Door Edsilia.quote:Op zondag 22 augustus 2010 20:47 schreef Alouette het volgende:
Ik vond het vorige seizoen trouwens leuker, weet niet precies waarom.
Groter verschil tussen jong talent en 'gevestigde namen'.quote:Op zondag 22 augustus 2010 20:47 schreef Alouette het volgende:
Ik vond het vorige seizoen trouwens leuker, weet niet precies waarom.
Toen Dulles op ging om te zingen hoorde je Jeroen ook weer blèren 'Jan Keuken! Door Jan Keuken!'.quote:Op zondag 22 augustus 2010 20:53 schreef Cee het volgende:
Jeroen kan het niet over z'n hart verkrijgen ook maar 1 complimentje te zeggen. Alleen maar kut-opmerkingen of quasi-grappen.
Het kutte is... het is zo'n arrogante lul, maar hij kan echt prima zingen. Ik vond hem de eerste aflevering (of 2e, ben het ff kwijt) echt een van de besten. En dit klinkt ook echt niet slecht.quote:
Echt, als hij zich nou eens niet zo enorm zou aanstellen zou het best een toffe zanger zijn. Want hij kan het écht. En hij ziet er ook niet slecht uit. Maar dat alles verziekt hij met hoe hij zich gedraagt.quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:03 schreef Alouette het volgende:
Tof dat hier nog meer mensen zijn die zich ergeren aan J vd B.![]()
Afschuwelijk die man, het ego straalt er vanaf.
Ja, klopt helemaal! Als hij zingt én als hij niet zingt is hij irritant. Maar dat ligt inderdaad niet aan zijn stem.quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Echt, als hij zich nou eens niet zo enorm zou aanstellen zou het best een toffe zanger zijn. Want hij kan het écht. En hij ziet er ook niet slecht uit. Maar dat alles verziekt hij met hoe hij zich gedraagt.
Echt een debiel ja.quote:Op maandag 23 augustus 2010 01:44 schreef Rnnz het volgende:
Net even op Uitzending Gemist gekeken.
WAT HEB IK ME WEER GEËRGERD AAN JEROEN VAN DER BOOM.
![]()
![]()
![]()
Wat een verschrikkelijke, Verschrikkelijke, VERSCHRIKKELIJKE vent.
Sorry, dat moest er even uit. Jamai en Jan Dulles waren weer de beste vond ik.Jamai stak er deze uitzending bovenuit. Ongelofelijk dat Jamai onderaan eindigt.
![]()
quote:Op maandag 23 augustus 2010 16:41 schreef Rnnz het volgende:
Wat is Boszhard wat dat betreft goed zeg.
Ik vond het vorig seizoen zelfs vrij lastig kiezen tussen Simon en Nick. Die waren allebei erg goed en konden werkelijk alles zingen. Het verbaasde me toen best nog wel, ik dacht dat ze het wel echt van die palingpop moesten hebben, maar niets was minder waarquote:Op maandag 23 augustus 2010 19:53 schreef groenen het volgende:
Opvallend dat de Volendammers (Dulles en Nick Schilder) duidelijk de beste zijn bij deze series.
Volgens mij vind Jan Dulles het helemaal niet leuk met die gasten, of ligt dat aan mij? Hij kijkt altijd zo sneu.quote:Op maandag 23 augustus 2010 19:53 schreef groenen het volgende:
Opvallend dat de Volendammers (Dulles en Nick Schilder) duidelijk de beste zijn bij deze series.
Hij is gewoon een stuk rustiger en heeft inderdaad altijd een wat eh... melancholieke blikquote:Op maandag 23 augustus 2010 21:00 schreef Mestras het volgende:
[..]
Volgens mij vind Jan Dulles het helemaal niet leuk met die gasten, of ligt dat aan mij? Hij kijkt altijd zo sneu.
quote:Op maandag 23 augustus 2010 16:41 schreef Rnnz het volgende:
Bij Froger moet ik overigens altijd denken aan het typetje van Carlo Boszhard. Ben ik de enige?
Goed punt, al waren Simon en Thomas Berge (verrassend!) vorig seizoen ook goed. Zelfs Henk Westbroek had een paar goede nummers.quote:Op maandag 23 augustus 2010 19:53 schreef groenen het volgende:
Heb precies hetzelfde, ik vind zelfs sommige nummers van ze leuk om te horen.quote:Op maandag 23 augustus 2010 23:13 schreef D. het volgende:
Ik vind er dit seizoen veel minder aan. Ik ken ook de helft van de liedjes niet omdat ik het reportoire van al die b-artiesten niet ken. Vorig seizoen vond ik leuk, en heb sindsdien Nick en Simon erg hoog zitten
Of was het staan?
Zeg ik dat?![]()
Die vond ik dan weer minderquote:Op maandag 23 augustus 2010 23:17 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Heb precies hetzelfde, ik vind zelfs sommige nummers van ze leuk om te horen.![]()
Deze cover van Passie (Clouseau) is ook goed:
Jup, echt geweldigquote:Op maandag 23 augustus 2010 23:21 schreef D. het volgende:
[..]
Die vond ik dan weer minder
Deze cover ligt mij meer
Die Jan kan mij niet boeienquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:24 schreef Greys het volgende:
Jan Dulles al eens een rockopera horen zingen?
Wat mij betreft gedeeld eerste met Syb van der Ploeg.quote:Op maandag 23 augustus 2010 21:52 schreef chufi het volgende:
Jan Dulles zingt gewoon het best van allen daar
Leuker wel, maar ben ook van Boudewijn's liedjes niet kapotquote:
Ik zag ze het vliegtuig in gaan en vervolgens staan ze binnen te zingen.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:55 schreef fespo het volgende:
ja erg jammer dat ze dat niet hebben gelaten.
De backing met het donkere haar gaat ook mee naar het Eurovisiequote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:22 schreef Smikke het volgende:
Waar is de warme Ibiza-sfeer?
Hoe jammer dat dit in een armzalig decor met hard licht is opgenomen. Weg sfeer.
De backings zijn zeker weten de beste van Nederland.
Glennis Grace moet even bewijzen dat ze een carriere heeft want ze was gevraagd als kandidate voor TVOH #2quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:29 schreef Karina het volgende:
Ik kijk het laatste stukje mee en zie Glennis Grace, moet die gepusht worden of zo? Ik zag haar gisteren ook al bij Xfactor.
Wie was die blonde?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:22 schreef Smikke het volgende:
Waar is de warme Ibiza-sfeer?
Hoe jammer dat dit in een armzalig decor met hard licht is opgenomen. Weg sfeer.
De backings zijn zeker weten de beste van Nederland.
Ik ben het helemaal met je eens, hopen dat de 2e avond buiten werd opgenomen!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:37 schreef widmfan7 het volgende:
Ik vond er geen reet aan. Niet echt leuke artiesten. Seizoen 1 en 2 vond ik allebei erg geslaagd. Deze is langdradig en niet zo boeiend.
Maar goed misschien wordt aflevering 2 beter (al betwijfel ik het)
Altijd jammer als ze de tekst niet aanhouden. En dan ook nog de melodie niet.:')quote:
Vooral het begin was totaal overdreven gezien wat het liedje zegt, maar het was wel érg knap gedaan hoor!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:24 schreef Miam het volgende:
Glennis wil te graag haar best doen. dit is echt toooooooooo much.
Ja.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:25 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Vooral het begin was totaal overdreven gezien wat het liedje zegt, maar het was wel érg knap gedaan hoor!
Deze was ook leuk!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:28 schreef Miam het volgende:
Anita Meyer was alleen leuk met why tell me why ...![]()
JAquote:
Prachtig nummer, net als Hou Me Vast.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:28 schreef Adelante het volgende:
Ik vind dit sowieso al een baggernummer van Volumia
Ik wou 't net zeggen!quote:
Serieus?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:33 schreef Arcee het volgende:
[..]
Prachtig nummer, net als Hou Me Vast.
Ja!quote:
Die ballads van Volumia vind ik ook geweldigquote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:40 schreef Adelante het volgende:
[..]
Serieus?
Ik vond het uptempo van Volumia wel goed, maar die ballads
Oh leuk! Ik zit wat anders te kijken, maar ik zap wel even tussendoor om dat te horen.quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:47 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ben zo benieuwd naar "Why tell me why"
Ze doen het eromquote:Op zaterdag 2 april 2011 20:50 schreef fespo het volgende:
vorige week was die volumia gast en nu is lange frans op 2 zenders
Karinaquote:Op zaterdag 2 april 2011 20:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh leuk! Ik zit wat anders te kijken, maar ik zap wel even tussendoor om dat te horen.
Apart! Volgens mij vinden de meeste mensen Frans irritant, maar ik mag hem wel eigenlijk.quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
KarinaZe gaat met Lange Frans zingen, hij rapt er doorheen.
Ik vind hem ook wel okequote:Op zaterdag 2 april 2011 20:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Apart! Volgens mij vinden de meeste mensen Frans irritant, maar ik mag hem wel eigenlijk.
Bij ER vond ik hem ook leuk, maar helaas ging hij er toen al heel snel uit.quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind hem ook wel okeIk zag hem 1 of 2 jaar geleden op RTL 4 bij "Ik kom bij je eten" en toen dacht ik ook "hey die is best oke eigenlijk"
Ik vond haar "nooit zo geweldig" (behalve het zingen dan), tot ik haar deze winter (Januari?) zag in een programma op de TROS, waar zangers/zangeressen een fan verrassen. Dan mag de fan voor ze koken na een optreden.quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:56 schreef Guanabana het volgende:
Pff Do... irritant is ze. Vind haar een beetje de vrouwelijke Jeroen van der Boom, qua gedrag. Heel veel behoefte aan bevestiging, en stiekem heel arrogant, ook. Nare vrouw.
Nee?quote:
Hm oke.... Dat kan.quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vond haar "nooit zo geweldig" (behalve het zingen dan), tot ik haar deze winter (Januari?) zag in een programma op de TROS, waar zangers/zangeressen een fan verrassen. Dan mag de fan voor ze koken na een optreden.
En toen ik een half uur zag hoe Do is, leerde ik haar humor kennen, ik moest er ff warm voor lopen.![]()
Ze is heel positief en maakt overal een grapje om, ook als er iets mis gaat. Heel positief ingesteld.
Ik vind haar nu wel leukNu begrijp ik haar grapjes en dingetjes en doen
Oh zij zingt best goed danquote:
Dit, dit, dit.quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:56 schreef Guanabana het volgende:
Pff Do... irritant is ze. Vind haar een beetje de vrouwelijke Jeroen van der Boom, qua gedrag. Heel veel behoefte aan bevestiging, en stiekem heel arrogant, ook. Nare vrouw.
Ja dat zeker hoor! Vond haar vorige week ook erg goed!quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:10 schreef Smikke het volgende:
Maar ze zingt wel vreselijk goed.Wat een bereik!
En je moet jezelf ook wel profileren, anders sta je daar als schuchter artiest. Maar er is ook een middenwegquote:Op zaterdag 2 april 2011 21:10 schreef Guanabana het volgende:
En Glennis Grace is ook wel een beetje zo. Volgens mij word je gewoon een beetje arrogant en irritant als je wel wat kan, maar weinig erkenning krijgt, kijk maar naar Do en vooral naar Jeroen van der Boom. Ze hebben denk ik gewoon alledrie de gunfactor niet.
Heb dit al een paar keer gezien deze week, werd soms uitgezonden als voorstukje. Vond het erg geslaagd! Ik wist ook niet dat Why tell me why zo'n leuk nummer is.quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
KarinaZe gaat met Lange Frans zingen, hij rapt er doorheen.
Heeft Lange Frans ook, maar bij hem is het minder irritant. Ik vind haar nogal arrogant overkomen.quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:11 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vind Glennis niks, grote waffelTe grote Amsterdamse bek. Niet mijn ding.
Coverzangeresjequote:Op zaterdag 2 april 2011 21:10 schreef Cee het volgende:
[..]
Dit, dit, dit.
Glennis Grace. Wat een stem. Ik vind haar leuk. Ken verder geen enkel nummer van haar maar coveren kan ze!
Lange Frans zet gewoon z'n grote puberbek op, maar dat is toch weer anders. Ook een Amsterdamse grote mond, maar bij mij komt het heel anders over.quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Heeft Lange Frans ook, maar bij hem is het minder irritant. Ik vind haar nogal arrogant overkomen.
Why tell me why is een geweldig nummer.quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:13 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik wist ook niet dat Why tell me why zo'n leuk nummer is.
Ja, en ze meent ieder half jaar de publiciteit weer op te moeten zoeken met haar marathons. Haar voorbereiding erop en haar resultaat.quote:
En daarna is het gejengel op de toonladders het met halve tonen begonnen. Waar al die Idol-popstar-xfactor-adepten een voorbeeld aan nemen.quote:
Bellaquote:Op zaterdag 2 april 2011 21:16 schreef Bellatrix het volgende:
Sorry, maar wie is die knakker die nu aan het praten is?
Peter Koelewijn, kom van het dak afquote:Op zaterdag 2 april 2011 21:16 schreef Bellatrix het volgende:
Peter modderfokking kom van dat dak af Koelewijn!quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:16 schreef Bellatrix het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |