gokje:quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:48 schreef star_gazer het volgende:
Ik zoek een lounge-achtige plaat. Vrouwelijke vocals. Titel iets met "no sun" of "sun not shining". Volgens mij heeft één van de producers een artiestennaam die met een 'y' eindigt (iets van franky ofzo)... Hoorde hem vandaag in een strandtent, heb naar de jukebox gekeken maar ik ben de titel met mijn domme kop gewoons traal vergeten
Het is erg vaag, maarja... Ik vind het zo'n lekkere plaat
als ik trompet en feestnummer hoor, dan doet dat me denken aan deze:quote:Op woensdag 1 juli 2009 17:33 schreef Liindjuh het volgende:
Hey mensen.
Ik zoek echt al heel lang een nummer, die heb ik gehoord tijdens mn vakantie in Spanje.
Het is een instrumentaal nummer, en je hoort getrompetter, gitaren, doedelzakken geloof ik..
Heeft een beetje zo'n tu duu.. tu duu.. tu du tu du tu du.... achtig iets..
Het is echt zo'n dans/feest nummer... En ik heb echt geen idee wie dat gemaakt heeft..
Heeft iemand een idee??!
Nee, maar die clip is wel weer erg liefquote:
Venga Boys - to brazilquote:Op donderdag 2 juli 2009 11:48 schreef behangplakker het volgende:
Jongens, ik en mijn vriendjes willen een leuk nummertje draaien.
Het gaat ongeveer zo (iederee kent hem):
Brasiiiiiilllll la la la la la la la la
Maar zoek ik op youtube, dan stuit ik op verkeerde versies![]()
Wie helpt mij met een link naar het goede nummer?
quote:
Vengaboys toch?quote:Op donderdag 2 juli 2009 11:48 schreef behangplakker het volgende:
Jongens, ik en mijn vriendjes willen een leuk nummertje draaien.
Het gaat ongeveer zo (iederee kent hem):
Brasiiiiiilllll la la la la la la la la
Maar zoek ik op youtube, dan stuit ik op verkeerde versies![]()
Wie helpt mij met een link naar het goede nummer?
Neequote:
http://lmgtfy.com/?q=set+(...)+in+the+first+degreequote:Op donderdag 2 juli 2009 15:42 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Nog ene die ik zoek.
Vrouwelijke artiest (of groep) uit de jaren tachtig denk ik, die zingen zoiets als:
Dont know if you set me free, but I am guilty, guilty in the first degree
Is toch behoorlijk bekend. Wie weet hem? Bedankt!
Ja dat is hem! Bedanktquote:Op donderdag 2 juli 2009 15:55 schreef henkde_j het volgende:
[..]
http://lmgtfy.com/?q=set+(...)+in+the+first+degree
Wollah:
Wat een Kut nummmer
Probeer Shwayze, Lupe Fiasco en CunninLynguistsquote:Op donderdag 2 juli 2009 19:37 schreef Stinus het volgende:
Ik weet dat dit topic hier eigenlijk niet voor bedoeld is, maar zijn er hier mensen die toevallig nog nummers kennen die ongeveer hetzelfde zijn als onderstaand nummer:
Een beetje softe hiphop met misschien iets van rap.
De bedoeling is dat ik deze nummers dan 's avonds kan draaien op de boot. Deze zomer ga ik met vrienden zeilen, en dan is er niets lekkerder dan 's avonds na een warme dag een koud biertje met een chill nummer op de achtergrond![]()
De levensgenieters
Gokje, denk niet dat t m is:quote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:11 schreef Dartanion het volgende:
Ik wil al een tijdje weten hoe een bepaald liedje heet...
Ik heb niet veel aanknopings punten
Het begint heel rustig met een : tum tum tumtum
Daarna hoor je halvewegen een stukje waarin het lijkt alsof de plaat vastloopt maar dan gaat ie langzaam opspinnen.... Het word overigens door een man gezongen.
HELP!!!
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:11 schreef Dartanion het volgende:
Ik wil al een tijdje weten hoe een bepaald liedje heet...
Ik heb niet veel aanknopings punten
Het begint heel rustig met een : tum tum tumtum
Daarna hoor je halvewegen een stukje waarin het lijkt alsof de plaat vastloopt maar dan gaat ie langzaam opspinnen.... Het word overigens door een man gezongen.
HELP!!!
-dacht dat het van status quo was maar naar nog een keer luisteren is dat um niet dus weggehaald -quote:Op vrijdag 3 juli 2009 17:57 schreef Drakire het volgende:
Wie weet er hoe het nummer in het begin van dit filmpje heet:
Bij voorbaat dank.
I'm Tore Down - Jeff Healey Bandquote:Op vrijdag 3 juli 2009 17:57 schreef Drakire het volgende:
Wie weet er hoe het nummer in het begin van dit filmpje heet:
Bij voorbaat dank.
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 15:40 schreef ejvdb het volgende:
Wie weet hoe het dance-achtige versie nummer van Natascha Bedignfield- i bruice easily heet? je hoort hem vaak op radio?
Dat is em hartstikke bedanktquote:
Ben sowieso te blij dat je die band mentioned wat een topmuziek is datquote:Op vrijdag 3 juli 2009 21:52 schreef Prixie het volgende:
[..]
-dacht dat het van status quo was maar naar nog een keer luisteren is dat um niet dus weggehaald -
ik dacht aan SQ whatever you want ook zon heerlijk nrquote:Op zaterdag 4 juli 2009 19:18 schreef Drakire het volgende:
[..]
Dat is em hartstikke bedankt
[..]
Ben sowieso te blij dat je die band mentioned wat een topmuziek is dat.
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 14:41 schreef Gtaboy107 het volgende:
Oké, deze week luisterde ik naar Veronica, dacht dat het Donderdag was, rond 15:14/15:20 hoorde ik een liedje met een melodie dat je bijna het hele liedje hoort, eerst is het rustig, ik denk zelf dat het eerst op een Synthesizer is, en dan komt de drums erbij, en dan wordt het weer rustig, en begint de zanger met zingen, het was iets met Black End ofzo? Was tijdens Maat in de Middag dacht ik. Volgens mij is het uit de jaren 90...
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 20:53 schreef znarch het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/489211/33d20e82/fake_boobs.html
het eerste liedje, dewelke is dat ? klinkt zo vrolijk![]()
het filmpje is voor mannen ook geen straf :p
quote:Op maandag 29 juni 2009 22:18 schreef onlogisch het volgende:
Ehm, die reclame van Aquarius met al dat water wat opspuit als het ware.
Daar hoor je een stukje muziek. Ik ben bang dat het speciaal gecomponeerd is voor die reclame. Of is het een bestaand nummer, en zo ja wat is de titel?
Heb je geen linkje naar de reclame? Of wellicht een beschrijving van het nummer? Ik kan mij de muziek van deze reclame nl niet herinnerenquote:
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:19 schreef Koning_Paupermans het volgende:
wat ik wel zoek!
Nummer halverwege jaren 90
Ik kan alleen de videoclip omschrijven.
(Volgens mij was het nederlandse productie)
In de clip zie je volgens mij dat er mannen gevangen worden genomen, en ergens in een of andere kamer 'bewerkt' worden met scalpels en messen enzo (oor afsnijden) althans, dat zie je natuurlijk niet maar dat willen de vrouw in kwestie doen. Volgens mij hebben ze allemaal glimmende grijze pakjes aan...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |