quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:46 schreef raaavi het volgende:
Bij 1:11
Die stem is niet van Flinke Namen
maar wil wel graag weten van wie wel!
the proov!quote:Op woensdag 8 juli 2009 18:40 schreef Gstyles het volgende:
Repost::
Ik zoek een engels rapnummer (engelse mannenstem) van een paar jaar geleden van een vrouw op haar werk die zich doodverveeld en later naar een party gaat. Je hoort heel vaak iets als ''ultimate'' Weet iemand welke plaat dit is?
ik weet precies wat je bedoeld.. nee dat is em niet het is echt een engelstalig rapnummer, dwz stem van bijv dizzee rascal (zon accent) met vaak het woord ultimate...quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:34 schreef classpc het volgende:
[..]
Het enige waar ik aan moet denken is Groove Armada - Whenever I'm Down, maar ik weet wel zeker dat dat 'm niet is want daar zit niet eens een mannenstem in.
Jij bent goeeeeeed!quote:Op donderdag 9 juli 2009 10:51 schreef based het volgende:
[..]
the proov!
toffe lui zijn dat ook, heb ze paar keer ontmoet.
Iemand??quote:Op woensdag 1 juli 2009 00:24 schreef AudiRs6 het volgende:
Kan iemand mij misschien helpen? Ik ben op zoek naar een nummertje met iets van Hieee tadadada, hieee tadadada in het refrein. Ik vermoed dat hij van Bob sinclar of Yves la rock is. In ieder geval een soortgelijke stem. Laatste tijd hoor je hem wel is op de radio.
Kun je het niet inspreken?quote:
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:49 schreef AudiRs6 het volgende:
Nee, dat gaat niet. Maar als je je die tekst inbeeldt met die hoge stem van dat liedje van Fireball - what i want, kom je wel dicht in de buurt.
deze misschien ?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:17 schreef Gtaboy107 het volgende:
Ik vraag het nog maar een keer, hopen dat iemand hem weet:
Oké, vorige week luisterde ik naar Veronica, dacht dat het Donderdag was, rond 15:14/15:20 hoorde ik een liedje met een melodie dat je bijna het hele liedje hoort, eerst is het rustig, ik denk zelf dat het eerst op een Synthesizer is, en dan komt de drums erbij, en dan wordt het weer rustig, en begint de zanger met zingen, het was iets met Black End ofzo? Was tijdens Maat in de Middag dacht ik. Volgens mij is het uit de jaren 90...
Er zat volgens mij ook iets met my ex erin als ik het goed heb... En aan het einde van het eerste couplet zingt ie: oeh, oeh, oeh(Melodie gaat even door, dan komt refrein en de melodie gaat wat harder).
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 20:43 schreef sneijdert het volgende:
Deze zieke clubbeat..
welk liedje is dit..
http://www.zshare.net/audio/62491841d9b8bdd8/
he te gek Bullet-toothquote:
Helaas is deze hem ook niet!quote:
The Cure - Alt. End?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:17 schreef Gtaboy107 het volgende:
Ik vraag het nog maar een keer, hopen dat iemand hem weet:
Oké, vorige week luisterde ik naar Veronica, dacht dat het Donderdag was, rond 15:14/15:20 hoorde ik een liedje met een melodie dat je bijna het hele liedje hoort, eerst is het rustig, ik denk zelf dat het eerst op een Synthesizer is, en dan komt de drums erbij, en dan wordt het weer rustig, en begint de zanger met zingen, het was iets met Black End ofzo? Was tijdens Maat in de Middag dacht ik. Volgens mij is het uit de jaren 90...
Er zat volgens mij ook iets met my ex erin als ik het goed heb... En aan het einde van het eerste couplet zingt ie: oeh, oeh, oeh(Melodie gaat even door, dan komt refrein en de melodie gaat wat harder).
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 10:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik zoek een nummer dat gister even te zien was in TMF in de mix. Dance-nummer dus. In de clip is een geschminkte vrouw te zien, ballerina's en in neon 1 2 3 4 op de achtergrond. Dat wordt ook gezongen en daarna iets van 'you want me' of 'come get me' ofzo. Onwijs lekker nummertje, maar ik kom maar niet achter de naam. Heb 'm al eerder voorbij zien komen in 'in de mix', maar daar wordt niks af of aangekondigd en op de website is ook niks te vinden. Wie o wie weet welk nummer ik bedoel?!
Ook deze zijn het niet!!quote:Op zaterdag 11 juli 2009 12:57 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
The Cure - Alt. End?
Pet Shop Boys - West End Girls?
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:11 schreef AudiRs6 het volgende:
Ik geef het op met mijn ene liedje waar ik naar op zoek ben.. Ik heb nog wel een ander liedje. Het is Franstalig, wordt gezongen door een zangeres, en het refrein gaat iets van: tututu tudu tutu.... Er komt ook een accordeon in het liedje voor, misschien levert deze zoekactie wel succes op
Geen dank, ik ben nog steeds benieuwd naar je zangkunsten, *hint* *hint*quote:
Daar kun je naar fluitenquote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:47 schreef donroyco het volgende:
[..]
Geen dank, ik ben nog steeds benieuwd naar je zangkunsten, *hint* *hint*
quote:Op donderdag 2 juli 2009 19:37 schreef Stinus het volgende:
Ik weet dat dit topic hier eigenlijk niet voor bedoeld is, maar zijn er hier mensen die toevallig nog nummers kennen die ongeveer hetzelfde zijn als onderstaand nummer:
Een beetje softe hiphop met misschien iets van rap.
De bedoeling is dat ik deze nummers dan 's avonds kan draaien op de boot. Deze zomer ga ik met vrienden zeilen, en dan is er niets lekkerder dan 's avonds na een warme dag een koud biertje met een chill nummer op de achtergrond![]()
De levensgenieters
Iemand al deze geprobeerd te achterhalen??quote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:10 schreef NouMooiNiet het volgende:
http://www.rtl.nl/compone(...)58729.4Me_s1_a46.xml
Ik zoek het nummer wat gedraaid wordt op de achtergrond bij 4ME. Aflevering 46 (10 juli).
Het begint ongeveer bij 1.40 min..
Thanks!
Gokje:quote:Op zondag 12 juli 2009 15:29 schreef AlmightyArjen het volgende:
jaaaren geleden had je een nummer waarin ze iets zongen als "I love you, I want to.." en daarna hoorde je een paar gunshots, weet iemand zo de titel/artiest?
quote:Op zondag 12 juli 2009 13:19 schreef Sh0t het volgende:
Ik zoek een nummer dat de laatste paar dagen veel in clubs/caf'es etc. wordt gedraaid.
Het is een liedje met viool en het lijkt een heel klein beetje op Cambodia.
Iemand een idee?
Bedankt alvast!
quote:Op zondag 12 juli 2009 17:30 schreef Sh0t het volgende:
Ik zoek een nummer dat de laatste paar dagen veel in clubs/caf'es etc. wordt gedraaid.
Iemand een idee?
Bedankt alvast!
Marco V Coma Aid?quote:Op zondag 12 juli 2009 17:30 schreef Sh0t het volgende:
Iemand een idee?
Bedankt alvast!
Je kunt ook gewoon de OP lezenquote:
Waar men refereert naar de FAQs waar ook staat dat je niet teveel moet Whinen, dus ja, wie is hier fouter !?quote:
quote:Op zondag 12 juli 2009 17:44 schreef Sh0t het volgende:
[..]
Waar men refereert naar de FAQs waar ook staat dat je niet teveel moet Whinen, dus ja, wie is hier fouter !?
@ PieterBas, Dankje voor de suggestie, het is hem helaas niet, er zit echt een viool in...
Daarnaast vind ik dit liedje ook echt super! Thx
Opzouten dus met je ongefundeerde mening..quote:Heb je een request geplaatst, post dan niet binnen een dag opnieuw hetzelfde verzoek, dat voorkomt ergernissen..
Ey pauper, doe eens mond houden.quote:Op zondag 12 juli 2009 17:46 schreef donroyco het volgende:
[..]
[..]
Opzouten dus met je ongefundeerde mening..
Bob Sinclar-Lala Song. Zou niet anders kunnen denk ik.quote:Op zondag 12 juli 2009 18:35 schreef Rekkie het volgende:
Zonet hoorde ik op tv een nummer onder een overzicht van RTL.
Het betrof het overzicht van de programmering van de zomer.
Het had veel 'lalalalalala' in zich.
Kan iemand hiermee uit de voeten?
Tenk joequote:
quote:Op maandag 13 juli 2009 20:00 schreef Rio het volgende:
Een moeilijke denk ik (maar ik ben al veel vaker positief verrast hier terwijl ik dat dacht)
Help, ik zoek...
http://www.rtl.nl/compone(...)chef/index_video.xml -> Wie is de chef -> de aflevering van 16-03-2009
Het muziekje dat je op de achtergrond hoort van 19:43 tot 21:43.
Ik hoor ingrediënten, ik denk in het frans; "le mayonaise, le champignon, du chocolade, le cornichon, du tomate".
Meer kan ik er niet uithalen. Wie is de held met het antwoord?
Op finalgear.com kan je muziek van top gear afleveringen vinden. Dit is volgens mijquote:
Je bent ware een held en verdient daarom een passend standbeeld:quote:
quote:Op maandag 13 juli 2009 20:29 schreef maxdewitte het volgende:
Ik zoek een liedje, van een oldschool rap groep.
Het was volgens mij van EPMD, of M.O.P. VOLGENS MIJ duurde het liedje ongeveer 2 minuten en begon met een zeer lekkere harde beat.(Geen EPMD-Symphony 2000) Zat op mijn computer heeeeeeeeeeeel vroeger dus ben de naam kwijt.
BVD,
Max.
En de liedjes bij de posts boven mij weet k niet.
quote:Op maandag 13 juli 2009 20:29 schreef maxdewitte het volgende:
Ik zoek een liedje, van een oldschool rap groep.
Het was volgens mij van EPMD, of M.O.P. VOLGENS MIJ duurde het liedje ongeveer 2 minuten en begon met een zeer lekkere harde beat.(Geen EPMD-Symphony 2000) Zat op mijn computer heeeeeeeeeeeel vroeger dus ben de naam kwijt.
BVD,
Max.
En de liedjes bij de posts boven mij weet k niet.
quote:
quote:Op maandag 13 juli 2009 20:59 schreef Rio het volgende:
[..]
Je bent ware een held en verdient daarom een passend standbeeld:
[ link | afbeelding ]
Deze?quote:Op maandag 13 juli 2009 22:18 schreef Musicmix het volgende:
Ik heb er weer een:
Het is een nummer dat vaak gebruikt wordt om lange grappige stukjes in te korten. Het lijkt op een soort trompet geluid en dan heel snel.
Weer lekker vaag, maar ik hoop dat iemand het weet
Het nummer heet boots randolph - yakety sax. Geweldig om te spammen in online gamesquote:
Het betreft een dance -achtig nummer.quote:Op zondag 12 juli 2009 18:35 schreef Rekkie het volgende:
Zonet hoorde ik op tv een nummer onder een overzicht van RTL.
Het betrof het overzicht van de programmering van de zomer.
Het had veel 'lalalalalala' in zich.
Kan iemand hiermee uit de voeten?
quote:Op maandag 13 juli 2009 23:01 schreef Jantje12345 het volgende:
Ik hoorde vandaag in de Albert Heijn een liedje, maar er is mij maar 1 zinnetje blijven hangen, hoewel ik eraan twijfel of die correct is. Ik hoor namelijk het volgende: Ooooh Madelaine, Madelaine du mabelle. Het is een beetje een vrolijk liedje, en het doet wel een beetje denken aan die cover van Paul de Leeuw met Une belle histoire. Ik hoop dat iemand mij kan helpen.
?quote:Op maandag 13 juli 2009 23:45 schreef BL_Henkie het volgende:
Geen moeilijke, maar ik kan er maar niet opkomen
Dance song van anderhalf tot twee jaar geleden.Remix van "Let the sun shine"
Video van een meisje in een trailer die superkrachten kreeg en de mensen laat dansen als MJ Thriller zombiers.
Aaarg, zit in m'n kop maar krijg 'm d'r niet uit
oops, zette jullie op het verkeerde been. Bij nader inzien is het geen cover, maar lijkt er wel op.quote:Op maandag 13 juli 2009 23:59 schreef BL_Henkie het volgende:
Nee, dat is 'm niet.
Het is echt een remix van Let the sun shine
quote:Op maandag 13 juli 2009 21:51 schreef bartrid het volgende:
[..]
Ik had hem al voor je beantwoord hoor....
Help, ik zoek... #267
Deze uit 1991?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 00:36 schreef Blackviper het volgende:
Iemand enig idee hoe dat dance nummer heet rond jaar 2000 schat ik zo..
enige wat ik weet is dat het op een gegeven moment zo gaat van: "hoe hoe hoe hoe"![]()
Lekker vaag!
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 00:36 schreef Blackviper het volgende:
Iemand enig idee hoe dat dance nummer heet rond jaar 2000 schat ik zo..
enige wat ik weet is dat het op een gegeven moment zo gaat van: "hoe hoe hoe hoe"![]()
Lekker vaag!
quote:Op maandag 13 juli 2009 23:45 schreef BL_Henkie het volgende:
Geen moeilijke, maar ik kan er maar niet opkomen
Dance song van anderhalf tot twee jaar geleden.Remix van "Let the sun shine"
Video van een meisje in een trailer die superkrachten kreeg en de mensen laat dansen als MJ Thriller zombiers.
Aaarg, zit in m'n kop maar krijg 'm d'r niet uit
quote:Op zondag 12 juli 2009 17:50 schreef PieterBas het volgende:
Volgens mij heb ik dan eindelijk het nummer die gebruikt wordt in de aankondiging van Tiesto Club Life gevonden (en een aantal anderen)![]()
![]()
Ik dacht al.. dat nummer komt mij bekend voor
Geen probleemquote:
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 17:43 schreef henkie1978 het volgende:
ik zoek de titel van een nummer uit de jaren 80/90.
Het lijkt erg op dit nummer,
Het gaat dan met name om de bassline en drumline van het couplet.
kan zijn dat ze dit nummer ter inspriratie hadden.
Iemand enig idee welk nummer uit de jaren 80/90 hierop lijkt?
Nope en sorry dat ik er overheen heb gekeken..... ben kennelijk niet grondig genoeg geweestquote:Op maandag 13 juli 2009 09:05 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Bob Sinclar-Lala Song. Zou niet anders kunnen denk ik.
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:41 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Nope en sorry dat ik er overheen heb gekeken..... ben kennelijk niet grondig genoeg geweest
Thanks, but no wayquote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:04 schreef Prixie het volgende:
[..]
Deze dan ?Heb het nog niet gehoord op rtl het is een gokje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |