Het is White Lies met Deathquote:Op maandag 29 juni 2009 16:11 schreef henkde_j het volgende:
Ik kom maar niet op de titel van dit nummer: Is het van Editors?
4.04
.amr bestanden ?quote:Op maandag 29 juni 2009 16:29 schreef mcjoel het volgende:
http://www4.zippyshare.com/v/46547123/file.html
http://www4.zippyshare.com/v/23991291/file.html
dit zijn liedjes die k heb opgenomen bij de kermis maar wil ze graag hebben,
dus weet iemand die, please?
alvast bedankt
Wat is daar anders aanquote:Op maandag 29 juni 2009 16:43 schreef mcjoel het volgende:
: http://www.sendspace.com/file/z35dsd
http://www.sendspace.com/file/77pdzg
Bellini - Samba De Janeiroquote:
Gracias!quote:
klinkt een beetje shakira achtig !quote:Op maandag 29 juni 2009 16:57 schreef mcjoel het volgende:
ik heb hem!![]()
http://www.sendspace.com/file/oebhgf
http://www.sendspace.com/file/i1q7n3
quote:Op maandag 29 juni 2009 19:12 schreef steve-urkel het volgende:
Zoek een soort van rocknummer, waarin de volgende tekst wordt geschreeuwd:
"save me!"
beetje the killers / linkin park achtig... kan wellicht ook nog iets van 30 seconds from mars lijken.. volgens mij is het een bekende band.
Dat is 'm! Bedankt voor de snelle servicequote:
Goed nummer!quote:
Ik zou het vorige topic nog eens nakijken, volgens mij staat het antwoord er namelijkquote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:43 schreef Jaytonism het volgende:
Ik zoek een nieuwe frisse plaat die steeds meer op de radio word gedraaid. Het is een nummer met Nederlandse rap en een volgens mij Vlaamse/Belgische dame die het refrein zingt.
Ik heb haar niet zo goed verstaan, maar volgens mij ging het over "slapen" en "fantastisch"? Iets in die trant in ieder geval.
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:44 schreef keesos het volgende:
vanaf 1:10 (En iets eerder)
bekend drum & bass nrtje, maar weet de titel niet.
iemand?:)
Whoppaquote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:43 schreef Jaytonism het volgende:
Ik zoek een nieuwe frisse plaat die steeds meer op de radio word gedraaid. Het is een nummer met Nederlandse rap en een volgens mij Vlaamse/Belgische dame die het refrein zingt.
Ik heb haar niet zo goed verstaan, maar volgens mij ging het over "slapen" en "fantastisch"? Iets in die trant in ieder geval.
Ik denk uit de film Amélie, gecomponeerd door Yann Tiersen. Maar welk nummer precies weet ik niet...quote:Op zondag 28 juni 2009 18:28 schreef kleinuuh het volgende:
Hey ik zoek een nummer dat ik vaak bij de Tour heb gehoord en nu eindelijk weer een keer hoorde.
Namelijk in Wie is de Chef(ja het is verschrikkelijk, maar het stond aan:P)
http://www.rtl.nl/compone(...)_Chef_25-07-2008.xml
Sample van 17:17
Alvast bedankt
quote:Op zondag 28 juni 2009 23:19 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik heb een lastige. Op een begrafenis pasgeleden hoorde ik een heel mooi liedje. Er zit echter geen tekst in, het is instrumentaal, het heeft iets elektrisch. De openingstonen zijn net hulpeloze kreten, iets wat terug blijft komen in het liedje. Sorry, hij is lastig, maar het zou veel voor me betekenen als jullie me kunnen helpen
bedoel je niet gewoon deze?quote:Op woensdag 1 juli 2009 00:24 schreef AudiRs6 het volgende:
Kan iemand mij misschien helpen? Ik ben op zoek naar een nummertje met iets van Hieee tadadada, hieee tadadada in het refrein. Ik vermoed dat hij van Bob sinclar of Yves la rock is. In ieder geval een soortgelijke stem. Laatste tijd hoor je hem wel is op de radio.
La Valse d'Améliequote:Op woensdag 1 juli 2009 00:23 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Ik denk uit de film Amélie, gecomponeerd door Yann Tiersen. Maar welk nummer precies weet ik niet...
http://en.wikipedia.org/wiki/Am%C3%A9lie_%28soundtrack%29
bedoel je deze?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:29 schreef Mr_DG het volgende:
Ik zoek een nummer dat gedraaid werd tijdens een reclame van RTL 5.
Het was een soort promo voor series als Prison Break, CSI, House, Bones en nog meer.
Aan het begin van de reclame hoor je Deadmau5 - I remember, en daarna een ander nummer. Wellicht een mix van het eerste nummer, maar kon op youtube niks vinden.
Het is de babynaamgenerator waar het over gaat...quote:Ik heb ook eens een vraag. Tegenwoordig zie je een reclame voor een sms-service van babynamen (geen idee hoe het bedrijf heet wat hierachter zit). Daaronder zit een heel bekend deuntje (bijna klassiek). Wat is dit?
Weet je echt niets extra's over dit nummer?quote:
Nee meer weet ik jammer genoeg niet. De geposte nummers waren het allemaal niet, maar bedankt voor het meedenken. ik hoor het de hele tijd in mijn hoofd, het is als eerste een enkel instrument/geluid, het klinkt dus als een vraag om hulp, een gewond dier. er komen steeds meer instrumenten bij, maar dat geluid blijft zich herhalen. aan het einde zijn de andere instrumenten weer weg, hoor je alleen nog weer die ene toon...quote:Op woensdag 1 juli 2009 10:47 schreef Unauthorised het volgende:
[..]
Weet je echt niets extra's over dit nummer?
Misschien bij nabestaanden vragen?
klinkt als sufjan... die heeft volgens mij ook zo'n nummerquote:Op woensdag 1 juli 2009 10:51 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Nee meer weet ik jammer genoeg niet. De geposte nummers waren het allemaal niet, maar bedankt voor het meedenken. ik hoor het de hele tijd in mijn hoofd, het is als eerste een enkel instrument/geluid, het klinkt dus als een vraag om hulp, een gewond dier. er komen steeds meer instrumenten bij, maar dat geluid blijft zich herhalen. aan het einde zijn de andere instrumenten weer weg, hoor je alleen nog weer die ene toon...
En daar wil ik ze nu niet mee lastig vallen...
Is allemaal met banjo/gitaar achtig, dat had het nummer niet..quote:Op woensdag 1 juli 2009 10:55 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
klinkt als sufjan... die heeft volgens mij ook zo'n nummer
quote:Op woensdag 1 juli 2009 11:33 schreef Gripper het volgende:
Ik ben op zoek naar een nummer wat op 3FM nog wel eens wordt gebruikt als achtergrondmuziekje bij een gesprek, een enkele keer wordt ie zelfs helemaal gedraaid.
Iets mexicaans aandoends, met "Mi corazon", en dan heel vaak aiaiaiaiaiaiaiai erin. (gezongen als een toonladder naar beneden) gitaartje erin, heel simpel, maar lekker zomers.
(t is niet Corazon Espinado van Santana, en ook niet Demasiado Corazon van Mink de Ville. )
Wie weet het?
Ja de Caspa remix!!quote:
Nee dat is hem niet. Dat nummer is volgens mij wel iets recenter. Maar of hij van Bob Sinclar is weet ik ook niet zeker. De soort stem is wel ongeveer gelijk.quote:
Hadise - Dum Tek Tekquote:Op maandag 29 juni 2009 16:29 schreef mcjoel het volgende:
dit zijn liedjes die k heb opgenomen bij de kermis maar wil ze graag hebben,
dus weet iemand die, please?
alvast bedankt
ik denk nog ff meequote:Op woensdag 1 juli 2009 10:51 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Nee meer weet ik jammer genoeg niet. De geposte nummers waren het allemaal niet, maar bedankt voor het meedenken. ik hoor het de hele tijd in mijn hoofd, het is als eerste een enkel instrument/geluid, het klinkt dus als een vraag om hulp, een gewond dier. er komen steeds meer instrumenten bij, maar dat geluid blijft zich herhalen. aan het einde zijn de andere instrumenten weer weg, hoor je alleen nog weer die ene toon...
En daar wil ik ze nu niet mee lastig vallen...
Veel rustiger, beheerster.quote:
quote:Op woensdag 1 juli 2009 17:33 schreef Liindjuh het volgende:
Hey mensen.
Ik zoek echt al heel lang een nummer, die heb ik gehoord tijdens mn vakantie in Spanje.
Het is een instrumentaal nummer, en je hoort getrompetter, gitaren, doedelzakken geloof ik..
Heeft een beetje zo'n tu duu.. tu duu.. tu du tu du tu du.... achtig iets..
Het is echt zo'n dans/feest nummer... En ik heb echt geen idee wie dat gemaakt heeft..
Heeft iemand een idee??!
bij mij valt ie net niet van mn puntjequote:Op woensdag 1 juli 2009 17:58 schreef GasTurbine het volgende:
Hij ligt echt op het puntje van m'n tong...
Intro:
http://www.habadie.nl/temp/1033.mp3
Madonna - Don't tell mequote:Op woensdag 1 juli 2009 17:58 schreef GasTurbine het volgende:
Hij ligt echt op het puntje van m'n tong...
Intro:
http://www.habadie.nl/temp/1033.mp3
Gokje :quote:Op woensdag 1 juli 2009 17:33 schreef Liindjuh het volgende:
Hey mensen.
Ik zoek echt al heel lang een nummer, die heb ik gehoord tijdens mn vakantie in Spanje.
Het is een instrumentaal nummer, en je hoort getrompetter, gitaren, doedelzakken geloof ik..
Het is echt zo'n dans/feest nummer... En ik heb echt geen idee wie dat gemaakt heeft..
Heeft iemand een idee??!
quote:Op woensdag 1 juli 2009 17:33 schreef Liindjuh het volgende:
Hey mensen.
Heeft iemand een idee??!
Ik denk dat ik weet welk nummer je bedoelt. Ik kom alleen niet op de titelquote:Op woensdag 1 juli 2009 17:33 schreef Liindjuh het volgende:
Hey mensen.
Heeft iemand een idee??!
quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:23 schreef rubinio het volgende:
Een nummer uit volgens mij de 80s of 90s, maar ik kan alleen de clip herinneren:
Vent komt uit een appartementengebouw gelopen, muziek begint, en zang ook. Rest van de clip loopt ie over een stoep en gaat geen streep aan de kant voor andere mensen, die dus aardig verbaasd omkijken naar hem. Weet dat het een vet nummer is, maar kan niet op de melodie en naam komen nu.
Misschien een cover van:quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:48 schreef star_gazer het volgende:
Ik zoek een lounge-achtige plaat. Vrouwelijke vocals. Titel iets met "no sun" of "sun not shining". Volgens mij heeft één van de producers een artiestennaam die met een 'y' eindigt (iets van franky ofzo)... Hoorde hem vandaag in een strandtent, heb naar de jukebox gekeken maar ik ben de titel met mijn domme kop gewoons traal vergeten
Het is erg vaag, maarja... Ik vind het zo'n lekkere plaat
Nee, het is niet die tekst van ain't no sunshine when she's gone. Maar bedanktquote:Op woensdag 1 juli 2009 21:56 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Misschien een cover van:
Bill Withers - Ain't No Sunshine
Helaas, die is het niet..quote:
gokje:quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:48 schreef star_gazer het volgende:
Ik zoek een lounge-achtige plaat. Vrouwelijke vocals. Titel iets met "no sun" of "sun not shining". Volgens mij heeft één van de producers een artiestennaam die met een 'y' eindigt (iets van franky ofzo)... Hoorde hem vandaag in een strandtent, heb naar de jukebox gekeken maar ik ben de titel met mijn domme kop gewoons traal vergeten
Het is erg vaag, maarja... Ik vind het zo'n lekkere plaat
als ik trompet en feestnummer hoor, dan doet dat me denken aan deze:quote:Op woensdag 1 juli 2009 17:33 schreef Liindjuh het volgende:
Hey mensen.
Heeft iemand een idee??!
Nee, maar die clip is wel weer erg liefquote:
Venga Boys - to brazilquote:Op donderdag 2 juli 2009 11:48 schreef behangplakker het volgende:
Jongens, ik en mijn vriendjes willen een leuk nummertje draaien.
Het gaat ongeveer zo (iederee kent hem):
Brasiiiiiilllll la la la la la la la la
Maar zoek ik op youtube, dan stuit ik op verkeerde versies![]()
Wie helpt mij met een link naar het goede nummer?
quote:
Vengaboys toch?quote:Op donderdag 2 juli 2009 11:48 schreef behangplakker het volgende:
Jongens, ik en mijn vriendjes willen een leuk nummertje draaien.
Het gaat ongeveer zo (iederee kent hem):
Brasiiiiiilllll la la la la la la la la
Maar zoek ik op youtube, dan stuit ik op verkeerde versies![]()
Wie helpt mij met een link naar het goede nummer?
Neequote:
http://lmgtfy.com/?q=set+(...)+in+the+first+degreequote:Op donderdag 2 juli 2009 15:42 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Nog ene die ik zoek.
Vrouwelijke artiest (of groep) uit de jaren tachtig denk ik, die zingen zoiets als:
Dont know if you set me free, but I am guilty, guilty in the first degree
Is toch behoorlijk bekend. Wie weet hem? Bedankt!
Ja dat is hem! Bedanktquote:Op donderdag 2 juli 2009 15:55 schreef henkde_j het volgende:
[..]
http://lmgtfy.com/?q=set+(...)+in+the+first+degree
Wollah:
Wat een Kut nummmer
Probeer Shwayze, Lupe Fiasco en CunninLynguistsquote:Op donderdag 2 juli 2009 19:37 schreef Stinus het volgende:
Ik weet dat dit topic hier eigenlijk niet voor bedoeld is, maar zijn er hier mensen die toevallig nog nummers kennen die ongeveer hetzelfde zijn als onderstaand nummer:
Een beetje softe hiphop met misschien iets van rap.
De bedoeling is dat ik deze nummers dan 's avonds kan draaien op de boot. Deze zomer ga ik met vrienden zeilen, en dan is er niets lekkerder dan 's avonds na een warme dag een koud biertje met een chill nummer op de achtergrond![]()
De levensgenieters
Gokje, denk niet dat t m is:quote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:11 schreef Dartanion het volgende:
Ik wil al een tijdje weten hoe een bepaald liedje heet...
Ik heb niet veel aanknopings punten
Het begint heel rustig met een : tum tum tumtum
Daarna hoor je halvewegen een stukje waarin het lijkt alsof de plaat vastloopt maar dan gaat ie langzaam opspinnen.... Het word overigens door een man gezongen.
HELP!!!
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:11 schreef Dartanion het volgende:
Ik wil al een tijdje weten hoe een bepaald liedje heet...
Ik heb niet veel aanknopings punten
Het begint heel rustig met een : tum tum tumtum
Daarna hoor je halvewegen een stukje waarin het lijkt alsof de plaat vastloopt maar dan gaat ie langzaam opspinnen.... Het word overigens door een man gezongen.
HELP!!!
-dacht dat het van status quo was maar naar nog een keer luisteren is dat um niet dus weggehaald -quote:Op vrijdag 3 juli 2009 17:57 schreef Drakire het volgende:
Wie weet er hoe het nummer in het begin van dit filmpje heet:
Bij voorbaat dank.
I'm Tore Down - Jeff Healey Bandquote:Op vrijdag 3 juli 2009 17:57 schreef Drakire het volgende:
Wie weet er hoe het nummer in het begin van dit filmpje heet:
Bij voorbaat dank.
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 15:40 schreef ejvdb het volgende:
Wie weet hoe het dance-achtige versie nummer van Natascha Bedignfield- i bruice easily heet? je hoort hem vaak op radio?
Dat is em hartstikke bedanktquote:
Ben sowieso te blij dat je die band mentioned wat een topmuziek is datquote:Op vrijdag 3 juli 2009 21:52 schreef Prixie het volgende:
[..]
-dacht dat het van status quo was maar naar nog een keer luisteren is dat um niet dus weggehaald -
ik dacht aan SQ whatever you want ook zon heerlijk nrquote:Op zaterdag 4 juli 2009 19:18 schreef Drakire het volgende:
[..]
Dat is em hartstikke bedankt
[..]
Ben sowieso te blij dat je die band mentioned wat een topmuziek is dat.
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 14:41 schreef Gtaboy107 het volgende:
Oké, deze week luisterde ik naar Veronica, dacht dat het Donderdag was, rond 15:14/15:20 hoorde ik een liedje met een melodie dat je bijna het hele liedje hoort, eerst is het rustig, ik denk zelf dat het eerst op een Synthesizer is, en dan komt de drums erbij, en dan wordt het weer rustig, en begint de zanger met zingen, het was iets met Black End ofzo? Was tijdens Maat in de Middag dacht ik. Volgens mij is het uit de jaren 90...
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 20:53 schreef znarch het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/489211/33d20e82/fake_boobs.html
het eerste liedje, dewelke is dat ? klinkt zo vrolijk![]()
het filmpje is voor mannen ook geen straf :p
quote:Op maandag 29 juni 2009 22:18 schreef onlogisch het volgende:
Ehm, die reclame van Aquarius met al dat water wat opspuit als het ware.
Daar hoor je een stukje muziek. Ik ben bang dat het speciaal gecomponeerd is voor die reclame. Of is het een bestaand nummer, en zo ja wat is de titel?
Heb je geen linkje naar de reclame? Of wellicht een beschrijving van het nummer? Ik kan mij de muziek van deze reclame nl niet herinnerenquote:
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:19 schreef Koning_Paupermans het volgende:
wat ik wel zoek!
Nummer halverwege jaren 90
Ik kan alleen de videoclip omschrijven.
(Volgens mij was het nederlandse productie)
In de clip zie je volgens mij dat er mannen gevangen worden genomen, en ergens in een of andere kamer 'bewerkt' worden met scalpels en messen enzo (oor afsnijden) althans, dat zie je natuurlijk niet maar dat willen de vrouw in kwestie doen. Volgens mij hebben ze allemaal glimmende grijze pakjes aan...
?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 14:41 schreef Gtaboy107 het volgende:
Oké, deze week luisterde ik naar Veronica, dacht dat het Donderdag was, rond 15:14/15:20 hoorde ik een liedje met een melodie dat je bijna het hele liedje hoort, eerst is het rustig, ik denk zelf dat het eerst op een Synthesizer is, en dan komt de drums erbij, en dan wordt het weer rustig, en begint de zanger met zingen, het was iets met Black End ofzo? Was tijdens Maat in de Middag dacht ik. Volgens mij is het uit de jaren 90...
Er is ook een superleuke mix van, die is volgens mij vrolijker. Ga bijv. naar www.trackfm.nl en vraag hem aan, hij komt meestal direct na 1 nummer.quote:
quote:Op zondag 5 juli 2009 15:25 schreef Waalwijker het volgende:
Ik zoek al tijden naar het nummer dat in dit
filmpje om 6:22 word ingestart. Het is volgens mij redelijk bekend, maar ik zou echt niet weten hoe het heet. Iemand?
neen helaas niet diequote:
quote:Op zondag 5 juli 2009 19:39 schreef ejvdb het volgende:
Hoorde een uurtje geleden op 538 een nummer,
Je hoorde hele tijd 'Hey sexy girl' en het leek een beetje op djq quinten, althans diezelfde stijl dus...
Iemand?
16 uur of 4 uur?quote:Op maandag 6 juli 2009 12:41 schreef MouzurX het volgende:
Ik zoek een liedje dat zaterdag rond 4 uur op slam fm was.
Het was zonder vocals met een bass die zacht was met een soort zzz achtergeluid erin![]()
Deze?quote:Op maandag 6 juli 2009 15:27 schreef jorisvo het volgende:
dat is inderdaad wel erg weinig info...
is het in de stijl van benni benassi - satisfaction? dat soort bliepjes??
ik zoek overigens ook een nummer.. echt heel irritant dat ik er niet op kan komen. In de clip allemaal vrouwen in een gymzaaltje die workouts doen in strakke balletpakjes. Zomerhitje als ik het goed heb, beetje in de stijl van mymymy ofzo... Kan me ook een bepaalde blauwe achtergrond herinneren.
quote:Op maandag 6 juli 2009 15:11 schreef maxdewitte het volgende:
Moelijk om dit uit te leggen, maar ik ben er al zo lang naar opzoek.
Het is een liedje met heel veel bliepjes, duurt gewoon denk ik 3 minuten ofzo.
Geen/weinig gezang volgens mij en niet veel variatie in de bliepjes melodie.
Ik moest gelijk hieraan denken:quote:Op maandag 6 juli 2009 15:11 schreef maxdewitte het volgende:
Moelijk om dit uit te leggen, maar ik ben er al zo lang naar opzoek.
Het is een liedje met heel veel bliepjes, duurt gewoon denk ik 3 minuten ofzo.
Geen/weinig gezang volgens mij en niet veel variatie in de bliepjes melodie.
Deze?quote:Op maandag 6 juli 2009 15:27 schreef jorisvo het volgende:
*knip
ik zoek overigens ook een nummer.. echt heel irritant dat ik er niet op kan komen. In de clip allemaal vrouwen in een gymzaaltje die workouts doen in strakke balletpakjes. Zomerhitje als ik het goed heb, beetje in de stijl van mymymy ofzo... Kan me ook een bepaalde blauwe achtergrond herinneren.
1600 uur.quote:
Niet alles klopt, maar a la, stadloopster, bril, 90s, it's worth a shot.quote:Op zondag 5 juli 2009 22:42 schreef Gitanki het volgende:
Ik ben zoekende naar:
Eentje uit de 90's.
Het enige dat ik nog weet is dat in de clip een vrouw door een stad liep, op zoek naar een geschikte vent.
Ze had een bril waarmee ze het innerlijk van elke leuk uitziend exemplaar kon bekijken, het meeste was qua innerlijk niets, maar uiteindelijk kwam ze die ware tegen (volgens mij).
Ik dacht ooit dat het van lois lane was, maar dat betwijfel ik erg.
Dat is 'm in elk geval niet, maar bedankt in elk geval.quote:Op maandag 6 juli 2009 19:46 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Niet alles klopt, maar a la, stadloopster, bril, 90s, it's worth a shot.
Herb Alpert - Spanish Fleaquote:Op maandag 6 juli 2009 22:46 schreef joev159 het volgende:
ik zoek de titel van deze:
http://pedobearhasbeenbusy.ytmnd.com/
THNXquote:
Dat moet je toch echt zelf doenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 03:37 schreef James1988 het volgende:
Ik zoek deze muziek:
Edit: gevonden: FMZ - Take my mind. Nu nog ergens een mp3 zien te vinden, alles wat ik kan vinden zijn remixes of live-opnames...
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:33 schreef Isabeau het volgende:
Ik zoek een filmpje dat ik ooit op youtube tegenkwam. Mooie muziek en dan in de clip een meisje dat letterlijk een enorm groot rood hart meetilt. Ze komt moeilijk door deuren, mensen ontwijken haar, ze mag bepaalde winkels en zo niet in. Daardoor wordt haar hart steeds kleiner, heel sneu. Op een dag loopt ze rond met een klein hart in haar handen en dan komt ze een leuke man tegen. Gaat allemaal prima, tot haar hart weer steeds groter wordt. Dat schrikt hem af en zo blijft ze dan moederziel alleen met een groot hart in haar handen.
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:35 schreef Crespo09 het volgende:
Ik zoek een nieuw nummer. Er zit een stukje van een panfluit in, op de melodie van vader jakob.
Origineel is van Toto - I Won't Hold You Back als je dacht dat het je bekend voor kwam..quote:
Kloptquote:
nummer van de fleet foxesquote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:35 schreef Crespo09 het volgende:
Ik zoek een nieuw nummer. Er zit een stukje van een panfluit in, op de melodie van vader jakob.
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:35 schreef Crespo09 het volgende:
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:31 schreef swarmahoer het volgende:
ik ben op zoek naar een liedje van een cabaretier, ik dacht guido weijers of jochem meyer dat was een soort ''ode'' aan zijn vriendin of ex, klonk heel grappig
hoop dat iemand weet welke ik bedoel?
Tering dat wist ik niet.. nu vind ik die plaat van RS ineens heel kudt en gejat...quote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:42 schreef donroyco het volgende:
[..]
Origineel is van Toto - I Won't Hold You Back als je dacht dat het je bekend voor kwam..
Er is eigenlijk maar een sample gejatquote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:11 schreef Gstyles het volgende:
[..]
Tering dat wist ik niet.. nu vind ik die plaat van RS ineens heel kudt en gejat...
Klinkt als iets van Hans Dorresteinquote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:31 schreef swarmahoer het volgende:
ik ben op zoek naar een liedje van een cabaretier, ik dacht guido weijers of jochem meyer dat was een soort ''ode'' aan zijn vriendin of ex, klonk heel grappig
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:31 schreef swarmahoer het volgende:
Myjerquote:Op woensdag 8 juli 2009 03:40 schreef swarmahoer het volgende:
dat nummer dat ik bedoelde is nog niet gevonden helaas... hij speelde het op de piano, dus ik denk dat het jochem meyer was
Bert Visscher - slaapliedje?quote:Op woensdag 8 juli 2009 03:40 schreef swarmahoer het volgende:
dat nummer dat ik bedoelde is nog niet gevonden helaas... hij speelde het op de piano, dus ik denk dat het jochem meyer was
Ja dat is em, echt zoeen foute plaatquote:
ja, al gevonden nuquote:
quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:38 schreef Apfel. het volgende:
Hoe heet dat (nieuwe?) liedje van Acda en de Munnik of Blof die je tegenwoordig regelmatig op de radio hoort (100% nl bijvoorbeeld) . Komt momenteel ff geen lyrics in me op, wellicht dat iemand al t e.e.a. kan posten?![]()
edit: vallende engel van Blof is het btw niet
midzomernacht van blofquote:Op woensdag 8 juli 2009 14:38 schreef Apfel. het volgende:
Hoe heet dat (nieuwe?) liedje van Acda en de Munnik of Blof die je tegenwoordig regelmatig op de radio hoort (100% nl bijvoorbeeld) . Komt momenteel ff geen lyrics in me op, wellicht dat iemand al t e.e.a. kan posten?![]()
edit: vallende engel van Blof is het btw niet
Nu is het natuurlijk vorige week, maar heb hem nog steeds niet gevonden, weet niemand het? Er zat volgens mij ook iets met my ex erin als ik het goed heb... En aan het einde van het eerste couplet zingt ie: oeh, oeh, oeh(Melodie gaat even door, dan komt refrein en de melodie gaat wat harder).quote:Op zaterdag 4 juli 2009 14:41 schreef Gtaboy107 het volgende:
Het enige waar ik aan moet denken is Groove Armada - Whenever I'm Down, maar ik weet wel zeker dat dat 'm niet is want daar zit niet eens een mannenstem in.quote:Op woensdag 8 juli 2009 18:40 schreef Gstyles het volgende:
Repost::
Ik zoek een engels rapnummer (engelse mannenstem) van een paar jaar geleden van een vrouw op haar werk die zich doodverveeld en later naar een party gaat. Je hoort heel vaak iets als ''ultimate'' Weet iemand welke plaat dit is?
Dat nummer heet 'My Friend'quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:34 schreef classpc het volgende:
[..]
Het enige waar ik aan moet denken is Groove Armada - Whenever I'm Down, maar ik weet wel zeker dat dat 'm niet is want daar zit niet eens een mannenstem in.
ik moest aan deze denkenquote:Op woensdag 8 juli 2009 17:43 schreef Stinus het volgende:
Laatst hoorde ik het nummer 'Underdog' van Kasabian:
Het gitaargedeelte in het begin doet me sterk denken aan een ander nummer uit een oud Fifa spel.
Heeft iemand een idee?
quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:46 schreef raaavi het volgende:
Bij 1:11
Die stem is niet van Flinke Namen
maar wil wel graag weten van wie wel!
the proov!quote:Op woensdag 8 juli 2009 18:40 schreef Gstyles het volgende:
Repost::
Ik zoek een engels rapnummer (engelse mannenstem) van een paar jaar geleden van een vrouw op haar werk die zich doodverveeld en later naar een party gaat. Je hoort heel vaak iets als ''ultimate'' Weet iemand welke plaat dit is?
ik weet precies wat je bedoeld.. nee dat is em niet het is echt een engelstalig rapnummer, dwz stem van bijv dizzee rascal (zon accent) met vaak het woord ultimate...quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:34 schreef classpc het volgende:
[..]
Het enige waar ik aan moet denken is Groove Armada - Whenever I'm Down, maar ik weet wel zeker dat dat 'm niet is want daar zit niet eens een mannenstem in.
Jij bent goeeeeeed!quote:Op donderdag 9 juli 2009 10:51 schreef based het volgende:
[..]
the proov!
toffe lui zijn dat ook, heb ze paar keer ontmoet.
Iemand??quote:Op woensdag 1 juli 2009 00:24 schreef AudiRs6 het volgende:
Kan iemand mij misschien helpen? Ik ben op zoek naar een nummertje met iets van Hieee tadadada, hieee tadadada in het refrein. Ik vermoed dat hij van Bob sinclar of Yves la rock is. In ieder geval een soortgelijke stem. Laatste tijd hoor je hem wel is op de radio.
Kun je het niet inspreken?quote:
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:49 schreef AudiRs6 het volgende:
Nee, dat gaat niet. Maar als je je die tekst inbeeldt met die hoge stem van dat liedje van Fireball - what i want, kom je wel dicht in de buurt.
deze misschien ?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:17 schreef Gtaboy107 het volgende:
Ik vraag het nog maar een keer, hopen dat iemand hem weet:
Oké, vorige week luisterde ik naar Veronica, dacht dat het Donderdag was, rond 15:14/15:20 hoorde ik een liedje met een melodie dat je bijna het hele liedje hoort, eerst is het rustig, ik denk zelf dat het eerst op een Synthesizer is, en dan komt de drums erbij, en dan wordt het weer rustig, en begint de zanger met zingen, het was iets met Black End ofzo? Was tijdens Maat in de Middag dacht ik. Volgens mij is het uit de jaren 90...
Er zat volgens mij ook iets met my ex erin als ik het goed heb... En aan het einde van het eerste couplet zingt ie: oeh, oeh, oeh(Melodie gaat even door, dan komt refrein en de melodie gaat wat harder).
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 20:43 schreef sneijdert het volgende:
Deze zieke clubbeat..
welk liedje is dit..
http://www.zshare.net/audio/62491841d9b8bdd8/
he te gek Bullet-toothquote:
Helaas is deze hem ook niet!quote:
The Cure - Alt. End?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:17 schreef Gtaboy107 het volgende:
Ik vraag het nog maar een keer, hopen dat iemand hem weet:
Oké, vorige week luisterde ik naar Veronica, dacht dat het Donderdag was, rond 15:14/15:20 hoorde ik een liedje met een melodie dat je bijna het hele liedje hoort, eerst is het rustig, ik denk zelf dat het eerst op een Synthesizer is, en dan komt de drums erbij, en dan wordt het weer rustig, en begint de zanger met zingen, het was iets met Black End ofzo? Was tijdens Maat in de Middag dacht ik. Volgens mij is het uit de jaren 90...
Er zat volgens mij ook iets met my ex erin als ik het goed heb... En aan het einde van het eerste couplet zingt ie: oeh, oeh, oeh(Melodie gaat even door, dan komt refrein en de melodie gaat wat harder).
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 10:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik zoek een nummer dat gister even te zien was in TMF in de mix. Dance-nummer dus. In de clip is een geschminkte vrouw te zien, ballerina's en in neon 1 2 3 4 op de achtergrond. Dat wordt ook gezongen en daarna iets van 'you want me' of 'come get me' ofzo. Onwijs lekker nummertje, maar ik kom maar niet achter de naam. Heb 'm al eerder voorbij zien komen in 'in de mix', maar daar wordt niks af of aangekondigd en op de website is ook niks te vinden. Wie o wie weet welk nummer ik bedoel?!
Ook deze zijn het niet!!quote:Op zaterdag 11 juli 2009 12:57 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
The Cure - Alt. End?
Pet Shop Boys - West End Girls?
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:11 schreef AudiRs6 het volgende:
Ik geef het op met mijn ene liedje waar ik naar op zoek ben.. Ik heb nog wel een ander liedje. Het is Franstalig, wordt gezongen door een zangeres, en het refrein gaat iets van: tututu tudu tutu.... Er komt ook een accordeon in het liedje voor, misschien levert deze zoekactie wel succes op
Geen dank, ik ben nog steeds benieuwd naar je zangkunsten, *hint* *hint*quote:
Daar kun je naar fluitenquote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:47 schreef donroyco het volgende:
[..]
Geen dank, ik ben nog steeds benieuwd naar je zangkunsten, *hint* *hint*
quote:Op donderdag 2 juli 2009 19:37 schreef Stinus het volgende:
Ik weet dat dit topic hier eigenlijk niet voor bedoeld is, maar zijn er hier mensen die toevallig nog nummers kennen die ongeveer hetzelfde zijn als onderstaand nummer:
Een beetje softe hiphop met misschien iets van rap.
De bedoeling is dat ik deze nummers dan 's avonds kan draaien op de boot. Deze zomer ga ik met vrienden zeilen, en dan is er niets lekkerder dan 's avonds na een warme dag een koud biertje met een chill nummer op de achtergrond![]()
De levensgenieters
Iemand al deze geprobeerd te achterhalen??quote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:10 schreef NouMooiNiet het volgende:
http://www.rtl.nl/compone(...)58729.4Me_s1_a46.xml
Ik zoek het nummer wat gedraaid wordt op de achtergrond bij 4ME. Aflevering 46 (10 juli).
Het begint ongeveer bij 1.40 min..
Thanks!
Gokje:quote:Op zondag 12 juli 2009 15:29 schreef AlmightyArjen het volgende:
jaaaren geleden had je een nummer waarin ze iets zongen als "I love you, I want to.." en daarna hoorde je een paar gunshots, weet iemand zo de titel/artiest?
quote:Op zondag 12 juli 2009 13:19 schreef Sh0t het volgende:
Ik zoek een nummer dat de laatste paar dagen veel in clubs/caf'es etc. wordt gedraaid.
Het is een liedje met viool en het lijkt een heel klein beetje op Cambodia.
Iemand een idee?
Bedankt alvast!
quote:Op zondag 12 juli 2009 17:30 schreef Sh0t het volgende:
Ik zoek een nummer dat de laatste paar dagen veel in clubs/caf'es etc. wordt gedraaid.
Iemand een idee?
Bedankt alvast!
Marco V Coma Aid?quote:Op zondag 12 juli 2009 17:30 schreef Sh0t het volgende:
Iemand een idee?
Bedankt alvast!
Je kunt ook gewoon de OP lezenquote:
Waar men refereert naar de FAQs waar ook staat dat je niet teveel moet Whinen, dus ja, wie is hier fouter !?quote:
quote:Op zondag 12 juli 2009 17:44 schreef Sh0t het volgende:
[..]
Waar men refereert naar de FAQs waar ook staat dat je niet teveel moet Whinen, dus ja, wie is hier fouter !?
@ PieterBas, Dankje voor de suggestie, het is hem helaas niet, er zit echt een viool in...
Daarnaast vind ik dit liedje ook echt super! Thx
Opzouten dus met je ongefundeerde mening..quote:Heb je een request geplaatst, post dan niet binnen een dag opnieuw hetzelfde verzoek, dat voorkomt ergernissen..
Ey pauper, doe eens mond houden.quote:Op zondag 12 juli 2009 17:46 schreef donroyco het volgende:
[..]
[..]
Opzouten dus met je ongefundeerde mening..
Bob Sinclar-Lala Song. Zou niet anders kunnen denk ik.quote:Op zondag 12 juli 2009 18:35 schreef Rekkie het volgende:
Zonet hoorde ik op tv een nummer onder een overzicht van RTL.
Het betrof het overzicht van de programmering van de zomer.
Het had veel 'lalalalalala' in zich.
Kan iemand hiermee uit de voeten?
Tenk joequote:
quote:Op maandag 13 juli 2009 20:00 schreef Rio het volgende:
Een moeilijke denk ik (maar ik ben al veel vaker positief verrast hier terwijl ik dat dacht)
Help, ik zoek...
http://www.rtl.nl/compone(...)chef/index_video.xml -> Wie is de chef -> de aflevering van 16-03-2009
Het muziekje dat je op de achtergrond hoort van 19:43 tot 21:43.
Ik hoor ingrediënten, ik denk in het frans; "le mayonaise, le champignon, du chocolade, le cornichon, du tomate".
Meer kan ik er niet uithalen. Wie is de held met het antwoord?
Op finalgear.com kan je muziek van top gear afleveringen vinden. Dit is volgens mijquote:
Je bent ware een held en verdient daarom een passend standbeeld:quote:
quote:Op maandag 13 juli 2009 20:29 schreef maxdewitte het volgende:
Ik zoek een liedje, van een oldschool rap groep.
Het was volgens mij van EPMD, of M.O.P. VOLGENS MIJ duurde het liedje ongeveer 2 minuten en begon met een zeer lekkere harde beat.(Geen EPMD-Symphony 2000) Zat op mijn computer heeeeeeeeeeeel vroeger dus ben de naam kwijt.
BVD,
Max.
En de liedjes bij de posts boven mij weet k niet.
quote:Op maandag 13 juli 2009 20:29 schreef maxdewitte het volgende:
Ik zoek een liedje, van een oldschool rap groep.
Het was volgens mij van EPMD, of M.O.P. VOLGENS MIJ duurde het liedje ongeveer 2 minuten en begon met een zeer lekkere harde beat.(Geen EPMD-Symphony 2000) Zat op mijn computer heeeeeeeeeeeel vroeger dus ben de naam kwijt.
BVD,
Max.
En de liedjes bij de posts boven mij weet k niet.
quote:
quote:Op maandag 13 juli 2009 20:59 schreef Rio het volgende:
[..]
Je bent ware een held en verdient daarom een passend standbeeld:
[ link | afbeelding ]
Deze?quote:Op maandag 13 juli 2009 22:18 schreef Musicmix het volgende:
Ik heb er weer een:
Het is een nummer dat vaak gebruikt wordt om lange grappige stukjes in te korten. Het lijkt op een soort trompet geluid en dan heel snel.
Weer lekker vaag, maar ik hoop dat iemand het weet
Het nummer heet boots randolph - yakety sax. Geweldig om te spammen in online gamesquote:
Het betreft een dance -achtig nummer.quote:Op zondag 12 juli 2009 18:35 schreef Rekkie het volgende:
Zonet hoorde ik op tv een nummer onder een overzicht van RTL.
Het betrof het overzicht van de programmering van de zomer.
Het had veel 'lalalalalala' in zich.
Kan iemand hiermee uit de voeten?
quote:Op maandag 13 juli 2009 23:01 schreef Jantje12345 het volgende:
Ik hoorde vandaag in de Albert Heijn een liedje, maar er is mij maar 1 zinnetje blijven hangen, hoewel ik eraan twijfel of die correct is. Ik hoor namelijk het volgende: Ooooh Madelaine, Madelaine du mabelle. Het is een beetje een vrolijk liedje, en het doet wel een beetje denken aan die cover van Paul de Leeuw met Une belle histoire. Ik hoop dat iemand mij kan helpen.
?quote:Op maandag 13 juli 2009 23:45 schreef BL_Henkie het volgende:
Geen moeilijke, maar ik kan er maar niet opkomen
Dance song van anderhalf tot twee jaar geleden.Remix van "Let the sun shine"
Video van een meisje in een trailer die superkrachten kreeg en de mensen laat dansen als MJ Thriller zombiers.
Aaarg, zit in m'n kop maar krijg 'm d'r niet uit
oops, zette jullie op het verkeerde been. Bij nader inzien is het geen cover, maar lijkt er wel op.quote:Op maandag 13 juli 2009 23:59 schreef BL_Henkie het volgende:
Nee, dat is 'm niet.
Het is echt een remix van Let the sun shine
quote:Op maandag 13 juli 2009 21:51 schreef bartrid het volgende:
[..]
Ik had hem al voor je beantwoord hoor....
Help, ik zoek... #267
Deze uit 1991?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 00:36 schreef Blackviper het volgende:
Iemand enig idee hoe dat dance nummer heet rond jaar 2000 schat ik zo..
enige wat ik weet is dat het op een gegeven moment zo gaat van: "hoe hoe hoe hoe"![]()
Lekker vaag!
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 00:36 schreef Blackviper het volgende:
Iemand enig idee hoe dat dance nummer heet rond jaar 2000 schat ik zo..
enige wat ik weet is dat het op een gegeven moment zo gaat van: "hoe hoe hoe hoe"![]()
Lekker vaag!
quote:Op maandag 13 juli 2009 23:45 schreef BL_Henkie het volgende:
Geen moeilijke, maar ik kan er maar niet opkomen
Dance song van anderhalf tot twee jaar geleden.Remix van "Let the sun shine"
Video van een meisje in een trailer die superkrachten kreeg en de mensen laat dansen als MJ Thriller zombiers.
Aaarg, zit in m'n kop maar krijg 'm d'r niet uit
quote:Op zondag 12 juli 2009 17:50 schreef PieterBas het volgende:
Volgens mij heb ik dan eindelijk het nummer die gebruikt wordt in de aankondiging van Tiesto Club Life gevonden (en een aantal anderen)![]()
![]()
Ik dacht al.. dat nummer komt mij bekend voor
Geen probleemquote:
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 17:43 schreef henkie1978 het volgende:
ik zoek de titel van een nummer uit de jaren 80/90.
Het lijkt erg op dit nummer,
Het gaat dan met name om de bassline en drumline van het couplet.
kan zijn dat ze dit nummer ter inspriratie hadden.
Iemand enig idee welk nummer uit de jaren 80/90 hierop lijkt?
Nope en sorry dat ik er overheen heb gekeken..... ben kennelijk niet grondig genoeg geweestquote:Op maandag 13 juli 2009 09:05 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Bob Sinclar-Lala Song. Zou niet anders kunnen denk ik.
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:41 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Nope en sorry dat ik er overheen heb gekeken..... ben kennelijk niet grondig genoeg geweest
Thanks, but no wayquote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:04 schreef Prixie het volgende:
[..]
Deze dan ?Heb het nog niet gehoord op rtl het is een gokje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |