-dacht dat het van status quo was maar naar nog een keer luisteren is dat um niet dus weggehaald -quote:Op vrijdag 3 juli 2009 17:57 schreef Drakire het volgende:
Wie weet er hoe het nummer in het begin van dit filmpje heet:
Bij voorbaat dank.
I'm Tore Down - Jeff Healey Bandquote:Op vrijdag 3 juli 2009 17:57 schreef Drakire het volgende:
Wie weet er hoe het nummer in het begin van dit filmpje heet:
Bij voorbaat dank.
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 15:40 schreef ejvdb het volgende:
Wie weet hoe het dance-achtige versie nummer van Natascha Bedignfield- i bruice easily heet? je hoort hem vaak op radio?
Dat is em hartstikke bedanktquote:
Ben sowieso te blij dat je die band mentioned wat een topmuziek is datquote:Op vrijdag 3 juli 2009 21:52 schreef Prixie het volgende:
[..]
-dacht dat het van status quo was maar naar nog een keer luisteren is dat um niet dus weggehaald -
ik dacht aan SQ whatever you want ook zon heerlijk nrquote:Op zaterdag 4 juli 2009 19:18 schreef Drakire het volgende:
[..]
Dat is em hartstikke bedankt
[..]
Ben sowieso te blij dat je die band mentioned wat een topmuziek is dat.
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 14:41 schreef Gtaboy107 het volgende:
Oké, deze week luisterde ik naar Veronica, dacht dat het Donderdag was, rond 15:14/15:20 hoorde ik een liedje met een melodie dat je bijna het hele liedje hoort, eerst is het rustig, ik denk zelf dat het eerst op een Synthesizer is, en dan komt de drums erbij, en dan wordt het weer rustig, en begint de zanger met zingen, het was iets met Black End ofzo? Was tijdens Maat in de Middag dacht ik. Volgens mij is het uit de jaren 90...
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 20:53 schreef znarch het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/489211/33d20e82/fake_boobs.html
het eerste liedje, dewelke is dat ? klinkt zo vrolijk![]()
het filmpje is voor mannen ook geen straf :p
quote:Op maandag 29 juni 2009 22:18 schreef onlogisch het volgende:
Ehm, die reclame van Aquarius met al dat water wat opspuit als het ware.
Daar hoor je een stukje muziek. Ik ben bang dat het speciaal gecomponeerd is voor die reclame. Of is het een bestaand nummer, en zo ja wat is de titel?
Heb je geen linkje naar de reclame? Of wellicht een beschrijving van het nummer? Ik kan mij de muziek van deze reclame nl niet herinnerenquote:
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:19 schreef Koning_Paupermans het volgende:
wat ik wel zoek!
Nummer halverwege jaren 90
Ik kan alleen de videoclip omschrijven.
(Volgens mij was het nederlandse productie)
In de clip zie je volgens mij dat er mannen gevangen worden genomen, en ergens in een of andere kamer 'bewerkt' worden met scalpels en messen enzo (oor afsnijden) althans, dat zie je natuurlijk niet maar dat willen de vrouw in kwestie doen. Volgens mij hebben ze allemaal glimmende grijze pakjes aan...
?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 14:41 schreef Gtaboy107 het volgende:
Oké, deze week luisterde ik naar Veronica, dacht dat het Donderdag was, rond 15:14/15:20 hoorde ik een liedje met een melodie dat je bijna het hele liedje hoort, eerst is het rustig, ik denk zelf dat het eerst op een Synthesizer is, en dan komt de drums erbij, en dan wordt het weer rustig, en begint de zanger met zingen, het was iets met Black End ofzo? Was tijdens Maat in de Middag dacht ik. Volgens mij is het uit de jaren 90...
Er is ook een superleuke mix van, die is volgens mij vrolijker. Ga bijv. naar www.trackfm.nl en vraag hem aan, hij komt meestal direct na 1 nummer.quote:
quote:Op zondag 5 juli 2009 15:25 schreef Waalwijker het volgende:
Ik zoek al tijden naar het nummer dat in dit
filmpje om 6:22 word ingestart. Het is volgens mij redelijk bekend, maar ik zou echt niet weten hoe het heet. Iemand?
neen helaas niet diequote:
quote:Op zondag 5 juli 2009 19:39 schreef ejvdb het volgende:
Hoorde een uurtje geleden op 538 een nummer,
Je hoorde hele tijd 'Hey sexy girl' en het leek een beetje op djq quinten, althans diezelfde stijl dus...
Iemand?
16 uur of 4 uur?quote:Op maandag 6 juli 2009 12:41 schreef MouzurX het volgende:
Ik zoek een liedje dat zaterdag rond 4 uur op slam fm was.
Het was zonder vocals met een bass die zacht was met een soort zzz achtergeluid erin![]()
Deze?quote:Op maandag 6 juli 2009 15:27 schreef jorisvo het volgende:
dat is inderdaad wel erg weinig info...
is het in de stijl van benni benassi - satisfaction? dat soort bliepjes??
ik zoek overigens ook een nummer.. echt heel irritant dat ik er niet op kan komen. In de clip allemaal vrouwen in een gymzaaltje die workouts doen in strakke balletpakjes. Zomerhitje als ik het goed heb, beetje in de stijl van mymymy ofzo... Kan me ook een bepaalde blauwe achtergrond herinneren.
quote:Op maandag 6 juli 2009 15:11 schreef maxdewitte het volgende:
Moelijk om dit uit te leggen, maar ik ben er al zo lang naar opzoek.
Het is een liedje met heel veel bliepjes, duurt gewoon denk ik 3 minuten ofzo.
Geen/weinig gezang volgens mij en niet veel variatie in de bliepjes melodie.
Ik moest gelijk hieraan denken:quote:Op maandag 6 juli 2009 15:11 schreef maxdewitte het volgende:
Moelijk om dit uit te leggen, maar ik ben er al zo lang naar opzoek.
Het is een liedje met heel veel bliepjes, duurt gewoon denk ik 3 minuten ofzo.
Geen/weinig gezang volgens mij en niet veel variatie in de bliepjes melodie.
Deze?quote:Op maandag 6 juli 2009 15:27 schreef jorisvo het volgende:
*knip
ik zoek overigens ook een nummer.. echt heel irritant dat ik er niet op kan komen. In de clip allemaal vrouwen in een gymzaaltje die workouts doen in strakke balletpakjes. Zomerhitje als ik het goed heb, beetje in de stijl van mymymy ofzo... Kan me ook een bepaalde blauwe achtergrond herinneren.
1600 uur.quote:
Niet alles klopt, maar a la, stadloopster, bril, 90s, it's worth a shot.quote:Op zondag 5 juli 2009 22:42 schreef Gitanki het volgende:
Ik ben zoekende naar:
Eentje uit de 90's.
Het enige dat ik nog weet is dat in de clip een vrouw door een stad liep, op zoek naar een geschikte vent.
Ze had een bril waarmee ze het innerlijk van elke leuk uitziend exemplaar kon bekijken, het meeste was qua innerlijk niets, maar uiteindelijk kwam ze die ware tegen (volgens mij).
Ik dacht ooit dat het van lois lane was, maar dat betwijfel ik erg.
Dat is 'm in elk geval niet, maar bedankt in elk geval.quote:Op maandag 6 juli 2009 19:46 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Niet alles klopt, maar a la, stadloopster, bril, 90s, it's worth a shot.
Herb Alpert - Spanish Fleaquote:Op maandag 6 juli 2009 22:46 schreef joev159 het volgende:
ik zoek de titel van deze:
http://pedobearhasbeenbusy.ytmnd.com/
THNXquote:
Dat moet je toch echt zelf doenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 03:37 schreef James1988 het volgende:
Ik zoek deze muziek:
Edit: gevonden: FMZ - Take my mind. Nu nog ergens een mp3 zien te vinden, alles wat ik kan vinden zijn remixes of live-opnames...
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:33 schreef Isabeau het volgende:
Ik zoek een filmpje dat ik ooit op youtube tegenkwam. Mooie muziek en dan in de clip een meisje dat letterlijk een enorm groot rood hart meetilt. Ze komt moeilijk door deuren, mensen ontwijken haar, ze mag bepaalde winkels en zo niet in. Daardoor wordt haar hart steeds kleiner, heel sneu. Op een dag loopt ze rond met een klein hart in haar handen en dan komt ze een leuke man tegen. Gaat allemaal prima, tot haar hart weer steeds groter wordt. Dat schrikt hem af en zo blijft ze dan moederziel alleen met een groot hart in haar handen.
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:35 schreef Crespo09 het volgende:
Ik zoek een nieuw nummer. Er zit een stukje van een panfluit in, op de melodie van vader jakob.
Origineel is van Toto - I Won't Hold You Back als je dacht dat het je bekend voor kwam..quote:
Kloptquote:
nummer van de fleet foxesquote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:35 schreef Crespo09 het volgende:
Ik zoek een nieuw nummer. Er zit een stukje van een panfluit in, op de melodie van vader jakob.
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:35 schreef Crespo09 het volgende:
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:31 schreef swarmahoer het volgende:
ik ben op zoek naar een liedje van een cabaretier, ik dacht guido weijers of jochem meyer dat was een soort ''ode'' aan zijn vriendin of ex, klonk heel grappig
hoop dat iemand weet welke ik bedoel?
Tering dat wist ik niet.. nu vind ik die plaat van RS ineens heel kudt en gejat...quote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:42 schreef donroyco het volgende:
[..]
Origineel is van Toto - I Won't Hold You Back als je dacht dat het je bekend voor kwam..
Er is eigenlijk maar een sample gejatquote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:11 schreef Gstyles het volgende:
[..]
Tering dat wist ik niet.. nu vind ik die plaat van RS ineens heel kudt en gejat...
Klinkt als iets van Hans Dorresteinquote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:31 schreef swarmahoer het volgende:
ik ben op zoek naar een liedje van een cabaretier, ik dacht guido weijers of jochem meyer dat was een soort ''ode'' aan zijn vriendin of ex, klonk heel grappig
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:31 schreef swarmahoer het volgende:
Myjerquote:Op woensdag 8 juli 2009 03:40 schreef swarmahoer het volgende:
dat nummer dat ik bedoelde is nog niet gevonden helaas... hij speelde het op de piano, dus ik denk dat het jochem meyer was
Bert Visscher - slaapliedje?quote:Op woensdag 8 juli 2009 03:40 schreef swarmahoer het volgende:
dat nummer dat ik bedoelde is nog niet gevonden helaas... hij speelde het op de piano, dus ik denk dat het jochem meyer was
Ja dat is em, echt zoeen foute plaatquote:
ja, al gevonden nuquote:
quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:38 schreef Apfel. het volgende:
Hoe heet dat (nieuwe?) liedje van Acda en de Munnik of Blof die je tegenwoordig regelmatig op de radio hoort (100% nl bijvoorbeeld) . Komt momenteel ff geen lyrics in me op, wellicht dat iemand al t e.e.a. kan posten?![]()
edit: vallende engel van Blof is het btw niet
midzomernacht van blofquote:Op woensdag 8 juli 2009 14:38 schreef Apfel. het volgende:
Hoe heet dat (nieuwe?) liedje van Acda en de Munnik of Blof die je tegenwoordig regelmatig op de radio hoort (100% nl bijvoorbeeld) . Komt momenteel ff geen lyrics in me op, wellicht dat iemand al t e.e.a. kan posten?![]()
edit: vallende engel van Blof is het btw niet
Nu is het natuurlijk vorige week, maar heb hem nog steeds niet gevonden, weet niemand het? Er zat volgens mij ook iets met my ex erin als ik het goed heb... En aan het einde van het eerste couplet zingt ie: oeh, oeh, oeh(Melodie gaat even door, dan komt refrein en de melodie gaat wat harder).quote:Op zaterdag 4 juli 2009 14:41 schreef Gtaboy107 het volgende:
Het enige waar ik aan moet denken is Groove Armada - Whenever I'm Down, maar ik weet wel zeker dat dat 'm niet is want daar zit niet eens een mannenstem in.quote:Op woensdag 8 juli 2009 18:40 schreef Gstyles het volgende:
Repost::
Ik zoek een engels rapnummer (engelse mannenstem) van een paar jaar geleden van een vrouw op haar werk die zich doodverveeld en later naar een party gaat. Je hoort heel vaak iets als ''ultimate'' Weet iemand welke plaat dit is?
Dat nummer heet 'My Friend'quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:34 schreef classpc het volgende:
[..]
Het enige waar ik aan moet denken is Groove Armada - Whenever I'm Down, maar ik weet wel zeker dat dat 'm niet is want daar zit niet eens een mannenstem in.
ik moest aan deze denkenquote:Op woensdag 8 juli 2009 17:43 schreef Stinus het volgende:
Laatst hoorde ik het nummer 'Underdog' van Kasabian:
Het gitaargedeelte in het begin doet me sterk denken aan een ander nummer uit een oud Fifa spel.
Heeft iemand een idee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |