RTL 4 bij "Ik kom bij je eten" en toen dacht ik ook "hey die is best oke eigenlijk"
Ik vond haar "nooit zo geweldig" (behalve het zingen dan), tot ik haar deze winter (Januari?) zag in een programma op de TROS, waar zangers/zangeressen een fan verrassen. Dan mag de fan voor ze koken na een optreden.quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:56 schreef Guanabana het volgende:
Pff Do... irritant is ze. Vind haar een beetje de vrouwelijke Jeroen van der Boom, qua gedrag. Heel veel behoefte aan bevestiging, en stiekem heel arrogant, ook. Nare vrouw.
Nee?quote:
Hm oke.... Dat kan.quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vond haar "nooit zo geweldig" (behalve het zingen dan), tot ik haar deze winter (Januari?) zag in een programma op de TROS, waar zangers/zangeressen een fan verrassen. Dan mag de fan voor ze koken na een optreden.
En toen ik een half uur zag hoe Do is, leerde ik haar humor kennen, ik moest er ff warm voor lopen.![]()
Ze is heel positief en maakt overal een grapje om, ook als er iets mis gaat. Heel positief ingesteld.
Ik vind haar nu wel leukNu begrijp ik haar grapjes en dingetjes en doen
Oh zij zingt best goed danquote:
Dit, dit, dit.quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:56 schreef Guanabana het volgende:
Pff Do... irritant is ze. Vind haar een beetje de vrouwelijke Jeroen van der Boom, qua gedrag. Heel veel behoefte aan bevestiging, en stiekem heel arrogant, ook. Nare vrouw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |