Tis er nu op! Elke zondagavond van 20.20 tot 21.10 uur op Nederland 3. Vijftig minuten TROS-gezelligheid met belegen homograppen van Gordon, Thomas Berge die nog 1 laatste poging doet als hetero over te komen, Henk Westbroek die met iedere minuut bezopener raakt, Albert West die zich vraagt waarom 'ie uberhaupt gebeld is en Danny de Munk die zo trots is op z'n geschoren borst dat ie hem iedereen showt. Ow ja, en Nick en Simon.... omdat het geen TROS programma is zonder Nick en Simon.quote:Op zondag 5 juli 2009 20:45 schreef Desunoto het volgende:
Imitatieshow met een aantal omhooggevallen zangers dus?
Ik denk dat ik wel even ga kijken als het er is..
Tja, dat krijg je als je een nachtje doorhaalt met Thomas Berge, 't jochie is nog 19 en Goor loopt ook al in de 40 met reuma/psoriasis/suikerziektequote:
Hoezo dan?quote:Op zondag 5 juli 2009 21:03 schreef DanielleM het volgende:
Thomas Berge weet wel hoe hij een liedje moet verkrachten zeg!
Die heeft nog nooit zoiets gezongen dus ja...quote:Op zondag 5 juli 2009 21:03 schreef DanielleM het volgende:
Thomas Berge weet wel hoe hij een liedje moet verkrachten zeg!
Dat is niet Simon van Nick maar Nick van Simon die Hallelujah zingt in de promo.quote:Op zondag 5 juli 2009 21:05 schreef wwwever het volgende:
Ik heb wel gekeken, hoopte Simon's (van Nick) Hallelujah te horen. Die hoor ik al de hele week voorbij komen in de promo, echt heel goed. Maar helaas, zal wel in een van de volgende afleveringen zijn.
Oh LOLquote:Op zondag 5 juli 2009 22:31 schreef Cheja het volgende:
[..]
Dat is niet Simon van Nick maar Nick van Simon die Hallelujah zingt in de promo.
Maar ik vond dat inderdaad ook heel goed klinken.
quote:Op maandag 6 juli 2009 13:21 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Wanneer? Toen bleek dat hij vrij laag eindigde?
ik had dat echt niet verwacht van die ''oppervlakkige'' thomas berge maar hij was zeer goed !quote:Op zondag 26 juli 2009 21:16 schreef Nouk het volgende:
Vond Gordon helemaal niet leuk overkomen, en ze aantallen verkochte platen maar blijven noemen. Nick was wel echt goed en Thomas deze keer ook!
Helemaal mee eens!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:18 schreef Chooselife het volgende:
Ik vind Jeroen van der Boom maar een nare vent. Iets te populair en allemaal ongrappige grapjes.
Ik vond Frans Bauer beter dan vorige week, hij deed het nog best wel goed. Maar ik vind het sowieso al grappig om hem een ander genre te zien zingen.quote:Op zondag 25 juli 2010 22:05 schreef Poppejans het volgende:
Ja, Frans Duijts vond ik opvallend goed! In tegenstelling tot Frans Bauer die echt maar 1 genre kan zingenWas vorige afl ook al zo tenenkrommend.
Die Syb vind ik de beste zanger van dit stel, oh en Jeroen doet mij ook veel te popi
En Victor, ik hou van Victor![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb aldoor het idee dat Frans play-backed, vorige week leek dat ook al zoquote:Op zondag 25 juli 2010 22:18 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik vond Frans Bauer beter dan vorige week, hij deed het nog best wel goed. Maar ik vind het sowieso al grappig om hem een ander genre te zien zingen.
Komt omdat Frans Bauer een bepaalde kwaliteit (ja, ik zei dat in een zin) in z'n stem heeft waardoor het dicht in de buurt komt van iets wat regelrecht uit de studio zou kunnen komen.quote:Op zondag 25 juli 2010 22:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb aldoor het idee dat Frans play-backed, vorige week leek dat ook al zo
Jammer dat het rechter geluid mist in de filmpjesquote:Op woensdag 28 juli 2010 14:24 schreef Urquhart het volgende:
Dit waren wel de toppers van de laatste uitzendingFrans Duijts zo vaker nummers van Elvis moeten zingen
Wat fijn dat jij er zoveel verstand van hebt.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:33 schreef Bingedrinker het volgende:
Beste TS,
"De Beste Zangers Van Nederland", ik wist meteen dat het een goed item ging worden toen ik dat las.![]()
Even ter informatie Nederland kent géén zangers. Het zijn enkel omhooggevallen arrogante schreeuwers. Helaas wonen alle écht goede angers allemaal in het buitenland.
Onzin, er zitten best goede zangers bij.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:33 schreef Bingedrinker het volgende:
Beste TS,
"De Beste Zangers Van Nederland", ik wist meteen dat het een goed item ging worden toen ik dat las.![]()
Even ter informatie Nederland kent géén zangers. Het zijn enkel omhooggevallen arrogante schreeuwers. Helaas wonen alle écht goede angers allemaal in het buitenland.
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:34 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Wat fijn dat jij er zoveel verstand van hebt.
Als je een programma De Beste Zangers Van Nederland noemt, en dan mensen als Frans Bauer erin zet, dan klopt er inderdaad iets niet of het is heel laag gesteld met het niveau hierquote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:33 schreef Bingedrinker het volgende:
Beste TS,
Wie?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:35 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Onzin, er zitten best goede zangers bij.
Exact!quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 19:45 schreef Majkool het volgende:
[..]
Als je een programma De Beste Zangers Van Nederland noemt, en dan mensen als Frans Bauer erin zet, dan klopt er inderdaad iets niet of het is heel laag gesteld met het niveau hier
Frans Bauer schreeuwt goed, bedoel je. Voor "goede sound" moet je in andere landen zijn.quote:
Hij heeft wel gelijk dat dit niveau gewoon laag is, en het toch niet serieus te nemen is als je iemand als 'Frans Bauer' een Beste Zanger noemt. Kom op, je hebt toch geen stront in je oren? Dat er helemaal geen super-gedoe zangers zijn weet ik niet, er zijn wel een aantal redelijk goede zangers hier, maar zeker geen 'wereldklasse'...quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:57 schreef DrDentz het volgende:
Ojee, weer zo'n 'kijk-mij-eens-buitenlandse-muziek-luisteren' sjappie.
Je moeder...quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:57 schreef DrDentz het volgende:
Ojee, weer zo'n 'kijk-mij-eens-buitenlandse-muziek-luisteren' sjappie.
Ik dacht dat het over het programma ging..quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 19:45 schreef Bingedrinker het volgende:
[..]
Wie?
Guus Meeuwis? Schreeuwer van eentonig rommelig vermaak voor woonwagenbewoners, kermisuitbaters en circusartiesten.
Frans Bauer? Gezapige, vriendelijke verstandelijk gehandicapte die zijn vrienden van de sociale werkplaats vermaakt met zijn simpele droge geschreeuw.
Gerard Joling? Schreeuwerige nicht die maar in vier dingen goed is: belachelijke schreeuwversjes bléren, homo zijn, homo's strelen en slikken.
Gordon? Markthomo.
Jan Smit...? Zie: Guus Meeuwis.
Echt een verdrietige manier van reageren faalhaasquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:27 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Ik dacht dat het over het programma ging..
Het ging toch over het programma.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:50 schreef Bingedrinker het volgende:
[..]
Echt een verdrietige manier van reageren faalhaas![]()
Hij heeft anders wel een punt. Het is toch vreemd dat dit soort zangers überhaupt met een show beste zangers van Nederland mee mogen doen? Natuurlijk kan het vermaak zijn voor sommigen, dit soort zangers trekt ook volle zalen bij TROS publiek. Maar beste zangers noemen is echt overdreven. Dat is een titel die ze zelf graag willen horen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:00 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Het ging toch over het programma.![]()
Oh, over verdrietige manieren van reageren gesproken.. faalhaas.
Die naam Rnnz, is dat een variatie op "circus Renz"? Geen wonder dat jij dan helemaal los gaat op Guus Meeuwis, Frans Bauer en Jan Smit.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:35 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Onzin, er zitten best goede zangers bij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |