Geen dank, ik ben nog steeds benieuwd naar je zangkunsten, *hint* *hint*quote:
Daar kun je naar fluitenquote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:47 schreef donroyco het volgende:
[..]
Geen dank, ik ben nog steeds benieuwd naar je zangkunsten, *hint* *hint*
quote:Op donderdag 2 juli 2009 19:37 schreef Stinus het volgende:
Ik weet dat dit topic hier eigenlijk niet voor bedoeld is, maar zijn er hier mensen die toevallig nog nummers kennen die ongeveer hetzelfde zijn als onderstaand nummer:
Een beetje softe hiphop met misschien iets van rap.
De bedoeling is dat ik deze nummers dan 's avonds kan draaien op de boot. Deze zomer ga ik met vrienden zeilen, en dan is er niets lekkerder dan 's avonds na een warme dag een koud biertje met een chill nummer op de achtergrond![]()
De levensgenieters
Iemand al deze geprobeerd te achterhalen??quote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:10 schreef NouMooiNiet het volgende:
http://www.rtl.nl/compone(...)58729.4Me_s1_a46.xml
Ik zoek het nummer wat gedraaid wordt op de achtergrond bij 4ME. Aflevering 46 (10 juli).
Het begint ongeveer bij 1.40 min..
Thanks!
Gokje:quote:Op zondag 12 juli 2009 15:29 schreef AlmightyArjen het volgende:
jaaaren geleden had je een nummer waarin ze iets zongen als "I love you, I want to.." en daarna hoorde je een paar gunshots, weet iemand zo de titel/artiest?
quote:Op zondag 12 juli 2009 13:19 schreef Sh0t het volgende:
Ik zoek een nummer dat de laatste paar dagen veel in clubs/caf'es etc. wordt gedraaid.
Het is een liedje met viool en het lijkt een heel klein beetje op Cambodia.
Iemand een idee?
Bedankt alvast!
quote:Op zondag 12 juli 2009 17:30 schreef Sh0t het volgende:
Ik zoek een nummer dat de laatste paar dagen veel in clubs/caf'es etc. wordt gedraaid.
Iemand een idee?
Bedankt alvast!
Marco V Coma Aid?quote:Op zondag 12 juli 2009 17:30 schreef Sh0t het volgende:
Iemand een idee?
Bedankt alvast!
Je kunt ook gewoon de OP lezenquote:
Waar men refereert naar de FAQs waar ook staat dat je niet teveel moet Whinen, dus ja, wie is hier fouter !?quote:
quote:Op zondag 12 juli 2009 17:44 schreef Sh0t het volgende:
[..]
Waar men refereert naar de FAQs waar ook staat dat je niet teveel moet Whinen, dus ja, wie is hier fouter !?
@ PieterBas, Dankje voor de suggestie, het is hem helaas niet, er zit echt een viool in...
Daarnaast vind ik dit liedje ook echt super! Thx
Opzouten dus met je ongefundeerde mening..quote:Heb je een request geplaatst, post dan niet binnen een dag opnieuw hetzelfde verzoek, dat voorkomt ergernissen..
Ey pauper, doe eens mond houden.quote:Op zondag 12 juli 2009 17:46 schreef donroyco het volgende:
[..]
[..]
Opzouten dus met je ongefundeerde mening..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |