Bob Sinclar-Lala Song. Zou niet anders kunnen denk ik.quote:Op zondag 12 juli 2009 18:35 schreef Rekkie het volgende:
Zonet hoorde ik op tv een nummer onder een overzicht van RTL.
Het betrof het overzicht van de programmering van de zomer.
Het had veel 'lalalalalala' in zich.
Kan iemand hiermee uit de voeten?
Tenk joequote:
quote:Op maandag 13 juli 2009 20:00 schreef Rio het volgende:
Een moeilijke denk ik (maar ik ben al veel vaker positief verrast hier terwijl ik dat dacht)
Help, ik zoek...
http://www.rtl.nl/compone(...)chef/index_video.xml -> Wie is de chef -> de aflevering van 16-03-2009
Het muziekje dat je op de achtergrond hoort van 19:43 tot 21:43.
Ik hoor ingrediënten, ik denk in het frans; "le mayonaise, le champignon, du chocolade, le cornichon, du tomate".
Meer kan ik er niet uithalen. Wie is de held met het antwoord?
Op finalgear.com kan je muziek van top gear afleveringen vinden. Dit is volgens mijquote:
Je bent ware een held en verdient daarom een passend standbeeld:quote:
quote:Op maandag 13 juli 2009 20:29 schreef maxdewitte het volgende:
Ik zoek een liedje, van een oldschool rap groep.
Het was volgens mij van EPMD, of M.O.P. VOLGENS MIJ duurde het liedje ongeveer 2 minuten en begon met een zeer lekkere harde beat.(Geen EPMD-Symphony 2000) Zat op mijn computer heeeeeeeeeeeel vroeger dus ben de naam kwijt.
BVD,
Max.
En de liedjes bij de posts boven mij weet k niet.
quote:Op maandag 13 juli 2009 20:29 schreef maxdewitte het volgende:
Ik zoek een liedje, van een oldschool rap groep.
Het was volgens mij van EPMD, of M.O.P. VOLGENS MIJ duurde het liedje ongeveer 2 minuten en begon met een zeer lekkere harde beat.(Geen EPMD-Symphony 2000) Zat op mijn computer heeeeeeeeeeeel vroeger dus ben de naam kwijt.
BVD,
Max.
En de liedjes bij de posts boven mij weet k niet.
quote:
quote:Op maandag 13 juli 2009 20:59 schreef Rio het volgende:
[..]
Je bent ware een held en verdient daarom een passend standbeeld:
[ link | afbeelding ]
Deze?quote:Op maandag 13 juli 2009 22:18 schreef Musicmix het volgende:
Ik heb er weer een:
Het is een nummer dat vaak gebruikt wordt om lange grappige stukjes in te korten. Het lijkt op een soort trompet geluid en dan heel snel.
Weer lekker vaag, maar ik hoop dat iemand het weet
Het nummer heet boots randolph - yakety sax. Geweldig om te spammen in online gamesquote:
Het betreft een dance -achtig nummer.quote:Op zondag 12 juli 2009 18:35 schreef Rekkie het volgende:
Zonet hoorde ik op tv een nummer onder een overzicht van RTL.
Het betrof het overzicht van de programmering van de zomer.
Het had veel 'lalalalalala' in zich.
Kan iemand hiermee uit de voeten?
quote:Op maandag 13 juli 2009 23:01 schreef Jantje12345 het volgende:
Ik hoorde vandaag in de Albert Heijn een liedje, maar er is mij maar 1 zinnetje blijven hangen, hoewel ik eraan twijfel of die correct is. Ik hoor namelijk het volgende: Ooooh Madelaine, Madelaine du mabelle. Het is een beetje een vrolijk liedje, en het doet wel een beetje denken aan die cover van Paul de Leeuw met Une belle histoire. Ik hoop dat iemand mij kan helpen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |