Misschien een cover van:quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:48 schreef star_gazer het volgende:
Ik zoek een lounge-achtige plaat. Vrouwelijke vocals. Titel iets met "no sun" of "sun not shining". Volgens mij heeft één van de producers een artiestennaam die met een 'y' eindigt (iets van franky ofzo)... Hoorde hem vandaag in een strandtent, heb naar de jukebox gekeken maar ik ben de titel met mijn domme kop gewoons traal vergeten
Het is erg vaag, maarja... Ik vind het zo'n lekkere plaat
Nee, het is niet die tekst van ain't no sunshine when she's gone. Maar bedanktquote:Op woensdag 1 juli 2009 21:56 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Misschien een cover van:
Bill Withers - Ain't No Sunshine
Helaas, die is het niet..quote:
gokje:quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:48 schreef star_gazer het volgende:
Ik zoek een lounge-achtige plaat. Vrouwelijke vocals. Titel iets met "no sun" of "sun not shining". Volgens mij heeft één van de producers een artiestennaam die met een 'y' eindigt (iets van franky ofzo)... Hoorde hem vandaag in een strandtent, heb naar de jukebox gekeken maar ik ben de titel met mijn domme kop gewoons traal vergeten
Het is erg vaag, maarja... Ik vind het zo'n lekkere plaat
als ik trompet en feestnummer hoor, dan doet dat me denken aan deze:quote:Op woensdag 1 juli 2009 17:33 schreef Liindjuh het volgende:
Hey mensen.
Ik zoek echt al heel lang een nummer, die heb ik gehoord tijdens mn vakantie in Spanje.
Het is een instrumentaal nummer, en je hoort getrompetter, gitaren, doedelzakken geloof ik..
Heeft een beetje zo'n tu duu.. tu duu.. tu du tu du tu du.... achtig iets..
Het is echt zo'n dans/feest nummer... En ik heb echt geen idee wie dat gemaakt heeft..
Heeft iemand een idee??!
Nee, maar die clip is wel weer erg liefquote:
Venga Boys - to brazilquote:Op donderdag 2 juli 2009 11:48 schreef behangplakker het volgende:
Jongens, ik en mijn vriendjes willen een leuk nummertje draaien.
Het gaat ongeveer zo (iederee kent hem):
Brasiiiiiilllll la la la la la la la la
Maar zoek ik op youtube, dan stuit ik op verkeerde versies![]()
Wie helpt mij met een link naar het goede nummer?
quote:
Vengaboys toch?quote:Op donderdag 2 juli 2009 11:48 schreef behangplakker het volgende:
Jongens, ik en mijn vriendjes willen een leuk nummertje draaien.
Het gaat ongeveer zo (iederee kent hem):
Brasiiiiiilllll la la la la la la la la
Maar zoek ik op youtube, dan stuit ik op verkeerde versies![]()
Wie helpt mij met een link naar het goede nummer?
Neequote:
http://lmgtfy.com/?q=set+(...)+in+the+first+degreequote:Op donderdag 2 juli 2009 15:42 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Nog ene die ik zoek.
Vrouwelijke artiest (of groep) uit de jaren tachtig denk ik, die zingen zoiets als:
Dont know if you set me free, but I am guilty, guilty in the first degree
Is toch behoorlijk bekend. Wie weet hem? Bedankt!
Ja dat is hem! Bedanktquote:Op donderdag 2 juli 2009 15:55 schreef henkde_j het volgende:
[..]
http://lmgtfy.com/?q=set+(...)+in+the+first+degree
Wollah:
Wat een Kut nummmer
Probeer Shwayze, Lupe Fiasco en CunninLynguistsquote:Op donderdag 2 juli 2009 19:37 schreef Stinus het volgende:
Ik weet dat dit topic hier eigenlijk niet voor bedoeld is, maar zijn er hier mensen die toevallig nog nummers kennen die ongeveer hetzelfde zijn als onderstaand nummer:
Een beetje softe hiphop met misschien iets van rap.
De bedoeling is dat ik deze nummers dan 's avonds kan draaien op de boot. Deze zomer ga ik met vrienden zeilen, en dan is er niets lekkerder dan 's avonds na een warme dag een koud biertje met een chill nummer op de achtergrond![]()
De levensgenieters
Gokje, denk niet dat t m is:quote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:11 schreef Dartanion het volgende:
Ik wil al een tijdje weten hoe een bepaald liedje heet...
Ik heb niet veel aanknopings punten
Het begint heel rustig met een : tum tum tumtum
Daarna hoor je halvewegen een stukje waarin het lijkt alsof de plaat vastloopt maar dan gaat ie langzaam opspinnen.... Het word overigens door een man gezongen.
HELP!!!
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:11 schreef Dartanion het volgende:
Ik wil al een tijdje weten hoe een bepaald liedje heet...
Ik heb niet veel aanknopings punten
Het begint heel rustig met een : tum tum tumtum
Daarna hoor je halvewegen een stukje waarin het lijkt alsof de plaat vastloopt maar dan gaat ie langzaam opspinnen.... Het word overigens door een man gezongen.
HELP!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |